Uralmash-1

przemo8998
Posty: 77
Rejestracja: 22 maja 2011, 15:55

Re: Uralmash-1

Postautor: przemo8998 » 08 paź 2012, 19:18

Niby działo z IX poziomu, ale który niszczyciel VIII poziomu strzela co 6,13 sekundy? Chcecie high alpha damage jest ISU, z super prędkością, szybkim przeładowanie i celnym działem, a do tego losowym zadawanym damagem.

Nie po to SU-101 jest taki zwrotny, żeby stać i czekać na fragi, ale żeby z łatwością móc flankować i do tego jest świetny, a ponadto potrafi się obronić przed wścibskimi malutkimi czołgami ;)

Szysze strzelanie to także większa szansa na zadawanie krytycznych obrażeń.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Krabii
Posty: 48
Rejestracja: 10 mar 2012, 8:25

Re: Uralmash-1

Postautor: Krabii » 08 paź 2012, 21:08

przemo8998 pisze:
Nie po to SU-101 jest taki zwrotny, żeby stać i czekać na fragi, ale żeby z łatwością móc flankować i do tego jest świetny, a ponadto potrafi się obronić przed wścibskimi malutkimi czołgami ;)



Tylko spójrz na realia randomów - jak chcesz flankować to musisz być pewny że ktoś Ciebie asekuruje, a na randomach wszyscy mają ciebie w ..... więc ten czołg się ciężko sprawdza.
Po za tym trudno jest flankować TDkiem skoro wtedy bardzo łatwo go wykryć i w eliminować. TDki z założenia mają inną taktykę a tutaj WG się siliło by stworzyć takiego miksa jakiego nie ma w innych TDkach - tyle że nie wyszło im to za dobrze.

W 0.8.1. na bank on i SU100M1 dostaną buffa.
Obrazek
chojrak
Posty: 1
Rejestracja: 13 lip 2012, 12:01

Re: Uralmash-1

Postautor: chojrak » 23 paź 2012, 16:45

Po wekspieniu wszystkich modułów powiadam wam jedno,ten TD to kompletna porażka
Jedyny pozytyw to jego mobilność,ale po co na mi ona naTD-ku.
Czołg nie ma pancerza- coś tam ma ale tylko nadbudówka,ale i tak wszyscy walą po kadłubie-wchodzi wszystko:)Mamy szczęście jak się nie pali,albo nie uszkodzili nam silnika(gaśnica obowiązkowa)
Dobry TD to potężna armata i niezłe kamo-SU-101 nie posiada żadnego z tych atrybutów.
Armata(topowa) ma najsłabszą pene i najmniejsze obrażenia względem każdego TD 8 tieru:(
Najgorsze jest jednak to,że działa nie opuścimy choćby 1cm w dół(depresja armaty=zero)
Wystarczy najechać na mały kamyczek, a będziemy strzelać panu bogu w okno.Kamuflarz nie działa gdyż praktycznie co chwilę korygujemy swoją pozycje,zamiast spokojnie stać za krzaczkiem.
kadrin
Posty: 5
Rejestracja: 19 lip 2011, 18:04

Re: Uralmash-1

Postautor: kadrin » 07 lis 2012, 22:13

Jest szybki i zwrotny. Koniec zalet.

Jednostrzalowiec. Pierwszy penetrujacy strzal niszczy silnik, podpala, zabija kierowce.

O armacie mozna jedynie moim zdaniem napisac ze jest. Penetracja jak na ten tier zalosna. Obrazenia jeszcze smieszniejsze.
Awatar użytkownika
Laurek
Posty: 390
Rejestracja: 26 lip 2011, 7:08

Re: Uralmash-1

Postautor: Laurek » 08 lis 2012, 6:32

kadrin pisze:Jest szybki i zwrotny. Koniec zalet.

Jednostrzalowiec. Pierwszy penetrujacy strzal niszczy silnik, podpala, zabija kierowce.

O armacie mozna jedynie moim zdaniem napisac ze jest. Penetracja jak na ten tier zalosna. Obrazenia jeszcze smieszniejsze.


Wyjątkowo zgodzę się z częścią zarzutów pod adresem tego TD-eka. Trudno się nim gra. Wymaga stałego skupienia uwagi i nie wybacza najmniejszego błędu, biorąc pod uwagę jak najczęściej jest losowany, każdy błąd, chwila zawahania kończy się zgonem lub w najlepszym przypadku utratą prawie całego hp. Są też i pozytywy. Szybkostrzelne i celne działo może nieźle namieszać, możemy punktować wychylające się czołgi przeciwnika, zdarzyło się zniszczyć i ISa-3 strzelając w przód a jeśli trafimy na team, który mówiąc kolokwialnie ogarnia, to idąc w drugiej linii można rozegrać i epicką bitwę, niestety, to zdarza się niezmiernie rzadko.
Podsumowując, jest to TD-ek którego się przechodzi i sprzedaje, u mnie, mimo iż jestem fanem niszczycieli to w garażu nie pozostanie.
Rzeczywistość to iluzja wywołana brakiem alkoholu w organizmie.
chwast127
Posty: 11
Rejestracja: 18 kwie 2012, 21:25

Re: Uralmash-1

Postautor: chwast127 » 15 lis 2012, 19:16

Witam,
jakoś zachciało mi się robić drugą linię radzieckich TD-ków. O ile su-100m1 jako-tako się grało, to tym to tragedia:) Właśnie jestem po 2 bitwach pod rząd, w których zadałem 0 dmg, mimo 7 i 10 strzałów. Tylko 2/3 trafiły, przebić nie było.
Odpowiednikiem tego TD-ka w pierwszym drzewku jest ISU 152, którego BL-10 i u X tierów powoduje delikatną niechęć do wysuwania się zza osłony. Tutaj mamy 2 działa z SU-100, które były dobre 2 tiery niżej, oraz trzecie, którego jeszcze nie odkryłem i w tym tempie to nieprędko to nastąpi.
Pancerza toto nie ma, silnik pada co 3 bitwę, załoganci również potrafią zaniemóc.
Podsumowując - dla koneserów. Typowe SM z przewagą sado-
dawidzz
Posty: 38
Rejestracja: 30 cze 2011, 12:29

Re: Uralmash-1

Postautor: dawidzz » 16 lis 2012, 18:09

Uralem zrobilem ponad 250 bitew zanim doczlapalem sie do su-122-54, gra nim to jakas strefa mroku doslownie.Czołg nie posiada pancerza jedynie mobilnosc go ratuje z opresji,czekanie w krzakach konczylo sie u mnie zawsze tak samo dwa hity i garaz,gdyby działo mialo lepszego kopa owszem mozna by sie nim pobawic dluzej a tak wyekspic i sprzedac.
Xvim
Posty: 207
Rejestracja: 10 sie 2011, 11:05

Re: Uralmash-1

Postautor: Xvim » 28 lis 2012, 21:52

TD bardzo slaby wg mnie (na szczescie powoli koncze).

Zeby zaczac - lubie ta linie, su-100m1 bylo bardzo fajne - szybkie i celne dzialo etc etc. Mi nie przeszkadza to ze na su101 mamy szybkie male dzialo. Wiec czemu nazekam a podobny wydawaloby sie su100m1 lubilem? Sa pewne subtelne (w sense ze nie widac ich w drzewku) ale kluczowe roznice.

1) HP. Ogolnie jesli popatrzymy na balans , TD VIII tieru maja stosunkowo malo hp. Sa pewne "generalne" zasady jakimi WG wydaje sie projektowac czolgi. Np medy z 6 na 7 tier zazwyczaj nie dostaja lepszego dziala ale za to wielki boost w hp. Tak samo z 7 na 8 TD dostajemy duzo lepsze dzialo ale mniej (relatywnie do czolgow) hp. Su100m1 mialo ok dzialo i ok hp. Su101 ma NAJMNIEJ hp na tierze - i ok, rozumiem ze tylko 20 mniej niz isu, ale ono wlasnie dostaje to kopyto. Na 8 tierze nawet med zje mnie zanim mu powaznie zagroze. jakies 1100 hp wiele by zmienilo.

2) Wychyl dziala. Na boki - fatalny. Ale to co naprawde odrzuca to wychyl w dol. Nie oczekuje cudow - w koncu nadbudowka z tylu etc. Ale na milosc boska - tym TD jak przyjedzie do nas type 59 to czesto nie jestesmy mu w stanie nic zrobic nawet jak wjedzie nam bokiem przed maske - bo widzimy GORNA polowe wiezy. wiele razy przegralem np na miejskiej mapie z KT czy lwem mimo ze mialy 300 hp a ja pelne - bo wyjezdzal taki i juz widzialem tylko wieze mimo dystansu np 70 m. -4stopnie na su100m1 bylo niedogodnoscia -2 tutaj to jakis zart.

3) "Szybkie" dzialo nie jest szybkie. Celuje WOLNO. Znow tutaj klania sie mechanika gry - czas celowania to zalednie 0.4 sek wiecej (2.1 do 1.7) Ale czas celowania to nie czas calkowitego zgrania tylko "zmniejszenia sie kola celowniczego trzykrotnie). A to podczas ruchu na su101 jest duzo wieksze. Realny czas celowania jest okolo dwukrotnie dluzszy na su101 niz su100m1. Polaczmy to z fatalnym wychylem dziala i koniecznoscia czestego ruszania podwoziem.

Wiec nie, nie oczekuje BL-10 na nim. Ale 100 hp wiecej, 2 stopnie w kazda strone wiecej dzialem i czas celowania nominalny taki jak poprzedniku. I bylby przyjemny czolg.
Awatar użytkownika
Borut
Posty: 204
Rejestracja: 15 lis 2010, 10:27

Re: Uralmash-1

Postautor: Borut » 29 sty 2013, 16:51

Czytając wasze opinie trochę się przeraziłem. A jeszcze 5k expa do niego mi brakuje. czyli praktycznie 6-5 walk i go mam. Ale zastanawiam się czy warto go kupić. Warto nie warto ale musze bo chce mieć su-122-54 który jest moim number one od wczoraj w tej grze.
Obrazek
Awatar użytkownika
Borut
Posty: 204
Rejestracja: 15 lis 2010, 10:27

Re: Uralmash-1

Postautor: Borut » 30 sty 2013, 9:53

Na oficjalnym forum też piszą, że czołg ten to kupa. Coraz bardziej zastanawiam się czy kase za którą mam go kupić nie oszczedzić a przeskoczyć go free expem... tylko golda troche szkoda. Faktycznie działo celne jak na ruskie ale ta penetracja. To ciężkie czołgi na 8 tierze mają lepszą.
Obrazek

Wróć do „Czołgi radzieckie”