Patch 0.7.5

Wszystko na temat patchów.
Yrr
Posty: 71
Rejestracja: 19 lip 2012, 9:51

Re: Patch 0.7.5

Postautor: Yrr » 07 sie 2012, 12:04

Guziec87 pisze:Denerwujące są te zmiany RoF, zasięgu widzenia, prędkości obrotu itd. Mam wrażenie, że niedługo wszystkie czołgi będą jedną szarą masą bez cech szczególnych, a wyróżniać się będą jedynie czołgi premium...


Faktycznie coś w tym jest, jeśli poprawki dalej pójdą w tym kierunku, to tylko wygląd będzie je różnił, ale nie panikujmy. Zobaczymy co nam WG zafunduje w przyszłości.

Czołgi premium wyróżniają się wyłącznie zarobkami, pozostałymi parametrami też są zbliżane do innych czołgów, no może poza weakspotami w co niektórych :)
-> World of Warships - walcz na morzu!
Munga
Posty: 120
Rejestracja: 13 lip 2012, 11:08

Re: Patch 0.7.5

Postautor: Munga » 07 sie 2012, 12:41

barcioszek pisze:A czy widziałeś do jakiej walki doszło na górze? Czy zdajesz sobie sprawę, że właśnie ta banda narwańców pozwoliła Tobie na swobodne capowanie? Gdyby to co pojechało na wzgórze przyjechało do Ciebie, być może, nie ustał byś ani chwili.
Ale czas w WoT leci i "taktyki" się zmieniają ... medy prowadzą natarcie a HT snajpią

Pozdrawiam i więcej wyrozumiałości życzę


Po co miałem patrzeć na walkę na górze? I nie, ja nie kampiłem, tylko próbowałem zająć bazę. Nie rozumiem w ogóle tych ludzi na Himmelsdorfie(bitwa spotkaniowa), którzy walą na górę. Po co? Skoro baza jest na dole?

Medem X jest teraz ciężko. Wszyscy w Ciebie walą, bo sporo kasy dajesz, a wsparcia nie ma wcale. Bo TD X kampią, a HT X za wolne żeby się w ogóle dotoczyć. A jak już są, to tylko czekają aż Ty dostaniesz salwę, a potem dopiero coś robią -.-'
Garaż:
Lorraine40t, T-62A(!), IS-4, IS-7, Obj.261(!), MS-1, Obj.704, E-100, Leichttraktor, T34, T110E5
Yrr
Posty: 71
Rejestracja: 19 lip 2012, 9:51

Re: Patch 0.7.5

Postautor: Yrr » 07 sie 2012, 12:51

Munga pisze: Nie rozumiem w ogóle tych ludzi na Himmelsdorfie(bitwa spotkaniowa), którzy walą na górę. Po co? Skoro baza jest na dole?


Ponieważ star jest na podjeździe, to szybciej się na szczyt dociera, więc trzeba walczyć o tę flankę. Niestety na randomach nazbyt często oznacza to absurdalną sytuację zaniedbania innych ścieżek.

Obecnie na tej mapie optymalnie jest pojechać kilkoma czołgami, żeby zatrzymać przeciwnika na szczycie, nie wjeżdżać, jeśli przeciwnik ma przewagę. Medami okrążyć to wzgórze zajechać przeciwnika od tyłu. TDki i LT wysłać do obrony lub przejęcia bazy, jeśli nadarzy się okazja.

Ponieważ obecnie najczęściej walki toczą się na górze i w okolicach bazy, atrakcyjnym rozwiązaniem jest jechać ścieżką śmierci z gry standardowej i wjechać na artę lub tyły przeciwnika w jednej lub drugiej grupie walczących. Za jakiś czas to się pewnie zmieni i wtedy pewnie większość będzie próbowała jechać tą ścieżką - tak zazwyczaj bywa, że "moda" na różne drogi przychodzi falami.
neomagnet
Posty: 464
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:32

Re: Patch 0.7.5

Postautor: neomagnet » 07 sie 2012, 14:52

Czy w wersji 7.5 za zniszczenie swojego dostaje się 0 kredytów z bitwy? Bo miałem taką akcje. Gość mnie wkurzył konkretnie to go trzasnąłem, a że mu padł ammorack to tylko się ucieszyłem.
Zelazo94
Posty: 71
Rejestracja: 24 sty 2012, 12:27

Re: Patch 0.7.5

Postautor: Zelazo94 » 07 sie 2012, 16:19

Jak zadasz tyle obrazen ze bedzie 0 to tak.

Wróć do „Uaktualnienia i Patche”