T92

Madrian
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:05

Re: T92

Postautor: Madrian » 25 mar 2015, 15:43

No nie wiem.
na 10 walk, 3 w terenie (Fiordy to też mapa terenowa), a 3 na mapach pół miejskich - Ensk i Ruinberg. Co daje tylko 4 mapy czysto miejskie na 10 walk. IMHO, po prostu masz pecha.
Co dziś wybrać na wizytę u sąsiadów: WZ-131, AMX 13 75, PZ 35T, Leopard, PzIII/IV, VK3601H, E-75, STUG III G, JgPanther II, Cromwell, Val AT, Alecto, Chaffe, T71, M4, M41, T29, Hellcat, T-127, LTTB, T-28, T-34, T-43, KV-85, KV-4, IS-3, ST-1,SU-85, Chi-He... ???
-> World of Warships - walcz na morzu!
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: T92

Postautor: Neoros » 25 mar 2015, 17:54

Madrian pisze:No nie wiem.
na 10 walk, 3 w terenie (Fiordy to też mapa terenowa), a 3 na mapach pół miejskich - Ensk i Ruinberg. Co daje tylko 4 mapy czysto miejskie na 10 walk. IMHO, po prostu masz pecha.

Wbrew pozorom Charków też jest w połowie miejska. Z tej listy tylko Stalingrad jest całkowicie miejski (3x wylosowany), tak więc masz 3 - 4 - 3. Nie tak źle. na 10 losowań 7 na których arta powinna wymiatać, ew. jest bardzo użyteczna. Tylko na 1 mapie nie można było za bardzo się wykazać (Stalingrad nie jest kompletnie zły dla arty). Wiedząc, że Stalingrad losuje tylko na bitwy standardowe włączasz sobie bitwy drużynowe i szturmy, co daje mniejsze prawdopodobieństwo trafienia Stalingradu. Co więcej Himmelsdorf też jest trudniej trafić mając obstawione wszystkie tryby, niż tylko standardy.
Streszczając...
7 na 10 map powinno być ok. Gigantikus tylko na 2 losy z 10 potrafi grać.
L2P Gigantikus.
Obrazek
Rimer
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2015, 8:30

Re: T92

Postautor: Rimer » 12 kwie 2015, 8:39

Wybacz kolego ale Gigantikus ma racje.
1) mapa miejska czy pół miejska - jeden czort ciężkie czołgi pojadę w miasto a tam arta może odda 1 - 2 strzały i koniec. Z tego co wiem nie jest wyposażona w pociski manewrujące.
2) czas przeładowania to 44 s (coś około) to dużo dodatkowo czas namierzania i mamy 1 minutę a dynamika gry jest taka że nic nie stoi w miejscu zatem jak wystrzelimy to zanim pocisk doleci mijają ponad 2,5 s a pojazdu już tam nie ma.
3) sprawdziłem Gigantikusa - no szacun kolego 1400 bitew i max uszkodzeń 7700 super wg mnie potrafisz grać artą - chyba jestes artylerzystą
4) T 92 to najpotężniejsza arta w grze z 11 metrowym spashem i mimo wielu mankamentów typu czas przeładowania, prędkość celowania, szybkość przemieszczania się zasługuje na bardzo wysoka notę

Wróć do „Czołgi amerykańskie”