Mody.

Wszystko to co dotyczy zmian czołgu.
striker13
Posty: 73
Rejestracja: 05 kwie 2013, 20:06

Mody.

Postautor: striker13 » 11 lut 2014, 18:51

Jaki plik w res mod odpowiada za ten zegar i datę w garażu .I dlaczego HRMOD 1.8.6 [ten najnowszy] powoduje ,że wot się nie chce odpalić ? Szybciej działał ....
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Laurek
Posty: 390
Rejestracja: 26 lip 2011, 7:08

Re: Mody.

Postautor: Laurek » 11 lut 2014, 19:14

odnośnie dźwięków, to na fejsie napisał: Everybody with crashes of the gun mod:

Go to World_of_Tanks/res_mods/0.8.11/scripts/item_defs/vehicles/japan/ and delete chi_nu.xml!

a jakie pliki odpowiadają za zegar i datę? ściągnij, jeśli nie masz jakakolwiek modyfikację i zobacz, z pamięci Ci nie powiem a daty i zegara jeszcze nie pobierałem.

Historical Realism Gun Sound Mod 1.8621(0.8.11) do pobrania na stronie Notesplayer
Rzeczywistość to iluzja wywołana brakiem alkoholu w organizmie.
Medar
Posty: 35
Rejestracja: 13 cze 2012, 21:04

Re: Mody.

Postautor: Medar » 12 lut 2014, 7:10

striker13 pisze:Jaki plik w res mod odpowiada za ten zegar i datę w garażu .I dlaczego HRMOD 1.8.6 [ten najnowszy] powoduje ,że wot się nie chce odpalić ? Szybciej działał ....

Za zegar i datę w hangarze odpowiada Logos.swf .

Wróć do „Modyfikacje”