World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 116 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 10:46 
Starszy Chorąży

Rejestracja: 14 Lut 2012, 11:23
Posty: 203
Cytuj:
Mardery były produkowane w Ursusie z tego co pamiętam.

Chyba części tylko

Czołg a właściwie TD cud malinka. Grając trochę czuję się jak w arty z położonym działem na płasko i ten wystrzał :).
Ok teraz realnie napiszę. To mój 1 TD bo poprzednika przeszedłem z wolnego doświadczenia nie wykonując nawet 1 bitwy. Nie bardzo wiem jak nim grać. Nie potrafie wyczuć czy mnie ktoś widzi po strzale czy nie - jak już wiem że mnie widzi - (bo sie zatrzymał i obrócił lufę) to jest za późno bo blachy jak w trabancie.
Moja taktyka opierała się do tej chwili na 2 wariantach.
Ustawić się gdzieś wysoko w krzaczorach i czekać aż scouty zobaczą coś w co mogę walnąć, jechać po cichu z krzaka na krzak nie strzelając przy załodze z kamo.Podświetlając wrogów i czekając aż inni odwalą całą robotę.
Nie mam nim żadnych osiągnięć - żadnych medali ani odznak bo nie ogarniam TD za bardzo.

+ Pyknięcie z rurki ma doskonałe, bardzo duży wychył działa, dosyć mobilny, mało widoczny (jak nie strzela)
- drugi ford karton
Generalnie go lubię

_________________
Niemce - T-15,stpz2,RHM,JPanter II,VK72.01
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,SU-152
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ111 1-4
Amerykany - T1,T32,E5, t1e6, T110e3, t25/2
FR - Foch 155,AMX 50 100,
Brytyjskie - Black Prince, noworoczny prezent
Japońskie - chi-to

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 15:40 
Młodszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011, 12:20
Posty: 157
Miejscowość: Waldenburg
Spokojnie taka jego natura, stoisz za krzaczkiem najlepiej gdzieś z boku i polujesz na gości.
Uwaga: stoimy za krzakiem a nie w nim, ten sprytny niszczyciel ma bardzo duży wychył działa
i warto o tym pamiętać.To, że ktoś zwraca w Twoją stronę wieże jeszcze o niczym nie świadczy
ale trzeba do niego walić i tyle.Mamy większą szansę gościa dobić niż przed nim uciec.
My widzimy dalej i mamy celniejsze działo.
Nie idziemy w pierwszej czy drugiej linii tylko na końcu, lub wykorzystując prędkość staramy się objechać pole walki.
Żeby nie było nieporozumień należy pamiętać pancerza nie mamy taki KW ma nas na hita.
Reszta kolegów z IV czy V też nas wciąga nosem dlatego trzeba być sprytniejszym.

_________________
Tam gdzie my, tam granice nasze ...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 16:08 
Szeregowy

Rejestracja: 26 Mar 2012, 17:50
Posty: 5
Siema

Mam pytanie co jest leprze armata 75mm czy 76 mm
oraz co jest leprze lorneta polowa czy osłonięta optyka

Czekam na odpowiedz

Narka


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 16:10 
Generał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2010, 17:13
Posty: 1677
Na armaty sam sobie odpowiedz grając obiema a do takiego złomu niskiego tieru nie opłaca się kupować modułów dodatkowych i odradzi Ci to każda w miarę rozgarnięta osoba.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 16:16 
Porucznik

Rejestracja: 19 Lip 2011, 16:04
Posty: 458
Słownik jest najlepszy. Dopóki będziesz walił takie błędy ortograficzne nie odpowiem na Twoje pytania - w ramach strajku przeciwko ignorancji i powszechnemu analfabetyzmowi.

_________________
pojazdy w garażu: T34 / M48A1 Patton / JagdPz E100 / StuG III / KV-1S / T57 / Waffentrager auf Pz. IV / T44

rozwinięte / sprzedane X-tki: Object 268 / T110E5 / T110E4


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 16:18 
Młodszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011, 12:20
Posty: 157
Miejscowość: Waldenburg
Moduły kupować można jak Cię stać bo bogatemu kto zabroni.
Warto mieć siatkę maskującą + lorneta polowa + szybkie ładowanie
a w kolejności:
1-siatka
2-rammer
3-lorneta

Osłoniętej optyki nie warto do TD bo i tak zazwyczaj stoisz i kampisz to raz, lorneta ma większy zasięg to dwa i można ją bezgotówkowo jak maskowanie przenosić pomiędzy innymi pojazdami.
PS.Błędy to masakra może jednak odstaw WoT-a i zacznij się uczyć

_________________
Tam gdzie my, tam granice nasze ...


Ostatnio edytowany przez Sepp1991, 11 Kwi 2012, 16:19, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 16:19 
Generał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2010, 17:13
Posty: 1677
No ale jest sprawa taka że on pewnie jest nowym graczem i lepiej żeby tą kasę wydał na nowy czołg niż kisił się w miejscu, można tak zrobić no ale jak masz kasę i maszynki do zarabiania, inaczej się nie opyla.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 18:31 
Szeregowy

Rejestracja: 26 Mar 2012, 17:50
Posty: 5
Dziękuje wszystkim , którzy udzielili mi informacji.

Cześć :) :D

Jest początkującym graczem,więc mam słabe czołgi ;
MS 1, Marder II,T 46 , oraz miałem T 28, T 157 i M22 Locust ,ale sprzedałem je
Mogę kupić za chwile Hetzer :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 19:00 
Szeregowy

Rejestracja: 11 Kwi 2012, 16:14
Posty: 6
Nie ma co inwestować w Mardera II, lepiej szybko zbierać na następny TD. Marder w swojej klasie jest kozakiem, w low levelowych bitwach jest bardzo groźny ale gdy niefortunnie trafi do bitki z czołgami VII klasy to nie ma nic do gadania, jest jednostrzałowcem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Marder II
PostWysłany: 11 Kwi 2012, 20:15 
Szeregowy

Rejestracja: 26 Mar 2012, 17:50
Posty: 5
Wiem o tym, ale na III-VI tierach rządzi . Jest dobry pojazd , który potrafi narobić szumu.Na wyższych tierach nie sprawdza się ,niestety.Ale jak szturmują KW -to ten pojazd potrafi z odpowiednim wsparciem altylerii i czołgów średnich zatrzymać tą kolumnę :D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 116 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO