Konfiguracja XVMa by waaldii + panel otrzymanych obrażeń

Awatar użytkownika
waaldii
Posty: 28
Rejestracja: 28 paź 2010, 20:02

Konfiguracja XVMa by waaldii + panel otrzymanych obrażeń

Postautor: waaldii » 24 cze 2013, 10:26

Cześć wszystkim, jako że troszkę napracowałem się nad zmodyfikowaniem XVMa do moich potrzeb, postanowiłem się dziś podzielić z Wami. Zacznijmy od kilku screenów.


Obrazek


Kilka innych zdjęć:

http://i.imgur.com/0jQpQq9.jpg
http://i.imgur.com/oXz7Tpw.jpg
http://i.imgur.com/5goeXYS.jpg


Jakie zawiera funkcje?

1.Zmodyfikowany Hud
-Lepsza widoczność uszkodzonych modułów
-Wyświetla się czas który pozostał do naprawy danego modułu

2. Panel otrzymanych obrażeń obrażeń
-Czas gry w którym otrzymaliśmy obrażenia
-Historia w postaci listy

3. Panel zadanych obrażeń
-Na górze listy informacje o liczbie wszystkich trafień, sumie obrażeń, oraz ilości ostatnich zadanych obrażeń
-Rozszerzone informacje pod spodem: ilość trafień w dany czołg | ostatnie zadane obrażenia | Łączne zadane obrażenia dla danego czołgu | jego nazwa | nazwa gracza | typ obrażeń (atak lub od ognia)
-Uwaga! Panel nie pokazuje informacji na temat trafień czołgów które nie były podświetlone

4. Rozszerzone informacje o przeciwnikach
-Nazwa, typ i rodzaj pojazdu
-Efektywność gracza na tym czołgu, liczone ze wzoru WN6
-Kolor nicku w zależności od efektywności

5. Dodatkowe informacje o sojusznikach
-Efektywność obliczana na podstawie WN6 na danym czołgu
-UWAGA! Kolory nicków graczy z Twojej drużyny zawsze są zielone!

6. Dodatkowe informacje na panelach bocznych
-Kolory nicków graczy w zależności od ich efektywności
-Gwiazdki przy przeciwnikach którzy nie zostali wykryci
-Dodatkowe informacje o graczach przy rozszerzonym panelu, takie jak: procent zwycięstw na danym czołgu, ogólny procent zwycięstw oraz ogólna efektywność

7. Zmodyfikowana minimapa
-Pokazuje ostatnie znane pozycje wrogich graczy
-Zielona linia wskazuje kierunek jazdy czołgu
-Linia biała to kierunek w którym skierowana jest kamera
-Trzy zaznaczone odległości na bialej linii: 400, 500 i 600 metrów
-Czerwony okrąg pokazuje zasięg rywsowania, oznacza to że poza tą linią nie będziemy widzieć wykrytych przeciwników (tak na prawdę, to linia rysowania jest kwadratem, tutaj jednak jest okrąg, dla większej estetycznośći)
-Linia zielona to zasięg naszego wzroku, czyli inaczej odległość z której możemy wykryć przeciwnika
-Linia czerwona to odległość, w której jesteśmy widoczni dla przeciwników
-UWAGA! Należy pamiętać że linie czerwona i zielona to tylko szacunkowe odległości, na wykrywanie wpływa siatka kamuflażowa, krzaczki, kamuflaż itd.

8. Inne funkcje, na przykład:
-Rozszerzone statystyki graczy na ekranie ładowania
-Szacunkowy procent szans na zwycięstwo'
-Za pomocą przycisku lewy CRTL możecie powiększyć minimapę
-I wiele więcej

Mam nadzieję że Wam się spodoba, w zamian proszę tylko o zamieszczanie opinii w tym temacie. Ważną sprawą jest to, że jeśli chcecie mieć panel obrażeń, musicie również skopiować dwa pozostałe pliki które pobierzecie.

Oto link do pobrania (nie zawiera moda XVM, tylko pliki konfiguracyjne):
http://speedy.sh/t4faD/XVM-conf-by-waaldii.rar

Możecie też dawać screeny, jeśli coś nie działa lub panele na siebie nachodzą. Testowane to było na rozdzielczości 1900x600

Pozdrawiam: Waaldii
-> World of Warships - walcz na morzu!
gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: Konfiguracja XVMa by waaldii + panel otrzymanych obrażeń

Postautor: gustaw_pol » 25 cze 2013, 8:35

Ciężko jest napisać opinię o konfigu bo jak wiadomo żależy to od tego co dany człowiek od konfigu oczekuje.
Nie bierz więc tego co napiszę za bardzo do siebie a raczej traktuj to jako wskazówkę/propozycje zmian.

Bardzo mi się podoba panel HUD - niczego nie zmieniaj- bardzo czytelny i prosty (nieprzekoksowany)
Podoba mi się także dmg panel chociaż w moim odczuciu czcionka jest za duża (gram w full HD)
Dmg panel odniesionych obrażeń mógłby pokazywać kto w nas strzelił (nick) zamiast tego kiedy w nas strzelono - często mam tak że chciałbym 'podziękować" komuś za pigułę ale nie wiem od kogo oberwałem.

Teraz przejdę do opcji które bym zmienił ale nie są złe i zależą tylko i wyłącznie od gustu gracza.
Zmieniłbym czarną otoczkę paska życia wrogów na cieńszą bo w moim odczuciu jest za gruba
Zmieniłbym czcionkę nicków nad pojazdami na chudszą bo w połączeniu z soczystą czerwienią jest to mało czytelna.
Ilość informacji zawartych nad czołgami jest przytłaczająca i jak kilka czołgów stoi obok siebie to nie widac kompletnie nic - to samo dotyczy widoku z ALT-em
To samo co do ekranu loading - za dużo tych info tam zanim zdąże zauważyć to co chcę to bitwa jest wczytana.
Za bardzo przekoksowałeś także players panel. Gram na max rozwiniętym panelu i te info które tam wyswietla nie są mi potrzebne ciągle.
Data podczas wyczytywania bitwy raczej nikomu się nie przyda - lepsza byłaby godzina,
chyba że to dla tych co siedzą przy wot tyle że nie wiedzą jaki jest dzień.
włączyłbym experimental chance to win.
wyłączyłbym postmortem tips

To chyba wszystko co bym zasugerował. Teraz errorki które zauwazyłem.
Nie doswiadczyłem niczego co napisałeś doyczacego mapy - zadnych kółek żadnych linii (tylko podstawowe standardowo w xvm-ie- pozycje i nicki)
Użyłeś w panelu extented wierszu blow UP rysunku .png którego nie dałeś w downloadzie więc nie pokazuje się nic.
Koniecznie na potrzeby publikacji musisz zmienić texty śmierci czołgów bo jeden tam podpada pod wulgaryzmy a chyba nie to było Twoim zamierzeniem i zdecydowanie lepiej brzmi explodował albo po prostu wybuchł.
Twój konfig 'gryzie" się z debugpanelem celownika Jimb0 - data i godzina nakłada się na siebie z godziną zaimplementowaną w debugpanel-u.

To wszystko co zauważyłem jak co więcej to dopiszę.
Niemce - T-15,humi,WTE100,JP II,VK72.01,E75,TiP,vk3002D
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe

Wróć do „Inne”