SU-14

Awatar użytkownika
Reznow45
Posty: 350
Rejestracja: 12 paź 2010, 15:41

Re: SU-14

Postautor: Reznow45 » 29 maja 2013, 20:12

47 to prędkość domyślna, z dosyłaczem i załogą to na pewno szybciej. Aczkolwiek i tak mocno osłabia ten pojazd (choć level-up 2 tiery to nei byle co, mało który czołg tak miał).
Garaż: T32, T28, M46, ISU, Centek I, Caernarvon, 13/75
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
genGUCIU
Posty: 15
Rejestracja: 22 lis 2012, 10:28

Re: SU-14

Postautor: genGUCIU » 30 maja 2013, 10:00

Wolneee, podczas przeładowania zdążę zjeść kanapkę i przepić łykiem herbaty - autentycznie! :lol: .... ale dla takiego 1800DMG w sam przód E-75 warto się pomęczyć ;) Osobiście przeciwpancernych nie używam.
Obrazek
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: SU-14

Postautor: Neoros » 30 maja 2013, 18:44

Zastanawiam się, które działo lepsze
152mm - strzela 2,7x na minutę za 0,95k dmg to daje 2,7k dmg/min (zrobiłem nim 3,1k w rundzie)
203mm - 1,4x za 1,85k i daje tyle samo

z tym, że 152, jak nie trafisz, możesz szybciej powtórzyć
a 203 ma penę...

i na LT lepsze 152...
203 lepszy splash
Obrazek
Awatar użytkownika
Kadastre
Posty: 133
Rejestracja: 12 gru 2011, 17:08

Re: SU-14

Postautor: Kadastre » 30 maja 2013, 20:22

@up
Tylko 203mm. To działo robi kolosalny DMG nawet bez przebicia czego 152mm nie jest w stanie zrobić. Z 152mm będziesz tylko drażnić wroga (o ile trafisz) dodatkowo na X tierach nie zrobisz większego wrażenia. 203 mm ma jak wiadomo potężny splash który to właśnie bynajmniej mnie ratuje przed LT, dalej idąc, lepiej szybciej ubić delikwenta np z X tieru niż pozwolić mu dalej strzelać, czasami kosztuje to zwycięstwo. Następna zaleta to możliwość zdjęcia większości tedeków wystawionych bokiem na strzał np takiego JT, tego zrobić się 152 mm bez trafienia w magazyn nie da.
Z 203mm wystarczy trafić 3 razy w coś co ma 1k Hp i masz około 3k dmg
Jeśli jednak przekładasz szybkostrzelność nad dmg z pestki i splash lepiej zostaw sobie Su-8
Obrazek
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: SU-14

Postautor: Neoros » 01 cze 2013, 12:09

Czy mając SU-14, po patchu będzie tak:
1. SU-14 zmienia nazwę na SU-14-2 (załoga nie zmienia się)
2. dostaję wymaksowane SU-14-1 z załogą na 50% ofc z dodatkowym miejscem w garażu
?
Czy jakoś inaczej?
Obrazek
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: SU-14

Postautor: Abrakadabra77 » 01 cze 2013, 12:22

Nie dostaje się żadnych darmowych maszyn. Mając SU-14 dostaniesz SU-14-2 na wyższym tierze. Przynajmniej tak to wygląda u mnie
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Awatar użytkownika
MorticianPL
Posty: 97
Rejestracja: 12 mar 2012, 15:47

Re: SU-14

Postautor: MorticianPL » 06 sty 2015, 21:31

Troszkę odświeżę temat bo muszę podzielić się swoim zawodem ze wszystkimi. O ile S-51 z 203mm było świetne, celne, zabójcze, szybkie, zwrotne i nawet z niewielkim kątem wychylenia działa w poziomie po prostu cudowne, o tyle SU-14-2 z tym samym działem 203mm i tą samą załogą wyszkoloną na 100% i przeładowaniem krótszym o jakieś 6sekund jest TRAGICZNE. Mam świadomość, że może nie jest to najbardziej zwrotna czy najlepiej kamuflująca się arta. Przełykam też mały kąt wychyłu działa, w końcu mam te 40kilka sekund to sobie poczekam na skupienie celownika przy ewentualnym obrocie, ale żeby nie trafić żadnego z 5 czy 6 oddanych strzałów gdzie E100 STOI w środku celownika NA PŁASKIM GRUNCIE (w S-51 to czysta okazja na fraga w 2 strzałach) to jest po prostu nie do przyjęcia. Nie wiem jak można kosztem kilku sekund ładowania tak spieprzyć celność tego działa. 217k expa które trzeba nabić do 212A będzie trwało wieki, podejrzewam, że zdążę wylądować w szpitalu, na odwyku od prochów, u psychiatry po kilku próbach samobójczych, stracę rodzinę, dom, moje dzieci będą miały dzieci, a ich dzieci swoje dzieci zanim w końcu ten ruski szajs opuści mój garaż...
and so let's talk about it!

SuperPershing, JagdPzE100, T34, VK4502B, KV-4, Ob.212A, AT2, AMX 13 75, St.Emil
W kolejce:
Indien Panzer, Tiger, T29, Hummel, Maus, Ob.261, AMX 13 90, ST-1,
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: SU-14

Postautor: Neoros » 07 sty 2015, 19:58

MorticianPL głupoty mówisz - SU-14-2, a miałem tą atrę naprawdę z rok w garażu, jeśli nie dłużej, to jedna z najlepszych art w grze IMHO. Supercelna, mimo długiego reloadu i przeciętnego aimtime'a. A jak przywaliła, a zwykle przywaliła dokładnie, to T30 bez trudu schodził z całego hapsa.
Polecam! Nawet bardziej niż Murykańską i Germańską! Ta arta to opór-topór na tym tierze.
Obrazek
Awatar użytkownika
MorticianPL
Posty: 97
Rejestracja: 12 mar 2012, 15:47

Re: SU-14

Postautor: MorticianPL » 09 sty 2015, 23:49

To ja może nie potrafię grać, chociaż po statystykach i gwiazdce na S-51 wnoszę, że nie jestem jakimś najgorszym lamusem jeśli o granie artą chodzi. Jest zmaksowana (tylko silnik dobijam), rammer i szybsze celowanie, a i tak nie zawsze trafia..
and so let's talk about it!

SuperPershing, JagdPzE100, T34, VK4502B, KV-4, Ob.212A, AT2, AMX 13 75, St.Emil
W kolejce:
Indien Panzer, Tiger, T29, Hummel, Maus, Ob.261, AMX 13 90, ST-1,
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: SU-14

Postautor: Neoros » 10 sty 2015, 11:27

Może problemem jest to, jak celujesz?
Celujesz
- Przed kadłub - źle
- Na bliższą gąsienicę, obok wieży - najlepiej
- Tuż za wieżą - prawie dobrze
- Pokrywa silnika - dobrze, można oneshotować T30
- Tuż za pojazd - dobrze
- Parę metrów za pojazdem - źle
Pamiętaj też, że parabola lotu chyba nie jest aż tak wysoka jak w bocianie. Jest niższa, bardziej płaska.
Ponadto polecam zainstalować celownik serwerowy i celownik z czasem lotu i kątem trafienia.
Na celność snapshotów się dziwiłem, bo często leciały w punkt. Ale radzę Ci przycelować do samego końca, a nie strzelać w momencie, kiedy kończy się celowanie - to najzłudniejszy moment w grze.
Obrazek

Wróć do „Czołgi radzieckie”