MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: gustaw_pol » 22 cze 2013, 12:26

Nie mój mod ale działa (sprawdzony u siebie) Wprowadza moim zdaniem realistyczne dźwieki do gry zamiast tego czegoś czym WG nas uraczył w 8.6
http://www.mediafire.com/download/9670yuco9b50plg/HRMOD+Gun+Sounds+v1.72.rar - (tymczasowo wygasły ale zostawiam jakby była reaktywacja)
http://przeklej.net/down/660259576669382927960694826382076984fa791525f525333fc3e7d.html - tu wkleiłem paczkę znalezioną w necie - (nie wiem ile się utrzyma na serwerze). Od razu ostrzegam że testowałem ją bardzo pobieżnie ale powinna działać bez jakichś problemów większych.
Mozna go używać z modem silników http://www.mediafire.com/download/14kw50e9mq9w89v/ - (link tymczasowo wygasły ale zostawiam jakby była reaktywacja)
Znalazłem silniki
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/121210-gnomefathers-engine-pack-now-compatible-with-086/
Kolejny edit: Dźwięki silników działają ale nie wiem czym się różnią wersja "radio" od wersji "sans radio".
W starej wersji było słychać odgłosy rozmawiającej załogi na widoku snajperskim. W tych paczkach tego nie ma ale mam wrażenie że nieco mniej obciążają komputer.

Uwaga Nie zalecam używanie na słabych komputerach moda silników - pożera straszną ilość zasobów i spowalnia działanie gry! (przynajmniej wersja którą wrzuciłem poprzednio).


trial :http://www.youtube.com/watch?v=TvWUcJQKcGs strzały
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0hsxPet3J8E

instrukcja instalacji:
pobieramy i rozpakowujemy mody do jakiegoś katalogu
Kopiujemy cały katalog audio (oryginalny nie modowany) z miejsca ...\World_of_Tanks\res\ w miejsce ...\World_of_Tanks\res_mods\0.8.6\
Zawartości moda lub modów kopiujemy do ...\World_of_Tanks\res_mods\0.8.6\ zastępując istniejące pliki o które zapyta.
Gotowe.
Z niewiadomych przyczyn w niektórych przypadkach (np. w moim) gra crashowała przy uruchamianiu. Po wgraniu czystej inastalacji i dodaniu wszystkich wcześniejszych modów (xvm+celownik+skórki+wyłączenie filmu powitalnego) i załadowaniu dźwięków wszystko działa.
Do zobaczenia na polu walki.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2013, 6:49 przez gustaw_pol, łącznie zmieniany 5 razy.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Laurek
Posty: 390
Rejestracja: 26 lip 2011, 7:08

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: Laurek » 23 cze 2013, 18:21

Pobrałem i zainstalowałem ten mod na dźwięki wystrzałów. Po tłuczemiu pigmejów patykiem w pękniety garnek te dźwieki są radosną symfonią dla uszu, soczyste wystrzały z własnego działa i sąsiednich czołgów, odgłos przeładowania, gwizg nadlatującego pocisku arty jest rewelacyjny.
W końcu jest co posłuchać. Polecam go z czystym sumieniem.
(podziekowania dla Medara i Teriusa)
LonePanther
Posty: 10
Rejestracja: 21 gru 2012, 2:21

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: LonePanther » 25 cze 2013, 8:48

jest mały błąd w tych dźwiękach (przynajmniej u mnie) zauważyłem że alarm pożarowy i dźwięk odpowiedzialny za pożar włączają się w dowolnym momencie, mimo że się nic nie pali :)
Awatar użytkownika
Laurek
Posty: 390
Rejestracja: 26 lip 2011, 7:08

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: Laurek » 25 cze 2013, 8:58

LonePanther pisze:jest mały błąd w tych dźwiękach (przynajmniej u mnie) zauważyłem że alarm pożarowy i dźwięk odpowiedzialny za pożar włączają się w dowolnym momencie, mimo że się nic nie pali :)


Rozegrałem już blisko 100 bitew z tą modyfikacją. Błędów nie zauważyłem lub nie zwróciłem na nie uwagi. Słyszałem, że niektórzy mają problem z przesunięciem dźwięku lub spowolnieniem działania gry. U mnie nic takiego nie występuje, może ma to związek z kartą dźwiękową lub jest spowodowane innym czynnikiem.
LonePanther
Posty: 10
Rejestracja: 21 gru 2012, 2:21

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: LonePanther » 25 cze 2013, 9:19

być może niedosłyszałeś, ja gram na słuchawkach i zdarzało się to wiele razy, pozatym dźwięki bardzo dobre jedynie mogę sobie pozwolić na odgłosy silników bo wystrzały już nie na mój sprzęt ...
Awatar użytkownika
Laurek
Posty: 390
Rejestracja: 26 lip 2011, 7:08

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: Laurek » 25 cze 2013, 9:31

Gram ze słuchawkami, jak i również poprzez zestaw 5,1. Uwag i problemów brak. Może faktycznie pewne błędy są spowodowane słabszym sprzętem. Ja mam zainstalowaną kartę dźwiękową Creative Sound Blaster i wszystko ładnie chodzi a ogólnie komputer zalicza się do średnich.
gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: gustaw_pol » 25 cze 2013, 10:02

Alarm pożarowy? Nie miałem nigdy takiego błędu - a gram na modzie odkad go wykopałem i tu umieściłem.Jakbym zauważył że jest coś nie tak to bym go tu nie umieścił.
Doszły mnie głosy że komp potrafi się przyciąć w pierwszej bitwie (tak jakby wot dopiero doczytywał dźwięki) a potem już jest normalnie ale to pewnie wina "ciężkich" dźwięków i kompy sobie słabo z tym radzą.
Co do słuchawek to też gram na słuchawkach (Logitech g930 (7.1)) i nie ma mowy żebym nie usłyszał tego alarmu jakby występował.
EDIT: Nie wiem jak TY ale ja dziś zostałem podpalony i oprócz standardowego "Palimy się" nie słyszałem żadnego alarmu bo chyba takowy nie istnieje :P
Czy przypadkiem nie chodziło ci o wycie syren przeciwlotniczych w czasie jak zajmują nam bazę?
lesio901
Posty: 24
Rejestracja: 29 cze 2012, 18:59

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: lesio901 » 29 cze 2013, 11:43

Ma ktoś możliwość wrzucenia tych modów na jakiś serwer? Niestety na mediafire zostały zablokowane :(
gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: gustaw_pol » 29 cze 2013, 21:24

Co się dało to pomogłem (1 post) - jak coś jeszcze nie działa to śmiało piszcie poszukam i w miarę możliwości zapodam
lesio901
Posty: 24
Rejestracja: 29 cze 2012, 18:59

Re: MOD wystrzały/dingi/splashe 8.6+engine mod

Postautor: lesio901 » 30 cze 2013, 13:57

Dzięki wielkie. Głosy wystrzałów i silników działają, i sprawiają o niebo lepsze wrażenie niż wersja WG :)

Wróć do „Inne”