Obiekt 140

striker13
Posty: 73
Rejestracja: 05 kwie 2013, 20:06

Re: Objekt 140

Postautor: striker13 » 20 mar 2014, 14:55

striker13 pisze:Wczoraj kupiłem oba i wybrałem go dla ciut lepszej depresji działa dodatkowy -1* daje znaczącą różnice i v max o 5 km/h , mniejszego rozmiaru .Wg mnie jest trochę lepszy od tetki.
Być może kiedyś zmienią np T-62a na T-62 który w większości miał armatę kalibru 115 mm więc może będzie kiedyś jakieś urozmaicenie bo jak dla mnie OB 430 , OB 140 i T-62a to bardzo podobne czołgi ...
-> World of Warships - walcz na morzu!
TigerSmasherPL
Posty: 137
Rejestracja: 02 sty 2013, 16:33

Objekt 140

Postautor: TigerSmasherPL » 24 mar 2014, 10:36

nie zmienią, bo i tak T62a jest mocno znerfiony w stosunku do realiów, nie wiem po co 3 klony ja X tierze, ale to kwestia WG i ich tendencji do klonowania czołgów( np 30.01D to to samo co 30.02D tyle że bez podwozia szachownicowego)
w garażu:
E-100, E-50M, JgE-100, E-25, Panther88, Rhm-B WTF ,Loewe, ST-I (stock :/ ) i inny złom razem ok 40-50 tanków, zapraszam do klanu EX_NO [spoiler]http://world-of-tanks.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=16977[/spoiler]
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: Objekt 140

Postautor: Neoros » 24 mar 2014, 11:39

TigerSmasherPL pisze:nie zmienią, bo i tak T62a jest mocno znerfiony w stosunku do realiów, nie wiem po co 3 klony ja X tierze, ale to kwestia WG i ich tendencji do klonowania czołgów( np 30.01D to to samo co 30.02D tyle że bez podwozia szachownicowego)

To nie do końca klony.
Moduły prawie te same (armata ta sama, ta sama moc silnika), ale:
-Obj. 140 ma o 50 hp mniej od Teciaka
-Obj. 140 ma o 1 stopień większą alfę pionową w dół (depresję) od Teciaka
-Obj. 140 ma 2 weakpointy zamiast 1 na wieży w porównaniu do Teciaka
-Obj. 140 ma o 8 stopni wolniejszy obrót wieży od Teciaka
-Obj. 140 ma o 0,1s dłuższy aiming time i o 0,01m większy rozrzut
-Różnice w pancerzu - Obj. 140 ma mocniejszą wieżę z boku, kadłub z boku i tyłu, oraz o 2mm cieńszy z przodu od Teciaka.
-Obj. 140 ma o 2% większą szansę na podpalenie od Teciaka
-Obj. 140 ma słabsze o 150m radio od Teciaka
-Obj. 140 nie może wykonać pivota, a Teciak może
-Obj. 140 ma lepsze przyspieszenie i top speed od Teciaka
-Obj. 140 ma o 2 stopnie słabszy obrót od Teciaka

Teraz powiedz mi, że są klonami! To że mają tą samą armatę i podobne sylwetki o niczym nie świadczy. Porównaj sowieckiego T-54, oraz chińskie WZ-120 (jedna z wersji radzieckiego T-55 - "bliźniaka" T-54, made in China), Type 59 (jak WZ-120 - kolejna z wersji radzieckiego T-55, made in China). Porównaj M4 Shermana, M4A3E2 Jumbo Shermana, M4A3E8 Easy Eight Shermana, M4A2E4 Shermana, M4A5 Shermana (Ram II), a być może i w przyszłości M4A4 Shermana Firefly VC. Porównaj Churchille - I, III, VII, i Black Prince'a. Porównaj VAE typ B i T-26. Mimo, że czołg niby ten sam - różnice kolosalne! Chociaż przyznam szczerze, że MBTkami gra się dosyć podobnie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: Objekt 140

Postautor: Abrakadabra77 » 24 mar 2014, 12:08

@Neoros są klonami. Mam wszystkie 3 ruskie X średnie i różnice w grze są tak nieistotne że śmiało można mówić o tym że to są te same tanki. Fajne, efektywne ale te same a różnice suchych danych są tylko chyba dla pozoru :)
striker13 pisze:Być może kiedyś zmienią np T-62a na T-62 który w większości miał armatę kalibru 115 mm

Storm już dawno temu powiedział że nie będzie w grze nowoczesnych dział gładkolufowych z racji tego że parametry balistyczne tych dział są zbyt wysokie jak na mechanikę gry. Wprowadzenie tych dział do gry sprawiło by że maszyny je posiadające byłyby de facto tierem XII.
U-5TS czyli 115mm działo z T-62 ma prędkość wylotową pocisku na poziomie ok 1600m/s i RHA czyli przebijalność walcowanego stalowego pancerza ok 300mm na dystansie 1000m
Dla porównania D10T gwintowane działo 100mm ma te parametry ~1000m/s i RHA ~150mm/100m
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: Objekt 140

Postautor: Pejotl79 » 24 mar 2014, 12:14

O ile umiem liczyc zasięg radia, to 850-730=120
a nie 150
A zmiany pozostale sa tak kosmetyczne, że nie maja wiekszego wpływu na bitwe i powszechnie twierdzi się, że czołgi są prawie takie same (a przynajmniej tak twierdzą ci, ktorzy mają oba).

edit: o, Abra już mnie uprzedził ;)
Awatar użytkownika
Daveed
Posty: 695
Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:40

Re: Objekt 140

Postautor: Daveed » 24 mar 2014, 12:40

Pejotl79 pisze:O ile umiem liczyc zasięg radia, to 850-730=120
a nie 150


To primo, a secundo:

Neoros pisze:-Obj. 140 nie może wykonać pivota, a Teciak może


E, "1+ kłamstwo"? No chyba, że Ci wadliwego Obiekta sprzedali. Następnym razem pyknij bitewkę przed pisaniem bzdur.

PS Zmieńcie zielonkawi nazwę tematu, bo "Objekt" to ani wybitnie polskie, ani przesadnie angielskie.
I was angry with my friend:
I told my wrath, my wrath did end.
I was angry with my foe:
I told it not, my wrath did grow.

To nie easter egg! To tekst odpowiedzialny za bezpieczeństwo międzynarodowe, więc zostaw i idź psuć coś innego.
Ehh...
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: Objekt 140

Postautor: Neoros » 24 mar 2014, 12:51

Co do radia - przepraszam, rzeczywiście, w moim źródle pojawił się chochlik.
Co do pivota - tylko 1 źródło pokazuje informacje o tym - wiki WoTa. Dane mogą być stare, ale tam, jak byk pisze, że T-62A może się obracać w miejscu, a Obiekt nie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pejotl79
Posty: 588
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:47

Re: Obiekt 140

Postautor: Pejotl79 » 24 mar 2014, 13:14

Stare dane? toż to nie bylo w 1410, ten czołg wprowadzono stosunkowo niedawno jakos o ile pamietam dobrze sierpien-wrzesień 2013... Masz racje Daveed z tym pivotem.
Neoros, sprawdzaj dokładnie swoje źródła, jesli już nie grałeś czołgami o ktorych piszesz. Masz +1 w pamięci.
WaniaCoUkradłOnuce
Posty: 1
Rejestracja: 06 sty 2015, 3:11

Re: Obiekt 140

Postautor: WaniaCoUkradłOnuce » 14 sty 2015, 2:28

Gra z każdym kolejnym paczem zaczyna coraz bardziej przypominać Odę do wspaniałości broni pancernej ZSRR. Najbardziej jaskrawym tego przykładem jest grupa Radzickich czołgów średnich X tieru i ich zawyżony do granic absurdu parametr DPM (Damage-per-Minute). Zacznijmy od T-62A. Źródła techniczne podają, że jego model bazowy T-62 w rzeczywistości charakteryzował się niskim tzw. ROF (rate-of-fire) na poziomie 4 strzałów na minutę, ze względu na ograniczaną przestrzeń w małej i grubej wieży, w której na czas ładowania należało podnieść działo do góry ze względu na brak miejsca.
W grze, T-62A ma kaliber o 15 mm mniejszy ale ROF rośnie ponad dwa razy (dobre, jak w ruskim kawale) do 9,09 co przekłada się na 2909 DPM.
Idąc dalej poprzez Obj-140, mniejsza wieża, ROF i DPM takie same.
Obj-430, ta sama mniejsza wieża z ROF 9,38 i DPM 3001.
I na koniec, wisienka na torcie, Obj-907. Właściwie to brak wieży, ROF 9,24 i DPM 2954.
Wszystkie te wartości są nieosiągalne dla czołgów średnich innych nacji ze znacznie większymi wieżami, czy ciężkich lub niszczycieli, które czasami posiadają dwóch ładowniczych. Dotyczy to także niższych tierow gdzie sowieckie wierze są oczywiście mniejsze od konkurencji. Wyjątkami są: ST-1 i grupa KVS’ow. Ktoś powie, że maszyny radziecki nie grzeszą celnością. Bzdura, parametr ten jest tylko trochę gorszy w „papierach”, a ostatnio i tak poprawili go dla najgorszych (czytaj radzieckich i pochodnych). Następnym elementem jest ciągle modyfikowanie map, tj, dodawanie pagórków, wzniesień jakby czołgi walczyły tylko w górach, gdzie pojęcie tzw. snajpienia traci sens. Nie murze mówić ze promuje to małe, zwinne i grubo-wierzowe trole sowieckie z oszukańczym DPM. Na drugim końcu, „Chłopiec do Bicia” czyli niemiecki Maus. Największa „buda”, dwóch ładowniczych i DPM tylko na poziomie 1974.To nie jest czołg made in ZSRR, wiec żaden buff mu się nie należny,co widać jak mało jest on popularny w grach. Tyle w temacie.
Awatar użytkownika
Freuer
Posty: 270
Rejestracja: 01 lip 2011, 19:35

Re: Obiekt 140

Postautor: Freuer » 14 sty 2015, 13:16

Eee... to na co kolego właściwie narzekasz? Że ruskie som op czy, że balans map nie pozwala im być op, bo się pogubiłem. :lol:
Kilkanaście/kilkadziesiąt patchy temu skończył się symulator, a zaczęła się gra wymuszająca balans czołgów dla różnorodności. To, że mapy są pagórkowate to dobrze, bo zmniejsza to ten tzw. komfort celowania. ;)
Każda nacja ma swoje zalety, ale jak martwi cię przegięty DPM, to pomyśl o wadach ruskich medów - palą się jak stacja benzynowa. Najbardziej T-62A, ale o.140 tylko udaje, że się nie pali (jak masz zły dzień to dwa razy w bitwie). O.430 nie znam jeszcze, a o.907 raczej nie zdobędę szybko.
Duża wieża u konkurencji oznacza zwykle większą ilość załogantów - a to daje lepsze rozłożenie perków.

Bardzo polecam linię medów ruskich. Najtrudniej będzie na VII tierze, ale pojęcie "trudny" jest względne. :) Obiekt 140 czeka!

Wróć do „Czołgi radzieckie”