Patch 0.8.0

Wszystko na temat patchów.
gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: Patch 0.8.0

Postautor: gustaw_pol » 01 paź 2012, 19:06

Pisaliśmy posta w tej samej chwili chyba bo mnie brakuje 2 dla mnie istotnych rzeczy. Oczywiście mogę być ślepy ale zabrano (jak by to nazwać... zliczanie doświadczenia i potrzebnych kredytów. Teraz pokazuje ile mamy pokazuje ile kosztuje (kredytów/doświadczenia) ale liczyć to kalkulatorek w łapkę. Pokazuje dopiero jak uzbieramy wystarczająco zmieniając kolor na jasnozielony jeżeli chodzi o badanie (o kupowanie nie zwróciłem uwagi).
Druga rzecz która mnie nieźle wkurzyła to brak kompatybilności wstecz mimo tego że "starą" grafikę możemy sobie włączyć poprzez ustawanie "podstawowa" w menu grafiki to juz powtórki nie otworzymy (mnie wywala do pulpitu). Tak się składa że miałem całą kolekcję bardzo fajnych powtórek od początku mojej gry (a właściwie od początku kiedy włączyłem zapisywanie) czyli od marca. Było tego żeby nie skłamać na oko ze 200 sztuk i wszystko poszło się niebać a za każdą lepszą bitwą robiłem specjalnie od razu kopiowanie do specjalnego katalogu albo na serwerek żeby się nie zagubiła.
Niemce - T-15,humi,WTE100,JP II,VK72.01,E75,TiP,vk3002D
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe
-> World of Warships - walcz na morzu!
wrota
Posty: 2
Rejestracja: 01 paź 2012, 13:54

Re: Patch 0.8.0

Postautor: wrota » 01 paź 2012, 20:12

Crazied pisze:GW Tiger nigdy nie miał pełnego zasięgu po przekątnej na niektórych mapach.


Co nie zmienia faktu, że patch okaleczył go trochę. Przed 8.0 na spokojnie mogłem tam strzelać z moich miejsc. Jakbym nie widział różnicy to bym się specjalnie nie rejestrował i nie pisał o tym :)
Kolejna mapa to Dębina.
_Grzesiek_
Posty: 82
Rejestracja: 24 sie 2011, 9:34

Re: Patch 0.8.0

Postautor: _Grzesiek_ » 02 paź 2012, 6:43

gustaw_pol pisze:Druga rzecz która mnie nieźle wkurzyła to brak kompatybilności wstecz mimo tego że "starą" grafikę możemy sobie włączyć poprzez ustawanie "podstawowa" w menu grafiki to juz powtórki nie otworzymy (mnie wywala do pulpitu). Tak się składa że miałem całą kolekcję bardzo fajnych powtórek od początku mojej gry (a właściwie od początku kiedy włączyłem zapisywanie) czyli od marca. Było tego żeby nie skłamać na oko ze 200 sztuk i wszystko poszło się niebać a za każdą lepszą bitwą robiłem specjalnie od razu kopiowanie do specjalnego katalogu albo na serwerek żeby się nie zagubiła.

No ale tak jest zawsze jak wprowadzą nowego patcha i nie ma to nic wspólnego z grafiką. Powtórki można odtwarzać tylko na danej wersji.
Awatar użytkownika
matiwi
Posty: 33
Rejestracja: 28 sie 2011, 17:16

Re: Patch 0.8.0

Postautor: matiwi » 02 paź 2012, 9:06

Nie wiem jak wam ale mi w 0.8 przyszło grać na nowej grafie 5 bitew a potem powrót do starej. Dlaczego?? Jak dla mnie mnogość efektów świetlnych powoduje, że wzrok skupia się na nich i bardzo mi to przeszkadzało w grze. Dostrzec w tych mieniących się liściach, krzakach itd mały czołg albo szybko poruszający się było bardzo trudne gdyż zlewał mi się on z otoczeniem. Po powrocie do starej grafy wszystko jest oki i dalej mogę strzelać bez meczenia gałek ocznych.

Druga sprawa jest dźwięk poruszającego się czołgu. Jest on teraz bardziej realistyczny lecz po długim czasie grania ten mechaniczny świst gąsienic przestaje być miły dla ucha.
Oczywiście są to moje osobiste spostrzeżenia i u każdego z graczy mogą być inne gdyż w dużej mierze zależą od zmysłów.
Żeby nie było że tylko narzekam. Odgłosy dział i rykoszetów są całkiem fajne :)
Ostatnio zmieniony 02 paź 2012, 18:07 przez matiwi, łącznie zmieniany 1 raz.
A na dole trzymam w piwnicy :) :
Niemcy: PzKpfw VI Tiger, G.W. E 100 , E-75, Luchs, E100, Pz-IVS, VK 30.01 (H)
ZSRR: T-34-85, T-44, ISU-152, KV-1, KV-85 , KV-4
Amerykańce: T-29, Hellcat, Jackson, T18
Wielka Brytania: AT-2, AT-15
Francuzy: AMX 13 105 AM mle. 50, S35 CA, FCM 36 Pak 40
neros2402
Posty: 14
Rejestracja: 01 mar 2011, 18:44

Re: Patch 0.8.0

Postautor: neros2402 » 02 paź 2012, 9:57

Witam wszystkich.
Mam taki mały problem otóż nie widać śladów gąsienic a w ustawieniach mam zaznaczoną tę opcje wiec jeżeli wiecie coś na temat to proszę o jakaś podpowiedz jak pozbyć się tego problemu
neros2402
Posty: 14
Rejestracja: 01 mar 2011, 18:44

Re: Patch 0.8.0

Postautor: neros2402 » 02 paź 2012, 11:39

jak wszedłem w ścieżkę którą mi podałeś już miałem ustawione takie wartości czyli 1
RadziuPL
Posty: 68
Rejestracja: 30 paź 2011, 14:35

Re: Patch 0.8.0

Postautor: RadziuPL » 03 paź 2012, 5:08

Mi sie patch bardzo podoba. Grafike mam na max i jestem zadowolony.
Co do zbyt jaskrawych map to po prostu reguluje to monitorem klikajac jeden porzycisk.
Najwieksza zauwazalna zmiana jest sama walka. Jest wiecej niecelnych strzalow z obu stron.
Do tego efekty plus dzwiek daja wieksze wrazenie walki.
Irytujace bylo jak na 8 strzalow pod rzad moj Vk 3601 trafil raz, przy maksymalnym skupieniu celownika na dystansie 250m. W innych czolgach juz tak mocno tego nie odczulem.
Wiadomo jest co poprawic, ale ode mnie brawa.
Krabii
Posty: 48
Rejestracja: 10 mar 2012, 8:25

Re: Patch 0.8.0

Postautor: Krabii » 03 paź 2012, 5:49

A ja nie za bardzo jestem zadowolony. Ten patch i WG można porównać do producenta samochodów którzy wrzuca do produkcji pojazd w którym:
- raz działają hamulca, a innym razem nie,
- czasami samochód skręci by innym razem pojechać prosto,
- czasami światełka działają by innym razem bezczelnie się nie zapalać.
Tak samo jest z tą grą. Wszystko niby działa ok, aż tu nagle pojawiają się czarne prostokąty zamiast drzew i fps-y z 70-40 spadają do 4 i mamy pokaz slajdów. Nadal się spore problemy z płynnością grafiki w trybie snajperskim i będąc w krzakach, ale najbardziej byłem zaskoczony gdy wrzuciło mnie (nie grając w plutonie) na mapę z trybem który mam wyłączony w opcjach gry!!!

Tak jak w przypadku samochodów takie usterki jak opisane wyżej nie mogą mieć miejsca, tak WG nie powinno wypuszczać defektującego i niepełni sprawnego patcha tylko poczekać i dopracować, bo czasami szybkimi czołgami się nie da grać bo giniemy jak nieogary gdy ni z gruchy in z pietruchy grafa nam funduje pokaz slajdów:(
Obrazek
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: Patch 0.8.0

Postautor: Pejotl79 » 03 paź 2012, 7:28

zauwazyłem czołgi po prostu niewidoczne.
Sytuacja - stoimy za górką, porośniętą krzakami i drzewkami, na jej szczycie pojawia sie jadacy na nas przeciwnik, nie widzimy go. Strzela w stojacy obok mnie kw1s, ja widze skad strzelił, ale czołgu nie ma! strzelam z biodra w to miejsce... słyszę "brzęk!". "tym go nie pokonamy... :O
wszystko na odległosci 35-40 m.
zdarza sie rzadko, ale jednak.
Awatar użytkownika
PG44
Posty: 46
Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:37

Re: Patch 0.8.0

Postautor: PG44 » 03 paź 2012, 8:59

Czy wraz z patchem wrócił problem "czerwonego ekranu" w trybie snajperskim?
Wczoraj dwukrotnie miałem ten problem, przed 8.0 się to nie zdarzyło :x Reszta śmiga aż miło :D
Ostatnio zmieniony 03 paź 2012, 9:18 przez PG44, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”