Patch 0.8.11

Wszystko na temat patchów.
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Patch 0.8.11

Postautor: Pejotl79 » 24 sty 2014, 14:12

Główne zmiany:

Mapy
Nowa mapa miejska Wichura, 1000 x 1000 m, (krajobraz europejski, zima)
Na następujących mapach poprawione zostały elementy gry: Erlenberg, Redshire, Autostrada, Północny Zachód
Mapa Port została całkowicie usunięta
Dodano nową mapę Ruinberg w ogniu – Ruinberg (deszczowa pogoda, na mapie widoczne są pożary)
Dodano nową mapę Himmelsdorf zimą – jest to zimowa wersja istniejącej mapy Himmelsdorf
Błąd pozwalający na dostanie się do budynku w strefie przejmowania na mapie Himmelsdorf w trybie bitwy spotkaniowej został usunięty
Poprawiono wydajność gry na mapach Zatoka rybacka, Cichy brzeg, Siewierogorsk i Ensk.
Naprawiono nadmierną jasność niektórych efektów na kilku mapach

Mechanika i poprawki
Dodano nowy tryb: Bitwa narodów, w którym zespoły rozdzielone są według przynależności państwowej (ZSRR kontra Niemcy, USA przeciw Francji itd.) Chiny i Japonia zostały wykluczone z tego trybu z uwagi na ograniczoną dostępność pojazdów

Dodano grupowe zarządzanie członkami załogi: grupowe przetrenowanie całej załogi (dla nowego czołgu), przywrócenie starej załogi za pomocą jednego kliknięcia
Dodano opcję wyłączenia czatu podczas bitwy (dotyczy tylko wiadomości tekstowych - rozkazy i wskaźniki na mapie dalej będą widoczne)
Dodano możliwość przeglądania historii czatu
Dodano ikonę płonącego czołgu, podobną do tej wyświetlanej podczas tonięcia
Dodano możliwość wyłączenia podglądu czołgu, który zniszczył maszynę gracza
Udoskonalono okna misji i zniżek
Kliknięcie prawym przyciskiem myszy czołgu w garażu przenosi gracza prosto do statystyk
Można teraz przejść do czołgu w hangarze prosto z okna badań klikając nową ikonę
Można użyć gaśnicy za pomocą kliknięcia lewym przyciskiem myszy ikony pożaru (lewy dolny róg ekranu)
W trybie pośmiertnym kamera będzie teraz przełączać się najpierw na członków plutonu gracza (dopiero w dalszej kolejności na pozostałe czołgi)
Do wiadomości przeładowania dodano licznik czasu przeładowania
Dodano nowe znaczniki do ustawień celownika
Naprawiono błąd, który sprawiał, że odznaki mistrzowskie „znikały”
Naprawiono czat zwykły i głosowy w bitwach drużynowych
Naprawiono spadek wydajności gry, który miał miejsce przy dokonywaniu zbliżeń na niektóre japońskie czołgi
Poprawiono sposób działania kamuflażu wizualnego: Kamuflaże kupione za złoto mogą teraz być przechowywane i używane później w innych pojazdach
Dodano nowe medale Bohater bitwy: "Wysoki kaliber" (zadane obrażenia) oraz "Czołgista-snajper" (obrażenia zadane na dystansie przekraczającym 300 metrów)
Medal Snajper został przeniesiony do kategorii specjalnej. Gracze mogą teraz sprawdzić, ile zdobyli medali Snajper i w których czołgach. Medale Snajper nie będą już rozdawane.
Dodano szereg nowych nagród, w szczególności przydzielanych za bitwy drużynowe (Geniusz wojny, Pancerna pięść, Taktyczne przełamanie, Król na wzgórzu, Wilk pośród owiec)
Zdobycie medalu mistrzowskiego jest teraz wyświetlane w raporcie po każdej bitwie, jeśli tylko warunki zostały spełnione (nawet jeśli w danym pojeździe zdobyto już taki medal)
Zoptymalizowano wydajność efektów rozmycia ekranu
Wyświetlane są teraz modyfikatory, które mają wpływ na umiejętności załogi (okno osobiste)
Przerobiono graficznie rykoszety
Przerobiono medal Bohaterowie Rosieni
Dokonano standaryzacji insygniów rang dla członków załóg wszystkich państw
Naprawiono problem z niezapisującymi się powtórkami / zapisom z błędami

Zmiany w balansie pojazdów
Naprawiono wymiary pojazdów: Type 59, T-54, WZ-120 i Nashorn
Naprawiono pancerze pojazdów: Foch 155, Foch i AMX AC 48
Parametry następujących pojazdów: Foch 155, T110E4, T110E3, Obiekt 268 i WT E-100 zostały zmienione
Zwiększono zyskowność następujących pojazdów: Lowe, T34, 112, T-34-3, FCM 50t i M6A2E1
Zmniejszono wagę artylerii na potrzeby systemu dobierania drużyn o 10%
Dokonano standaryzacji szczegółów modeli zniszczeń zawieszenia dla następujących maszyn: T29, T32, T34, M37, M41, Chaffee, Pershing, T92, Hellcat, M4A2E4, M46 Patton, M103, T57, T110E5, T26E4, T110E4, T110E3, M44, M53/M55, T69 i M60
Wskaźnik prędkość przy poruszaniu się do tyłu został naprawiony
Naprawiono problem ze zbyt szybko tonącym czołgu M44

Serwer testowy jest otwarty

Lista zmian w Niszczycielach Czołgów X Poziomu

AMX 50 Foch (155):
Silnik Maybach HL 295 F (1200 k.m.) zastąpiono silnikiem Saurer (1000 k.m.).
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP-T T368 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu HEAT T267 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
Wartość penetracji pocisków HEAT T267 (działo 155 mm AC SA58) zredukowano z 408 mm do 395 mm.
Dokonano zmian w pancerzu pojazdu.



WT auf E-100:
Prędkość zwrotu pojazdu WT E-100 zredukowano z 30 do 26.
Rozproszenie działa 12,8 cm Kanone L/61 podczas obrotu wieży zwiększono o 212%.
Rozproszenie działa 15 cm Pak L/38 podczas obrotu wieży zwiększono o 75%.
Prędkość obrotu wieży WT E-100 zredukowano z 24 stopni/sek. do 22 stopni/sek.



T110E3:
Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 18.3 sekund na 17 sekund.
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.



T110E4:
Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 21 sek. na 19.5 sek.
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.



Objekt 268:
Prędkość zwrotu pojazdu zredukowano z 30 do 28.
Rozproszenie działa podczas ruchu zwiększono o 11%.
Rozproszenie działa podczas obrotu pojazdu zwiększono o 11%.
Maxksymalną prędkość wstecz zredukowano z 18 km/h do 15 km/h.
Czas przeładowania działa 152 mm М64 zmieniono z 17 sek. do 16.5 sek.
Obrażenia zadawane pociskami typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 850 do 750.
Wartość penetracji pocisków typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 450 mm do 395 mm.
Obrażenia zadawane pociskami typu UBR551M (działo 152 mm М64) zredukowano z 850 do 750.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: Patch 0.8.11

Postautor: Pejotl79 » 05 lut 2014, 12:03

UPDATE: Drugi test jest już otwarty.

Lista zmian wprowadzonych w drugim teście publicznym wersji 8.11 w stosunku do pierwszego testu

Naprawiono różne błędy i wadliwe funkcjonujące elementy na mapach: „Himmelsdorf”, „Himmelsdorf zimą”, „Ruinberg w ogniu”, „Wichura”, „Autostrada”, „Północny zachód”, „Zatoka rybacka”, „Ukryta wioska”, „Redshire”, „Erlenberg”, „Cichy Brzeg”, „Urwisko” i „Murowanka”.
Zwiększono płynność gry na mapie „Wichura”.
Zwiększono płynność gry na mapie „Ukryta wioska”.
Poprawiono rozbieżność między modelem graficznym a modelem uszkodzeń niektórych budynków i obiektów.
Naprawiono efekt migotania śladów gąsienic na zimowych mapach.
Poprawiono modele graficzne następujących czołgów: Т-54, WZ-120, КV-1S, Typ 3 Chi-Nu i Typ 59.
Dopracowano wymiary modeli T-54 i Type 59.
Usunięto błędy związane z kamuflażem WZ-120.
Poprawiono modele armat dla pojazdów M48A1 Patton i Conqueror.
Zmniejszono liczbę PW czołgu Waffenträger auf E 100 o 200 punktów.
Zmieniono pole widzenia dla poszczególnych odległości kamery od czołgu w trybie zręcznościowym.
Usunięto błąd zapisywania odległości kamery od czołgu po bitwie.
Usunięto błędy związane z powtórkami.
Usunięto błędy w dziale „Misje i wydarzenia”.
Usunięto błędy graficzne występujące po przełączeniu między aplikacjami.
Usunięto błędy i niespójności związane z przekwalifikowaniem załogi na inny pojazd.
Teraz nie musicie rozegrać bitwy czołgiem, aby przywrócić jego załogę – załogi będą dostępne od momentu wprowadzenia aktualizacji.
Naprawiono błąd uniemożliwiający powrót do pokoju treningowego po jego opuszczeniu.
Przerobiono efekty rykoszetu.
Poprawiono wyświetlanie kursora tekstowego w rozmowach poza bitwą.
Przerobiono dźwięki spadających drzew.
Dodano medal Nayadina do listy nagród „Za bohaterski opór”.
Usunięto błędy występujące po zmianie domyślnych ustawień graficznych.
Poprawiono wytłuszczanie czcionki w oknie uszkodzeń czołgu.
Poprawiono wyświetlanie konturów przy przełączaniu między czołgami w drzewie technologicznym.
Poprawiono wyświetlanie wiadomości systemowych podczas ładowania.
Poprawiono kolejność poszczególnych działów menu kontekstowego wyświetlanego po kliknięciu prawym przyciskiem karuzeli czołgów w garażu.
Usunięto miganie monitora przy montowaniu nieusuwalnego wyposażenia.
Naprawiono blokadę przycisku służącego do kupna pojazdu premium w przypadku, gdy gracz nie posiada wystarczającej ilości złota.
Usunięto błąd powodujący brak wyświetlania historii czatu bojowego po otwarciu lub zamknięciu pola tekstowego.
Usunięto błędy w interfejsie garażu powodujące awarie klienta.
Usunięto błędy powodujące zawieszanie się aplikacji w oknach Magazynu i Sklepu.
Usunięto błąd powodujący wyświetlanie złotego kamuflażu, który został sprzedany i ponownie zakupiony.
Dodano następujący warunek zdobycia osiągnięcia „Czołgista-snajper”: „Oddać przynajmniej 8 strzałów”.

Lista zmian
Mapy

Nowa mapa miejska Wichura, 1000 x 1000 m, (krajobraz europejski, zima)
Na następujących mapach poprawione zostały elementy gry: Erlenberg, Redshire, Autostrada, Północny Zachód
Mapa Port została całkowicie usunięta
Dodano nową mapę Ruinberg w ogniu – Ruinberg (deszczowa pogoda, na mapie widoczne są pożary)
Dodano nową mapę Himmelsdorf zimą – jest to zimowa wersja istniejącej mapy Himmelsdorf
Błąd pozwalający na dostanie się do budynku w strefie przejmowania na mapie Himmelsdorf w trybie bitwy spotkaniowej został usunięty
Poprawiono wydajność gry na mapach Zatoka rybacka, Cichy brzeg, Siewierogorsk i Ensk.
Naprawiono nadmierną jasność niektórych efektów na kilku mapach


Mechanika i poprawki

Dodano nowy tryb: Bitwa narodów, w którym zespoły rozdzielone są według przynależności państwowej (ZSRR kontra Niemcy, USA przeciw Francji itd.)
Chiny i Japonia zostały wykluczone z tego trybu z uwagi na ograniczoną dostępność pojazdów.
Wprowadzono nowy system karania za zniszczenia/obrażenia drużynowe.
Dodano nowe głosy dla załogi brytyjskiej.
Dodano grupowe zarządzanie członkami załogi: grupowe przetrenowanie całej załogi (dla nowego czołgu), przywrócenie starej załogi za pomocą jednego kliknięcia.
Dodano opcję wyłączenia czatu podczas bitwy (dotyczy tylko wiadomości tekstowych - rozkazy i wskaźniki na mapie dalej będą widoczne).
Dodano możliwość przeglądania historii czatu.
Dodano ikonę płonącego czołgu, podobną do tej wyświetlanej podczas tonięcia.
Dodano możliwość wyłączenia podglądu czołgu, który zniszczył maszynę gracza.
Udoskonalono okna misji i zniżek.
Kliknięcie prawym przyciskiem myszy czołgu w garażu przenosi gracza prosto do statystyk.
Można teraz przejść do czołgu w hangarze prosto z okna badań klikając nową ikonę.
Można użyć gaśnicy za pomocą kliknięcia lewym przyciskiem myszy ikony pożaru (lewy dolny róg ekranu).
W trybie po zniszczeniu kamera będzie teraz przełączać się najpierw na członków plutonu gracza (dopiero w dalszej kolejności na pozostałe czołgi).
Do wiadomości przeładowania dodano licznik czasu przeładowania.
Dodano nowe znaczniki do ustawień celownika.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że odznaki mistrzowskie „znikały”.
Naprawiono czat zwykły i głosowy w bitwach drużynowych.
Naprawiono spadek wydajności gry, który miał miejsce przy dokonywaniu zbliżeń na niektóre japońskie czołgi.
Poprawiono sposób działania kamuflażu wizualnego: Kamuflaże kupione za złoto mogą teraz być przechowywane i używane później w innych pojazdach.
Dodano nowe medale Bohater bitwy: "Wysoki kaliber" (zadane obrażenia) oraz "Czołgista-snajper" (obrażenia zadane na dystansie przekraczającym 300 metrów).
Medal Snajper został przeniesiony do kategorii specjalnej. Gracze mogą teraz sprawdzić, ile zdobyli medali Snajper i w których czołgach. Medale Snajper nie będą już rozdawane.
Dodano szereg nowych nagród, w szczególności przydzielanych za bitwy drużynowe (Geniusz wojny, Pancerna pięść, Taktyczne przełamanie, Król na wzgórzu, Wilk pośród owiec).
Zdobycie medalu mistrzowskiego jest teraz wyświetlane w raporcie po każdej bitwie, jeśli tylko warunki zostały spełnione (nawet jeśli w danym pojeździe zdobyto już taki medal).
Zoptymalizowano wydajność efektów rozmycia ekranu.
Wyświetlane są teraz modyfikatory, które mają wpływ na umiejętności załogi (okno osobiste).
Przerobiono graficznie rykoszety.
Przerobiono medal Bohaterowie Rosieni.
Dokonano standardyzacji insygniów rang dla członków załóg wszystkich państw.
Naprawiono problem z niezapisującymi się powtórkami / zapisom z błędami.
Zmieniono ustawienia zasięgu widzenia dla poszczególnych rozdzielczości.
Poprawiono działanie voice over w interfejsie gry.
Zmieniono kolejność przełączania pomiędzy sojusznikami w trybie pośmiertnym.
Wprowadzono możliwość przechowywania typów kamuflażu.
Naprawiono błąd wyświetlania modułów i wyposażenia w sklepie w grze dotyczących pojazdów, których nie można kupić.


Zmiany w balansie pojazdów

Naprawiono model czołgu T-54.
Zwiększono koszt zakupu czołgu Objekt 140.
Naprawiono nieścisłości modeli wizualnych następujących pojazdów: Chaffee, KV-1S, Lorraine 40 t.
Naprawiono wymiary pojazdów: Type 59, T-54, WZ-120 i Nashorn.
Naprawiono pancerze pojazdów: Foch 155, Foch i AMX AC 48.
Parametry następujących pojazdów: Foch 155, T110E4, T110E3, Obiekt 268 i WT E-100 zostały zmienione.
Zwiększono zyskowność następujących pojazdów: Lowe, T34, 112, T-34-3, FCM 50t, M6A2E1, Sexton I, S-51, SU-14-1, M12, Lorraine 155 mle. 50, VK 28.01, VK 20.01 (D), VK 30.02 (D) oraz G.W. Panther.
Zmniejszono wagę artylerii na potrzeby systemu dobierania drużyn o 10%.
Dokonano standaryzacji szczegółów modeli zniszczeń zawieszenia dla następujących maszyn: T29, T32, T34, M37, M41, Chaffee, Pershing, T92, Hellcat, M4A2E4, M46 Patton, M103, T57, T110E5, T26E4, T110E4, T110E3, M44, M53/M55, T69 i M60.
Wskaźnik prędkość przy poruszaniu się do tyłu został naprawiony.
Naprawiono problem ze zbyt szybko tonącym pojazdem M44.


Lista zmian w Niszczycielach Czołgów X Poziomu

AMX 50 Foch (155):

Silnik Maybach HL 295 F (1200 k.m.) zastąpiono silnikiem Saurer (1000 k.m.).
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP-T T368 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu HEAT T267 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
Wartość penetracji pocisków HEAT T267 (działo 155 mm AC SA58) zredukowano z 408 mm do 395 mm.
Dokonano zmian w pancerzu pojazdu.



WT auf E-100:

Prędkość zwrotu pojazdu WT E-100 zredukowano z 30 do 26.
Rozproszenie działa 12,8 cm Kanone L/61 podczas obrotu wieży zwiększono o 212%.
Rozproszenie działa 15 cm Pak L/38 podczas obrotu wieży zwiększono o 75%.
Prędkość obrotu wieży WT E-100 zredukowano z 24 stopni/sek. do 22 stopni/sek.



T110E3:

Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 18.3 sekund na 17 sekund.
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.



T110E4:

Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 21 sek. na 19.5 sek.
Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.



Objekt 268:

Prędkość zwrotu pojazdu zredukowano z 30 do 28.
Rozproszenie działa podczas ruchu zwiększono o 11%.
Rozproszenie działa podczas obrotu pojazdu zwiększono o 11%.
Maxksymalną prędkość wstecz zredukowano z 18 km/h do 15 km/h.
Czas przeładowania działa 152 mm М64 zmieniono z 17 sek. do 16.5 sek.
Obrażenia zadawane pociskami typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 850 do 750.
Wartość penetracji pocisków typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 450 mm do 395 mm.
Obrażenia zadawane pociskami typu UBR551M (działo 152 mm М64) zredukowano z 850 do 750.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”