E-75

Awatar użytkownika
raffi30
Posty: 27
Rejestracja: 30 wrz 2012, 23:09

Re: E-75

Postautor: raffi30 » 12 wrz 2013, 17:09

Mam podobne wrażenie co Musiek_. Czytałem te narzekania które wypisywano w różnych miejscach i byłem ciekawy co będzie z moim "E-milkiem'. Pierwsza bitwa po patchu i ... :shock: Zacząłem się zastanawiać czy aby na pewno mu zabrali, a nie przypadkiem dodali koników. :mrgreen: Zrobi się żwawszy, lepiej kręci, lepiej startuje tylko muszę jeszcze jednej rzeczy się przyjrzeć: wydaje mi się, podkreślam WYDAJE, że jak by łatwiej się pali. Pojechałem nim kilka bitew i częściej się paliłem niż przed pachem. Pojeżdżę poobserwuję i będę wiedział. ;)
Jeśli tak mają wyglądać nerfy to żałuję że takiego nerfa in plus nie dostał mój Marderek przy którymś tam pachu. :twisted:
Pz.Kpfw. I Ausf. C * VK 30.01 (D) * E-75 * Marder II * Hetzer * StuG III * Ferdinand * JgPz E100 * G.W. Panther * T-62A * KW-1 * IS-3 * IS-7 * Ob. 268 * T1 * T54E1 * M46 Patton * T34 *
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
dazpo
Posty: 25
Rejestracja: 23 cze 2012, 11:07

Re: E-75

Postautor: dazpo » 12 wrz 2013, 21:39

raffi30 pisze:Stary topowy silnik miał 15% szansy za zapalenie, teraz topowy ma 20%.


tak teraz podpalić e 75 to nic trudnego, chwile temu udała mi się ta sztuka aż 3 na 3 strzały. Koleś miał automatyczną gaśnice, ale to i tak nie wiele mu dawało bo to jednak podpalenie.
Obrazek
Musiek_
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2013, 0:37

Re: E-75

Postautor: Musiek_ » 12 wrz 2013, 21:51

3 podpalenia na trzy strzały to było zwykłe szczęście. Od patcha paliłem się dwa razy, a zagrałem kilkadziesiąt bitew. Oba strzały zapalające to brzuszek lekko po prawej stronie patrząc od przeciwnika.
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: E-75

Postautor: Pejotl79 » 13 wrz 2013, 7:44

Ja wczoraj zagrałem jedną bitwe. Uszkodzony silnik 2 razy w 2 kolejnych strzałach: 1 raz od FV, drugi raz od M-103.
Pewnie przypadek, ale dlaczego przez 318 walk nie miałem takiego?
Cóż, jedna bitwa szrota z czołgu nie czyni, dzis dalsze testy, to sie wiele wyjaśni.
duckkiller
Posty: 240
Rejestracja: 19 sie 2011, 11:49

Re: E-75

Postautor: duckkiller » 13 wrz 2013, 7:57

A u mnie odwrotnie - co prawda bitwa sromotnie przegrana ale zjezdzali mnie do 0 nie uszkadzajac zandego modulu. Wszystko kwestia szczescia. Co do E-75 to ladnie sie kreci i fajnie przyspiesza. Czolg ma duzo wieksza przezywalnosc w walce z medoszarancza. Wkurza jedynie ruska matematyka. Skoro ostatni silnik kosztowal 50k expa to czemu oddali tylko 25?
Forum uzywam w pracy... Przepraszam, ale nie mam tu polskich czcionek.
Musiek_
Posty: 4
Rejestracja: 12 wrz 2013, 0:37

Re: E-75

Postautor: Musiek_ » 14 wrz 2013, 0:04

Wiesz, starego topowego silnika nie odblokowałeś free expem(lub nie musiałeś ale mogłeś). Mogli więc oddać 50k expa na e-75, a nie 25k wolnego więc IMO i tak dobrze dali.
Od czasu poprzedniego posta nastukałem już trochę bitew i zero pożaru. Silnik czasami pada ale też da się przeżyć (nie to co z t-54. 60% albo i więcej strzałów powodowało uwalony ammo rack lub kierowca).
Awatar użytkownika
raffi30
Posty: 27
Rejestracja: 30 wrz 2012, 23:09

Re: E-75

Postautor: raffi30 » 15 wrz 2013, 14:11

Pojeździłem trochę E-75 i jest OK. Pożaru nie stwierdza się. :mrgreen: Od ostatniego posta zapaliłem się raz. Czyli jak przed pachem, trzeba mieć pecha żeby skończyć jako skwarek. :twisted:
Pz.Kpfw. I Ausf. C * VK 30.01 (D) * E-75 * Marder II * Hetzer * StuG III * Ferdinand * JgPz E100 * G.W. Panther * T-62A * KW-1 * IS-3 * IS-7 * Ob. 268 * T1 * T54E1 * M46 Patton * T34 *
RadziuPL
Posty: 68
Rejestracja: 30 paź 2011, 14:35

Re: E-75

Postautor: RadziuPL » 15 wrz 2013, 19:41

Tez pogralem troche i jest bez zmian. Podjazdy to mordega no, ale coz.
Awatar użytkownika
HeadHunter1906
Posty: 122
Rejestracja: 18 paź 2012, 15:28

Re: E-75

Postautor: HeadHunter1906 » 16 wrz 2013, 10:33

Czołg po patchu w moim odczuciu pali się rzadziej, a zapłony są wynikiem złego ustawienia (pokazywania brzucha) jak i trafienia w bok lub tył pojazdu. Obrót jest nawet szybszy niż przed aktualizacją, do tego widać różnicę w prędkości maksymalnej przy zjeżdżaniu z górki (wyciąga jakieś 42km). Spadło natomiast przyśpieszenia, no i jak kolega powyżej wspomniał wjazd pod górkę trochę trwa. Jednak ogólne wrażenie jest pozytywne i w dalszym ciągu E-75 to kawał dobrej maszyny.
Obrazek
Rifleman_
Posty: 302
Rejestracja: 16 lis 2011, 10:54

Re: E-75

Postautor: Rifleman_ » 16 wrz 2013, 10:58

Pytanie o wyposażenie. Wymaksowałem go dwa dni temu i dzięki kasie z eventów wyposażyłem w standardowy zestaw - rammer i wentylację. Mam dylemat pomiędzy mokrym magazynem amunicji, a szybszym celowaniem. Który byście polecili?
Dodam, że gam raczej agresywnie i wolę trzymać wroga na bliższy dystans jeśli jest taka możliwość. Z drugiej strony zdarzają się sytuacje gdzie trzeba walnąć na dalszą odległość i tu denerwuje mnie nieco czas skupiania.
Garaż: Ob. 268, Ob. 140, E 75, T-54, IS-8, M103, ST-I, E 50, Centurion I, Indien Pz, JagdPanther II, Borsig, IS-2, SU-100M1, E 25, SU-122-44, Type 62, Comet, Pz IV S, T14, T-127

Wróć do „Czołgi niemieckie”