Marder II

gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: Marder II

Postautor: gustaw_pol » 11 kwie 2012, 8:46

Mardery były produkowane w Ursusie z tego co pamiętam.

Chyba części tylko

Czołg a właściwie TD cud malinka. Grając trochę czuję się jak w arty z położonym działem na płasko i ten wystrzał :).
Ok teraz realnie napiszę. To mój 1 TD bo poprzednika przeszedłem z wolnego doświadczenia nie wykonując nawet 1 bitwy. Nie bardzo wiem jak nim grać. Nie potrafie wyczuć czy mnie ktoś widzi po strzale czy nie - jak już wiem że mnie widzi - (bo sie zatrzymał i obrócił lufę) to jest za późno bo blachy jak w trabancie.
Moja taktyka opierała się do tej chwili na 2 wariantach.
Ustawić się gdzieś wysoko w krzaczorach i czekać aż scouty zobaczą coś w co mogę walnąć, jechać po cichu z krzaka na krzak nie strzelając przy załodze z kamo.Podświetlając wrogów i czekając aż inni odwalą całą robotę.
Nie mam nim żadnych osiągnięć - żadnych medali ani odznak bo nie ogarniam TD za bardzo.

+ Pyknięcie z rurki ma doskonałe, bardzo duży wychył działa, dosyć mobilny, mało widoczny (jak nie strzela)
- drugi ford karton
Generalnie go lubię
Niemce - T-15,humi,WTE100,JP II,VK72.01,E75,TiP,vk3002D
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Sepp1991
Posty: 159
Rejestracja: 16 wrz 2011, 10:20

Re: Marder II

Postautor: Sepp1991 » 11 kwie 2012, 13:40

Spokojnie taka jego natura, stoisz za krzaczkiem najlepiej gdzieś z boku i polujesz na gości.
Uwaga: stoimy za krzakiem a nie w nim, ten sprytny niszczyciel ma bardzo duży wychył działa
i warto o tym pamiętać.To, że ktoś zwraca w Twoją stronę wieże jeszcze o niczym nie świadczy
ale trzeba do niego walić i tyle.Mamy większą szansę gościa dobić niż przed nim uciec.
My widzimy dalej i mamy celniejsze działo.
Nie idziemy w pierwszej czy drugiej linii tylko na końcu, lub wykorzystując prędkość staramy się objechać pole walki.
Żeby nie było nieporozumień należy pamiętać pancerza nie mamy taki KW ma nas na hita.
Reszta kolegów z IV czy V też nas wciąga nosem dlatego trzeba być sprytniejszym.
Tam gdzie my, tam granice nasze ...
Sparta456
Posty: 5
Rejestracja: 26 mar 2012, 15:50

Re: Marder II

Postautor: Sparta456 » 11 kwie 2012, 14:08

Siema

Mam pytanie co jest leprze armata 75mm czy 76 mm
oraz co jest leprze lorneta polowa czy osłonięta optyka

Czekam na odpowiedz

Narka
Awatar użytkownika
Bunduk
Posty: 1716
Rejestracja: 22 lis 2010, 15:13

Re: Marder II

Postautor: Bunduk » 11 kwie 2012, 14:10

Na armaty sam sobie odpowiedz grając obiema a do takiego złomu niskiego tieru nie opłaca się kupować modułów dodatkowych i odradzi Ci to każda w miarę rozgarnięta osoba.
Some_Body
Posty: 463
Rejestracja: 19 lip 2011, 14:04

Re: Marder II

Postautor: Some_Body » 11 kwie 2012, 14:16

Słownik jest najlepszy. Dopóki będziesz walił takie błędy ortograficzne nie odpowiem na Twoje pytania - w ramach strajku przeciwko ignorancji i powszechnemu analfabetyzmowi.
pojazdy w garażu: T34 / M48A1 Patton / JagdPz E100 / StuG III / KV-1S / T57 / Waffentrager auf Pz. IV / T54

rozwinięte / sprzedane X-tki: Object 268 / T110E5 / T110E4 / E100
Awatar użytkownika
Sepp1991
Posty: 159
Rejestracja: 16 wrz 2011, 10:20

Re: Marder II

Postautor: Sepp1991 » 11 kwie 2012, 14:18

Moduły kupować można jak Cię stać bo bogatemu kto zabroni.
Warto mieć siatkę maskującą + lorneta polowa + szybkie ładowanie
a w kolejności:
1-siatka
2-rammer
3-lorneta

Osłoniętej optyki nie warto do TD bo i tak zazwyczaj stoisz i kampisz to raz, lorneta ma większy zasięg to dwa i można ją bezgotówkowo jak maskowanie przenosić pomiędzy innymi pojazdami.
PS.Błędy to masakra może jednak odstaw WoT-a i zacznij się uczyć
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 14:19 przez Sepp1991, łącznie zmieniany 1 raz.
Tam gdzie my, tam granice nasze ...
Awatar użytkownika
Bunduk
Posty: 1716
Rejestracja: 22 lis 2010, 15:13

Re: Marder II

Postautor: Bunduk » 11 kwie 2012, 14:19

No ale jest sprawa taka że on pewnie jest nowym graczem i lepiej żeby tą kasę wydał na nowy czołg niż kisił się w miejscu, można tak zrobić no ale jak masz kasę i maszynki do zarabiania, inaczej się nie opyla.
Sparta456
Posty: 5
Rejestracja: 26 mar 2012, 15:50

Re: Marder II

Postautor: Sparta456 » 11 kwie 2012, 16:31

Dziękuje wszystkim , którzy udzielili mi informacji.

Cześć :) :D

Jest początkującym graczem,więc mam słabe czołgi ;
MS 1, Marder II,T 46 , oraz miałem T 28, T 157 i M22 Locust ,ale sprzedałem je
Mogę kupić za chwile Hetzer :D
Bidel90
Posty: 6
Rejestracja: 11 kwie 2012, 14:14

Re: Marder II

Postautor: Bidel90 » 11 kwie 2012, 17:00

Nie ma co inwestować w Mardera II, lepiej szybko zbierać na następny TD. Marder w swojej klasie jest kozakiem, w low levelowych bitwach jest bardzo groźny ale gdy niefortunnie trafi do bitki z czołgami VII klasy to nie ma nic do gadania, jest jednostrzałowcem.
Sparta456
Posty: 5
Rejestracja: 26 mar 2012, 15:50

Re: Marder II

Postautor: Sparta456 » 11 kwie 2012, 18:15

Wiem o tym, ale na III-VI tierach rządzi . Jest dobry pojazd , który potrafi narobić szumu.Na wyższych tierach nie sprawdza się ,niestety.Ale jak szturmują KW -to ten pojazd potrafi z odpowiednim wsparciem altylerii i czołgów średnich zatrzymać tą kolumnę :D

Wróć do „Czołgi niemieckie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości