Patch 0.8.6

Wszystko na temat patchów.
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Abrakadabra77 » 01 cze 2013, 10:21

Ruskie gracze przeprowadziły ciekawy test systemu kamuflażu w patchu 0.8.6. W teście uczestniczyły JE100 jako ukrywający się i FV4202 jako wykrywający. FV4202 z załoga 100% bez osłoniętej optyki, lornety jedynie z radiotelegrafistą z umiejętnością poprawiającą zasięg widzenia.
Test odbył się na polu Malinówki
[spoiler]Obrazek[/spoiler]
Rezultaty
Metry to dystans na jakimi doszło do wykrycia w poszczególnych konfiguracjach
Obrazek
Z testu wynika że perk kamuflaż ma dużo mniejszy wpływ na wykrywanie niż siatka kamuflażowa czy płatny kamuflaż.


Źródło
Blog SilentStalkera http://ftr-wot.blogspot.cz/
a także http://world-of-ru.livejournal.com/2021014.html
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
zmechol666
Posty: 157
Rejestracja: 12 sty 2012, 1:35

Re: Patch 0.8.6

Postautor: zmechol666 » 01 cze 2013, 15:19

Pograłem trochę na tym teście i nerf art o którym jest tak głośno wcale nie jest aż tak znerfiony, owszem dłużej ładuje i skupia ale celność mimo na papierze inna, to nie miałem za bardzo problemów by ładnie trafiać w stojące tanki. Jedynie co mnie zaskoczyło to zmniejszona penetracja dział w HT 10 i 9 tier, taki IS-7 ma teraz 250 peny czyli o -10 mniej. Ciekawie też jest z strzelaniem, pocisk leci tam gdzie chcemy i na bank ruskie działa będą teraz kosić bo strzelanie na 300+ na np KW1s nie jest trudne.
Pozdro
Awatar użytkownika
Freuer
Posty: 270
Rejestracja: 01 lip 2011, 19:35

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Freuer » 01 cze 2013, 17:35

Hej Abrakadabra, ciekawe zestawienie. Komu jednak przyszło do łba, że wentylacja poprawia zdolność kamuflarzu? :P

W każdym razie chciałem zapytać o podział artylerii względem kompanii. Jak się teraz będą dzielić? Wpisałem podobne pytanie dla działu Hummela, gdyż miałem go już wcześniej i wymaksowałem i mógłbym go grindować po odkupieniu (jest okazja), ale nie wiem czy mi się opłaca. Może tutaj w zbiorczym dla całej (zainteresowanej) społeczności artylerzystów dowiem się coś cokolwiek o tym.
Zainteresowanie problem jest stąd, że nie wydaje mi się by miałoby to być tierowo.
Awatar użytkownika
Freuer
Posty: 270
Rejestracja: 01 lip 2011, 19:35

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Freuer » 01 cze 2013, 18:11

Terius, zgubiłeś arty II tieru czy ich nie będzie? Zestawienie (screen) zawiera arty od III tieru, ale widzę tu Bisona przeniesionego na III tier.
Borowik13
Posty: 174
Rejestracja: 12 wrz 2011, 14:17

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Borowik13 » 01 cze 2013, 18:43

Od razu nie polecam gry na teście ponieważ zepsuli system spotowania. Dużo osób na to narzeka, zdarza się w średnio co drugiej bitwie (dla mnie), że czołg stojący bardzo blisko nie zostanie wyspotowany. Zostałem raz staranowany przez niewidzialny czołg. Bardzo często obrywasz w "bezpiecznym" miejscu, a okazuje się, że przeciwnik wyjechał i nie został wykryty.

Co do nerfu artylerii:
Dłużej ładuje, dłużej celuje. Celność końcowa jest TA SAMA co w 0.8.5 (sprawdzane na gw typ e i obiekcie 261). Nie jest to ogromny nerf i spokojnie będzie się nią grało tak samo jak wcześniej.
Match-making jest dobry :>
ravwarr
Posty: 9
Rejestracja: 25 wrz 2011, 17:04

Re: Patch 0.8.6

Postautor: ravwarr » 02 cze 2013, 0:53

Witam.
Mam pytanie odnosnie artt a konkretnie co sie stanie z artami które dojda w patchu 8.6 w zaleznosci co mamy w garazu.
I tak.
U mnie aktualnie jest w garażu wybadany i kupiony su-14 lecz nie topowy gdyz do 212 poszedłem przez s51 .I tutaj mam pytanie,Czy su14-1 będzie wynaleziony czy bede musiał jescze raz expic?Moze wpływ na to ma czy su-14 jest w chwili wprowdzania patcha w garażu??a moze musi byc topowy???

Podobna sytuacja z gw tigerem.Przeniosa go na 9 tier i co bedzie z 8 tigerem P???wynaleziony bedzie czy nie??

I na koniec analogicznie M12 i dochodzaca nowa artą M44?

Zalezy mi na rzetelnej sprawdzonej informacji.Dziękuje .
Sorry za byki ort.
Awatar użytkownika
baba1234
Posty: 1253
Rejestracja: 20 paź 2010, 8:38

Re: Patch 0.8.6

Postautor: baba1234 » 02 cze 2013, 4:42

Terius te drzewka to na pewno dobre ?? Czyżby m37 dostało buffa a priest nerfa ?? Są zamienione tierami...
Garażtype59,IS7,isu152,Object 704,Fv4202
Exerion
Posty: 35
Rejestracja: 23 paź 2011, 13:10

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Exerion » 02 cze 2013, 9:28

Mam pytanie do wszystkich grających na teście, jak wygląda sprawa dział u IS-4 i IS-7. Z tego co widziałem zabrali jakoś po 10 penetracji, ale jak to ma się do praktyki? Jest do bardzo odczuwalne?
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.8.6

Postautor: Abrakadabra77 » 02 cze 2013, 9:52

Na IS-7 jest odczuwalne dość wyraźnie, IS-4 nie chciało mi się już sprawdzać
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
SucharPL
Posty: 168
Rejestracja: 04 mar 2011, 9:19

Re: Patch 0.8.6

Postautor: SucharPL » 02 cze 2013, 22:00

Na isie4 jest znosnie, nie ma znacznej roznicy (sprawdzone na 113 i 121, ale pene maja taka sama, wiec nie powi no byc problemu.)
Dla mnie to bedzie najbardziej zawodzacy patch. Za rozpalenie nadziei na nerf celnosci arty. I naplucie na te marzenia.
Pisze to na podstawie wrazen z testu, gdzie taki gwt czy ob212 trafiaja dokladnie lub prawie dokladnie w srodek. Czyli w ogolnym rozrachunku arty dostala nerfa do czasu celowania i przeladowania i de facto buffa do celnosci. Nie wiem czy sie cieszyc...
Obrazek
Obrazek

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”