SU-14

Wowi
Posty: 5
Rejestracja: 13 kwie 2011, 6:41

Re: SU-14

Postautor: Wowi » 14 mar 2013, 12:29

które pestki są bardziej efektywne przeciwpancerne, czy burzące na 203 ?
-> World of Warships - walcz na morzu!
Farfurek
Posty: 20
Rejestracja: 13 mar 2013, 20:08

Re: SU-14

Postautor: Farfurek » 14 mar 2013, 13:52

Bardziej pasują mi burzące. Ppanc jakoś bez rewelacji. Ale strzelam z 203 dopiero od niedzieli, więc wszystko może się zmienić.
rafal3920
Posty: 241
Rejestracja: 11 kwie 2012, 16:18

Re: SU-14

Postautor: rafal3920 » 14 mar 2013, 20:36

Ppanc tylko na obj 261, z działa 203mm raczej rzadko trafia się bezpośrednio
Farfurek
Posty: 20
Rejestracja: 13 mar 2013, 20:08

Re: SU-14

Postautor: Farfurek » 15 mar 2013, 7:04

Przy HE to przynajmniej na splasha można liczyć. Jak nie walniesz gościa w beret, to przynajmniej odłamki go poobijają...

Na ppanc celność -> skuteczność jakby gorsza. Wczoraj zrobiłem krótki test. W sumie 5 strzałów, dwa trafienia. Jeden w T69, gąski spadły. Drugi T34, hit za 1100.

Tak czy inaczej wolę HE.
Awatar użytkownika
Gorzki93
Posty: 536
Rejestracja: 21 sty 2012, 20:29

Re: SU-14

Postautor: Gorzki93 » 30 kwie 2013, 7:06

Już od dawna czaję się na tą artylerię, ale zawsze wyskoczy coś ważniejszego. Lecz teraz wprowadzą SU-14-1 i prawdopodobnie ta arta przejdzie Tier wyżej. Czy było coś powiedziane o tym, że posiadacze tej arty nie dostaną dodatkowo tej, która wejdzie na jej miejsce razem ze slotem w garażu?

Btw: Nie mogę się doczekać walnięcia z 203mm działa:)
X_______T110E5, IS-7
IX_______T95, VK45.02B
VIII______AMX50 100, Panther 2,
VII______Black Prince, T-43, SU-100M1, T71, Auf.Panther
Inne_____SU-100, CGC, 59-16, T21, E8 Sherman, A-20,
DeepackTheProphecy
Posty: 72
Rejestracja: 09 wrz 2012, 11:42

Re: SU-14

Postautor: DeepackTheProphecy » 30 kwie 2013, 7:48

Gorzki93 - mówisz, że nie możesz się doczekać walnięcia z 203mm ? Usłyszysz bezcenne - ,,Było blisko,, - ,, Prawie! ,,.

Ta arta to matrix - wszystko działa w zwolnionym tempie hehe.
Moje osobiste zdanie o tym pojeździe - mobilność 2 x gorsza od owianego złą sławą pod tym względem GW Lokomotywy Tigera. Właściwie gdy masz bitwę po 5 art w teamie to Twój czas jest policzony. Zanim sie ustawisz, zanim namierzysz to lata mijają. Ja to obieram kurs, wciskam Enter i ide zapalić na balkon. Zawsze w przeciwnej drużynie jest ktoś kto stara się nakryć Cię po ,,tracer'ze,, - zapomnij że uciekniesz :)

Samo działo ( 203 ) jak już trafi to zabierze sporo DmG ale nim do tego dojdzie .. hehe :) na tym tierze Gw Panther panuje i to bezapelacyjnie. Arta do kupienia, zrobienia nastepnej i jak najszybszego zapomnienia. Jestem tak negatywnie do niej nastawiony, że nawet już nie gasze gwiazdek, omijam ją szerokim łukiem :)

Jest ktoś kto napisze mi wyraźnego plusa tej arty ?
Obrazek
Obrazek
Farfurek
Posty: 20
Rejestracja: 13 mar 2013, 20:08

Re: SU-14

Postautor: Farfurek » 01 maja 2013, 10:46

Równowaga w przyrodzie musi być. Albo gęsto strzelasz i się ruszasz, albo walisz w beret raz a dobrze.

Moim zdaniem 203 właśnie teraz sprawia największą frajdę. Zejścia na hita, trafienia za wysoki dmg, czasem nawet Bombardier (dwa zejścia po jednym strzale z 203). Warunek taki, że trzeba mieć mocnych załogantów (ja preferowałem z BIA) oraz wyposażenie dodatkowe (klima, dosyłaczka i skupiaczka. Także regulator silnika +10% mocy silnika).

Jak przeskoczysz na obj 212 to już tak słodko nie jest, bo masz wyższe losowania łącznie z top tierami. Zyskujesz nieco na HP, szybkości ładowania i ruchu, ale trzeba bardziej kombinować.

Przy su-14 stosowałem prostą taktykę. Jak dużo arty w grze, to tracowanie przeciwników. Przy takim splashu jaki daje 203 to szanse trafienia wysokie. Przy małej arcie wiadomo.

Po każdym strzale ruch do przodu albo do tyłu. Skręca mega słabo, więc szkoda czasu na zaloty. Zwiewałem parę metrów i jakoś szło. Unikałem jak ognia łamania drzew czy jazdy przez płotki, domki. A poza tym bardzo mocno zależysz od drużyny (nic nowego).

Reasumując, plusy:
1. 203 - dmg
2. 203 - splash!
3. Przeskok na wyższy tier nie przynosi szoku, ale miłe zaskoczenie (obj się rusza!). Nie mam GWT, ale sam się zastanawiam jak to będzie gdy zakończę przygodę z GW Panther.

Minusy:
1. Chyba najtrudniejsza arta swojego tieru.

Pozdr.

P.
stiopan
Posty: 169
Rejestracja: 24 sty 2012, 16:33

Re: SU-14

Postautor: stiopan » 05 maja 2013, 20:59

DeepackTheProphecy pisze:Jest ktoś kto napisze mi wyraźnego plusa tej arty ?


Ja napiszę: ma walnięcie. Czego chcieć więcej? Pigułka za 400 z Gw Pantery na mało kim robi wrażenie, za 800 z autobusa owszem. Na EL Haluf stawiasz Gandalfa na A2 i nikt nie przejdzie.
A zdjęcie ferdka czy innego lorraina na hita nie jest jakimś szczególnym wyczynem o którym długo się pamięta.
Fakt mobilność trochę boli, ale jak nie będziesz gapił się jak spada twój pocisk to zdążysz przed kontrą się ruszyć.
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: SU-14

Postautor: Abrakadabra77 » 14 maja 2013, 9:29

Wstępne dane z supertestu aktualizacji 0.8.6

Tier: VIII
Załoga: 6
HP: 410
Pancerz kadłuba: 50/30/20
Pancerz wieży: ?/?
Zakres obrotu wieży/wychyłu działa: +/- 4 stopnie
Prędkość obrotu wieży/wychyłu działa: 12 stopni/s
Prędkość obrotu kadłuba:
podstawowy ? stopni/s
elitarny ? stopni/s

Prędkość przód/tył: 30/8 km/h


Zasięg widzenia 310m
Zasięg radia
podstawowy 360m
elitarny 625m

Działa
Podstawowe

Penetracja :88/246/90
Obrażenia : 950/750/950
Szybkostrzelność: 2,59 strzałów/min
Czas przeładowania: ?s
Celność: 0,74
Czas celowania: 6,5 s
Ilość amunicji: ?

Elitarne
203mm B-4
Penetracja : 102/260/102
Obrażenia : 1850/1450/1850
Szybkostrzelność: 1,28 strzałów/min
Czas przeładowania: 47 s
Celność: 0,87
Czas celowania: 7,5s
Ilość amunicji: 16

Źródło http://ftr-wot.blogspot.cz
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
general444
Posty: 75
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:50

Re: SU-14

Postautor: general444 » 29 maja 2013, 19:53

ladowanie 47sek? czas celowania 7,5? no co to jest? moja laduje 35,5 z zaloga 100 i dosylaczem, to i tak dlugi czas czekania, a i trafic ciezko. WG widze ze chce bardzo oslabic role art w grze, jedni sie uciesza, inni w tym ja nie. no i co ja zrobie podczas walki, oddam max 4-5 strzalow bez pewnosci ze trafie i po grze

Wróć do „Czołgi radzieckie”