Patch 0.6.5

Wszystko na temat patchów.
strus
Posty: 13
Rejestracja: 28 maja 2011, 16:19

Re: Patch 0.6.5

Postautor: strus » 03 lip 2011, 22:19

Abrakadabr wyjątkowo w tej dyskusji poprę Cię, być może dev coś "popsuli" (pamiętajmy że jak coś zmieniamy w kodzie to się zawsze może lekko spie.... gdzie indziej) ale rzeczywiście tak jakby występuje więcej (za kolegą Słomą) pocisków za 0 dmg.
Aby było jasne obserwuje tylko takie zjawisko i nie będę próbował go wyjaśnić bo nie potrafię ale jak Ruinbergu nie mogłem zniszczyć pz IV strzelając w jego tylne koła z krótkiej 88 (akurat wystawały za budynku i nie bardzo chciałem się przemieszczać, WK3001(h) aby było wszystko jasne) to się zastanowiłem nad istotą świata :).
Abyśmy mieli jasność w dyskusji zauważyłem to też w drugą stronę jak IS-4 miał mnie na rozkładówce (zerwana gąsienica, mniej niż 5% życia, uszkodzona armata) i potrzebował 3 strzałów aby skończyć tą przykrą scenę.
Czyli jak w życiu wszystko wychodzi na zero ale coś jest na rzeczy że takich zdarzeń jakby więcej.
Pozdrawiam szanownych dyskutantów.
S
-> World of Warships - walcz na morzu!
brzozateam
Posty: 6
Rejestracja: 17 cze 2011, 23:59

Re: Patch 0.6.5

Postautor: brzozateam » 04 lip 2011, 10:42

czy po zainstalowaniu tego patcha zdaza sie wam ze w bitwach zdobywacie po 4k expa?
na IS i tygrysie np co poprzednio było niemozliwe i jest to pierwsza bitwa dnia i mam wrazenie ze mi expa potraja a nie podwaja
Awatar użytkownika
Sloma
Posty: 149
Rejestracja: 01 maja 2011, 16:27

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Sloma » 04 lip 2011, 10:46

brzozateam pisze:czy po zainstalowaniu tego patcha zdaza sie wam ze w bitwach zdobywacie po 4k expa?
na IS i tygrysie np co poprzednio było niemozliwe i jest to pierwsza bitwa dnia i mam wrazenie ze mi expa potraja a nie podwaja

viewtopic.php?f=24&t=2902
pzdr
Obrazek
Ataman
Posty: 552
Rejestracja: 17 sie 2010, 17:38

Re: Patch 0.6.5

Postautor: Ataman » 06 lip 2011, 14:08

Jeśli chodzi o działo D-2-5T zamontowane na KW-1S, to pozwolę sobie opisać sytuację z wczoraj.
Mapa Himmelsdorf:
- ja M6 (nówka, prosto ze sklepu)
- przeciwnik KW-1S z armatą D-2-5T (przypuszczalnie "full upgrade")
Końcówka bitwy, niskie tiery poległy (prawie wszystkie), u mnie 80-85% HP i jadę uliczką przy torach w stronę bazy wroga (ogólnie to oni przegrywali, ale mieli jeszcze kilka czołgów w obronie). Już za "placem" spotykam KW-1S, jak go pierwszy raz zobaczyłem w celowniku miał 55% HP. Ogólnie nieklawo, bo mój czołg nie jest ani przesadnie mobilny (stock, co tu dużo pisać) a działo robi głównie pitu-pitu-pitu (na zniszczenie KW potrzebuję 4-10 celnych strzałów).
Strzelam, trafiam w gąsienice za zero damage. On strzela (w bok) - zero damage! (gra wygenerowała śliczną dziurkę w miejscu trafienia, potem oglądałem). Strzelam - rykoszet. poprawiam - zeszło mu 5% (reload mam ~2,5x szybszy, jak nie 3x). On strzela - trafienie w przód z przebiciem (kolejna dziurka) za ZERO damage. Cały czas manewruję (tzn. próbuję ...), on też (... jemu jakby lepiej wychodzi z tym manewrowaniem). Kolejne dwa moje strzały, w efekcie zostaje mu 39%. Następny jego strzał - niecelny, z ~20m.

W tym momencie do dyskusji wtrąciło się nasze SU-100, kończąc przeciwnika strzałem w zadek ;)

Mam w garażu kilka ruskich HT do których teoretycznie mogę założyć D-2-5T albo jego ulepszoną wersję (D-25T), i jakiś czas temu zrezygnowałem z używania tych armat. Pociski drogie, a celność żadna. Załogi mam 100%+, celować umiem ... ale nie z tych dział :P
Cały czas miałem wrażenie (grając z armatami D-2-5t albo D-25T), że gra w ich przypadku najczęściej losuje trafienia na obrzeżu koła celownika, albo wręcz tuż poza nim.
Dlatego tam gdzie mogę używam D-10T albo ZiS-6, bo amunicja tania a celność nieporównywalna (RoF też).
Akurat KW-1S jest pod tym względem "poszkodowany", bo inne dostępne dla niego działa mają niską penetrację i/lub damage.
Tak że CHYBA nie jest to kwestia ostatniego patcha, a wcześniejsza "zaszłość". Co najwyżej jeszcze bardziej zepsuli te armaty.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”