M4 Sherman

Awatar użytkownika
FlynexPL
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:09

M4 Sherman

Postautor: FlynexPL » 20 kwie 2011, 11:21

Witam, już na zawsze skończyłem z M3 Lee.. Kupiłem sobie T1 Haevy, potem znowu M3 Lee by zobaczyć jeszcze M4 Shermana. Mam pytanie, dlaczego mój M4 jest baaaardzo wolny? Mam 2 silnik (więcej o 40) i jadę jak żółw :/ Do tego działo słabe (mam już ukończone badanie nad 105mm ale zbieram teraz na gąsienicę - tak od dupy strony..), możecie powiedzieć jak nim grać? Na co uważać itp? Bo na to wychodzi, że T1 był szybszy, ładniejszy i mocniejszy, a jak M4 dojdzie do bitwy z Tygrysem czy IS albo KW-3 to mam zawsze pecha :/
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Paseq
Posty: 29
Rejestracja: 20 sty 2011, 12:53

Re: M4 Sherman

Postautor: Paseq » 20 kwie 2011, 11:25

No właśnie, podwozie niewymienione, tutaj bym się doszukiwał problemu.
Garaż: IS-7, IS-4, Maus, E-100, Löwe, T34, GW Panther, VK 3002 (DB), T-25, T40
Awatar użytkownika
Miau
Posty: 110
Rejestracja: 13 mar 2011, 20:22

Re: M4 Sherman

Postautor: Miau » 20 kwie 2011, 12:15

zacznijmy od tego, że szerman jest mediumem a T1 jest HT. Twoim zadaniem jest objezdzanie ciezszych pojasdow, ładowanie w tyl ile wlezie (atutem szermana jest szybkostrzelność) i ucieczka zanim przeciwny HT sie obróci.
!Miau miau.
Suabyy
Posty: 64
Rejestracja: 08 mar 2011, 16:31

Re: M4 Sherman

Postautor: Suabyy » 20 kwie 2011, 13:08

T1 jest dużo gorszy pod względem takim że można go łatwo objechać i ładować w pupcię jak napisał kolega wyżej ale popatrz na to że T1 przeciwko Kw ciężko idzie nawet gdy masz pomoc a Kw nawala tylko w Ciebie zaś M4 shermanem wystarczy że objedziesz KW i zaczniesz mu nawalć w silnik z tyłu , jest też druga taktyka aby poczekać chwilę w krzakach i z działem 105 nawalać w co lepszych scoutów a później to co zosanie nie dając się wykryć.
Awatar użytkownika
Bunduk
Posty: 1716
Rejestracja: 22 lis 2010, 15:13

Re: M4 Sherman

Postautor: Bunduk » 20 kwie 2011, 13:16

Suabyy pisze:T1 jest dużo gorszy pod względem takim że można go łatwo objechać i ładować w pupcię jak napisał kolega wyżej ale popatrz na to że T1 przeciwko Kw ciężko idzie nawet gdy masz pomoc a Kw nawala tylko w Ciebie zaś M4 shermanem wystarczy że objedziesz KW i zaczniesz mu nawalć w silnik z tyłu , jest też druga taktyka aby poczekać chwilę w krzakach i z działem 105 nawalać w co lepszych scoutów a później to co zosanie nie dając się wykryć.

Bez sensu. Po co porównujesz takie czołgi? To się mija z celem.

FlynexPL pisze:Witam, już na zawsze skończyłem z M3 Lee.. Kupiłem sobie T1 Haevy, potem znowu M3 Lee by zobaczyć jeszcze M4 Shermana. Mam pytanie, dlaczego mój M4 jest baaaardzo wolny? Mam 2 silnik (więcej o 40) i jadę jak żółw :/ Do tego działo słabe (mam już ukończone badanie nad 105mm ale zbieram teraz na gąsienicę - tak od dupy strony..), możecie powiedzieć jak nim grać? Na co uważać itp? Bo na to wychodzi, że T1 był szybszy, ładniejszy i mocniejszy, a jak M4 dojdzie do bitwy z Tygrysem czy IS albo KW-3 to mam zawsze pecha :/

Prędkość zależy od zawieszenia, a przyspieszenie od slinika. Chcesz być sprinterem, to kupuj zawieszenie.
Awatar użytkownika
FlynexPL
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:09

Re: M4 Sherman

Postautor: FlynexPL » 20 kwie 2011, 19:42

Mam najlepszy silnik, gąsienicę i armatkę 105mm (bierze KW ok 30% - niezły wynik...), teraz zbieram na wieżę i zobaczę inne działko, gdyż ta 105 jest wolna.. Tak wolna jak mój Sherman M4, szczerze to nie wiem czemu on taki jest, może dlatego, że BT-7 jadę ok 65KM/h i się przyzwyczaiłem do szybkich czołgów? Tylko nie mówcie: to lekki tank a to średni...
Awatar użytkownika
Ahas
Posty: 269
Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:52

Re: M4 Sherman

Postautor: Ahas » 20 kwie 2011, 20:57

Sherman nie jest czołgiem super szybkim, maksymalna prędkość osiągalna raczej przy zjazdach z górki, lub przy dłuższych prostych. Ja zostałem przy armacie 105 mm- bije mocno, można ugryźć wyższe tiery, a wiele pojazdów do tieru 4 włącznie spada po jednym strzale.
demox
Posty: 44
Rejestracja: 08 lis 2010, 21:22

Re: M4 Sherman

Postautor: demox » 21 kwie 2011, 13:24

Po pierwsze sprawdź ile % ma twój kierowca. Możliwe że jest nie wyszkolony i dlatego czołg jeździ dość wolno.

Z tego co pamiętam shermanem grało mi się śwetnie na becie, jest napewno lepszym czołgiem niż pz4 który jest jakiś taki ociężały, bez pancerza a i działa ma nie za dobre. Do t-34 go nie porównam bo grałem nim wieki temu ;d
W m4 dobre jest to że jest on bardzo zwrotny, nie rozwija dużej prędkości ale nieźle się rozpędza.
Nie oczekuj że w czołgach 5+ tieru znajdziesz czołg który jest szybki jak leopard albo a-20, one są cięższe, lepiej opancerzone przez co wolniejsze. Lekkie są scoutami więc prędkość jest dla nich najważniejsza, dla medów prędkość też jest ważna ale nie w takim stopniu (chyba że chcesz nim robić za scouta )
Awatar użytkownika
FlynexPL
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:09

Re: M4 Sherman

Postautor: FlynexPL » 21 kwie 2011, 15:02

Kierowca jest po kursach (ponad 76%) - każdy członek załogi miał zafundowane kursy. Hmmm.. Tylko M7 jest DUŻO szybszy a WIELE się nie różni...
Awatar użytkownika
Ahas
Posty: 269
Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:52

Re: M4 Sherman

Postautor: Ahas » 21 kwie 2011, 15:08

O ile się orientuję, to M4 ma lepszy pancerz i zdaje się lepszą armatę (mówię o wersjach ulepszonych maksymalnie).

Wróć do „Czołgi amerykańskie”