Patch 0.8.4

Wszystko na temat patchów.
UnDead86
Posty: 229
Rejestracja: 11 lut 2012, 14:59

Re: Patch 0.8.4

Postautor: UnDead86 » 06 mar 2013, 15:38

co to są potencjalne obrażenia jakie mam w statystykach po bitwie?
ps. i nie wiedzialem, ze jak mnie zdejmą i patrze sobie jak gra inna druzyna to tez slychac komentarze typu "dzialo uszkodzone" chyba ze bylo to wczesniej ale nie wydaje mi sie :)
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2

Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
baba1234
Posty: 1253
Rejestracja: 20 paź 2010, 8:38

Re: Patch 0.8.4

Postautor: baba1234 » 06 mar 2013, 16:26

UnDead86 pisze:ps. i nie wiedzialem, ze jak mnie zdejmą i patrze sobie jak gra inna druzyna to tez slychac komentarze typu "dzialo uszkodzone" chyba ze bylo to wczesniej ale nie wydaje mi sie :)


Nie było tego; a miałem nadzieję że jednak z tego zrezygnują, bo czasami lubię popatrzeć jak ludzie grają, a te komentarze wkurzają :?
Garażtype59,IS7,isu152,Object 704,Fv4202
OniMaker
Posty: 93
Rejestracja: 27 paź 2012, 17:31

Re: Patch 0.8.4

Postautor: OniMaker » 06 mar 2013, 16:59

mnie troszkę wkurza, że usunęli w Artach, kreski, które pokazywały jak bardzo na lewo i na prawo, można odchylić działo, wiecie te w lewym dolnym rogu, przy naszym pojeździe, gdzie widać moduły uszkodzone itp.

@Down

Hmm, to spróbuje re-instala :P
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 17:13 przez OniMaker, łącznie zmieniany 2 razy.
UnDead86
Posty: 229
Rejestracja: 11 lut 2012, 14:59

Re: Patch 0.8.4

Postautor: UnDead86 » 06 mar 2013, 17:07

ja nadal je widze :)
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2

Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
JimiEx
Posty: 4
Rejestracja: 23 maja 2012, 20:43

Re: Patch 0.8.4

Postautor: JimiEx » 06 mar 2013, 18:58

OniMaker pisze:mnie troszkę wkurza, że usunęli w Artach, kreski, które pokazywały jak bardzo na lewo i na prawo, można odchylić działo, wiecie te w lewym dolnym rogu, przy naszym pojeździe, gdzie widać moduły uszkodzone itp.

@Down

Hmm, to spróbuje re-instala :P

Podczas celowania artyleryjskiego wciśnij "X", wtedy nie musisz martwić się o niechciane przesunięcie celownika.
Garaż
Francja: AMX 12t , ARL 44 , AMX 105AM
Niemcy: Panther , Tiger , Hummel , JagdPz IV , PzKpfw IV
USA: Sherman Jumbo , M7 , T29 , Hellcat , T34 , M7 Priest
ZSRR: T-43 , IS-3 , SU-152 , SU-8
UK: Churchil I , Covenanter , Matilda
Chiny: M5A1
sprawa
Posty: 6
Rejestracja: 17 gru 2012, 2:07

Re: Patch 0.8.4

Postautor: sprawa » 06 mar 2013, 19:10

czy wam także po patchu fps urosły? Mój kolega dotąd miał max 30 fps a teraz rosną mu ponad 30tke. Mi też się wydaje, że jest troszkę lepiej :)

Jest to normalne, czysty klient
Laurek
Awatar użytkownika
Khell
Posty: 61
Rejestracja: 19 sty 2011, 6:22

Re: Patch 0.8.4

Postautor: Khell » 07 mar 2013, 1:03

Przed patchem wszystko było ok, a po ...

Jak narazie jedyna zauważalna zmiana to taka, że gra się nie uruchamia i crashuje non stop przy każdej próbie odpalenia ... nie ma co, kolejna świetna robota czerwonych z WG.
Ponczulek
Posty: 5
Rejestracja: 07 mar 2013, 6:58

Re: Patch 0.8.4

Postautor: Ponczulek » 07 mar 2013, 7:02

Ja także zauważyłem, że jest odrobinę więcej fps niż wczesniej (a u mnie jest to zauważalne, bo gram praktycznie na minimalnej konfiguracji). Miałem też problem z teksturami drzew (czarne piksele) na niektórych mapach (np Prochorowka, Klasztor) i problem zniknął... za to pojawił się na innych (np. Port).

Szkoda zmian w losowaniach map na randomie i że wywalili np Malinowkę z trybu szturmu...
t0mal
Posty: 121
Rejestracja: 16 gru 2012, 17:15

Re: Patch 0.8.4

Postautor: t0mal » 07 mar 2013, 8:59

Poprawiono spadanie FPS w trybie snajperskim.

Najbardziej podoba mi się, że znaleźli sposób AFK, teraz jeśli czołg nie poruszy się przez całą bitwę jest niszczony pod koniec, dostaje zero expa i srebrników oraz musi bulić za naprawę.

Zauważyłem także, że drastycznie wzrosły kary za obrażenia drużynowe, jeśli na początku bitwy przywali w nas lekki czołg i zabierze mu zaledwie parędziesiąt hp to trzeba zabulić dwa-trzy koła, plus odejmuje ponad pięćdziesiąt expa.

Swoją drogą to może być ciekawy, chodź trochę chamski, sposób na zarabianie, muszę przywalić w kogoś swoim T-50, sprawdzić czy to działa :twisted:

Fajnie że poprawili dźwięki eksplozji i smugi pocisków.
Obrazek
barcioszek
Posty: 156
Rejestracja: 23 maja 2012, 11:36

Re: Patch 0.8.4

Postautor: barcioszek » 07 mar 2013, 9:13

Podczas spotowania i pojawiania się czołgów wroga, gra przycina się na chwilkę. Coś jak by były problemy z zaczytaniem tekstur. Czy ktoś zauważył podobny problem? A może jest rozwiązanie. Wcześniej zacięcia nie pojawiały się.

Niektórych map trzeba uczyć się od nowa, kilka miejscówek zostało przemodelowanych, kilka straciło swoje wartości taktyczne.
Ogólnie uważam, że to kolejna pozytywna poprawka.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”