Jagdtiger

Some_Body
Posty: 463
Rejestracja: 19 lip 2011, 14:04

Re: Jagdtiger

Postautor: Some_Body » 29 mar 2013, 11:23

Oczywiście, że luneta. Zasięg widzenia i strzelanie z 8 linii to jedyne, co może ten czołg uchronić przed zniszczeniem.

Armor górnej części owszem, może sporo wytrzymać. Ale tylko przy dobrej miejscówce. A nawet z nią i tak można oberwać artylerią, która obecnie występuje w większości bitew. A artyleria będzie miała nas za cel, ponieważ ten czołg ma cammo value porównywalne z Mausem i praktycznie cały czas jesteśmy wykryci.

Mocne strony: niezłe działo, niezły (jak na TD) pancerz.

Słabe strony: wykrywany zawsze i przez wszystkich, dobre stockowe działo (pozwalające uzbierać 64k expa na kolejną lufę w miłej atmosferze i w miarę szybko).

Ogólnie czołg wymagający specyficznego podejścia. Ale zdecydowanie stawiam go po pozytywnej stronie.

PS. Mój zestaw osprzętu jaki używam, to rammer, luneta oraz wentylacja. Siatka, rzecz którą wożę na każdym innym TDku tutaj traci rację bytu, bo z nią czy bez niej i tak się nie ukryjemy.
pojazdy w garażu: T34 / M48A1 Patton / JagdPz E100 / StuG III / KV-1S / T57 / Waffentrager auf Pz. IV / T54

rozwinięte / sprzedane X-tki: Object 268 / T110E5 / T110E4 / E100
-> World of Warships - walcz na morzu!
Newbiep
Posty: 444
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:53

Re: Jagdtiger

Postautor: Newbiep » 27 lip 2013, 20:43

JT to jeden z najprzyjemniejszych stockow jakimi przyszlo mi grac. Nawet ie wiem kiedy i juz bylo ostatnie dzialo odkryte (a bylo to bardzo szybko) Gram bez premki i ogolny rozrachunek na nim mam na spory plus z kredytami (nawet wtedy, gdy byl stockiem) :)

Dzialo z ferdka daje rade wszystkiemu, co sie napatoczy. Jednak finalna lufka to poezja przez duze "Pe". Celna jak diabli, wbija sie we wszystko, czasem w takie miejsca, ze sam lapie sie za glowe jakim cudem :) Calkiem mobilny, w miare szybko sie obraca nawet na stockowych gaskach i jest celny nawet w ruchu.

Nie prawda jest, ze JT nie ma cammo. Ma calkiem przyzwoite... moze Ob704 to to nie jest ale spokojnie moze siedziec w krzaku nawet, gdy przeciwnik jest 150m od niego (bez wystrzalu) a prowadzic ogien mozna na 250-300m bez zostania wykrytym (zalezy jakie krzaki, bo na murowance w malym lasku strzelalem ze 150m i mnie nie widzieli). Oczywiscie na full cammo. Za obowiazkowe skille na zalodze uwazam Cammo+zarowa na 1wszy, a na drugi wszystkim naprawa (przydaje sie juz na ferdku, tutaj jeszcze bardziej a na JP100 przyda sie jeszcze bardziej niz na JT).

Genialnie gra mi sie nim w miastach, pomimo tego, ze nie ma wiezy.

Ten TD dobrze sprawuje sie jako dzialo szturmowe i tak nim gram, o ile mapa na to pozwala. Idealny support z drugiej linii dla HT lub nawet w 1wszej linii tuz za HT, a w sprzyjajacych okolicznosciach sam moze trzymac kilka czolgow i swoje na klate wziac, jednak nie to jest jego glowna rola. Ma on tez swoje wady... jesli nie schowa sie polowy przodu za czyms to kazdy strzal wchodzi, spora wiekszosc rozwala silnik, oraz podpala.

Uzywam na nim wentylacji, dosylacza i szybszego skupiania z racji stylu jaki preferuje. JT bardzo dobrze odbija, gdy ustawi sie "na niemca", jednak jak ktos zna JT to bedzie wiedzial gdzie go puknac zeby weszlo nawet w takiej sytuacji.
Swoich przeciwnikow rozwala RoFem :) 9s z 550 sredniego DMG robi swoje.

Mam na nim prawie 2,3k DMG/bitwa przy prawie 41% przetrwanych bitew i uwazam ze to slabo, bo widze ze mozna z niego wycisnac o wiele wiele bardzo wiele wiecej. Fakt ze sa to staty po dopiero 129 bitwach, ale tendencja wszystkiego poza WR jest wzrostowa, bo WR wiadomo... nie jestes sam, masz jeszcze 29 przeciwnikow, a tylko 15 mozesz legalnie zabic :) Jak ktos bedzie sprawdzal moje staty to nie czepiac sie o tak niska celnosc (82%) bo czesto zdarza mi sie strzelac w krzaki, gdzie prawdopodobnie ktos siedzi lub rozwalam budynki zeby arta miala latwiej dostac sie do delikwenta (eh ten szybki RLD kusi do takich rzeczy czasem) ;)

Wbrew pozorom jest bardzo uniwersalny. Da rade skutecznie grac na niemal wszystkich mapach i na rozne sposoby, wiec nie ma mowy o monotonii jak na typowych "krzakowych" TD. Jeszcze nie udalo mi sie nim skonczyc bitwy z 0 dmg na koncie, a zeby zejsc ponizej 1,5k w bitwie, to trzeba sie mocno postarac :) co raczej dobrze o nim swiadczy

Pojazd moze byc dosc trudny dla kogos, kto jest stosunkowo niedoswiadczony w te gre, ale jesli uzywa glowy to szybko polapie sie co w trawie piszczy :)

Ogolnie oceniam go na 8,5/10 - moglby byc troszke odporniejszy z przodu ale wszystkiego miec nie mozna, jakies wady musi miec :D
Z dziennika zwiadowcy #1, czyli podstawy zwiadu
[spoiler][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_f5qF-MMdgs[/youtube][/spoiler]
Obrazek
Awatar użytkownika
karolko
Posty: 113
Rejestracja: 06 cze 2012, 8:14

Re: Jagdtiger

Postautor: karolko » 07 sie 2013, 8:50

Przejście z JT na JagdPz to była najszybszy grind, z jakim miałem do czynienia. To wszystko przez topowe działo Z JT - jest precyzyjne, szybkie i zabójcze.
NIEMCY:JgdPzE-100,E-100,Maus,E75,Lowe,Panter II,Nashorn
AMERYKANIE:M110E5,T69,T54E1,M46 PATTON, T1
ROSJANIE:ST1,KV-4,T-44,IS-3
FRANCUZI:AMX12t,AMX M4 45
ANGLICY:Valentine,Alecto
Do kupienia:GW TIGER


Mój nick w Wot-BadJuju
Borowik13
Posty: 174
Rejestracja: 12 wrz 2011, 14:17

Re: Jagdtiger

Postautor: Borowik13 » 13 sie 2013, 20:37

Zrobiłem 320 bitew i zakończyłem grą Jagtiger'em. Nie podobała mi się gra nim, czołg jest dobry ale tak jakoś nie dla mnie. Zakończyłem z win ratio 58% (T95 z 57% ale dawno temu, teraz by pewnie było więcej) i 2474 dmg na rundę przy celności 78%.

Na czołgu należy wykorzystywać brak weakspotów z góry i bardzo dobrą depresję działa. Pozwala to na wykorzystywanie górek na wyjazd i strzelanie bez otrzymywania obrażeń. Góra jest nieprzebijalna, a górna część kadłuba pod ogromnym kątem. Na niektórych mapach można zrobić ogromne ilości dmg bez straty hp.
Przy płaskich mapach szukajmy okien, a przeciwko działom ~200 penetracji najlepiej ustawić czołg pod kątem (dla dużo niższych nie warto, dla wyższych lepiej uciekać).
Trzeba wykorzystać dużą szybkostrzelność i detrackować wrogów, teraz jest za to exp :P
Dużo daje też celność działa, nawet przy 500 metrach można strzelać po małych weakspotach.

Ogólnie nic ciekawego, ani dobry, ani kiepski. Przynajmniej grind szybki.
Match-making jest dobry :>
Awatar użytkownika
Patton
Posty: 11
Rejestracja: 12 sie 2013, 6:53

Re: Jagdtiger

Postautor: Patton » 17 sie 2013, 13:21

Na pewno denerwuje w nim te sto milimetrów pancerza w wannie. Przebije cię tam wszystko, od KV wzwyż, a teraz gdy dostępne są złote pociski w bitwach randomowych, cztwarte tiery również. Wiele dni i nocy grałem niemieckimi medami, aby dojść do upragnionego Jagdtigera. Była to jednak bardzo przyjemna droga, bo poza jagdpanzerem IV, przez którego o mało nie dostałem depresji, cała reszta (dosłownie) NAZI td jest bardzo przyjemna.

Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby wielu z was przechodząc z genialnego garbusa (Ferdinand) na JagdTigera czuła niedosyt, nawet z lufą 12,8 cm. Ferdi wydawał mi się twardszy od Jagody, generalnie nadal tak jest.

PLUSY:
- bardzo celne działo
- dobry dmg
- świetny rof
- w prównaniu do t95 jest sprinterem

MINUSY:
- pancerz
"Bradley is a man of great mediocrity. On the other hand, he has many attributes which are considered desirable in a general. He wears glasses; he has a strong jaw; he talks profoundly and says little; and he is a shooting companion of the Chief of Staff".

General George S. Patton Jr
Awatar użytkownika
karolko
Posty: 113
Rejestracja: 06 cze 2012, 8:14

Re: Jagdtiger

Postautor: karolko » 20 sie 2013, 10:30

Po mojemu to pancerz JT jest bardzo dobry - no ale jak znam opinię graczy to by chcieli żeby ni i nigdy nie mogło go przebić - wtedy może by powiedzieli że pancerz w JT jest - ok.
KAŻDY pancerz w tej grze jest do przebicia - w ten czy w inny sposób.

JT ma potężnego weakspota z przodu - wannę (jak każdy niemieć i większości innych czołgów) A na każdej mapie jest kupa miejscówek aby tego weakspota po prostu zasłonić.
Nie dziwcie się, że ciągle was przebijają z przodu jeśli walicie się po twarzach - czołg w czołg... JT nie od tego jest (choć można nim grać jako close support), JT powninien nawet nie zakampić - on powinien dojechać na pozycję i zacząć dużo strzelać. Sęk w tym, że musi dojechać na odpowiednią pozycję (zasłonić wannę), a naprawdę jest niewiele dział w grze, które potrafią spenetrować górę JT.
NIEMCY:JgdPzE-100,E-100,Maus,E75,Lowe,Panter II,Nashorn
AMERYKANIE:M110E5,T69,T54E1,M46 PATTON, T1
ROSJANIE:ST1,KV-4,T-44,IS-3
FRANCUZI:AMX12t,AMX M4 45
ANGLICY:Valentine,Alecto
Do kupienia:GW TIGER


Mój nick w Wot-BadJuju
_Cesarz_
Posty: 6
Rejestracja: 19 lut 2014, 23:03

Re: Jagdtiger

Postautor: _Cesarz_ » 19 lut 2014, 23:06

Macie odczucie, że po nowej wersji ten niszczyciel pali się praktycznie w każdej bitwie?
Awatar użytkownika
HeadHunter1906
Posty: 122
Rejestracja: 18 paź 2012, 15:28

Re: Jagdtiger

Postautor: HeadHunter1906 » 20 lut 2014, 5:40

W bitwach w których nie pokazuje dołu kadłuba nie pali się. Niestety w innych sytuacjach trafienie w przód bardzo często kończy się pożarem mimo posiadania automatycznej gaśnicy i perku "czystość i porządek". Taki już urok tego sprzętu
Obrazek
_Cesarz_
Posty: 6
Rejestracja: 19 lut 2014, 23:03

Re: Jagdtiger

Postautor: _Cesarz_ » 20 lut 2014, 11:27

Takie pytanko, mam:
1. szósty zmysł
2. snajper
3. kamuflaż
4. rozeznanie w sytuacji
5. kamuflaż
6. kamuflaż
mogę już 2 umiejętności na każdym, co wybrać do takiego zestawu?
Awatar użytkownika
HeadHunter1906
Posty: 122
Rejestracja: 18 paź 2012, 15:28

Re: Jagdtiger

Postautor: HeadHunter1906 » 20 lut 2014, 11:51

Będąc na Twoim miejscu zresetowałbym wszystkie umiejętnośći oprócz szóstego zmysłu dla dowódcy. Dla kierowcy dałbym "czystość i porządek" a dla pozostałych naprawę, bo to podstawowy perk dla tej maszyny.
Obrazek

Wróć do „Czołgi niemieckie”