Patch 0.8.0

Wszystko na temat patchów.
tomi_lee
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2012, 16:29

Re: Patch 0.8.0

Postautor: tomi_lee » 07 paź 2012, 16:49

Witam.
Czy przypadkiem w tym patchu nie wzrosła "pazerność" twórców na kredyty?Jestem raczej niedzielnym graczem ale wcześniej chyba zawsze wychodziło się na plus po bitwie.Teraz kredyty szybko ubywają bo przegrana bitwa = ujemny bilans końcowy.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Crazied
Posty: 2683
Rejestracja: 15 paź 2010, 8:37

Re: Patch 0.8.0

Postautor: Crazied » 07 paź 2012, 16:59

Nie.
tom21
Posty: 378
Rejestracja: 17 kwie 2011, 21:14

Re: Patch 0.8.0

Postautor: tom21 » 07 paź 2012, 18:33

tak, znacząco wzrosła cena naprawy arty wysokotierowej
UnDead86
Posty: 229
Rejestracja: 11 lut 2012, 14:59

Re: Patch 0.8.0

Postautor: UnDead86 » 08 paź 2012, 6:48

może i nie wzrosła pazerność ale widać, że twórcy zastosowali chwytm marketingowy, po każdej bitwie można sobie porównać ile to można zarobić będąc na konci premium, ja się powoli zaczynam łamać, żeby nie kupić ...
1Jurko
Posty: 289
Rejestracja: 31 gru 2011, 0:14

Re: Patch 0.8.0

Postautor: 1Jurko » 08 paź 2012, 9:47

Tak jak dotąd. Grasz i się nie przejmuj kasą, sama leci na premce. To że na tej ostatniej bitwie nie zarobiłeś to po prostu pech - przy wygranej byłbyś oczywiście na plusie. Tu zjadła cię cena ammo. Jak grałeś z najlepszym działem to 1025 za pestke to już wiesz czemu takie koszty. W nastęnej bitwie wyjdziesz na spory plus. Taki urok gry. Jeśli oprócz tego grindujesz inne, niższe tiery to sobie spokojnie na nich zarobisz. Sledź specjale - w nich zawsze są jakieś premie do zarobków. Dzięki temu w dzień spokojnie milion srebra nastukasz.
Najbardziej w tym patchu cieszy podniesienie kosztów naprawy wysokotierowej arty. Jakby to samo zrobili na niższych tierach to by już było cudownie
Klaczov
Posty: 2
Rejestracja: 21 lip 2012, 8:12

Re: Patch 0.8.0

Postautor: Klaczov » 09 paź 2012, 11:38

1Jurko pisze:Tak jak dotąd. Grasz i się nie przejmuj kasą, sama leci na premce. To że na tej ostatniej bitwie nie zarobiłeś to po prostu pech - przy wygranej byłbyś oczywiście na plusie. Tu zjadła cię cena ammo. Jak grałeś z najlepszym działem to 1025 za pestke to już wiesz czemu takie koszty. W nastęnej bitwie wyjdziesz na spory plus. Taki urok gry. Jeśli oprócz tego grindujesz inne, niższe tiery to sobie spokojnie na nich zarobisz. Sledź specjale - w nich zawsze są jakieś premie do zarobków. Dzięki temu w dzień spokojnie milion srebra nastukasz.
Najbardziej w tym patchu cieszy podniesienie kosztów naprawy wysokotierowej arty. Jakby to samo zrobili na niższych tierach to by już było cudownie



Jurko twierdzisz o arcie tak a nie inaczej a nie posiadasz żadnej widzę w garażu ...
każdemu się wydaje że to takie O walnąć pestkę z góry O_o
nie rozmywając ,koszta ogromne , dla mnie o 5k za duże , ciężko nie raz wyjść na plus przy wygranej mając 5k dmg ...
1Jurko
Posty: 289
Rejestracja: 31 gru 2011, 0:14

Re: Patch 0.8.0

Postautor: 1Jurko » 09 paź 2012, 12:16

Arta ma być wsparciem i chciałbym żeby grali nią tylko ci co umieją. Do tego by doprowadziły wysokie koszty jej naprawy. Nic tak nie denerwuje jak po 5 art z każdej ze stron. Pozostaje tylko schować się HT za domkiem i poczekać aż się wytłuką. Przyjrzyj się jeszcze raz czym grałem. Kilka art się znajdzie. Nie lubie ich bo strasznie psują zabawę. Ciekawe że jak wylosuje bitwę bez arty to napoczątek leci z 10 komentów w kilku językach o radości z ich braku. Potwierdza to że nie tylko ja jestem uprzedzony. Gdyby była max 1-2 na bitwę to bym słowa nie powiedział. Da się wtedy fajnie pograć. Ale 5? Skoro można sobie wyłączyć niektóre tryby gry to fajnie by było wybrać tryb gry całkiem bez arty. Pewnie grałbym tylko na nim
TL497
Posty: 7
Rejestracja: 06 sie 2012, 10:13

Re: Patch 0.8.0

Postautor: TL497 » 09 paź 2012, 18:25

1Jurko pisze:Arta ma być wsparciem i chciałbym żeby grali nią tylko ci co umieją. Do tego by doprowadziły wysokie koszty jej naprawy. Nic tak nie denerwuje jak po 5 art z każdej ze stron. Pozostaje tylko schować się HT za domkiem i poczekać aż się wytłuką. Przyjrzyj się jeszcze raz czym grałem. Kilka art się znajdzie. Nie lubie ich bo strasznie psują zabawę. Ciekawe że jak wylosuje bitwę bez arty to napoczątek leci z 10 komentów w kilku językach o radości z ich braku. Potwierdza to że nie tylko ja jestem uprzedzony. Gdyby była max 1-2 na bitwę to bym słowa nie powiedział. Da się wtedy fajnie pograć. Ale 5? Skoro można sobie wyłączyć niektóre tryby gry to fajnie by było wybrać tryb gry całkiem bez arty. Pewnie grałbym tylko na nim


Dokładnie

Dodatkowo zmienił bym sposób celowania bo taki widok z satelity jest wobec innych nie fair.
Jest za precyzyjny jak no coś co stoi 700m dalej i trafia nas ukrytych za domem, prosto w silnik.

A zaobserwowaliście może czołgi widmo (Zombie)?. Raz przez takiego mało nie przegraliśmy bitwy ponieważ mój Team strzelał do niego a nie do wrogów.
TL497
Posty: 7
Rejestracja: 06 sie 2012, 10:13

Re: Patch 0.8.0

Postautor: TL497 » 09 paź 2012, 20:03

Jeśli mówisz o tym zombie czołgu to wyglądał jak by nie został jeszcze zniszczony czytaj normalny wygląd i podany % hp, z tą różnicą że nie dało sie go przebić czytaj trafienia non stop za 0 oraz na liście graczy był martwy czyli zombie.
A zaobserwowałem również problemy z dźwiękiem zaraz po końcu odliczania przez bitwą.

Zabawne są za to przypadkowe samobójstwa jak np. topowy IS8 spada ze skarpy i sie rozbija w drobny mak :) albo ktoś tak nie cofa przed wrogami że wpada do morza czy rzeki i tonie.
Awatar użytkownika
Max
Posty: 56
Rejestracja: 19 maja 2011, 8:12

Re: Patch 0.8.0

Postautor: Max » 10 paź 2012, 4:31

Co do czołgu zombie to jest to czołg z wybitą załogą. Co do art to racja trochę ich za dużo, ostatnia wczorajsza bitwa to 12 sztuk arty 10 VIIIt i 2 VIIt i brak scoutów do tego.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”