Uralmash-1

Awatar użytkownika
Borut
Posty: 204
Rejestracja: 15 lis 2010, 10:27

Re: Uralmash-1

Postautor: Borut » 30 sty 2013, 10:56

Właśnie Ci napiszę, że u kumpla zagrałem su-122-54 i jest to czołg jakiego chciałem :). Jest bardzo mobilny i ma kamuflaż bardzo bardzo dobry. Chyba najlepszy na 9 tierze. A najlepsze jest to, że po strzale nie odkrywa się na całą mapę jak po strzale z Bl-10. Ma super celne i szybkostrzelne działo idealny kamper. Dobra kupuje własnie su-101 napiszę moje pierwsze wrażenia potem z gry na full stock i potem w miare ulepszania bedę aktualizował swoje opinie :P

EDIT:
Zajefajny :) super wygląd, kamuflaż poezja na full stocku z działem 122mm z 300 metrów rozwaliłem od 100% T34 a żarówka wykrycia się nie zapaliła. Jest bardzo zwrotny jak na stocka i z działem 122mm można bardzo dużo ugrać na stocku. Jedyna wada to, że mało ammo zabiera ze sobą. Pierwsza bitwa i zabrakło mi pocisków. W skali od 0 do 10 na full stock dostaje mocne 7+ :mrgreen:

EDIT 2:
Zauważyłem, że pociski z działa 122mm znikają... Albo strzela ślepakami. Kilkukrotnie już miałem, ze stoje około 100metrów od wrogiego czołgu ustawionego pięknie bokiem strzelam i nawet nie widać jak pocisk leci. Tak jakby go w ogóle nie było.
Obrazek
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
wuj3k
Posty: 198
Rejestracja: 16 lut 2012, 9:24

Re: Uralmash-1

Postautor: wuj3k » 31 sty 2013, 9:47

Borut, ciesz sie ze miales juz wybadana 122 !
ja smigalem z stockowym dzialem ( 100 mm ) , i juz nie bylo tak kolorowo :)
aby ubic tygrysa musiales strzelic z 7-8 razy ... a takiego is3 czy kt to juz w ogole z 10 pociskow...
pojezdzilem pare bitew z 122 i coz ... znacznie lepiej!
pena dziala wystarczy bo mobilnosc jest taka dobra ze mozna zajechac z flanki albo od tylu i ladowac pestki po 390 dmg co 6 sekund ... taki t34 strzeli raz, a ja dwa razy :)))
ale fakt, dlugo skupia celownik . dlatego mam pytanie, co sadzicie aby dac mu perka gladka jazde albo obrotw wieza?
to chyba dziala jak stabilizator. probowal ktos?

edit :
"Snap Shot Gunner Reduces the accuracy penalty applied during turret rotation by 0.075% per training level (up to 7.5%). If two Gunners have this skill, only the higher rating is effective. Typically not as valuable on vehicles without turrets, but it does apply to lateral gun movement on turret-less vehicles too. The skill is cumulative with a Vertical Stabilizer."

z wiki, ktos pomoze mi rozkminic to zdanie?
Typically not as valuable on vehicles without turrets, but it does apply to lateral gun movement on turret-less vehicles too.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2013, 12:16 przez wuj3k, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Some_Body
Posty: 463
Rejestracja: 19 lip 2011, 14:04

Re: Uralmash-1

Postautor: Some_Body » 31 sty 2013, 11:56

Obrotowa wieża dla pojazdu bez wieżyczki? :)
pojazdy w garażu: T34 / M48A1 Patton / JagdPz E100 / StuG III / KV-1S / T57 / Waffentrager auf Pz. IV / T54

rozwinięte / sprzedane X-tki: Object 268 / T110E5 / T110E4 / E100
Awatar użytkownika
_Puchacz_
Posty: 13
Rejestracja: 18 wrz 2012, 13:16

Re: Uralmash-1

Postautor: _Puchacz_ » 11 cze 2013, 11:35

Czy su101 dostania działo M62?

źródło:
http://dom1n-s.blogspot.com/2013/06/q-08062013.html
Obrazek
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Uralmash-1

Postautor: Abrakadabra77 » 11 cze 2013, 11:46

Dom1n jest nieukiem który wprowadza ludzi w błąd.
Informacja na blogu SilentStalkera brzmiała
- SU-101 without M62 gun is doing fine

Without M62 gun znaczy bez działa M62
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: Uralmash-1

Postautor: Neoros » 23 lis 2014, 21:24

Rozegrałem kilka bitew, ale na razie jeszcze stock armata. W oczy rzuciły mi się kilka spraw:
- Mało HP
- Dobra mobilność
- Alfa pionowa słaba, a szczególnie 2 stopnie depresji.
- Dobry DPM
- UFP skątowana odbija, nadbudówka już łyka wszystko.
- MEGA camo - 200m od E 25, strzelam i brakuje prądu, żarówka się nie pali. 62m (wg modu ATAC!) od KT, między nami tylko 1 krzaczek i brakuje prądu. Robię ruch, gaśnie siatka i dopiero po 3 sekundach zapala się zmodyfikowana żarówka z napisem "Karramba!" Tylko raz spotkałem się z podobnym camo - Centurion I. RhB nie próbowałem, ale podobno ma lepsze.
- Ostatnia rzecz - jak na SU-100M1 był problem z często padającymi silnikiem i ammorackiem, tak w Uralmashu został wyeliminowany (a przynajmniej ograniczony) problem z silnikiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
HeadHunter1906
Posty: 122
Rejestracja: 18 paź 2012, 15:28

Re: Uralmash-1

Postautor: HeadHunter1906 » 14 kwie 2015, 12:08

Czołg z bardzo dobrą mobilnością, celnym, szybko ładującym działem z niezłą penetracją (a przynajmniej wystarczającą) i jak dla mnie strasznie mało grywalny. A wszystko przez kiepskie kąty wychyłów armaty. O ile można jeszcze przeboleć kiepski wychył działa na boki, ale depresja jest już tragiczna. Nawet niewielkie wybrzuszenie może niesamowicie utrudnić trafienie w cel, gdy nie można opuścić armaty. Oczywiście można znaleźć miejsce z którego spokojnie można punktować wrogów, jednak z racji tendencji WG do wprowadzania do map coraz większej ilości górek i pagórków jest to coraz trudniejsze. Podsumowując, SU-101 nie jest złym czołgiem, ale na pewno gra na nim nie należy do najłatwiejszych ani najprzyjemniejszych.
Obrazek
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: Uralmash-1

Postautor: Neoros » 14 kwie 2015, 14:59

Fakt, 2 stopnie depresji to wada, ale nie aż taka, jak słaba zwrotność, jak na M28 Hellcat'cie (za to nienawidzę M18! - jest dla mnie beznadziejny).
I nie powiedziałbym, że gra się nieprzyjemnie. Dla mnie to funtank. Wystarczy wykorzystać accuracy i 2-gie najlepsze camo z TD VIII.
Obrazek

Wróć do „Czołgi radzieckie”