LTTB scout t VII

Awatar użytkownika
Rold
Posty: 351
Rejestracja: 27 kwie 2011, 16:43

LTTB scout t VII

Postautor: Rold » 26 lis 2014, 13:34

Wlasnie sie za niego zabieram - poczatek zaskakujacy czolg- wiecej o niemal 1/3 hp od poprzednika , wiec mamy 950hp. Po Mt-25 dostajemy w spadku silnik i trzeba przyznac ze daje rade, zwinnosc moze nie powala , ale szybkosc jest w sam raz a z kolejnym dzialem mozemy pokasac, z najlepszym zas dzialem kasamy mocno. Mozemy byc zarowno scoutem jak i czolgiem wsparcia juz z tym najlepszym dzialem. Po raz pierwszy od dluzszego czasu wreszcie cos na plus w tej grze...
Ostatnio zmieniony 02 gru 2014, 21:44 przez Rold, łącznie zmieniany 1 raz.
Amerykanskie: T71,T67,RamII,T30,T29,T26E4Super Pershing.
Niemieckie: PzKpfw38H735(f),Pz35S,Pz.Sfl.V,St.Emil,VK28.01.
Sowieckie: T-127,Obiekt416,A-43,LTTB,KW-1,KW-5.
Angielskie: CenturionMK.7/1.
Chińskie: T-34-2.
Francuskie: ARL44.
Japońskie: Type 4 Chi-To.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Madrian
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:05

Re: LTTB scout t VII

Postautor: Madrian » 30 lis 2014, 23:58

Wielka wada - praktycznie zerowa depresja działa. Nawet na minimalnych podjazdach jest praktycznie bezbronny.
Trzeba kombinować z terenem, wyszukiwać miejsca, gdzie można podnieść zadek, żeby działo się opuściło. Pojedynki na wzgórzach są trudne i na korzyść niemal wszystkich przeciwników.
Co dziś wybrać na wizytę u sąsiadów: WZ-131, AMX 13 75, PZ 35T, Leopard, PzIII/IV, VK3601H, E-75, STUG III G, JgPanther II, Cromwell, Val AT, Alecto, Chaffe, T71, M4, M41, T29, Hellcat, T-127, LTTB, T-28, T-34, T-43, KV-85, KV-4, IS-3, ST-1,SU-85, Chi-He... ???
scout1974
Posty: 6
Rejestracja: 22 sty 2015, 16:54

Re: LTTB scout t VII

Postautor: scout1974 » 27 sty 2015, 23:24

Dokładnie konstrukcja skopana
-świetny pojazd:
zwrotny, zbiera się jak rakieta, śmiga 70/h po terenie z doładowaniem nawet nie poczujesz bagien, ba z frontu potrafi nawet zrykoszetować mimo że scout
-armata kaszana,
celuje za wolno jak na scouta,
na krótki dystans ma przegrany pojedynek z każdym scoutem od 5 tieru
długa lufa nie nadąża za celem przy jego prędkości
celność podczas jazdy marna przy niemal zerowej depresji wystarczy kupka gruzu i strzelamy w niebo ( tu nawet stabilizator nie pomoże) a drugiej szansy na strzał często nie ma
wolałbym pyrkawkę z MT o zwiększonej penie niż ten długi nochal.
Madrian
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:05

Re: LTTB scout t VII

Postautor: Madrian » 28 sty 2015, 0:19

Akurat długość lufy nie ma tu żadnego znaczenia. Lufy w grze są tylko grafiką.
A prędkość obrotu wieży jest porównywalna z poprzednikiem.
Armata jest zupełnie w porządku. Jedynie kąt opuszczania lufy jest do zbuffowania.
To jedyne, co psuje zabawę tym czołgiem.

A co do reszty - to nie wpadłeś na to, że scouty nie służą do walk bezpośrednich z kimkolwiek?

Spróbuj potraktować go jak szybkiego meda, łatwo zajmującego wysunięte pozycje i zdolnego do szybkiej ucieczki. Potem jak się trochę bitwa rozwinie - taktyki przypominające medy radzieckie - szybkie flankowania, szarpanko i zwiewanie, nim oberwiesz pod ogon. A jak zgubisz wroga, zajeżdżasz go z innej strony, albo pomagasz swoim odwracać uwagę celów.
Co dziś wybrać na wizytę u sąsiadów: WZ-131, AMX 13 75, PZ 35T, Leopard, PzIII/IV, VK3601H, E-75, STUG III G, JgPanther II, Cromwell, Val AT, Alecto, Chaffe, T71, M4, M41, T29, Hellcat, T-127, LTTB, T-28, T-34, T-43, KV-85, KV-4, IS-3, ST-1,SU-85, Chi-He... ???
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: LTTB scout t VII

Postautor: Neoros » 28 sty 2015, 10:32

Madrian pisze:Jedynie kąt opuszczania lufy jest do zbuffowania.
To jedyne, co psuje zabawę tym czołgiem.

Cały trik z pojazdami sowieckimi polega na tym, by umieć dobrać taktykę, która umożliwia wykorzystanie ukształtowania terenu (tj. bez górek, najlepiej płaski teren lub niewielki podjazd), by nie było potrzebne użycie depresji. Zminimalizowanie użycia alfy pionowej daje nam w rezultacie jedne z najlepszych, o ile nie najlepsze pojazdy w grze ;) .
Cd. LTTB - wg. mnie (po zastosowaniu powyższego) już większą wadą pojazdu jest wielkość pojazdu. Uważam, że LT powinien być kompaktowy, aby kule się go nie imały.

Madrian pisze:Akurat długość lufy nie ma tu żadnego znaczenia. Lufy w grze są tylko grafiką.
[...]
A co do reszty - to nie wpadłeś na to, że scouty nie służą do walk bezpośrednich z kimkolwiek?

W 100% się zgadzam.
Obrazek
scout1974
Posty: 6
Rejestracja: 22 sty 2015, 16:54

Re: LTTB scout t VII

Postautor: scout1974 » 28 sty 2015, 21:17

Teoretycznie scout nie jest do walki bezpośredniej wpadłem na to bardzo dawno.... tylko teoria rozchodzi się z praktyką. Spoter najczęściej spotyka się z innym spotujacym scoutem i niestety w tej walce LTTB jest przegrany po oddaniu jednego strzału. W czasie przeładowania dostaje trzy kulki od przeciwnika które może sieją mniejsze zniszczenie ale szansa uszkodzenia modułu załogi jest trzy do jednego co daje kolejną przewagę.
Oczywiście można grać nim jak medem tylko że wtedy nie jesteś dla teamu scoutem.
A w końcu ideą gry jest działanie zespołowe i wykonywanie ,,przypisanych" zadań dla poszczególnych rodzai pojazdów.

Zresztą są gusta i guściki ja scoutami nigdy nie campiłem na tyłach LTTB fajne bo szybkie i zwrotne ale nie ma czym ukąsić przy tej prędkości. Sprzedałem go i zakupiłem T54 zobaczymy jak to będzie wyglądać
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: LTTB scout t VII

Postautor: Neoros » 28 sty 2015, 22:32

scout1974 pisze:Spoter najczęściej spotyka się z innym spotujacym scoutem i niestety w tej walce LTTB jest przegrany po oddaniu jednego strzału.

A nie pomyślałeś o próbie podprowadzenia przeciwnika pod salwę sojuszniczych armat?
Obrazek
scout1974
Posty: 6
Rejestracja: 22 sty 2015, 16:54

Re: LTTB scout t VII

Postautor: scout1974 » 28 sty 2015, 23:02

Neoros pisze:
scout1974 pisze:Spoter najczęściej spotyka się z innym spotujacym scoutem i niestety w tej walce LTTB jest przegrany po oddaniu jednego strzału.

A nie pomyślałeś o próbie podprowadzenia przeciwnika pod salwę sojuszniczych armat?


Zawsze odprowadzam pod sojusznicze armaty ... po to spotuje ...nie zmienia to faktu że sam jestem bezbronny mogę tylko uciekać. Poza tym za wrogim spoterem również są armaty.
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: LTTB scout t VII

Postautor: Neoros » 29 sty 2015, 22:24

scout1974 pisze:Zawsze odprowadzam pod sojusznicze armaty ... po to spotuje ...nie zmienia to faktu że sam jestem bezbronny mogę tylko uciekać. Poza tym za wrogim spoterem również są armaty.

I dlatego trza zawsze zostawić sobie taką drogę odwrotu, żeby nie wpaść na wrogie armaty, a przeciwnik pojechał za przynętą uciekającą do swoich sojuszników.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryszardix
Posty: 432
Rejestracja: 11 wrz 2010, 17:46

Re: LTTB scout t VII

Postautor: Ryszardix » 08 mar 2015, 16:12

Co niektórzy z was wygadują... LTTB to jeden z najlepszych scoutów na tym tierze, tylko trzeba umiec grać, a wy płaczecie że depresja za mała, że za duży, a przecież działo ma dobre , bije nawet nieźle, pancerza z przodu jak by nie było troche ma, czasem coś odbije, nie to co jakiś francuz czy murikaniec. Szybkością nie odstaje od reszty, zwrotny jest, ma wszystko to czego scout potrzebuje, może najlepszy na tym tierze nie jest, ale na pewno jest dobry.
Jak byłeś mały to dotykali cię patykami bo nie wiedzieli co to jest!!!

Wróć do „Czołgi radzieckie”