Patch 0.6.5

Wszystko na temat patchów.
Desolator
Posty: 1033
Rejestracja: 30 maja 2011, 23:04

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Desolator » 02 lip 2011, 8:41

kamehameha pisze:A wiecie kiedy World of Warplanes wyjdzie?Sory za offtop

Wyjdzie w bliższej lub dalszej przyszłości. Poza tym temat o tej grze już jest na forum, więc nie wiem po co pytasz tutaj...
Obrazek
W garażu:
ZSRR: IS-4, IS-8, KW-4, T-43, SU-100, S-51
Niemcy: E-75, E-50, Ferdinand, GW Tiger
USA: M110E5, M103, T30, T34, T25 AT, T20, M41, T49
Francja: Lorraine 40t, AMX 13 90, AMX M4 (1945), AMX 13 75, AMX 12t
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Wiewior
Posty: 488
Rejestracja: 06 wrz 2010, 18:04

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Wiewior » 02 lip 2011, 13:21

fifa2195 pisze:
Paranoid pisze:-_-
Opuszczało się szkołę prawda? Masz chociaż te 6 klas skończonych?


chociazby to mnie obraża a wlk. brytania myslałem zamiast angli zapomnailem nawiasu

Nie tylko nawiasów zapomniałeś, ale też innych znaków interpunkcyjnych.
Zanim o coś zapytasz sprawdź FAQ dla początkujących
krzysiek246
Posty: 42
Rejestracja: 09 maja 2011, 17:38

Re: Patch 0.6.5

Postautor: krzysiek246 » 02 lip 2011, 19:07

A nie wiecie czy bedą kanadyjskie tanki??? :D(firefighter112)
Z tego co wiem to kanada podczas 2 wojny miała tylko czołg RamII który jest w grze jako premium.
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Abrakadabra77 » 03 lip 2011, 14:47

Powiedzcie czy u was też po tym patchu wzrosła ilość rykoszetów ?Ja już parokrotnie miałem sytuacje że wale teoretycznie do maszyny którą "na wylot" powinienem przestrzelić a tu bęc i bęc.W szczególności mam takie sytuacje z T40.Ekstremalnie to to wyglądało tak : wale do niego(T40) z 85mm F-30 zamontowanej na T-28 w tył ,w bok,i z 4 strzałów tylko raz przebicie i to z dmg raptem 13% a odległości między nami tak jak to zwykle bywa w walce na Himmelsdorfie -blisko ,bez przeszkód między nami.Drugim działem które mi nagle takie numery zaczyna robić jest D2-5T 122mm zamontowany na KW1s mam ze 3 razy więcej rykoszetów niż ze 107 w KW3,jest to o tyle irytujące że pocisk do D2-T5 122mm kosztuje 1K a i to działo to szybkość przeładowania ma taką że każdy "pusty"strzał jest realnym zagrożeniem jeśli nie zniszczysz /uszkodzisz delikwenta.D2-T5 122mm ma taką przebijalność i takie uszkodzenia że powinna być co najmniej nieprzyjemna dla większości tanków do IX tieru a zdarzały mi się sytuacje że 3 strzały do Pzkf IV nie przynosiły efektu.Jestem kiepskim graczem ale nie aż tak i potrafię zmienić pkt celowania gdy zaliczę rykoszet ale teraz jest nagminnym że mam ich całe serie w różne teoretycznie słabe miejsca na wrażych tankach.Rozumiałbym jeszcze gdyby te pociski "znikały" w locie jak to czasem ma miejsce ale nie, w statystykach na koniec bitwy one są i to nawet figurują jako celne tylko są "bezobrażeniowe"
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 15:55 przez Abrakadabra77, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Luk
Posty: 15
Rejestracja: 08 cze 2011, 10:53

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Luk » 03 lip 2011, 15:39

Mam podobnie z moim T29 z armata 105mm i szczerze mówiąc jest to wkurzające, gdyż strzelając do su-85 miałem chyba ze 3 rykoszety pod rzad...
Nick w grze: Luk_pll
paweldyl
Posty: 141
Rejestracja: 01 lip 2011, 9:59

Re: Patch 0.6.5

Postautor: paweldyl » 03 lip 2011, 15:43

Mnie tylko zaskoczył 1 rykoszet na STG III ze 122mm :) min penetracja to 131mm
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 15:48 przez paweldyl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sloma
Posty: 149
Rejestracja: 01 maja 2011, 16:27

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Sloma » 03 lip 2011, 15:43

Abrakadabra77 pisze:Powiedzcie czy u was też po tym patchu wzrosła ilość rykoszetów ?Ja już parokrotnie miałem sytuacje że wale teoretycznie do maszyny którą "na wylot" powinienem przestrzelić a tu bęc i bęc.W szczególności mam takie sytuacje z T 40.Ekstremalnie to to wyglądało tak : wale do niego(T-40) z 85mm z T28 w tył ,w bok,i z 4 strzałów tylko raz przebicie i to z dmg raptem 13% a odległości między nami tak jak to zwykle bywa w walce na Himmelsdorfie -blisko ,bez przeszkód między nami.Drugim działem które mi nagle takie numery zaczyna robić jest 122 z KW1s mam ze 3 razy więcej rykoszetów niż ze 107 w KW3,jest to o tyle irytujące że pocisk do 122 kosztuje 1K a i to działo to szybkość przeładowania ma taką że każdy "pusty"strzał jest realnym zagrożeniem jeśli nie zniszczysz /uszkodzisz delikwenta.122 ma taką przebijalność i takie uszkodzenia że powinna być co najmniej nieprzyjemna dla większości tanków do IX tieru a zdarzały mi się sytuacje że 3 strzały do Pzkf IV nie przynosiły efektu.Jestem kiepskim graczem ale nie aż tak i potrafię zmienić pkt celowania gdy zaliczę rykoszet ale teraz jest nagminnym że mam ich całe serie w różne teoretycznie słabe miejsca na wrażych tankach.Rozumiałbym jeszcze gdyby te pociski "znikały" w locie jak to czasem ma miejsce ale nie, w statystykach na koniec bitwy one są i to nawet figurują jako celne tylko są "bezobrażeniowe"


Bzdury, bzdury , bzdury ...
Zacznijmy od tego.
Nie ma T-40, jest T40.
Kolejna rzecz , piszesz że strzelałeś do niego z T28 a strzelałeś z T-28 czyli MT z 4 tieru.
Popraw tego posta żeby dało się go przeczytać a nie domyślać się co chciałeś napisać.
Obrazek
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Abrakadabra77 » 03 lip 2011, 16:29

Szanowny kolego o pseudonimie Słoma, ciekawym czemuż to twierdzisz że piszę bzdury? Zadałem konkretne pytanie zaś Ty zamiast na nie odpowiedzieć w jakikolwiek merytoryczny i wnoszący cokolwiek sposób, punktujesz nieistotne braki w nazewnictwie .Nieistotne gdyż nie ma w tej grze innych pojazdów o oznaczeniach podobnych do tych które zamieściłem dla ilustracji sytuacji napotykanych przeze mnie w trakcie rozgrywki, po ukazaniu się nowego uaktualnienia gry.Jednak skoro aż taki problem stwarzało Ci zrozumienie mojego wpisu -to proszę bardzo poprawiłem go umieszczając pełne nazwy zarówno wymienionych pojazdów jaki i dział które są na nich zamontowane.Czy teraz możesz w normalny i rzeczowy sposób odpowiedzieć na zawarte tamże pytanie: zauważyliście może istotny wzrost rykoszetów w sytuacjach gdy, przynajmniej teoretycznie, nie powinno ich być? Wcale nie twierdze że jest tu błąd, być może jest w tych sytuacjach takie nagromadzenie się czynników które mechanizm gry bierze pod uwagę, a których nie dostrzegam, że mimo iż "technologicznie" i statystycznie nie powinno być tylu rykoszetów z obliczeń przeprowadzanych przez algorytmy gry wychodzą jednak bezproduktywne strzały i trafienia.
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
Sloma
Posty: 149
Rejestracja: 01 maja 2011, 16:27

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Sloma » 03 lip 2011, 17:05

Abrakadabra77 pisze:Szanowny kolego o pseudonimie Słoma, ciekawym czemuż to twierdzisz że piszę bzdury?

Ostatnio był update i przez te twoje oznaczenia straciłem parę minut z życia na "znalezienie" czołgów o których piszesz, nie znam wszystkich nowych czołgów na pamięć i nie wypada wprowadzać innych w błąd.
Ja to w ogóle wymagam pisania RZECZOWO i wtedy mogę odpowiadać. Wszystko napisałeś "po swojemu", czołgi ponazywałeś "po swojemu" to i odpowiedź znajdź "po swojemu".
Wszystkie "bzdury" które wypunktowałem w poprzednim poście nadal podtrzymuję i jak chcesz to mogę znaleźć więcej nieścisłości w nim. Chcesz odpowiedzi to pisz tak aby się dało zrozumieć co masz na myśli. Ja osobiście nie mam zamiaru rzeczowo odpowiadać na post którego autor nawet nie przyłożył się do sprawdzenia o czym pisze i ponazywał czołgi po swojemu a potem to nast. osoba ma się wczytywać i domyślać co autor miał na rzeczy.
pzdr
Ps. A niech będzie, dam jedną odpowiedź .... W T40 musiałeś trafić w pochyłość lub co bardziej prawdopodobne strzelałeś pod kątem poniżej 10 stopni, jeśli nie to pochyłość pancerza/trafienie w moduł/zbugowany pocisk za 0dmg. Nie ty pierwszy i nie ostatni, na forum jest od groma info o pociskach nie zadających dmg. Wystarczy poczytać ...
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 17:13 przez Sloma, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Abrakadabra77 » 03 lip 2011, 18:20

Ależ bardzo proszę ,naprawdę znajdź i wypisz resztę bzdur z tego mojego wpisu chętnie się poprawię a Ty ,drogi kolego,będziesz miał zasługę oraz satysfakcję z tego że pomogłeś wyprostować błędne i zamęt wprowadzające moje poczynania. Odnoszę wrażenie żeś jednak nie przeczytał co pisałem ponieważ ,jak nadmieniłem, strzeliłem do tego T40 w tył ,w bok jak i w przód .Nie pisałbym gdyby było to jednostkowe zdarzenie jakie, jak pisałeś, zdarza się, zdarzało i będzie zdarzać gdyż jest to tylko gra.Takie sytuacje ,choć nie tak drastyczne,po tym uaktualnieniu przytrafiają się w moich potyczkach zauważalnie częściej i tego dotyczyło moje pytanie czy pozostali grający również obserwują zjawisko częstszych rykoszetów po tym ostatnim uaktualnieniu .Co do Twoich uwag dotyczyły one tylko i wyłącznie myślników w nazwach pojazdów ,co wydało mi się mało istotne w trakcie pisania tamtego pytania gdyż nie każdy gra akurat T-28 czy też KW 1s ale skoro sprawiło to tak wielki kłopot w jego w zrozumieniu że aż zmusiło Cię to do upomnienia mnie, poprawiłem się i wielce zdziwiony jestem że nadal, jak piszesz, je podtrzymujesz.Druga część Twej odpowiedzi zaintrygowała mnie czy byłbyś tak łaskaw i wskazał gdzie na forum jest jakaś informacja o zwiększonej ilości rykoszetów czy też pocisków nie zadających uszkodzeń które pojawiły się po wprowadzeniu tzw patcha 0.6.5? Jeżeli takowe są jak sugerujesz w dużej ilości, to jednak może być coś na rzeczy i należałoby zgłosić te obserwacje twórcom gry?
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”