IS-7

sokoltdx
Posty: 90
Rejestracja: 07 lut 2012, 11:42

Re: IS-7

Postautor: sokoltdx » 01 kwie 2012, 18:25

Z 400 metrów bardzo ciężko trafić w dolną płytę, o wizjerze juz zapomnij, zwłaszcza z BL-10. Wal w sam dół, ewentualnie próboj szczęścia tuż pod lufe :P
Obrazek
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Gembam
Posty: 933
Rejestracja: 17 maja 2011, 1:16

Re: IS-7

Postautor: Gembam » 03 kwie 2012, 16:29

Z tej odległości trudno nazwać strzał snajperskim. A po to jest X tier, żeby nie wszystko wchodziło. Fakt, że z przodu, to czy blisko czy daleko bywa różnie...
Maciek

Obrazek
Lataj z nami w WoWp CB

W garażu: Dużo bo T34 zarabia na wszystko :)
Alt3ir
Posty: 424
Rejestracja: 08 maja 2011, 12:06

Re: IS-7

Postautor: Alt3ir » 03 kwie 2012, 18:26

Generalnie zgodziłbym się iż X tier to coś elitarnego i ma być odporne. Tyle ,że zarówno w E-100, Mausa jak i wszystkie hamburgery wchodzi równo. Tylko IS-7 jest taki "elitarny" :D. Zawsze gdy trwa ładowanie meczy i widzę IS-7 ( nawet jeden ) to już wiem że na niego trafię i nawet go z daleka nie porysuję ^^.
Borowik13
Posty: 174
Rejestracja: 12 wrz 2011, 14:17

Re: IS-7

Postautor: Borowik13 » 03 kwie 2012, 19:15

Alt3ir pisze:Generalnie zgodziłbym się iż X tier to coś elitarnego i ma być odporne. Tyle ,że zarówno w E-100, Mausa jak i wszystkie hamburgery wchodzi równo. Tylko IS-7 jest taki "elitarny" :D.


E-100 zasłaniając podbrzusze jest nietykalny, dużo graczy na CW tak robi.
Maus ustawiając pancerz pod kątem, nawet nie musi przytulać się do ściany, jest nietykalny. Dużo graczy na CW tak robi.
Nowy amerykaniec ustawiając dobrze przedni pancerz ... No dobra, u niego nie ma możliwości dobrego ustawienia xD
IS-7 ma taką wadę, że często nie da się ustawić pancerza pod kątem bo albo wejdzie w dół albo w lampę. Nauczcie się strzelać i tyle.

Przykładowo walkę is7- vs e-100 wygra is-7, możliwe nawet, że bez straty hp.
Walkę 3 e-100 vs 3 is-7 wygrają ... e-100 swoim dmg rozwalą z łatwością is'y
Match-making jest dobry :>
Alt3ir
Posty: 424
Rejestracja: 08 maja 2011, 12:06

Re: IS-7

Postautor: Alt3ir » 03 kwie 2012, 19:35

Tyle iż chodziło mi o odległość 400 metrów :). Z tej odległości nie da się nauczyć strzelać ,gdyż dobrze jest jak w ogóle się trafi. To są moje obserwacje po 315 meczach ISU ( za 20k expa przesiadam się na Obj. 704 ) i po prostu we wszystkie dziesiątki dość dużo wchodzi ( oczywiście iż nie pod kątem bo pod kątem to można zrykoszetować od kawulca... ) z większych odległości.

Strzelanie w weak spoty z bliskich odległości to inna bajka. Tak to ja potrafię T95 od przodu mocno uszkodzić zanim mnie zarżnie ( bo w końcu posiadam tylko 1010 hp ).
Awatar użytkownika
PLAYER777
Posty: 129
Rejestracja: 25 sty 2011, 20:06

Re: IS-7

Postautor: PLAYER777 » 04 kwie 2012, 17:11

Z racji iż od jakiegoś czasu jestem posiadaczem tego sowieckiego czołgu,postanowiłem powiedzieć nieco na jego temat.

Nim udało mi się go odblokować, wydawało mi się że jest strasznie przesadzony. Rykoszetowała od niego cała masa pocisków, podczas gdy józef penetrował bez żadnego problemu większość pojazdów, które walczyły przeciwko niemu. Był w dodatku bardzo szybki i zwinny oraz miał stosunkowo niewielkie rozmiary.

Jednak po jego nabyciu jestem delikatnie mówiąc rozczarowany. JS-7 nie oferuje w zasadzie nic, co dawałoby mu przewagę nad zagranicznymi odpowiednikami . Znikoma ilość HP daje mu nikłe szanse na przetrwanie ostrzału przez dłuższy czas. Penetruje go wszystko z 6 tierem włącznie (nie mówię tu o frontowym pancerzu), a te swoje zapierające dech w piersiach 50km/h osiąga tylko zjeżdżając ze stromego zbocza, po czym znów wytraca prędkość . O walce z większą ilością przeciwników możemy sobie tylko pomarzyć.

Podsumowując czołg negatywnie mnie zaskoczył, nie wyróżnia się absolutnie niczym na tle innych dziesiątek, co czyni go raczej jednym z mniej przyjemnych pojazdów w tej grze. Maus wciąż pozostaje moim faworytem.

Powyższa opinia była bardzo subiektywna więc proszę się nie sugerować tym co napisałem ;)
CPU: Intel I5 2500k @OC 4,5Ghz +Thermaltake Contac 29
MOBO: AsRock P67 PRO3 B3
RAM: DDR3 8GB (2x4GB) 1333MHz CL9
GPU: Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5 (Planowana wymiana na GTX680)
PSU: Modecom MC Carbon 600 watt
M4A2E4,JS-7,Maus,Pz2,GwPanther,Tiger2,JS-4,Pz4,E-75,T-54
Awatar użytkownika
Bombastix
Posty: 120
Rejestracja: 24 lut 2012, 17:50

Re: IS-7

Postautor: Bombastix » 04 kwie 2012, 17:56

PLAYER777 takie jest twoje zdanie i je szanuje moze naprawde bardziej sie przyzwycziles do gry mausem. Gra musem a Is7 sie bardzo rozni to wytlumacza dlaczego ci sie nim zle gra bo masz inny charakter gry. Is7 jak wczesniej gdzies pisalem jest najbardziej uniwersalnym czolgiem (jak zarowno nowo wprowadzony T110) i wedlug mnie nieustepuje innym tierom X . Kazdy tier X ma swoje przeznaczenie i kazdy jest dobry na swoj sposob wystarczy nimi umiec grac albo sie do nich przyzwyczaic. Ja uwazam go za bardzo dobry czołg ktory moze walczyc 1vs1 z kazdym tierem X na rownych szansach.
Obrazek

W garażu: IS7 , IS4 , BatChatillion25t , IS8 , T95 , Obj.261 , PantherII , ARLV39 , KW2 , KW1 , Churchill , SU-85 , T-50-2

Odkryte:KW-4 , JgdPatnther , AMX M4 45 , SU-100 ,
sokoltdx
Posty: 90
Rejestracja: 07 lut 2012, 11:42

Re: IS-7

Postautor: sokoltdx » 04 kwie 2012, 18:43

Eh najlepiej mieć 5000 hp życia i działo zadające 1000dmg.... Wolisz mausa bo poprostu jest "trudniejszy " do zabicia. Przy czym słowo trudniejszy nie oznacza trudności przebicia pancerza, tylko, że trzeba strzelić 2-3 razy więcej niż do takiego IS-7 który ma 650hp mniej.
Obrazek
Hovding
Posty: 84
Rejestracja: 04 paź 2011, 19:19

Re: IS-7

Postautor: Hovding » 04 kwie 2012, 18:45

PLAYER777 pisze:Maus wciąż pozostaje moim faworytem.

Mam IS-4 i na spokojnie punktuję z dalszej odległosci Mysz od frontu w wieżę-a tego cholerstwa za grom nie mogę :/ Wiadomo, że w zwarciu jakoś idzie, ale z dystansu i od frontu-kupa...
Dominus vitae necisque
Awatar użytkownika
PLAYER777
Posty: 129
Rejestracja: 25 sty 2011, 20:06

Re: IS-7

Postautor: PLAYER777 » 04 kwie 2012, 21:27

Mam IS-4 i na spokojnie punktuję z dalszej odległosci Mysz od frontu w wieżę-a tego cholerstwa za grom nie mogę :/ Wiadomo, że w zwarciu jakoś idzie, ale z dystansu i od frontu-kupa...

JS-4 nie ma szans spenetrować Mausa z dystansu, gdy ten kątuje pancerz, co jest głównym elementem taktyki tego czołgu. No ale jak wiadomo poziom skilla graczy na randomach najlepiej pozostawić bez komentarza.

Natomiast w JS-7 nie radzę w strzelać na sporej odległości gdyż nie ma to większego sensu, lepiej schować się za osłonę i czekać aż ten będzie próbował się do nas zbliżyć. Generalnie to taka sytuacja ma miejsce w większości przypadków gdy próbujemy zadzierać z pojazdami o tier wyższymi. W sumie nie widzę w tym nic dziwnego
CPU: Intel I5 2500k @OC 4,5Ghz +Thermaltake Contac 29
MOBO: AsRock P67 PRO3 B3
RAM: DDR3 8GB (2x4GB) 1333MHz CL9
GPU: Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5 (Planowana wymiana na GTX680)
PSU: Modecom MC Carbon 600 watt
M4A2E4,JS-7,Maus,Pz2,GwPanther,Tiger2,JS-4,Pz4,E-75,T-54

Wróć do „Czołgi radzieckie”