Patch 0.8.2

Wszystko na temat patchów.
Awatar użytkownika
Yameso
Posty: 149
Rejestracja: 23 sty 2012, 10:03

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Yameso » 01 gru 2012, 11:44

Średni dmg na minutę przed zmianą: 1725
Średni dmg na minutę po zmianie: 1725

A zyskujemy lepszą pentrację i calowanie. Dodatkowo właściwości jezdne. Zmiana na plus.
Obrazek
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
wuj3k
Posty: 198
Rejestracja: 16 lut 2012, 9:24

Re: Patch 0.8.2

Postautor: wuj3k » 02 gru 2012, 11:21

ktos moze cos powiedziec o takiej zmianie ?
"Zmieniono na bardziej historyczne opancerzenie pojazdów: T-34/85, IS, Matylda."
tzn wizualnie czy model sie zmienil w ogole?

oraz


"Zmieniono sposób wyświetlania informacji o pancerzu ( bez wyświetlania samego pancerza )na czołgach: SU-5, T-46, KW-13, SU-85B, SU-101, Objekt 268, KW-2, KW-3, IS-3, KW-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502A, PzKpfw V Panther, Centurion Mk. 7/1, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, M6. "

moze ktos to wyjasnic?
Obrazek
Rifleman_
Posty: 302
Rejestracja: 16 lis 2011, 10:54

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Rifleman_ » 02 gru 2012, 12:24

Co do pierwszego to nie mam pojęcia, ale drugi cytat może oznaczać kolor celownika, gdy celuje się w dane pojazdy.
Garaż: Ob. 268, Ob. 140, E 75, T-54, IS-8, M103, ST-I, E 50, Centurion I, Indien Pz, JagdPanther II, Borsig, IS-2, SU-100M1, E 25, SU-122-44, Type 62, Comet, Pz IV S, T14, T-127
Awatar użytkownika
Crazied
Posty: 2683
Rejestracja: 15 paź 2010, 8:37

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Crazied » 02 gru 2012, 18:05

Albo po prostu statystyki w garażu podają wartości rzeczywiste, a nie takie, które był kiedyś, ale uległy w międzyczasie zmianie.
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Obrazek
McMacPL
Posty: 14
Rejestracja: 09 cze 2011, 10:45

Re: Patch 0.8.2

Postautor: McMacPL » 05 gru 2012, 16:12

Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 11:15 przez McMacPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sek0n
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2012, 17:22

Re: Patch 0.8.2

Postautor: Sek0n » 07 gru 2012, 19:36

Prawdopodobnie patch 0.8.2 bedzie u nas w Środę.
Obrazek
rafal3920
Posty: 241
Rejestracja: 11 kwie 2012, 16:18

Re: Patch 0.8.2

Postautor: rafal3920 » 09 gru 2012, 15:44

Podobno mają cenę Is-a nieco obniżyć, to prawda? I ten pancerz w Is-ie będzie lepszy czy gorszy?
duszek26
Posty: 446
Rejestracja: 15 wrz 2010, 16:50

Re: Patch 0.8.2

Postautor: duszek26 » 10 gru 2012, 21:37

Sek0n pisze:Prawdopodobnie patch 0.8.2 bedzie u nas w Środę.

Patch-a już można pobrać od WG jest pod tym linkiem http://dl.wargaming.net/wot/eu/files/Wo ... _patch.exe
Jednak po jego zainstalowaniu nie wbijecie się na serwer i będziecie musieli czekać na oficjalny start serwerów po aktualizacji 0.8.2.Co nie zmienia faktu ,że można go teraz pobrać i poczekać ten dzień lub dwa z instalacją :) .
Obrazek
Czołgi na stanie :
41 różnych pojazdów pancernych ,za mało miejsca żeby je wszystkie wymienić :)
Awatar użytkownika
frommert
Posty: 26
Rejestracja: 27 lip 2012, 18:56

Re: Patch 0.8.2

Postautor: frommert » 12 gru 2012, 20:16

nie macie problemów z przeniesieniem modów z 8.1 na 8.2? Próbowałem przenieść swój celownik, ale mi nie odpala w ogóle gry. Tzn, gra się uruchamia, ale nie mogę dostać się na mapę.
Awatar użytkownika
dazpo
Posty: 25
Rejestracja: 23 cze 2012, 11:07

Re: Patch 0.8.2

Postautor: dazpo » 12 gru 2012, 20:20

poszukaj w googlach aktualniejszych modów do 8.2 ;) Tez chciałem przenieść ale się nie dało :cry:
Obrazek

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”