T28 Prototype

Gho$t
Posty: 13
Rejestracja: 19 mar 2013, 20:53

Re: T28 Prototype

Postautor: Gho$t » 19 mar 2013, 22:16

A ja właśnie małymi krokami zbliżam się do prota. Ktoś mi podpowie jakie moduły mu zamontować i czy czołg jest raczej tylko "przejściowy" czy może zagrzać w garażu miejsce na dłużej gdyż z tego co oglądałem na razie go w akcji to wiążę z nim spore nadzieje.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: T28 Prototype

Postautor: Pejotl79 » 19 mar 2013, 22:35

Gho$t pisze: Ktoś mi podpowie jakie moduły mu zamontować


mądrzy polecają dosyłacz, siatę i lornetę, standard na niszczycielu
http://wiki.worldoftanks.eu/T28_Prototype
Gho$t
Posty: 13
Rejestracja: 19 mar 2013, 20:53

Re: T28 Prototype

Postautor: Gho$t » 25 mar 2013, 19:29

Jaką wspólną umiejętność warto u niego zamontować? BiA, camo czy może naprawę?
Awatar użytkownika
Borut
Posty: 204
Rejestracja: 15 lis 2010, 10:27

Re: T28 Prototype

Postautor: Borut » 26 mar 2013, 9:54

Ja miałem kamuflaż który dobilem do 100% potem dałem naprawę. Przydaje się na nastepnych czołgach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pinky
Posty: 219
Rejestracja: 06 mar 2012, 13:21

Re: T28 Prototype

Postautor: Pinky » 17 kwie 2013, 1:50

Generalnie kamuflaż, potem naprawę, jednak nie wszędzie. Dowódca Szósty Zmysł, a potem kamo ( na nastepnych tierach naprawa). Celowniczy najpierw kamo a potem według uznania : Wyznaczony cel, strzał z biodra, albo Snajper (średnio polecam, sam mam ten ostatni perk i są momenty że żałuje że go wziałem). Znajomy brał Zbrojmistrza i go sobie chwali, często w walce ryj w ryj z średniej odległości potrafi uszkodzić działo, wtedy nam odpada jego naprawa. Na kierowcy kamuflaż a potem Hamowanie Sprzęgłem, ma to swój sens, bowiem mimo że mamy wieżę to radzę zawsze ustawiać się przodem do wroga na Protku, a i na następnych TDkach w drzewku nam się to przyda. Generalnie czołg przejściowy, nie nadaje się na Kompanie z racji wolnego człapania, jednak jeśli chcemy robić obie gałązki TDków USA (chyba warto) to posiedzimy na nim dość długo, mi zeszło na nim 297 bitew, inni pewnie dojdą szybciej. W takim przypadku jak będziemy z niego złazili to może już nam wyjść trzeci perk na każdym z załogi. warto pamiętać że na T30 dojdzie nam jeden załogant więcej, mianowicie ładowniczy, więc warto się zatroszczyć zawczasu o jego jako takie wyszkolenie.
Awatar użytkownika
wuju84
Posty: 25
Rejestracja: 14 mar 2012, 10:26

Re: T28 Prototype

Postautor: wuju84 » 13 maja 2013, 19:56

Z mojej strony o tym czołgu mogę powiedzieć tyle, że tak na prawdę gra nim zaczyna się od zamontowania topowego działa :)

Mimo kiepskiej prędkości daje na prawdę ogromną frajdę, jest prawdziwym, rasowym niszczycielem.
Obrazek

America: T28 Prot. | T26E4
Deutsch: GwPanter | Panther II| E-75
France: AMX 50 100 | AMX AC Mle.48
Britain: Caernarvon
Chinese: 111 1-4

striker13
Posty: 73
Rejestracja: 05 kwie 2013, 20:06

Re: T28 Prototype

Postautor: striker13 » 16 maja 2013, 20:45

Czołg jest zaje..fajny :) dobre szybkie działo , obrotowa wieża co jest wielkim i jeszcze raz wielkim plusem i pancerz który sprawia duże problemy 8 tierom niektórym 9 a nawet 10 tier np; E-100 z AP często dingował ,a i jest jeszcze 1 zaleta którą nikt chyba nie zauważył , a mianowicie wychył działa który jest kapitalny co pozwala na wystawianie wieży która często odbija wada jest mobilność ale wystarcza na dojechanie na pozycje. Moduły jakie mam to rammer,szybsze celowanie,lorneta
JiMi79
Posty: 75
Rejestracja: 01 mar 2012, 12:28

Re: T28 Prototype

Postautor: JiMi79 » 08 lis 2013, 13:47

Właśnie skończyłem grindowanie do T30. Na Proto stoczyłem 150 bitew, 239 fragów i 2,25 stosunek obrażeń zadanych do otrzymanych. Do czasu odkrycia topowej armaty nie jest za różowo, ale gdy już dostaniemy to działo T28 Proto zmienia się w potwora :)

Na plus:
- armata - świetna, jak dla mnie. 8 tier jest bezbronny, 9 tier też spokojnie punktujemy. Celność i ROF jest w porządku, obrażenia wysokie - nic więcej nie potrzeba. Na prawdę rzadko losuje dmg poniżej 400.
- pancerz - dobrze ustawiony potrafi znieść na prawdę niezłe mordobicie. Z boków mamy papier, ale front jest wystarczający na nie ogarniających ludzi, żeby ich trollować. Wiadomo, gdzie łatwo go przebić od frontu (wieża po bokach armaty wpuszcza ładnie), jednak kręcąc się w miejscu na boki można skutecznie utrudnić celowanie nawet ogarniętemu wrogowi.
- prędkość - to postanowiłem wpisać do plusów i minusów :). Jest mega wolny, ale przez to często wymiatamy resztki, albo ustawiamy dobrego defa, bo daleko nie da się tym odjechać :) Nie jest to TDek, na którym wyrwiemy do przodu, żeby zejść efektownie w pierwszych dwóch minutach gry. Często jednak przyjedzie po nas pół wrogiej drużyny, bo zostaniemy sami.
- kamuflaż - nie wiem, czy to kwestia załogi (pełen kamuflaż) w połączeniu z siatką, czy może ma dobry współczynnik kamuflażu, ale na prawdę często pozostawałem niewykryty przez większość rundy, cały czas strzelając.
- depresja działa - jest więcej niż dobra, można ustawić się pod górkę i spokojnie strzelać.
- wieża

Na minus:
- prędkość - a raczej jej brak :) manewrowanie nim trwa wieki.
- brak dachu - arta nas kocha, brak wentylacji

Po początkach z kiepskim działem, granie Proto sprawiało mi nie lada radochę. Wyniki po 4-5K dmg nie należą do rzadkości, bo przeżywalność ma znacząco większa, niż mniej opancerzone TDeki. Z dobrym spoterem, można nim zatrzymać natarcie wrogiej drużyny. Strzał w koło napędowe nawet pod sporym kątem zdejmuj w każdym 8 tierowym HT gąsienice i zadaje 400 średnich obrażeń. Moduły jakie stosowałem to siatka, lorneta i dosyłacz. TDek raczej dla cierpliwych, bo większość swojego potencjału pokazuje w końcowych partiach bitew - świetnie się broni. Czasem można nim przełamywać front atakując, jeśli drużyna na to pozwala, jednak jego boki to papier i należy o tym pamiętać.
Garaż:
Niemcy: E-50M, E100, KT, JgTiger, Indian Pz, Pz IV., VK 30.02M, Nashorn
Ruscy: IS-4, IS-7, Tetrach, Obj.261, T-62A, ISU-152
USA: T110E5, Chaffee, T71, T69, M48
Francja: FOCH, Bat szalet, AMX 50 120
Chiny: WZ-132, WZ-111 1-4
Anglia: Centurion 7/1, Karnawał, AT 7
Rifleman_
Posty: 302
Rejestracja: 16 lis 2011, 10:54

Re: T28 Prototype

Postautor: Rifleman_ » 08 lis 2013, 22:54

kamuflaż - nie wiem, czy to kwestia załogi (pełen kamuflaż) w połączeniu z siatką, czy może ma dobry współczynnik kamuflażu, ale na prawdę często pozostawałem niewykryty przez większość rundy, cały czas strzelając.

Pod tym mogę się podpisać osobiście. Camo używałem głównie na poprzedniku i naprawdę nie spodziewałem się, że jakoś to pomoże gigantowi, jakim jest T28 Proto. A jednak, mocno się zdziwiłem kiedy zauważyłem jak szybko znikam z pola widzenia wroga, stojąc przy byle krzaczku. Jakiś super niewidzialny to on nie jest, ale wystarczy się porządnie zasłonić, by otrzymać dobry rezultat.
Garaż: Ob. 268, Ob. 140, E 75, T-54, IS-8, M103, ST-I, E 50, Centurion I, Indien Pz, JagdPanther II, Borsig, IS-2, SU-100M1, E 25, SU-122-44, Type 62, Comet, Pz IV S, T14, T-127
gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: T28 Prototype

Postautor: gustaw_pol » 30 cze 2014, 8:52

Ja robiłem go szybko żeby dobić jak najwięcej w drodze do e4 (promocja XD)
Czołg baardzo dobry ale monotonny. Ciągle te same miejsca na mapie albo zgon. Ktoś cię zobaczył znaczy że arta własnie w Ciebie mierzy i zgon. Strzał w bok powoduje podpalenia (już chyba lepiej stać tyłem niż bokiem).
Dużo odbija przodem i łapie za 0 w jarzmo. Trzeba uważać na różnice w wysokości i być zawsze wyżej niż wrogowie bo inaczej walą w pustą wieżę z HE (piszę o graczach nie warzywach)
Wielkim + jest armata chociaż mogłaby szybciej strzelać. Gold jest niepotrzebny, przez całą drogę tym TD wystrzeliłem może 10 pocisków.
Perki? Ja miałem camo i naprawę -to drugie szczególnie przydatne bo lepiej nie zostać na środku gdzieś i nie czekać az arta skupi.
Generalnie miły czołg ale nie warty zostawiania w garażu.
Niemce - T-15,humi,WTE100,JP II,VK72.01,E75,TiP,vk3002D
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe

Wróć do „Czołgi amerykańskie”