E-50

Awatar użytkownika
Atreyu
Posty: 643
Rejestracja: 25 sty 2011, 15:17

Re: E-50

Postautor: Atreyu » 16 lip 2012, 19:14

Długą 88 możesz olać całkowicie.
ObrazekScout - [SPT] TOP2000/EU Serwer
Medale zwiadowcy - 267 // Kamikaze - 85.
Asy: E75, VK28, VK16, PZIV, JPZIV, T-25, VK30P, GWP, D.MAX.


W związku z błędnymi decyzjami moderatorów i "standardami" panującymi tutaj przeniosłem się na Oficjalne Forum Gry.
-> World of Warships - walcz na morzu!
kzwti
Posty: 91
Rejestracja: 20 sty 2012, 8:11

Re: E-50

Postautor: kzwti » 17 lip 2012, 5:42

Kupiłem E-50. Odkryłem i założyłem gąski i wieżę. Zainstalowałem dosyłacz, wentylację i stabilizator.
Na razie założyłem 88-kę z Pantery 2 i przełożyłem załogę z trzema perkami z poprzedniego czołgu (naprawa, perk branżowy, kamuflaż - jak dojdzie do 50%-60% wymienię na naprawę, a pierwszą umiejętność na BiA). Na topowym silniku od Pantery 2 zbiera się nawet nieźle choć maksymalna prędkość to na razie sfera marzeń. Jednak już widać potencjał tego czołgu. Po przekonwertowaniu paru k expa za resztkę pozostałego z projektu "E-50" złotka zostało mi 27k free expa. Pograłem parę razy wczoraj na becie i tak jak radzicie, olewam 88-kę i gonię do 105-ki (33k expa powinno szybko zejść). Ekonomia na tym dziale jest mocno dyskusyjna, ale od czego mam KW-5 (tfu...) ;)
Awatar użytkownika
juzonmr
Posty: 60
Rejestracja: 25 sty 2012, 18:00

Re: E-50

Postautor: juzonmr » 17 lip 2012, 9:32

To teraz takie pytanie, czy po zalozeniu gasek predkosc max wzrasta w jakims widocznym stopniu?
Mam topowy silnik, brakuje mi jeszcze zawieszenia ale v max nie powala, natomiast na becie wymaksowalem drania i wydawalo mi sie, ze jest szybszy. Nie mam tu na mysli zwrotnosci, bo to jest oczywiste ze sie poprawia.
W szopie:
Marder II, Ferdinand, E-50, PzKpfw VI Tiger, PzKpfw VIB Tiger II, E-75, Grille, Hummel
T-150,
T29, T32, T34
kzwti
Posty: 91
Rejestracja: 20 sty 2012, 8:11

Re: E-50

Postautor: kzwti » 17 lip 2012, 10:33

gladziu pisze:
ROxOrPL pisze:Żadnemu człogowi v max nie wzrasta po zakupieniu nowych gąsek - nie wiem skąd na taki pomysł w ogóle wpadłeś.


Z komunikatów wyświetlających się w grze podczas ładowania mapy. V max zależy od gąsek, przyspieszenie od silnika, tak dokładnie jest to opisane.


Oj te tłumaczenia z ruskiego na nasze... Nie do końca tak, Vmax jest stałe dla każdego czołgu i określone w charakterystyce. Chodzi o to, że na stockowym zawieszeniu możesz mieć problem ze zbliżeniem się do Vmax. I tak by wychodziło z moich obserwacji. Po wymianie gąsek na tym samym silniku E-50 zbierać się, nie zbiera szybciej, ale widać, że bardziej się zbliża do Vmax na prostej niż na stockowym zawieszeniu. Ale bez silnika nadal pozostaje "mułowaty i HTkowaty" jak to Crazied napisał.
Do pewnego stopnia można równoważyć brak mocy w silniku czyli poprawiać zrywność ładując benzynkę na czołg zawsze będzie te parędziesiąt kucyków więcej w silniku (tylko czego nie zabrać do bitwy? gaśnicy?).
Awatar użytkownika
juzonmr
Posty: 60
Rejestracja: 25 sty 2012, 18:00

Re: E-50

Postautor: juzonmr » 17 lip 2012, 16:34

I o to mi wlasnie chodzilo.
A pytalem dlatego, ze na becie z topowym silnikiem i gaskami jego v max jest wyzszy od wersji z top engine ale bez gasek, wiec chcialem wiedziec, czy to jest norma, czy moze WG cos dlubalo przy nim.
W szopie:
Marder II, Ferdinand, E-50, PzKpfw VI Tiger, PzKpfw VIB Tiger II, E-75, Grille, Hummel
T-150,
T29, T32, T34
kzwti
Posty: 91
Rejestracja: 20 sty 2012, 8:11

Re: E-50

Postautor: kzwti » 31 lip 2012, 12:58

przemo8998 pisze:Zmiany w czołgu:0.7.4->0.7.5

[spoiler]Radio
Zasieg sygnalu:710->710
Zawieszenie
Predkosc obrotu:27->26
Wieza
Pancerz:185/80/80->185/80/80
Szybkosc obrotu:30->30
Zasieg widzenia:402->400
Dzialo 10,5cmKwK45L/52 Ausf. B
Szybkostrzelnosc:6,13 -> 6
Średnia penetracja:220/270/60 ->220/270/60
Celność:0,32 ->0,39
Czas celowania:2,1 ->2,3
[/spoiler]
Z tego co piszą na forum z tego straszliwego nerfa zostało tylko:

obrót z 27 na 26 stopni
-50HP

Czyli praktycznie nic.
Jak to w praniu wygląda? Wie ktoś czy to prawda?
Awatar użytkownika
bobek9888
Posty: 70
Rejestracja: 19 kwie 2011, 9:37

Re: E-50

Postautor: bobek9888 » 02 sie 2012, 8:08

Obót wieży tragiczny oraz zrywność osłabili w e50ausfm szybciej się rozpędza ale nadal idze nim grać dzisiaj rano specjalista wskoczył :D dużym plusem są lepsze losowania
Obrazek


Garaż:
Niemcy:LOWE/TIGER2/TIGER(P)/PANTHER2/E50 AUSF M/E50/E75/E100/VK2801H/MARDER2/Hummel/VK4502(P)AusF A
ZSRR:KW-2/IS-3/IS-8/IS-4/IS-7/KW-1S
Francja:ARLV39/ELC AMX/AMX13 90
RadziuPL
Posty: 68
Rejestracja: 30 paź 2011, 14:35

Re: E-50

Postautor: RadziuPL » 09 sie 2012, 4:20

Po patchu zauwazylem, ze z celnoscia jest cos nie tak.
Czolg mam wymaksowany zagoge tez. stabilizatory itd.
Co drugi strzal jest w powietrze mimo skupienia celownika.
Wczesniej powiedzmy na 5 strzalow 4 trafialy teraz powiedzmy 50 na 50.
Testowalem kilka dni i wyglada, ze E 50 stracil na celnosci. Gralem na przemian z 3601 i tam wszystko po staremu. Nawet niedokladnie wymierzone strzaly czesto wchodza.
Pozniej przechodze na E 50 u ktorego bylo w tym aspekcie tylko lepiej i co... same pudla. Raz przegralismy bitwe, bo nie moglem trafilem z 6-7 razy w... boki.

zauwazyliscie jakos odczuwalna zmiane??
esina
Posty: 25
Rejestracja: 06 paź 2011, 19:12

Re: E-50

Postautor: esina » 09 sie 2012, 15:15

dokładnie,,,
gorsza celność i wiele strzałów za O....ale komunikat entuzjastycznie krzyczy "musiało go to boleć"
W garażu:
TETRACH IS-3 IS-4 IS-8 IS-7 T-44 T-54
MARDER II VK4502 (P)Ausf.B TIGER II E-75 E-100 MAUS PANTER II E-50
AMX 13-90 BAT CHATILLON 25t
M4A3E8 M6
TYPE 59

Czekają na kase:
ARL 44 T-62A E-50Ausf.M T29
przemo8998
Posty: 77
Rejestracja: 22 maja 2011, 15:55

Re: E-50

Postautor: przemo8998 » 09 sie 2012, 17:06

Prześledźcie wcześniejsze posty to się dowiecie co po patchu zmienili ;)

Wróć do „Czołgi niemieckie”