World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 28 Cze 2012, 17:59 
Kapitan
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011, 17:17
Posty: 643
Image
Towarzysze broni - Brothers in Arms

Zanim ktoś mi wrzuci tekst: szukaj, albo da link do poradnika Terius'a to uprzedzam że dość dobrze przewertowałem zarówno to forum, jak i oficjalne, jak i wiki z jednym wnioskiem - że trafiam na sprzeczne informacje.

Ok, no to może moje wątpliwości:

1. Opis z gry:
Cytuj:
Zwiększa główną specjalizacje, jak i wszystkie umiejętności i atuty całej załogi. Atut jest bardziej efektywny jeśli zostanie połączony z Ulepszoną wentylacją, Dodatkowymi racjami bojowymi, Czekoladą, Skrzynką Coli, lub mocną kawą.

Działa od 100%.

Jak wiadomo - opis w grze jest błędny. Atut nie podnosi nam innych umiejętności i atutów, ale czy aby na pewno?

2. Cytat z oficjalnej wiki:
Cytuj:
This perk increases the training level of each crew member's Role/Major Qualification by 5%. It also improves the Repair, Firefighting, and Camouflage skills by 5%. It does not affect role-specific skills, nor any perks (in-game description is incorrect). There is no benefit whatsoever unless all of the crew have this trained to 100%. The perk stays in effect if a crew member is knocked out during battle. The perk is cumulative with Improved Ventilation and skill boosting consumables.

Tutaj mamy potwierdzenie tego co napisałem wyżej + ciekawą informację. Perk podnosi o 5% umiejętność camo, repair i firefighting. Trzy dawne skille dodatkowe.

Tu jedno z moich pytań: Czy wszystkim, podnosi wszystkie te umiejętności z wartości bazowych, czy muszą mieć je wyuczone choćby na 1%? Nie da się tego prosto w grze sprawdzić, bo nawet z BiA i ww. skillami, nie pisze nic że dodaje +5 pkt procentowych do nich.

3. Jak myślicie: czy w przyszłości poprawią opis...czy działanie, żeby było zgodne z obecnym opisem?

4. Jak powszechnie wiadomo - żeby skill działał, muszą go mieć wszyscy załoganci na 100%. To nie podlega wątpliwości. Wątpliwości podlega natomiast to czy skill działa kiedy członek naszej załogi jest ranny [pomarańcz], lub ranny tymczasowo na tyle że "nie działa" [czerwony].

Za poradnikiem Teriusa:
Cytuj:
-Towarzysze Broni - Perk
Jeśli wszyscy załoganci mają tego perka, dostają bonus do wszystkich umiejętności. Perk przestaje działać, gdy któryś z załogantów zostanie ranny. Dodaje 5% wszystkim członkom załogi (coś jak wentylacja).

Przy czym na officialu, znalazłem informacje że perk działa nawet po tym jak załogant jest ranny i że były w związku z tym zmiany w którymś patchu. Jak z tym jest?

5. O ile mi wiadomo, +5% do umiejętności załogi daje..."aż" ~2,2% lepszej wydajności na czołgu, nie 5% jak to myśli większość początkujących.

Pozdrawiam.

_________________
ImageScout - [SPT] TOP2000/EU Serwer
Medale zwiadowcy - 267 // Kamikaze - 85.
Asy: E75, VK28, VK16, PZIV, JPZIV, T-25, VK30P, GWP, D.MAX.


W związku z błędnymi decyzjami moderatorów i "standardami" panującymi tutaj przeniosłem się na Oficjalne Forum Gry.

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 28 Cze 2012, 20:03 
Starszy Chorąży Sztabowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2012, 08:42
Posty: 302
Miejscowość: Żyrardów
Czyli perk o kant d.. można potłuc? Strata czasu, lepiej coś innnego?

_________________
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 29 Cze 2012, 09:19 
Sierżant
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2012, 21:34
Posty: 97
@Atreyu - fajnie że poruszyłeś ten temat bo faktycznie, co ten perk tak naprawdę daje, chyba do końca nie wiadomo. Ja go mam na E-75, i cały czas myślę że daje +5% jak wentylacja o czym pisał Terius. Po jego założeniu "poczułem" różnicę na plus. Przynajmniej takie miałem wrażenie.

_________________
Walczmy z chamstwem i cwaniactwem !!! Forumowym "elitarnym" wazeliniarzom i klakierom mówimy stanowcze NIE !!!
Nasz cel to: Kultura wypowiedzi i swoboda w dyskusji.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 29 Cze 2012, 10:01 
Młodszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2011, 09:30
Posty: 136
Ja osobiście uważam, że BiA to świetna umiejętność (ja również czuje różnicę ;) ) wiadomo 2,2% to nie dużo, ale nieraz te 0,2sek szybciej załadowany pocisk ratuje mi tyłek :D, co do rannych załogantów to nie zauważyłem aby przeładowanie działa się zwiększało (a patrzyłem uważnie :shock: ) co do martwych to muszę sprawdzić.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 29 Cze 2012, 20:56 
Starszy Chorąży Sztabowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2012, 08:42
Posty: 302
Miejscowość: Żyrardów
Ja wybrałem ten perk jako pierwszy na KT i po przeczytaniu tego tematu zaniepokoiłem się, że nie tędy droga. Ale jak na razie załoga z tym perkiem, z bitwy na bitwę spisuje się coraz lepiej. Może i procentowo te 2% z kawałkiem nie jest dużo ale w praktyce sprawuje się jak po założeniu wentyli. Załoga wydaje się bardziej gramotna.

_________________
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 29 Cze 2012, 22:07 
Kapitan
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011, 17:17
Posty: 643
Ryan napisał(a):
i cały czas myślę że daje +5% jak wentylacja o czym pisał Terius.

Nie no, oczywiście, daje +5% do umiejętności, ale chodzi tu o lepsze wykorzystanie sprzętu, np silnika: o końcowy wynik. Przyśpieszenie, jest wypadkową i silnika i kierowcy [dlatego uszkodzenie i silnika i kierowcy, ostro zwalnia pojazd]. Trudno mi to wytłumaczyć, nie pamiętam dokładnych danych, ale wobec wszelkiej mojej wiedzy wspomniany wcześniej kierowca z 50% skilla, nie będzie korzystał równo aż z 50% [tylko więcej] mocy silnika, to się jakoś inaczej przeliczało. 1% umiejętności to nie o 1% lepsze celowanie, przyśpieszenie itd.

Albo inaczej, 1 pojazd:
- silnik 1000HP, kierowca 50%.
- silnik 500HP, kierowca 100%.
Wg teorii, efekt powinien być taki sam, ale faktycznie ten pierwszy będzie ruszał szybciej.

Oczywiście skill jak najbardziej polecam. Mam go na wszystkim co jeździ, z tym że dawałem je podczas zmiany, a wszędzie przynajmniej te 2 skille miałem. Nawet gdyby było to ~2.2%, to jest to ~2,2% i do zasięgu widzenia i do przyśpieszenia i do zasięgu radia i do szybkości celowania - więc nie jest tak źle, biorąc pod uwagę że osobne umiejętności np. Zwiad [+2% zasięgu widzenia], dodają też raczej małe wartości przekładające się na efektywność.

PS: Poszperałem i okazało się że wiedziałem że dzwonią, tylko nie wiedziałem w jakim kościele :

Cytuj:
Easy example
The entire crew of your stock Leichttraktor is at 50% primary skill level. What is your view range?

The garage stat shown for view range is 262m
Note that actual view range is 262.5m, but the decimals are not shown in game, so your calculations will unfortunately never be quite exact. The following examples are based on the values actually available to you.
Responsible for view range is the commander. He has an effective skill level of 50%.
View range is a progressive stat. Thus we calculate 262m / 0.875 * (0.00375 * 50 + 0.5).
We obtain as a result your effective view range of 206m.

Pogrubiłem łopatologicznie co trzeba, żeby Ci co nawet nie znają angielskiego zrozumieli.
Skoro 50% sklilla, to nie 50% wykorzystania parametru czołgu, to:
+5% skilla, to nie +5% wykorzystania parametru czołgu - na przykładzie optyki. ;)

Źródło: http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mec ... crew_skill

_________________
ImageScout - [SPT] TOP2000/EU Serwer
Medale zwiadowcy - 267 // Kamikaze - 85.
Asy: E75, VK28, VK16, PZIV, JPZIV, T-25, VK30P, GWP, D.MAX.


W związku z błędnymi decyzjami moderatorów i "standardami" panującymi tutaj przeniosłem się na Oficjalne Forum Gry.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 03 Lip 2012, 00:32 
Starszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Gru 2011, 00:52
Posty: 211
Przy rannym członku załogi towarzysze broni nie działają. Doskonale widać to w celownikach z dokładnym czasem przeładowania.

Czy warto inwestować w tą umiejętność? Wg mnie warto ale w mądry sposób, czyli:

- jako pierwszy skill wybieramy naprawę dla wszystkich i czekamy aż nabijemy ją na 100%
- jako drugi skill wybieramy cokolwiek i czekamy aż wejdzie około 40-50%
- resetujemy skille i wybieramy na pierwszy skill towarzyszy broni, a na drugi naprawę

Dlaczego tak, a nie od razu towarzyszy broni?

Bo dzięki temu nie jeździmy przez cały okres szkolenia tego skilla bez jakichkolwiek umiejętności. Niestety perk towarzysze broni działa dopiero przy 100% wyszkolenia, czyli przez cały okres jego szkolenia nie mamy z niego żadnych korzyści. Co innego naprawa, która działa zawsze, niezależnie od poziomu wyszkolenia (wiadomo, że im więcej procent tym szybciej się naprawia).

Wg mnie warto stracić te kilka procent na reset umiejętności niż jeździć kilkadziesiąt czy kilkaset bitew bez naprawy.

_________________
Moje filmy z World of Tanks - http://www.youtube.com/user/Vdr1984

http://vdrtutorials.pl/
http://showreel.pl/

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 03 Lip 2012, 05:31 
Starszy Chorąży Sztabowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2012, 08:42
Posty: 302
Miejscowość: Żyrardów
Dobrze wiedzieć, zastosuję tą metodę przy następnej zabawce.

_________________
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 04 Lip 2012, 18:56 
Młodszy Chorąży

Rejestracja: 26 Gru 2011, 19:48
Posty: 160
Moja opinia jest taka, jesli Towarzysze to tylko w polaczeniu z wentylacja. To samo dziala w druga strone - jesli wentylacja to tylko w polaczeniu z towarzyszami. Dopiero wtedy mozna odczuc na wlasnej skorze. Przekonalem sie o tym w E-75 w 0.7.3 patchu, gdy celnosc 128 pozostawiala wiele do zyczenia (przy skupionym na maxa celowniku). Wkurzylem sie tym i przerobilem od nowa zaloge, dajac im towarzyszy, a reszte expa na naprawde + kupilem wentylacje. Wtedy juz mozna bylo grac, 128 nie robila juz takich jaj. Sami towarzysze lub sama wentylacja gowno daje. (2.2% okolo)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Towarzysze broni - masa pytań.
PostWysłany: 04 Lip 2012, 19:26 
Kapitan
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011, 17:17
Posty: 643
Razem dają +/- 5%...

_________________
ImageScout - [SPT] TOP2000/EU Serwer
Medale zwiadowcy - 267 // Kamikaze - 85.
Asy: E75, VK28, VK16, PZIV, JPZIV, T-25, VK30P, GWP, D.MAX.


W związku z błędnymi decyzjami moderatorów i "standardami" panującymi tutaj przeniosłem się na Oficjalne Forum Gry.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO