T92

Munga
Posty: 120
Rejestracja: 13 lip 2012, 11:08

Re: T92

Postautor: Munga » 14 wrz 2012, 11:29

Potężne działo na dwóch gąskach. Niestety, czas przeładowania i rozjazd celownika skutecznie odstrasza mnie od tego SPG na randomach - grałem tylko na teście dla porównania z obj.261.

Polecam artę ludziom cierpliwym. Strzały "a może się uda" nie tutaj. Natomiast banan na twarzy maluje się sam, jak zdejmujemy bata na strzała z HE! 1800hp odparowuje na raz, piękny widok.
Garaż:
Lorraine40t, T-62A(!), IS-4, IS-7, Obj.261(!), MS-1, Obj.704, E-100, Leichttraktor, T34, T110E5
-> World of Warships - walcz na morzu!
fog7777
Posty: 457
Rejestracja: 02 paź 2011, 17:32

Re: T92

Postautor: fog7777 » 14 wrz 2012, 19:22

Bata na strzala to i na S-51 mozna ustrzelic takze nic specjalnego. Natomiast nigdy nie zapomne jak w 1 mojej bitwie na E-75 ta artka sprzatnela mnie na strzala :) Od tego momentu nabralem do niej mega respektu.
Mam 16 lat, ale nie jestem wyrozumiałym gnojkiem i milczę gdy starsi przemawiają i nie piszczę jak do mnie strzelają.

Neoros pisze:towarzysze? - IMHO nie ma nic gorszego, a ten skill wykorzystują nooby, które mają problem z poruszaniem się po mapie.
Munga
Posty: 120
Rejestracja: 13 lip 2012, 11:08

Re: T92

Postautor: Munga » 15 wrz 2012, 9:19

Zapominasz o mega różnicy w działach między S-51, a topowym SPG ZSRR jakim jest Obj.261 - tego nie uświadczysz na tej arcie. Moc to zaleta T92, ewentualnie dobrze "spadniętego" pocisku GWE.
Garaż:
Lorraine40t, T-62A(!), IS-4, IS-7, Obj.261(!), MS-1, Obj.704, E-100, Leichttraktor, T34, T110E5
CezoPL
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:21

Re: T92

Postautor: CezoPL » 20 wrz 2012, 9:17

Wg mnie ta arta ma za male uszkodzenia, z takim dzialem trafienie bezposrednie w czolg za 600(T95) lub inne za 800 to jest przesada. wieksze uszkodzenia zadaje E-type a ma mniejsze dzialo. Powinni zrobic cos z tym. Z celnoscia jest roznie, raz wywala pocisk za kolo, raz nie docelujesz dokladnie i wpada w czolg. Ogolnie arta bardzo dobra tylko zle zbalansowana
Hammoond
Posty: 8
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:34

Re: T92

Postautor: Hammoond » 20 wrz 2012, 9:55

Heh, nie wiem ile grałeś ta arta, ale dla mnie jest mega, X na hita-standart, choć wczoraj jako ostatni zostałem na CW, gold ammo załadowane, podjeżdża IS 7 i... 350 DMG z bezpośredniego, powaliło mnie to, lecz kilka minut wcześniej jednym strzałem zabiłem 2 Józefy 7 z ~700 hp, więc nie jest źle. Zwiększenie losowań DMG + poprawiona celność=OP arta.
PS. Przed pachem 7.5 jak MAUS miał 2800 HP, 2600 DMG + podpalenie i frag wpadł ^_^
CezoPL
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:21

Re: T92

Postautor: CezoPL » 20 wrz 2012, 12:32

Duzo gram ta arta, czy mozna sciagnac czolg na strzal pewnie ze mozna, ale na ile strzalow to robisz???? Tak duze dzialo powinno poprostu zadawac wieksze obrazenia.Nic nie pisalem zeby polepszyli jej celnosc, tylko jakie ma kaprysy ale to chyba juz nie jest problem celnosci podanej na papierze.
Awatar użytkownika
Gigantikus
Posty: 78
Rejestracja: 24 cze 2011, 6:24

Re: T92

Postautor: Gigantikus » 16 gru 2012, 17:59

mam trochę bitew na tej arcie - przyznaje splasch ma potężny ale kaprysy tez nie małe, zdarza się że przy celowaniu kółeczko jest minimalne a pocisk leci na wakacje. Co do podpalenia Mousa to już lekka przesada - jeszcze mi się nie zdarzyło podpalić kogokolwiek artą.
poprawka - strzał z PP (10:02:2013) wywalił JgPzE100 w kosmos :-)
E 100 z sentymentu
Is 7, Is 4
T110E5 nie wiem po co
T92 nieźle kopie
Lowe - skarbonka
type 59 ach te wspomnienia odległe
E 50 M niezła maszyna
T57 havy - o matko
Obiekt 268 rzeźnik
Hetzer- mały ptaszek z gatek
FV 215b (183) ma moc :-) oraz szklana gębę
Waffentrager auf E100 - zając w kapuście
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: T92

Postautor: Abrakadabra77 » 14 maja 2013, 19:28

Wstępne dane z supertestu aktualizacji 0.8.6

Tier: X
Załoga: 6
HP: 500
Pancerz kadłuba: 25,4/25,4/25,4
Pancerz wieży: 12,7/0
Zakres obrotu wieży/wychyłu działa: +/- 12 stopni
Prędkość obrotu wieży/wychyłu działa: 10stopni/s
Prędkość obrotu kadłuba:
podstawowy ? stopni/s
elitarny ? stopni/s

Prędkość przód/tył:32,2/10 km/h


Zasięg widzenia 400m
Zasięg radia

elitarny 745m

Działa
Podstawowe
240mm Howitzer M1
Penetracja :120/370/120
Obrażenia : 2250/1800/2250
Szybkostrzelność: 1,21 strzałów/min
Czas przeładowania: 49,5s
Celność: 0,92
Czas celowania: 8s
Ilość amunicji: 16



Źródło http://ftr-wot.blogspot.cz
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
tycenak
Posty: 56
Rejestracja: 23 lip 2012, 15:51

Re: T92

Postautor: tycenak » 07 paź 2013, 16:05

Nikt nie odważył się powiedzieć o T92 niczego po patchu 0.8.6, w takim razie ja się wypowiem.

Po 0.8.6 zauważyłem spory wzrost celności (jeśli chodzi o trafienia bezpośrednie wzrosła mi celność z 31 do 33%), co ma również ogromne znaczenie przy splashu (8.13m na zwykłym HE i 11.64m na pociskach HE "premium"), jeśli widzisz dwa wrogie czołgi blisko siebie - nie celuj w jednego, celuj pomiędzy nie.

Mój dmg na bitwę systematycznie od wiadomego patcha rośnie - obecnie to ponad 2.5k, a średni dmg na strzał to ok 1500.

Oczywiście celowanie trwa pół roku, przeładowanie drugie tyle, ale można się do tego przyzwyczaić, a dobry artylerzysta ma skupione działo w określonym miejscu zanim pojawią się tam przeciwnicy.

O przeładowaniu - gram z dodatkową Colą i BiA na załodze, przeładowanie trwa niecałe 44s.

Mobilność nie jest tragiczna, jest wystarczająca powiedzmy, ale czasami brakuje czasu na relokację.

Wychył działa - w poziomie jest bardzo dobry, w pionie... no cóż, jeśli podjedzie do Was zbyt blisko jakiś niski med lub light - nie ma sensu strzelać, pocisk przeleci nad nim, nie zauważyłem aby lufa opuszczała się choćby o 1%. Szkoda, ale muszą być jakieś minusy.

Słowem, artyleria dla cierpliwych koneserów dużego dmg. A po buffie celności z 0.8.6 gra się nią niezwykle przyjemnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gigantikus
Posty: 78
Rejestracja: 24 cze 2011, 6:24

Re: T92

Postautor: Gigantikus » 25 mar 2015, 12:40

Nie ma wiele zmian w nowym patchu dla tej arty poza chyba jednym:
Obserwuje tendencje do wrzucania tej arty często do miasta gdzie jej potencjał nie jest tak dobrze wykorzystany. gram nią od dość dawna i uważam za najpotężniejsza w grze lecz Wargaming chyba celowo ustawia rozgrywki do miast. Początkowo myślałem że to pech lecz z biegiem czasu zaczyna to być irytujące- losowanie z dnia dzisiejszego:
9:53 Satlingrad
10:15 Clif jest ok
10:40 Karelia jest ok
10:58 Fiords
11:15 Ruinberg
11:40 Satlingrad
12:00 Ensk
12:20 Ruinberg
12:45 Charkow
13:18 Stalingrad


Słabo to wyglada
E 100 z sentymentu
Is 7, Is 4
T110E5 nie wiem po co
T92 nieźle kopie
Lowe - skarbonka
type 59 ach te wspomnienia odległe
E 50 M niezła maszyna
T57 havy - o matko
Obiekt 268 rzeźnik
Hetzer- mały ptaszek z gatek
FV 215b (183) ma moc :-) oraz szklana gębę
Waffentrager auf E100 - zając w kapuście

Wróć do „Czołgi amerykańskie”