World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 370 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 11 Maj 2012, 12:33 
Plutonowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012, 14:54
Posty: 59
Zaczynam, nie mam działa, ale widzę jak jestem przyjmowany na potyczkach :) CW, nie mieliśmy składu, dowódca mojej kompanii wolał by widzieć S-51 u siebie niż IS-8, to o czymś świadczy :) (ostatecznie z braku działa pojechałem jednak IS-8)

_________________
Lubie grać na seniorach. Mam wszystko co jest ciężkie ruskie i na VI tierze :D
IS-4 i S-51 też zagrzały już miejsce.

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 11 Maj 2012, 15:47 
Szeregowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2012, 19:00
Posty: 6
Pierwsze a drugie działo to kolosalna różnica. Dopiero z 203 zaczyna się prawdziwa zabawa. ;]

Co do umiejętności załogi, to dla artylerii przydatny jest przede wszystkim kamuflaż. Dowódcy można dać szósty zmysł. To wiele daje, bo wiemy kiedy spiepszać, a czasami zdarzy się, że nas zespotują nie wiadomo skąd. Oprócz tego bardzo dobrym są towrzysze broni, głównie ze względu na skrócony czas przeładowania i szybsze skupianie celownika. Dla celowniczego moznaby jeszcze spróbować skill wyznaczony cel. Poza tym dla artylerii nie ma już zbyt użytecznych perków.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 11 Maj 2012, 23:34 
Sierżant

Rejestracja: 05 Mar 2012, 03:55
Posty: 84
Ryuk napisał(a):
Poza tym dla artylerii nie ma już zbyt użytecznych perków.


Dla kierowcy koniecznie kontrolowane uderzenie. Niby nic, ale dzisiaj tak Jagdpanther-ke zniszczylem. Gosciu mial 92 hp (po moim strzale) ja chyba 91 (po jego strzele), ruszyl na mnie, ja lekko tez natarlem na niego, mi zostalo 9 hp + zdobylem fraga ;) Gosciu pozniej plakal, ze bugi, ze jak on mogl zginac taranujac nizszy tier :D Naprawde przydatny perk, moze nie zawsze dupe ratuje, ale czasem te pare hp wiecej zabieram innym pojazdom (glownie scoutom) - i tak nic lepszego nie ma do zalozenia. Oprocz towarzyszow broni.
Kamuflaz wg. mnie jest przereklamowany - i tak mnie znajda, to czy 2-3 sekundy pozniej juz nie robi roznicy przy moim przeladowaniu.
Natomiast szósty zmysł to jest must have - wiele razy dupe mi ratowal, czasem nie wiedzac skad mnie scoutuja zapalala sie lampka, ja sie chowam, a po chwili tam gdzie stalem laduje pocisk od arty ;) Jak juz nie ma czego brac, to wtedy od biedy ten kamuflaz moze byc.

Aha - i jak cos jedzie w wasza strone, a nie ma kto wam pomoc to nie bojcie sie wyskoczyc mu na spotkanie - w najgorszym przypadku on dostanie hita, wy zginiecie i nawet jak przegracie, z kasa bedzie na +. Czasami "TD mode" jest naprawde kozackie ;) Dzisiaj sie gosciu zdziwil, jak po calkiem ladnym strzale, oznajmilem mu, ze nie bylem w trybie artyleryjskim ;)

_________________
As: Tetrarch, T-46, T-50, S-51, T-150(zdobyte za czasów KW-3), KW-3, Sturmpanzer II, Grille, Hummel, MS-1.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 12 Maj 2012, 04:16 
Starszy Kapral

Rejestracja: 02 Mar 2012, 18:03
Posty: 36
Gram ta arta dla fanu. No i dla kasy. Własnie zdobyłem mistrzostwo. Zdziwiłem sie lekko. Ja dałem pierwsza umiejetnosc towarzysze broni. Naprawa jest zbedna przy arcie. A towarzysze daja 5%. Drugie co dałem: dowodcy-szósty zmysł, 2 celowniczym -snajper. Kierowcy- jazda terenowa. (według mnie przydatna sprawa jak chce sie zmienic bez zamulania pozycje). Gorzej jest przy ładowniczych jednemu dałem kamuflaz, drugiemu zastrzyk adrenaliny. (tutaj nie ma zbytnio duzego wyboru) Zastrzyk mi sie przyda czasem brakuje 3 sekund relowda abym zdjoł atakujacego mnie tanka. Co do kamuflazu. Mam tylko siatke. Nie wiem czy w to pojde bo i tak arta trzyma sie z tyłu. Kazdy niech sobie dopasuje co mu odpowiada. Fajna ta arta. Po 1 perku jest bardzo celna. Choc czasem spotykam graczy 9-10 tieru i komentarze co tu robi arta phiiiii 6 tieru. Cienizna widac dla nich. Dziwie sie ze gracze nie graja pod arte. Tak samo jak lekcewaza wroga arte. Nie którzy sa ogarnieci wyznaczam cel wala w gaski. To jest bardzo dobre podejscie. Pocisk czasem leci 2-3 sekundy. Powyzej 1100m juz jest czas bardzo duzy. Wiec nie musze tłumaczyc kazdy rozumie. Rada walcie w gaski. Jak arta wyznaczy cel. Ktos moze mi powiedziec jak sie ostatnia arta 8 tieru sprawuje? Warto miec czy nie?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 12 Maj 2012, 10:44 
Major
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011, 15:38
Posty: 731
Miejscowość: Białystok
Temat o Object 261 -topowej ruskiej arcie
Poczytaj czy warto.
Droga z S-51 jest z pewnością bardzo przyjemna. Cały trud sprowadza się do wyexpienia 203mm. A potem tylko tłuc wrogów. Nawet bez przebicia lecą takie sumki że ciężko mi to ogarnąć. Spojrzałem przed chwilą na WoT dossier. Uszkodzenia/strzał mam tam równe 875.4, przy czym Hummelek (co prawda tier niżej ale jednak) ma 352.5. To o czymś świadczy.

_________________
Szukałeś tu sygnatury? Lol.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 12 Maj 2012, 23:35 
Szeregowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2012, 19:00
Posty: 6
etern napisał(a):
Drugie co dałem: dowodcy-szósty zmysł, 2 celowniczym -snajper. Kierowcy- jazda terenowa. (według mnie przydatna sprawa jak chce sie zmienic bez zamulania pozycje). Gorzej jest przy ładowniczych jednemu dałem kamuflaz, drugiemu zastrzyk adrenaliny.

Strzelasz z AP tą artą? Bo snajper na HE nie działa. Nie wydaje mi się, żeby to była dobra artyleria do gry pestkami AP, przede wszystkim dlatego, że nie jest zbyt celna. Penetrację ma sporą to fakt, więc i z HE zdarzają się przebicia pancerza.

Jazda terenowa też niewiele daje. Z uciekaniem S-51 przed kontrą jeszcze nie jest tak źle, dlatego zostawiłbym sobie tego typu bajery ewentualnie na 3 perk.

Zastrzyk adrenaliny byłby dobry, gdyby w jakiś sposób uszkadzać sobie czołg na początku bitwy do poniżej 10%, ale to chyba nie jest takie proste :P Perk generalnie mało przydatny, bo rzadko mamy okazję pojeździć tak mocno uszkodzoną artą. W każdym razie, dla mnie kamuflaż dla artylerii to podstawowa sprawa.

etern napisał(a):
Choc czasem spotykam graczy 9-10 tieru i komentarze co tu robi arta phiiiii 6 tieru.

Mam tą artą ponad 700 bitew i jeszcze się z czymś takim nie spotkałem. Zdecydowanie popularniejsze są komentarze w stylu "wtf?!" po rozwaleniu jednym strzałem czołgów IX i X tieru.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 13 Maj 2012, 18:49 
Starszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Gru 2010, 21:49
Posty: 220
Miejscowość: Wschowa
Robiłem z kolegą testy z 203guna strzelaliśmy do E-100 Efekt?:

AP:Wchodzi od 1200-1700,jak nie trafisz nie zada obrażeń,częste strzały za 0 hp w gąski oraz braki penetracji.
HE:Wchodzi od 300-800 (wyjątek ammo rack)ze splasha też od 300 do 800,niema strzałów za 0 przebija wszystko.

Polecam każdemu mieć minimum 1 AP.
Ja mam na pokładzie ok.3.
1 tzw. ostatniej szansy jak leci ktoś na mnie albo gdy gra przegrana można nawet X tier na hita.
2 Gdy widze mausa albo inne bydle z 100% hp często gaśnie na 1 shot.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 17 Maj 2012, 23:32 
Plutonowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012, 14:54
Posty: 59
Po wybadaniu 203 mm ;) przestałem się czuć jak artyleria na polu bitwy, stałem się bogiem :D Patrzę z góry i myślę kogo teraz pozbawić życia :D nie wiedziałem że po trollu w starym KW jakieś działo mnie jeszcze tak zaskoczy :D nie jest celne, i nie łąduje się szybko, ale co z tego ? :D rozrzut odłamków to ponad 6 metrów nawet jak nie trafisz w jakiegoś tanka to urwiesz mu dupe :D Palec Boży nie artyleria :D

_________________
Lubie grać na seniorach. Mam wszystko co jest ciężkie ruskie i na VI tierze :D
IS-4 i S-51 też zagrzały już miejsce.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 18 Maj 2012, 14:22 
Sierżant

Rejestracja: 29 Wrz 2011, 10:37
Posty: 97
Jak się dobrze trafi, to VIII tier potrafi zejść na hita. Dla tego lubię Lowe... mają duże i słabo osłonięte tyłki. Jak się odwróci i spada mu na silnik taka kluska to nie ma opcji, żeby nie zgasł.

Poza tym można grać splashem. Nie raz wykańczałem schowanych przeciwników strzałem koło nich.

Wożę ze sobą 1 AP, ale nie wiem, czy to dobry pomysł. Można go załadować na coś naprawdę dużego, jak Maus czy T95.

_________________
W garażu goszczą: IS-7, T-54, E-75, Lowe, Ob. 212, T-50 , Pz II C, Pz II
Czekają na kredyty: Lorraine 40
Zabrakło cierpliwości dla: KV-4


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: S-51
PostWysłany: 19 Maj 2012, 16:05 
Młodszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Paź 2010, 23:09
Posty: 145
Miejscowość: Warszawa
Akurat strzelanie w mausa czy w T95 z ap jest głupim pomysłem gdyś z łatwością to odbijają, nawet boczkiem. Natomiast inne heavy jak najbardziej, chociaż nawet taki E-75 potrafi to odbić.

Ogólnie posiadanie amunicji ap to wielka przewaga S-51 nad GwPanther która owej nie ma. :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 370 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO