Mk VII Tetrarch

Awatar użytkownika
exmax
Posty: 229
Rejestracja: 17 maja 2011, 13:14

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: exmax » 31 gru 2011, 16:54

Jak ogladalem filmik z bitwy o nim to wcale nie byl taki szybki... BT-2 szybsze, ale dzialo niezle.
Kto pyta, nie błądzi.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Awatar użytkownika
Erd
Posty: 676
Rejestracja: 15 maja 2011, 11:41

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: Erd » 31 gru 2011, 16:55

Prawdopodobnie ;P T-26 na 4 hity
Skręt katastrofalny. To wogle chyba udaje że skręca...
Obrazek
Awatar użytkownika
kyrios
Posty: 924
Rejestracja: 25 gru 2010, 20:38

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: kyrios » 31 gru 2011, 16:59

Na papierze zapowiada się drugi wynik w grze - więcej niż 47st./sek. ma tylko M7 (48) ;)
W garażu: FCM36 PaK40*, AMX AC Mle.46, Löwe*, Ferdinand*, JagdPanther II*, T-50*, SU-100M1, ISU-152*, T29*
W planach:AMX AC Mle.48, AMX 50 Foch, T25 AT, SU-101, SU-122-54, Ob. 704
W grze jako: kyrios69 [BD] >> MWReplays

P.S. Nie rozmawiam o grze z ludźmi, których WinRatio to mniej niż 49%.
Awatar użytkownika
Daveed
Posty: 695
Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:40

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: Daveed » 31 gru 2011, 18:01

Słabo, spodziewałem się więcej... napiszę jednak to, co już powiedziałem na oficjalnym forum:
Bardzo koksiarskie działo, zwłaszcza jak na czołg premium, ale słabiutki silnik nie pozwala nacieszyć się prędkością maksymalną, dlatego pod względem ************* królem wśród niskich tierów pozostanie T2 Lt. Mimo wszystko fajny odstresowywacz, zagości w moim garażu na dłużej.
I was angry with my friend:
I told my wrath, my wrath did end.
I was angry with my foe:
I told it not, my wrath did grow.

To nie easter egg! To tekst odpowiedzialny za bezpieczeństwo międzynarodowe, więc zostaw i idź psuć coś innego.
Ehh...
Awatar użytkownika
Paindemonium
Posty: 210
Rejestracja: 16 maja 2011, 15:24

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: Paindemonium » 01 sty 2012, 20:28

Mnie czołg sie podoba. II tier oznacza ze go będzie losowało do max II tier bitew i nie wyżej. Działo 4 tieru oznacza że zacznie się rzeź niewiniątek. Pancerz słaby ale jaki pancerz jest dobry na tym tierze :).
Cmoknij mnie w pompkę, gram dla siebie nie dla innych :)
pieknorog
Posty: 97
Rejestracja: 29 wrz 2011, 8:37

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: pieknorog » 05 sty 2012, 18:57

Działa. Pewnie szybko ten czołg znerfią, jest za dobry jak na II tier.



Doszedłem do wniosku, że Tetrarch to taki Type 59, tylko, że na niższych tierach.
W garażu goszczą: IS-7, T-54, E-75, Lowe, Ob. 212, T-50 , Pz II C, Pz II
Czekają na kredyty: Lorraine 40
Zabrakło cierpliwości dla: KV-4
Awatar użytkownika
Guziec87
Posty: 257
Rejestracja: 28 lis 2011, 23:26

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: Guziec87 » 05 sty 2012, 20:49

Może i jest dobry, ale ja chyba nie umiem nim grać. Dziś na 7 bitew całe 1 zwycięstwo.
W dodatku grałem w plutonie z drugim Tetrarchem. Armatka fajna, ale pancerz...miałem napisać tragiczny, ale przecież zachowuje się, jakby pancerza nie było...

Nie powiem, gra się nim całkiem przyjemnie, gdyby jeszcze miał szczęście do teamów i zwycięstw...
Garaż: AMX 12t, Aufkl. Panther, Pz IV, VK 3601, Panther, Indien-Panzer, Leopard PTA, E-50M, Tiger II, Lowe, E-75, E-100, Maus, StuG III, Nashorn, JagdPanther, RHM, JagdPanther II, Jagdtiger, GW Tiger(P), KV-1, KV-85, IS, kilka lolków

Obrazek
Awatar użytkownika
Smok_91
Posty: 1194
Rejestracja: 16 lip 2011, 7:45

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: Smok_91 » 05 sty 2012, 21:53

mi sie on bardzo podoba :D wcale taki straszny skręt nie jest ;) na mój gust całkiem zwinny pojazd. jak jest więcej jak 3 pojazdy w teamie to robią zamęt niczym T-59 :D można by rzec, że to właśnie taka jakby kopia na niższym tierze, ale bez wykoszetującego pancerza. fajna zabaweczka, póki co, zostawię sobie go dla relaksu i zabawy :)
Obrazek
Paulusmaximus pisze:gongi za 1200+ HP powodują orgazmy u dziewic w Jordanii.
DJPremier
Posty: 165
Rejestracja: 13 maja 2011, 15:19

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: DJPremier » 05 sty 2012, 22:06

TERTRAH jest absolutnie genialny,64 pen na 2 tierze olaboga !
Zostawiam :D
Sniper Elite V2 !
Splott
Posty: 160
Rejestracja: 26 gru 2011, 17:48

Re: Mk VII Tetrarch

Postautor: Splott » 05 sty 2012, 22:15

Czolg jest dobry, moze sie wydawac zly ale pewnie tak samo jak ja macie zaloge 50% bo szkoda kasy na niego zeby kupowac zaloge 75%. Przyzwyczajeni do zalog 100% w wysoko tierowych pojazdach, przejscie do takiego modelu w skali z zaloga 50% moze sie wydawac okrutne. Mnie osobiscie wkurza tylko to jak dlugo musze celowac, zanim celownik sie zgra to sie zalatwie w WC akurat. Ale wiem ze to przez zaloge i pomijajac to - czolg dobry. Ale gowno zarabia wiec grac nim nie bede.

Wróć do „Czołgi radzieckie”