World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 550 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 02 Maj 2013, 14:51 
Starszy Chorąży

Rejestracja: 11 Lut 2012, 16:59
Posty: 217
Miejscowość: Krakow
Cosmateus napisał(a):
Jak dla mnie WG powinno coś zmienic z losowaniem map.
ok 30 map w grze a ja na 20 bitew 10 rozgrywam na Linii Zygfryda 5 na El Halluf i 5 na innych.
Generalnie taka sytuacja występuje bardzo często. Czasami jak mi sie trafi jedna z map której nie widziałem dwa tygodnie to się zastanawiam w która stronę jechać.
Co z tego, że dodadzą nowe mapy jak żeby na nie trafic trzeba bedzie rozegrać 300 bitew.
Kolejna sprawą ktrórej mi brakuje to w bitwach losowych możliwość wystawienia do bitwy kilku czołgów np. Wybieram 5 czołgow z zakresu Tierów VIII-X i gram do zniszczenia wszystkich. Dopiero wówczas dobrzy gracze pokazali by swoje umiejętnosci rozgrywajac cała sesję jednym czołgiem niszcząc np: 20-30.

widze, że ktoś gra w war thunder ;) niestety mapy są zbyt małe na tworzenie miejsc do respanów.

_________________
Garaż:
CCCP: T-44, ISU-152, IS-7, SU-101, KW-1S
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, VK 30.01 P
USA: M26 Pershing, M53/M55, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 46
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Japonia: T-2597

Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, Centurion 7/1, T-32, AMX 50B, T-54, SU-122-54, E 75, AMX AC 48, Leopard PT A, M46 Patton

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 11 Maj 2013, 08:43 
Szeregowy

Rejestracja: 11 Maj 2013, 08:23
Posty: 4
Jedyne czego brakuje, to widoku z czołgu .


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 06 Cze 2013, 10:05 
Kapral

Rejestracja: 01 Gru 2011, 12:48
Posty: 31
Zmieniłbym logarytm dobierający graczy włączających się do gry.
Dodał bym średnią ze wszystkich bitew gracza za bitwę i dopuszczenie do bitwy z takimi samymi średnimi (w podobnym przedziale np. co 100) bez względu na tier czy ilość rozegranych bitew.W plutonach średnia plutonu .

Wystarczy przejrzeć osiągnięcia graczy po bitwie . Są tacy co mając po 10 tyś. bitew wykazują średnią poniżej 200 pkt. doświadczenia za bitwę .
Tacy gracze są kulą u nogi w każdej rozgrywce , jest ich coraz więcej i frustrująco wpływają na poziom bitew zwłaszcza na randomach .

Skąd się biorą tacy super gracze ?

Wielu ma do tego wrodzone predyspozycje , inny kupuje za goldy doświadczenie ( KW1 po 250 bitwach - średnia za bitwę 135) , inni od razu większy lub największy czołg . Zaznaczam ,że nie mam nic przeciwko goldom .Jak ugrać 10tys i największym, jedynym medalem mieć JEDEN mieczyk ?
Jest to grupa graczy , która nie powinna wyjść poza granice wirtualnej > akademii <.

Do tego nagminnie występuje zjawisko botów - mi raportów nie starcza na 10 bitew .
Miałem wczoraj bitwę gdzie 5 graczy było botami + 2 afk . Dwóch graczy zadało powyżej 2000 damage , 9 tanków zadało ZERO damage.
Po skończeniu gry i przeglądzie osiągnięć bojowych graczy nie byłem zaskoczony . Gdyby mogli kupić jeszcze za goldy saperkę i miny ; twórcy gry jakoś o tym nie pomyśleli .

Jeżeli w moim składzie drużyny widzę choć trzy z IS6, SU122-44, T26E4, T34, Lowe, Jg.Tig8,8cm to sam szukam saperki :/


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 06 Cze 2013, 11:21 
Podporucznik

Rejestracja: 15 Wrz 2010, 18:50
Posty: 446
-Dla mnie brakuje możliwości logowania się ze swojego konta na dowolny serwer (masz konto założone np. na EU i możesz zalogować się na RU,NA)
-Możliwość wyłączenia 1 mapy z losowań ( Jak mam grać na EL-Halluf to mnie krew zalewa ,szczególne na 5 art)
Co do tematu losowań to tego nie da się ruszyć ,bo jest za mało graczy ,żeby MM nie losował do meczów w którym gracz bardzo dobry trafia na team "pomidorów".

_________________
Image
Czołgi na stanie :
41 różnych pojazdów pancernych ,za mało miejsca żeby je wszystkie wymienić :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 06 Cze 2013, 13:14 
Sierżant
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2012, 21:34
Posty: 94
Mi brakuje najbardziej:
1. Limity arty na stronę np. maks 2 sztuki. Większa ich liczba psuje grę. I chociaż nienawidzę arty i sam nią nie gram, kiedy wcale jej nie ma też czegoś brakuje. Zdrowy balans w tej kwesti byłby ok i nie rozumiem dlaczego WG nadal nie dostrzega w tym problemu.

2. Jednoosobowy pokój treningowy gdzie mógłbym przed zakupem po prostu wypróbować dany czołg, pojeździć, postrzelać itp. Łatwiej byłoby podjąć decyzję o zakupie. Pół biedy gdy chodzi o jakieś "piździki" ale kiedy zastanawiasz się nad wydaniem 6,5 miliona srebra na X-tkę, fajnie byłoby mieć pewność. (żeby nie było za różowo zasada ta dotyczyłaby tylko czołgów które odblokujemy).
W tym pokoju powinno móc się wejść na strzelicę na której moglibyśmy ustawić każdy pojazd z gry i na spokojnie poznać jego mocne i słabe punkty. Nie każdy ma kolegę który wejdzie do treningu z np T57HT bo akurat chcemy spawdzić gdzie najlepiej mu przywalić).
Zdaje sobie sprawę że to nigdy nie przejdzie bo ciekawe jak losowało by te sławne strzały za "0"?? :)

3. To co koledzy już mówili - więcej trybów, więcej urozmaiceń bo teraz jak nie gram w klanie a na kampaniach nie chcę jeździć na KW1S czy IS3 to zostają tylko randomy. Gdyby były jakieś zadania, misje za których wykonanie dostawalibyśmy srebro i exp byłoby fajniej.
Wprowadzanie tylko kolejnych czołgów tak naprawdę nie rozwija tej gry.

4. Zmiejszenia często astronomicznej ilości expa potrzebnego do wymaksowania czołgu i odkrycia jego następcy szczególnie mówię tu o IX i X tierach. Np. trzeba ugrać T54E1 aż 367tys expa żeby zbadać T57HT. Przecież to chore ilości. Szybciej zbadany pojazd to szybciej zakupiony kolejny na który przecież i tak trzeba mieć kasę więc i tak większość by sobie po kilka X-tek od razu nie kupiła.
Pamiętam jak ciężko było nabić i tak wolnym E75 50tys expa tylko na topowy silnik.

_________________
Walczmy z chamstwem i cwaniactwem !!! Forumowym "elitarnym" wazeliniarzom i klakierom mówimy stanowcze NIE !!!
Nasz cel to: Kultura wypowiedzi i swoboda w dyskusji.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 22 Cze 2013, 18:53 
Starszy Szeregowy

Rejestracja: 23 Mar 2013, 15:37
Posty: 13
A ja tak sobie myślałem odnośnie wszelkich uszkodzeń i doszedłem do wniosku, że byłoby fajniej i realistyczniej gdyby:

Pomarańczowe uszkodzenia były opatrzone jakąś szansą przejścia do zniszczenia całkowitego, po danym czasie. Na przykład "... gąsienica może się zerwać w każdej chwili", niechby się rzeczywiście od czasu do czasu samoistnie zrywała. To by wprowadziło rzeczywiście trochę realizmu i smaczku do gry.

Podobnie z silnikiem - "nie ciśnij zbyt mocno" - powiedzmy po bezustannym rajdzie przez 500metrów niech padałby całkiem, tak żeby załoga znowu musiała go składać.Analogicznie z wieżą i tak dalej. To by było świetne.

Co do załogantów. Przy rannym dowódcy i kierowcy czołg powinien stanąć w miejscu. Trudno.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 22 Cze 2013, 19:09 
Starszy Chorąży

Rejestracja: 11 Lut 2012, 16:59
Posty: 217
Miejscowość: Krakow
antaares napisał(a):
A ja tak sobie myślałem odnośnie wszelkich uszkodzeń i doszedłem do wniosku, że byłoby fajniej i realistyczniej gdyby:

Pomarańczowe uszkodzenia były opatrzone jakąś szansą przejścia do zniszczenia całkowitego, po danym czasie. Na przykład "... gąsienica może się zerwać w każdej chwili", niechby się rzeczywiście od czasu do czasu samoistnie zrywała. To by wprowadziło rzeczywiście trochę realizmu i smaczku do gry.

Podobnie z silnikiem - "nie ciśnij zbyt mocno" - powiedzmy po bezustannym rajdzie przez 500metrów niech padałby całkiem, tak żeby załoga znowu musiała go składać.Analogicznie z wieżą i tak dalej. To by było świetne.

Co do załogantów. Przy rannym dowódcy i kierowcy czołg powinien stanąć w miejscu. Trudno.

bez sensu z dwóch moim zdaniem powodów:
1. WoT nie ma aspiracji do bycia symulatorem. gra ma bawić a nie wiernie oddawać realia pól bitew
2. Odległości jakie czołgi pokonują w czasie bitwy są śmiesznie małe (parę kilometrów to max) Nie wyobrażam sobie, żeby czołgi się psuły co parę kilometrów (zwłaszcza gąsienice) zwłaszcza jak ich zasięgi na pełnym baku szły w dziesiątkach czy setkach kilometrów

_________________
Garaż:
CCCP: T-44, ISU-152, IS-7, SU-101, KW-1S
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, VK 30.01 P
USA: M26 Pershing, M53/M55, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 46
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Japonia: T-2597

Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, Centurion 7/1, T-32, AMX 50B, T-54, SU-122-54, E 75, AMX AC 48, Leopard PT A, M46 Patton


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 22 Cze 2013, 20:51 
Starszy Szeregowy

Rejestracja: 23 Mar 2013, 15:37
Posty: 13
UnDead86 napisał(a):

1. WoT nie ma aspiracji do bycia symulatorem. gra ma bawić a nie wiernie oddawać realia pól bitew


Ale mnie by właśnie to bawiło. Teraz mamy taką sytuację, że przy uszkodzonym radiu nie widzę różnicy. A najlepiej jakby całą minimapę szlag trafił i radź sobie facet sam ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 22 Cze 2013, 21:34 
Porucznik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2012, 22:29
Posty: 533
Miejscowość: Bydgoszcz
1. Problem radia to dobry trop, przy uszkodzonym radiu i radiowcu nie widać specjalnie różnicy. Powinniśmy widzieć tylko czołgi w zasięgu wzroku.

2. Brakuje mi map na epickie nawalanki, gdzie cała siła ognia skupia się na małym terenie. Zaraz ktoś mnie posądzi o brak zmysłu taktycznego i rozumu. W sumie trochę się zgodzę, bo nie czuję się pewnie w roli dowódcy (rzadko gram) i czasem trafi się team średnich vs team ciężkich. Ale czasem wolałbym zdać się na nawałę ognia w punkt niż ubezpieczanie każdego możliwego przejścia z 3 stron. Takie coś, że 3-4 min i pozamiatane. W takich bojach liczy się także umiejętność kątowania pancerza. Wszakże wąskie wąwozy też były teatrem działań wojennych. Jeśli miałbym wprowadzić coś takiego wprowadziłbym takie zmiany:
- Równa ilość czołgów ciężkich 2 najwyższych poziomów (nie wyłączam innych typów)
- Dostępna od V Tieru (tak, jak przy szturmie i spotkaniówce niższych nie będzie)
- Limit czasowy do 8 minut
- Brak artylerii
- Spory bonus w exp i srebrze za przebywany dystans w kierunku wrogiej bazy
- Na początek co najmniej 2 niewielkie mapy w stylu wąskiej przełęczy lub teren usiany głazami, dołami, rowami, skarpami.

Co Wy na to?

_________________
X_______T110E5
IX_______T95, IS-8
VIII______AMX50 100, IS-3, VK45.02A, Panther 2,
VII______Black Prince, T-43
Inne_____SU-100, 59-16, VK28.01, T21, A-20, Chi-To, Tetrarch


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czego brakuje - jak dla mnie.
PostWysłany: 23 Cze 2013, 14:28 
Plutonowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Mar 2012, 01:30
Posty: 52
Dla mnie dobrym pomysłem jest przejmowanie kontroli nad pojazdami AFK, po własnej śmierci oczywiście. Naturalnie bonusowy exp i kasa leci do nas, staty również. Ukróciło by to jednocześnie korzystanie z botów bo taki delikwent by nic nie zyskiwał, a my po śmierci mielibyśmy jeszcze jakiś wpływ na przebieg bitwy. Nie mówię żebyśmy mogli od razu na początku bitwy przejąć pojazd, ale jeżeli gościu nie robi nic to po przykładowych 4 minutach można wskoczyć do jego drezyny i dostać drugą szansę.

_________________
Ruskie: T62A, SU-122-54, OB-268
Amerykańce: T18, M26 Pershing, M18 Hellcat
Szwaby: Maus, E75, Marder T38
Francuzy AMX 50 100, AMX 13 75

Amerykanie projektują tak swoje pojazdy wojskowe, by były wielozadaniowe, mobilne i dobrze wyposażone.
Rosjanie projektują tak swoje pojazdy wojskowe, by wygrały wojnę.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 550 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO