VK4502(P) Ausf B

Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: Pejotl79 » 31 lip 2012, 16:49

o skillach pisalismy wiele razy tu, poczytaj temat po prostu.
Moje:
1 skill- naprawy cała zaloga
2 skill- mentor, snajper, jazda terenowa, rozeznanie, adrenalina,
dalej - zaraz bedzie. Dodatkowo wożę apteczke, zestawik i gasnice, ktorej moze ze 4 razy uzyłem... a na pewno rzadko od dawna juz.
zaraz bedzie też MAUS - jeszcze 10 k expa -około :)
na pewno go nie sprzedam. mam juz 251 bitew i jest coraz lepszy. Przedni pancerz to skała. Boki? no coz, boki trzeba chronic. Ale to w kazdym czołgu. Wystaw bok w is 3 albo is8.
Podstawa to strategia - tyłem zza przeszkody pod kątem. Wtedy go pokochasz. Jazda na czołowke z is-7 czy 4 nie wyjdzie mu na zdrowie, ale potrafi wiele znieść. Trzeba tylko pamietac - zawsze ryłem do wroga!
i do przodu!
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Szakael
Posty: 255
Rejestracja: 08 lip 2011, 18:39

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: Szakael » 31 lip 2012, 18:35

jazda terenowa? na tym klocu? wjechać w bagno przy nim można odebrać bardzo dosłownie :lol: hamowanie sprzęgłem się przydaje bo nie raz ktoś wyskoczy z boku i dobrze jest w jak najkrótszym czasie ustawić się nim od strony najgrubszego żelastwa. Tyle, że te boki sa takie słabe, że przy lekko przesadzonym kątowaniu wchodzi w nie jak w masło.
Podstawa to strategia - tyłem zza przeszkody pod kątem. Wtedy go pokochasz. Jazda na czołowke z is-7 czy 4 nie wyjdzie mu na zdrowie, ale potrafi wiele znieść. Trzeba tylko pamietac - zawsze ryłem do wroga!
i do przodu!

Poprostu chcę zobaczyć jak stosujesz tą strategię w ciągu całej bitwy :D fakt wyjeżdżając tyłem fajnie lecą rykoszety, ale czasem trzeba wyjechać, a tu się okazuje, że ani prędko się nie dotoczymy a pancerz nagle traci magiczną moc, trochę przesadzili w tym czołgu z nauką pod mausa. Jak do tej pory kolekcjonuję IXtiery, to trampka sprzedam, zacząłem nim grać częściej bo jak wejdzie patch i losowania będzie miał ostrzejsze to już w ogóle będzie jak stary kapeć, nie licząc T28 i T95 wszędzie dojeżdżam ostatni, a ten pancerz wcale mi nie rekompensuje prędkości.
PS.
Ja jakoś gaśnicę zużywam co kilka bitew, aż zastanawiałem się nad skutecznością perka dla kierowcy "czystość i porzadek"
Jeśli wróg jest w zasięgu, ty również.
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: Pejotl79 » 31 lip 2012, 19:52

czepiasz sie.
bonus jazdy terenowej daje proficik także do obrotu. a hamowanie sprzęgłem to tylko obrót. Ja widzę roznicę w poruszaniu sie po ciezkim terenie. Nie jest juz jak mucha w smole.

Strategii wyjazdu tyłem nie da sie zastosować wszędzie. Ale w wielu miejscach pomaga, wystarczy zwykły pagórek. Jak mam przed sobą jakies tiery 7 to fak, nie trzeba sie chować ukosnie. Ale to pozwala zdobyc pancerne sciany.

to ze dojezdzasz ostatni to czasem zaleta, zreszta jak widze e75 też wcale bolidem nie jest ;P
A że sie często palisz? nie wiem....naprawde nie wiem jak to wytłumaczyć.
Awatar użytkownika
xSACHARAx
Posty: 136
Rejestracja: 19 sie 2011, 7:30

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: xSACHARAx » 14 sie 2012, 7:34

Wczoraj go zakupiłem. Pierwsze wrażenia, gdy pojawił się w garażu- jest mały! Zawieszenie odblokowałem wolnym expem założyłem długą 105, a na wieże musiałem dozbierać 5k expa, ale przyznam, że pierwsza wieża chodź jest brzydka :lol: daje rady. Teraz pozostało mi dobicie do 128 i jazda do Myszy.

Moduły:

MK2/GLD/RAMER- jak to kolega napisał "system do naparzania*"

Załoga:

100% Dowódca: 6/Zwiad/Naprawa1% :D
100% Celowniczy Snajper/Strzał z biodra/Naprawa
+90%Kierowca Jazda terenowa/Naprawa
+90% Radio Rozeznanie/Naprawa
+90% Ładowniczy Adrenalina/Naprawa

Losowanie:

na 11 bitw tylko 3 razy byłem poniżej top5 (co tu się dziwić w końcu to IXtier ;) , widać poprawę w MM, żadnych kwiatków nie zaobserwowałem, co do spg to max 3 po stronach.

Uszkodzenia na 11 walk:

1x silnik
1x magazyn amunicji (na dodatek zapomniałem zaznaczyć auto. uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych :D , ale dałem rade)
2x zapłon i to w jednej bitwie

Załoga na 11 walk:

2xkierwoca
4xdowódca

Co do gry:

Trochę za bardzo agresywnie nim gram- ale widać w nim potencjał, na pancerz można liczyć- chodź nie zdobyłem stalówki, to pociski lubią rykoszetować od frontowych płyt.
Więcej wypowiem się jak rozegram +100walk
Obrazek
K4mil
Posty: 152
Rejestracja: 17 lip 2011, 19:06

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: K4mil » 25 sie 2012, 20:02

Byłby ktoś na tyle miły i powiedział mi jak korzystać z tego X-tierowego działa?
Bo mi ręce opadają, czuję się jakbym używał jakiegoś szmelcu:
http://speedy.sh/nHVSr/20120825-2149-ge ... .wotreplay

I co najgorsze ta gra nie jest jakoś specjalnie pechowa pod tym względem...
Awatar użytkownika
Yameso
Posty: 149
Rejestracja: 23 sty 2012, 10:03

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: Yameso » 24 paź 2012, 0:50

Jest ktoś może, kto grał obiema niemieckimi 9-tkami i jest w stanie porównać je do siebie? E-75 bardzo lubiłem, teraz będę kupować VK i zastanawia mnie czy to przypadkiem nie będzie spore wyzwanie...
Obrazek
Awatar użytkownika
nick
Posty: 538
Rejestracja: 10 maja 2011, 14:43

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: nick » 24 paź 2012, 6:40

Ja grałem i szczerze mówiąc to w porównaniu do E-75 wypada blado. Pancerz gorszy, mobilność beznadziejna, wieża z tyłu to tylko osłabienie.
Granie nim to nie jest jakaś niesamowita męka, tyle że nie ma nic w czym byłby lepszy od swoich odpowiedników, a w niektórych aspektach jest nawet gorszy.
Septimus33 pisze:IS to taki odpowiednik chama ze sztachetą który wali mocno, niecelnie i bez żadnej finezji szczęśliwy że w ogóle trafił. Tygrys może przykładowo kulruralnie zerwać tedekowi gąsienniczkę i wykończyć w białych rękawiczkach
Awatar użytkownika
xSACHARAx
Posty: 136
Rejestracja: 19 sie 2011, 7:30

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: xSACHARAx » 24 paź 2012, 7:30

Osobiście nie posiadam jeszcze E75, lecz zagrałem nim jakieś 50 bitew (znajomi użyczyli pojazdu :D ) i muszę stwierdzić, że E75 przewyższa VK i to pod każdym względem. VK samemu ciężko się obronić przed większą ilością wrogich pojazdów oraz coś zdziałać w pojedynkę, trzeba współpracować z pozostałymi, natomiast w E75 można pozwolić sobie na samotną jazdę :D i to z dobrymi wynikami.

nick męką to on nie jest tylko tak jak napisałem musimy mieć kogoś przy boku. Tryb samotnego wilka to nie dla niego.

Nauka gry na VK zaprocentuje później na Myszy :D

I jeszcze jeden ważny aspekt E75 zarabia o wiele lepiej.
Obrazek
Awatar użytkownika
Crazied
Posty: 2683
Rejestracja: 15 paź 2010, 8:37

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: Crazied » 26 paź 2012, 14:02

Męką to on nie jest, tylko nim trzeba umieć grac, bo wymaga zgoła odmiennego stylu gry niż uniwersalny E-75.
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Obrazek
Awatar użytkownika
karolko
Posty: 113
Rejestracja: 06 cze 2012, 8:14

Re: VK4502(P) Ausf B

Postautor: karolko » 14 sty 2013, 13:51

Kupiłem 3 dni temu, no i powiem - myślałem, że będzie gorzej. Mam na nim 10 walk i chyba tylko ze 2 przegrane. Gram z krótką 10,5 (tak wiem - jestem masochistą) - ale wiecie co mnie w tym czołgu urzekło? Ano grałem swoją 5 czy 6 walkę na tym czołgu, no i tak się złożyło, że nieopatrznie za mocno się zapuściłem samotnie do przodu - no i 1 sekundzie stanąłem oko w oko z 4 top HT i ze 2 top TD. Każdy z 6 tanków oddał po 2 strzały. Gdyby to zdarzyło się na jakimkolwiek innym czołgu, którym grałem do tej pory - skończyłoby się to zejściem w 2 sekundy.
No, ale moja VK poradziła sobie znakomicie! 8 (słownie: OSIEM) strzałów odbitych, 1 wszedł (ale też tylko za 300), 3 strzały poszły chyba w kosmos.

Odległość od atakujących około 200-300 metrów, i przez około30 sekund cofałem na wstecznym, kręcąc pięknie mordką na boki :P
Czegoś takiego wcześniej nigdy nie widziałem (i nie piszcie, że trafiłem na nieogarów, bo na 9-10 tierze KAŻDY wie gdzie strzelać - a jak się schowałem, popatrzyłem na ślady na pancerzu - wszyscy bili w dolną blachę i w karabin (i co ciekawe wlazło w karabin - dół nietknięty)

No i biorąc pod uwagę powyższe - jestem pod wielkim wrażeniem i nie patrzę na ekspienie top lufki i wieży z obawą.

BTW: Jakie jest wasze zdanie o kolejności ekspienia ulepszeń:
do wbicia pozostało:

1. gąski (coś koło 18 k)
2. długa 10,5 (44 k)
3. wieża (25 k chyba)
4. 12,8 (63 k)

jest sens wbijania 10,5 a potem dopiero 12,8? z tego co wszyscy twierdzą to wbijać najpierw 10,5 ... ale to jest 44 k a potem i tak trzeba gęsi+wieża+12,8 a to jest prawie 100 k ....
NIEMCY:JgdPzE-100,E-100,Maus,E75,Lowe,Panter II,Nashorn
AMERYKANIE:M110E5,T69,T54E1,M46 PATTON, T1
ROSJANIE:ST1,KV-4,T-44,IS-3
FRANCUZI:AMX12t,AMX M4 45
ANGLICY:Valentine,Alecto
Do kupienia:GW TIGER


Mój nick w Wot-BadJuju

Wróć do „Czołgi niemieckie”