Strona 2 z 6

Re: M41

: 02 sie 2011, 19:26
autor: Pawello
jA mialem szybsze przeladowanie ze wzgledu na jego cene 200k chyba :P
Arta dosc przyjemna i wcale nie ma niskiego dmg ( nei wiem jak jest u innych art tego tieru) a;e dla mnie gra nia to sama przyjemnosc :)

Re: M41

: 02 sie 2011, 20:01
autor: Ceraves
super arta wg mnie, za wtope 10K na plus, za wygraną 20-30K. Powoli się obraca wogół własnej osi, jednak zauważyłem, że to jest zaleta arty, gdyż przy obrocie całego czołgu kółeczko nie rozwala się do takich rozmiarów jak na przykład hummel. Szeroki obrót działa dopełnia smaczku działu... Co do modułów to zalecam bonus do ładowania, celowania i wentylację, siatki nie polecam, bo i tak w razie wtopy jesteśmy do kasacji na samym końcu a ograny zwiadowca nas wypatrzy czy jest siatka czy jej nie ma..;)
Jedyne dziwactwo - dziś rozegrałem artą około 20 bitew, z tego co najmniej 10 na himmelsdorfie i 5 na ensku... Żałość.

Re: M41

: 03 sie 2011, 7:01
autor: Apocalyptycos
Zakupiłem już rammer i szybsze celowanie. Wszystko oprócz najlepszego radia również. Zakochałem się w tej arcie. Pierwsza amerykańska arta, która ma kopa. Ściąga Tigerom po 40% co nie jest aż tak złym wynikiem. Ogólnie praktycznie wszystko co dostanie w tył traci nagle 1/2 albo więcej HP i traci chęć do walki. Exp i kasa praktycznie leci sama. 20k za przegraną bitwę to częsty widok. Jeżeli ktoś chce iść w artę made in U.S. i A to polecam zostawić M41 jako Money Makera.

Re: M41

: 06 wrz 2011, 22:33
autor: marecki86
Wg mnie arta jest naprawdę fajna. Odblokowałem ją całkiem niedawno, ale widać w niej spore zmiany w porównaniu z pristem. Po pierwsze duży wzrost dmg. Wcześniej, jako prist, musiałem dziobać cięższe czołgi kilka(naście) razy, żeby zrobić cokolwiek. Tutaj wystarczy jeden strzał i przeciwnik robi coś jak: WTF? co się stało i skąd? Różnica jest wg mnie znacząca porównując do prista. Co do zasięgu - podstawowe działo sięga tak, jak to drugie w priscie, czyli prawie na całą mapę.
Furka ma też kilka mankamentów. Po pierwsze - gorszy wg mnie kąt widzenia przy snajpowaniu, porównując z pristem. Dwa - o wiele mniej ammo niż w poprzedniku, trzeba uważać i strzelać ostrożnie, przy okazji ma to swoje drugie źródło - znacznie dłuższy czas przeładowania. Strzelasz więc raz, ale jak już strzelisz to jak atomem.
Kolejna kwestia - rzeczywiście niezła maszyna do robienia kasy/xp. Podobnie jak prist zresztą;)
I tu można się przyczepić - drogie naboje, trzeba zapłacić ok 11k kredytów za załadowanie całego działa - 22 pocicków. Plus? Śmieszne ceny napraw, biorąc pod uwagę, że jest to dość wysoki tier. Ofkoz dostajemy też więcej hajsu na pokrycie tych kosztów, nie ma się o co martwić.
Jak odblokuję resztę staffu do tego cacka, zapewne będzie jeszcze lepsze, ale mogę m41 polecić każdemu, kto chce mieć kopa na polu bitwy i wreszcie zacząć się liczyć pod względem dmg.

- dodane -

Ok, odblokowałem wszystko co się dało w tym działku.
Rzeczywiście lepszy silnik i gąsieniczki dają m41 niezłą szybkość; chwilę zajmuje zanim się rozpędzi, ale efekt końcowy jest zadowalający jak na działo samobieżne. Słabo radzi sobie w złym terenie i pod górkę, ale nie jest to problematyczne.
Kolejna sprawa - drugie działko. 12,5 k doświadczenia i chyba 80k kredytu. Dostajemy w zamian 19 nabojów na całą walkę i wolniejsze celowanie, znacznie wolniejsze, nawet jak na podstawowe z m41. Z plusów - wydaje się być nieco bardziej celne, kółeczko celownicze na minimum przy snajpieniu według mnie jest mniejsze. Przy okazji - dostajemy boost w dmg. Niższe tiery, takie kozaki jak szermany i m3 lee łyka się na raz. Cięższe czołgi o wiele łatwiej jest uszkodzić, na dwie walki w dwóch czołgach zerwałem gąsieniczki. Pojawia się lepszy 'splash damage' - nie musisz trafić w cel, żeby go uszkodzić; widać to szczególnie właśnie w niższych tierach.
Czy warto? Wg mnie tak, można się przyzwyczaić do stylu gry w wyższych tierach; tam dalej będzie postępująca degradacja szybkostrzelności przy jednoczesnym wzroście dmg.

Re: M41

: 15 wrz 2011, 9:27
autor: dna78
Uszanowanie!
Kupiłem M41,kupiłem trzydniowe konto Premium i powiem tak: mniam ;) ! Gram tym pojazdem z prawdziwą przyjemnością,zarabiam nią solidnie (żeby nie było,iż zachwalam Premium ;) - kolega gra nią bez takiego konta i również zarabia dobrze),z działami stosuję zasadę: gdy potrzebuję większego zarobku na jakiś cel,montuję krótsze - ma więcej pocisków,przyzwoity dmg i jest bardziej szybkostrzelne,zaś na gry w plutonach biorę większe z wiadomych przyczyn. M41 potrafi już poharatać przeciwnika,szeroki zakres wychyłu działa to ogromny plus,szczególnie podczas namierzania jakiegoś scouta/meda,który szarżuje halsem z pętelkami ;) w stronę bazy,cena pocisków jest bodajże identyczna,jak w Hummelu i GW Panter,ich zapas wystarczający (vide Trzmiel),choć zdarzyło mi się już zostać z pustym magazynem amunicyjnym (tak to jest,gdy trafia się pomiędzy Mausy i inne ustrojstwa),doświadczenie załogi na 94% nie powala,ale głupimi ich już też nazwać nie można... :lol:
Zamontowałem na moim M41 rammer,teraz chcę wstawić przyspieszone celowanie - nie uważam tego za złą inwestycję,zarezerwowaną wyłącznie dla najwyższych tierów... Kwestia "opłacalności" wygląda w moich oczach tak:
- koszt dosyłacza to chyba 300tys. Ile bitew potrzeba,by się zwrócił? 10-15,później jest już tylko czysty zysk. Podobnie ulepszone celowanie. Nie jestem człowiekiem,który jest zapatrzony wyłącznie w najwyższe tiery i pędzi do nich jak szalony - staram się usprawniać wszystkie pojazdy,które mają na dłużej pozostać w moim garażu,nawet,gdy są to"maleństwa" w stylu mojego ukochanego Pz IV... Jeśli to kogoś dziwi,to zapytam: czy dziwi Cię również dodawanie modułów do np. Leoparda,które czynią z niego lepszego scouta? Nie? Dlaczego? Przecież to taki sam pojazd,jak każdy inny! :lol: Nie rozumiem myślenia: "no,ale Leo to scout,musi być ulepszony,żeby był szybki i mobilny,inaczej go zniszczą,zanim gdziekolwiek dojedzie" - artyleria też ma swoje zadania i powinna być do nich jak najlepiej przygotowana...

Re: M41

: 30 wrz 2011, 14:59
autor: Chabrowy_Renifer
A ja od siebie muszę dodać, że artka ta jest wyjątkowo łatwopalna ;) Jeżeli już dojdzie do tego że ktoś w nas strzeli od przodu, praktycznie stuprocentowa szansa na pożar.

Re: M41

: 26 lis 2011, 10:24
autor: MatriX
Na becie gram już M41 ze 2 dni i cholera podoba mi się! Odblokowałem drugie działo, założyłem kilka modułów i miodzio. Czołgi 6 tieru na hita,wyższe- fajnie się gąski rozwala. Ogólnie na plus, jednak drugie działo trochę muli.

Re: M41

: 05 gru 2011, 10:44
autor: pwoznicki
Gram tą artą od kilku dni (w sumie już 113 bitem z czego 66 wygranych ok 130 czołgów zdjętych).
Założone moduły: dosyłacz, celowanie, siatka. Załoga na 97%.
Koszty pocisków do drugiego działa są znacznie większe ale za to dmg większe co sprawia już przyjemność.

Zarobki na drugim dziale:
wygrana: exp 500-800, kasy: 20k-33k z czego 10-15 to koszty zawsze na plusie min 10k.
przegrana: exp 150-500, kasy: 10-15k z czego koszty to czasem 15k.
By wyjść tą artą na minus to trzeba się naprawdę postarać najczęściej za przegraną walkę jestem i tak do przodu min 2k.

Zastanawiają mnie losowania w grze przy strzałach. Celuję zawsze w ten sam sposób. jedne bitwy sa takie że wchodzi 80% bez problemów (uszkodzenia od 300-1100**) a w innych ciągle pocisk spada gdzieś z boku zadając uszkodzenia w granicach 0-200.

** widać losowanie dobrze wypadło. Gościowi jeszcze 200hp zostało:D

ps. będę musiał sprawdzić do zarobku tą pierwszą lufę może zarobki będą faktycznie większe.

Re: M41

: 05 gru 2011, 20:08
autor: mickey93
ja gram cały czas na pierwszej lufie bo 2 działo ma znacznie wolniejsze przeładowanie droższe pociski a nie ma takiej różnicy jak przy 155 i 203 na s-51 więc 2 działo jest tylko potrzebne do odblokowania m12

Re: M41

: 08 gru 2011, 18:42
autor: pwoznicki
Co się podniecasz. Pokaż mi M41 z wentylacją:D Jak mi pokażesz to będę bił pokłony w Twoim kierunku i mówił Ci guru:D
Z kolą czy bez koli to ile słabsze będą te wartości przeładowania? O 0,5s?, 2,5s? Co to za różnica. Wątkiem wypowiedzi było obalenie stwierdzenia: "Znacznie wolniejsze przeładowanie drugiej armaty" A wartości co podałem odczytałem z parametrów dział.
Kolejną kwestia jest taka że załoga na 100% wyszkolona będzie wolniejsza w granicach 5% czego nawet nie odczujesz.

Nie używam tego modu co ty i nie zamierzam go używać. Cały czas jadę na standardzie i nie przeszkadza mi to.