Patch 0.8.2

Wszystko na temat patchów.
Awatar użytkownika
KuraKura
Posty: 104
Rejestracja: 03 mar 2012, 17:59

Re: Patch 0.8.2

Postautor: KuraKura » 29 lis 2012, 23:29

w drugim tescie nie ma chinoli?
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Abrakadabra77 » 29 lis 2012, 23:31

Informacje z głównej strony WoT ( tak , tam można takie ciekawe rzeczy znaleźć)
Zespół World of Tanks zebrał bardzo dużo danych statystycznych dzięki testowi aktualizacji 8.2. Po uważanej analizie danych uznaliśmy za konieczne przesunięcie daty wprowadzenia chińskiego drzewka technologicznego, w związku z czym nie będzie ono częścią aktualizacji 8.2. Zmiana ta umożliwi nam wprowadzenie niezbędnych modyfikacji i poprawek, które sprawią, że gra nowymi pojazdami będzie przyjemniejsza i bardziej zbalansowana.
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
Szakis
Posty: 164
Rejestracja: 03 gru 2010, 17:02

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Szakis » 30 lis 2012, 9:50

Najgorszy patch przynajmniej od roku.

>Typ 59 dostaje potężnego nerfa i staje się złomem, przynajmniej do jego buffa w przyszłości można przestać mówić o tym czołgu, którego WG chce zamordować.

>Radziecki TD który dostaje mega pancerz (Ob. 268 o ile się nie mylę) Frontalnego i bocznego. Zamiast 120mm i mega cammo będzie miał 187 i mega cammo, czyli mamy mega ideał TD. Oficjalne zamordowanie JgPz E100 i AMX155 FOCHA. Tylko E3 i ten Ob. coś znaczą o drugim rusku się nie wypowiem bo tylko raz czy dwa miałem okazję stanać z nim twarzą w twarz.

>Wprowadzenie Jankesa z magazynkiem na X tierze sprawia, że AMX50B wygląda jak niedorobiony złom.
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Abrakadabra77 » 30 lis 2012, 10:05

Znowu jęczysz.
Typ 59 w końcu będzie miał działo z dużym urobkiem , owszem za to musieli mu coś zabrać ale reload na poziomie 7,35 s ciągle wystarcza do fajnej walki w zwarciu. Typek teraz szybciej się kręci, ma większy zasięg radia, do tego lepszy czas celowania. Straszny nerf...
T57 i AMX50B czyli czołgi tak podobne w grze że aż by się chciało zakrzyknąć "WG nie idź tą drogą! Rób bardziej zróżnicowane gameplayem czołgi!"
O jaki zły patch - mam nadzieję że tak cię odrzuci że w końcu przestaniesz w tą grę grać i uwolnisz nas od swoich wiecznych narzekań i płaczów.
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
Szakis
Posty: 164
Rejestracja: 03 gru 2010, 17:02

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Szakis » 30 lis 2012, 10:16

Gadasz jak by ci płacili. Po co Typek miał by się szybciej kręcić??? Ma za słaby silnik do tego co już ma a więcej??? O depresji działa nie wspomniałeś a to kompletnie nokautuje kitajca. AMX i Jankes są podobne ale jeden ma przewagę w 4 elementach a drugi tylko w jednym i to tym najmniej potrzebnym bo jak bym chciał mobilności i magazynka to BatMobil gniecie 50B na tym polu.

A co powiesz o TD??? Może masz jakieś argumenty, które zaprzeczą twierdzeniu, ze na tym polu istnieje gigantyczna przepaść między maszynami!!!
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Abrakadabra77 » 30 lis 2012, 10:43

Dostaje -2 stopnie do dyspersji...No nokaut straszny. Po co medowi szybsze kręcenie to nawet nie ma co komentować, silnik zostaje ten sam więc tu może być tylko lepiej . Tego że zmniejszają rozrzut celownika przy ruchu , opór gruntu, powiększają obrót wieży to nie łaska widzieć. Wybierasz tylko te informacje które maja potwierdzić STRASZNEGO NERFA ( który de facto jest całkiem fajnym bufem czy tez sprawieniem że gra Typem może w końcu stanie się ciekawsza ).
Nie wiem jak ty grasz ale ja podobne wyniki na AMX50B i T57 robię - ani jeden ani drugi nie uzyskuje przewagi.
A Objekt ? Teraz robiło się go Typkiem jak miał pecha i źle mu DMG wylosowało, jak mu dołożą pancerza to może nie będzie takim jednostrzałowcem którego jedyną mocną stroną jest kamuflaż.O ile w ogóle to dostanie bo jako takich to zmian realnych w jego pancerzu nigdzie nie zapowiedziano
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
Szakis
Posty: 164
Rejestracja: 03 gru 2010, 17:02

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Szakis » 30 lis 2012, 11:20

Chodzi mi o to, że typek obracał się wystarczająco szybko. Przy opuszczaniu działa nawet 1 stopień to znacząca zmiana. A ROF to wiadomo co stało się z M48 z najlepszego meda stał się najgorszym (nie liczę brytoli bo tych jest za mało) kiedy zmniejszyli mu szybkostrzelność bo szybkostrzelność to akurat BARDZO poważna cecha (wszyscy dodajemy taki sprzęt aby nasze czołgi strzelały jak najszybciej). Może i masz rację nie jest to mega nerf ale buff wcale.

Co do magazynkowych dziesiątek tutaj nie ma dyskusji. Przewaga jest widoczna gołym okiem. 50B jest za duży i za mało mobilny na meda (tutaj akurat najlepszy w swojej roli Bat) a za mało pancerny na HT (o ile Jankes nie jest jakoś tak strasznie mocniejszy to mimo tego szybciej i celniej strzela a razem to już za wiele).

Nic nie pisali o Ob. 268 ale statystyki takie ma na teście 2. Porównajmy go do największej pomyłki wśród TD czyli JgPz E-100 który jest gorszy w: mobilność, DPM, trudność przebicia z przodu i boku związana też bardzo z łatwością trafienia tej stodoły względem malutkiego Obiekta, celność, szybkość celowania i rzecz jasna kamuflaż. JEST COŚ JESZCZE??? ABZ czyli Absolutny Brak Zalet jest po stronie pojazdu niemieckiego co nikogo nie dziwi :)
Awatar użytkownika
jasko
Posty: 213
Rejestracja: 31 sie 2011, 12:05

Re: Patch 0.8.2

Postautor: jasko » 30 lis 2012, 12:15

W moim odczuciu zmiany Typka to buff. Armata mimo zwiększonego czasu ładowania będzie zdecydowanie skuteczniejsza. Większa penetracja i obrażenia to akurat niewiele, ale dostaje jeszcze skrócony czas celowania i spore zmniejszenie rozrzutu w czasie jazdy. A to były najbardziej irytujące wady tej armaty. Nie zapominajcie, że zmniejszają również opory toczenia na wszystkich podłożach, Typek powinien się zdecydowanie lepiej zbierać i skręcać.
Elewacja armaty w tym czołgu akurat niewiele mnie interesuje. Nie pamiętam kiedy robiłem hull down na typku. To czołg do walki bezpośredniej, często z kilkoma przeciwnikami na raz. Dużo bardziej obchodzi mnie rozrzut w ruchu, pancerz boczny wieży i lepsza mobilność niż 2 stopnie opuszczania działa.
Porównanie do M48 jest co najmniej nie na miejscu. Amerykaniec dostał po dupie dosłownie we wszystkim. Oprócz ROFu poleciało skupienie w ruchu, czas celowania, mobilność i pancerz. Wszystko jak dobrze pamiętam od 30 do nawet 100%. Typek dostał tylko po ROFie, reszta na plus.
Obrazek
Awatar użytkownika
DominiXD
Posty: 732
Rejestracja: 24 paź 2011, 13:38

Re: Patch 0.8.2

Postautor: DominiXD » 30 lis 2012, 12:56

Szakis, nie gadaj jak nie wiesz. Obj.268 ma armor jaki miał tylko inaczej się on teraz wyświetla.
Szukałeś tu sygnatury? Lol.
Awatar użytkownika
Szakis
Posty: 164
Rejestracja: 03 gru 2010, 17:02

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Szakis » 30 lis 2012, 21:56

Przy walce w zwarciu ROF jest najważniejszy a ja średnio Typem walczę w odległościach wręcz przyklejony do wroga tak że celność w ruchu mnie nie obchodzi bo celownik i tak zazwyczaj mieści mi się cały czołgu wroga i mam jeszcze sporą tolerancję. Moim zdaniem był to czołg doskonale zbalansowany i nie rozumiem idei modyfikowania go w tak poniekąd znaczny sposób. Może i dla was są to zmiany na plus i godzę się z tym jak najbardziej ale pod mój styl gry całkowicie ta zmiana mi nie pasuje.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”