KW-4

Awatar użytkownika
Tusjan
Posty: 8
Rejestracja: 14 maja 2013, 10:07

Re: KW-4

Postautor: Tusjan » 14 maja 2013, 11:41

KV 4 bardzo mnie rozczarował... bowiem jest to czołg z którym wiązałem wielkie nadzieje oraz plany. Kupiłem go i... dupa strasznie się rozczarowałem... na papierze tank super ten pancerz... po prostu poezja... a w realu... każdy kto nie jest nobem wie gdzie mnie strzelić... co prawda ustawiając się bokiem pod kontem odbija wszystko w zasadzie... ale bitwa nie polega na staniu i czekaniu aż ktoś podjedzie akurat tak jak my chcemy :P. czołg wolny a w ruchu ciężko jest kontować i każdy nas wali jak chce... bo kto nie chce rozwalić KV 4 Arta nas wali... każdy nas objedzie... zawiodłem się ale chce ST I i będę je miał.
-> World of Warships - walcz na morzu!
Baret666
Posty: 46
Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:56

Re: KW-4

Postautor: Baret666 » 14 maja 2013, 11:54

Niestety, pancerz stracił na znaczeniu w WOT od czasu wprowadzenia golda za srebro. KW 4 faktycznie potrafi wytrzymać co nieco, jednaj mam wrażenie, że po pierwszym strzale 3/4 pojazdów ładuje pociski premium.
No ale czołg nie jest jakąś kompletną padaką. W miarę dobrym losowaniu (czyli z przewagą 8T) potafi całkiem sporo namieszać w rozgrywce. I wbrew pozorom jest całkiem mobilny jak na takiego kloca.
Awatar użytkownika
Tusjan
Posty: 8
Rejestracja: 14 maja 2013, 10:07

Re: KW-4

Postautor: Tusjan » 14 maja 2013, 12:01

Owszem całkiem, całkiem z mobilnością... i przy takiej bitwie z VIII to często potencjalne otrzymane obrażenia to jakoś 7000 :P na razie mam działo z KV 3... wiec jeśli ktoś grał KV 3 to wie ze sniper to nie jest...

Zrezygnuj z maniery pisania trzech kropek zamiast znaków przestankowych. W każdym poscie to samo
Pejotl79
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: KW-4

Postautor: Neoros » 14 maja 2013, 20:11

Kwestia skilla, ja ze 152mm M-10 (zwany Trollem) na KV-2 snajpiłem przez pół mapy. Skutecznie. A co dopiero ZiS! TO JEST PRAWDZIWA SNAJPERKA! Polecam. Jedyne co w niej boli to słaby dmg, ale rekompensuje to pena i rof.

Pozdrawiam.
Neoroş
Obrazek
Awatar użytkownika
yukisan
Posty: 138
Rejestracja: 04 wrz 2011, 16:16

Re: KW-4

Postautor: yukisan » 15 maja 2013, 13:58

Neoros pisze:Kwestia skilla, ja ze 152mm M-10 (zwany Trollem) na KV-2 snajpiłem przez pół mapy. Skutecznie.
Pozdrawiam.
Neoroş


Hamuj waść piętą bo grubo przesadzasz !
Pół mapy czyli jaki dystans ? Minimum 300 metrów. Udowodnij mi swoją skuteczność w granicach przynajmniej 5% na tej odległości, a nazwę Cię Master Yoda. W przeciwnym wypadku pozostaniesz blagierem.

Troll był moim ulubionym działem dłuuugi czas, obecnie odkurzyłem go na SU-152. Przy strzałach na 150 metrów przy pełnym skupieniu notorycznie zdarzają się pudła, a powyżej tej granicy to już tylko ślepy traf. Owszem, zdjęłem gościa z 200 metrów na strzał, ale był to czysty fart.
W KW-4 przetestowałem 107 mm i rzeczywiście sprawdza się lepiej - moim zdaniem - przede wszystkim dzięki szybszemu przeładowaniu i precyzji. Bitwy na tych tierach są często bardzo dynamiczne i każda sekunda może przeważyć szalę zwycięstwa.
Podobno za firewallem istnieje życie ...

Obrazek
Awatar użytkownika
Tusjan
Posty: 8
Rejestracja: 14 maja 2013, 10:07

Re: KW-4

Postautor: Tusjan » 15 maja 2013, 16:05

czy ja mówiłem o zisie?? zdaje mi się ze nie. W KV 4 boli ten DMG czasem tylko 250 :(
Czołg ogólnie dziki. ciężko mi się do niego przyzwyczaić. i porażka bardzo mocno bije po kieszeni. przynajmniej do czasu aż go okiełznamy :D
Awatar użytkownika
zmechol666
Posty: 157
Rejestracja: 12 sty 2012, 1:35

Re: KW-4

Postautor: zmechol666 » 15 maja 2013, 22:53

Neoros pisze:Kwestia skilla, ja ze 152mm M-10 (zwany Trollem) na KV-2 snajpiłem przez pół mapy. Skutecznie. A co dopiero ZiS! TO JEST PRAWDZIWA SNAJPERKA! Polecam. Jedyne co w niej boli to słaby dmg, ale rekompensuje to pena i rof.

Pozdrawiam.
Neoroş

Kwestia skilla?? WoT to nie jest CS, Quake albo nawet War Thunder ;) skill akurat w tej grze odgrywa mało istotną role, ( nie mówię że w cale nie odgrywa ) gra jest zbyt wolna nawet jeśli jedziesz w szybkim pojeździe i strzelasz w ruchu. Skuteczne snajpienie z Trollem przez pół mapy... ;) też bym chciał to zobaczyć :roll:
KW-4 to dobry pojazd, dość dobrze go wspominam, może nie miałem na nim super-hiper wyników ale niejednokrotnie przesądzałem o losach walki, śmiało może nawiązać równorzędną walkę z każdym innym 8 tierem a dobrze ustawiony to nic go nie ruszało, jedynie arta ostro potrafiła go sklepać. Topowe działo bardzo humorzaste, celność całkiem dobra, penetracja też ale skupianie i damage dość kontrowersyjne.
Pozdro
ufolex1
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:46

Re: KW-4

Postautor: ufolex1 » 15 maja 2013, 23:01

Tusjan pisze:KV 4 bardzo mnie rozczarował... bowiem jest to czołg z którym wiązałem wielkie nadzieje oraz plany. Kupiłem go i... dupa strasznie się rozczarowałem... na papierze tank super ten pancerz... po prostu poezja... a w realu... każdy kto nie jest nobem wie gdzie mnie strzelić... co prawda ustawiając się bokiem pod kontem odbija wszystko w zasadzie... ale bitwa nie polega na staniu i czekaniu aż ktoś podjedzie akurat tak jak my chcemy :P. czołg wolny a w ruchu ciężko jest kontować i każdy nas wali jak chce... bo kto nie chce rozwalić KV 4 Arta nas wali... każdy nas objedzie... zawiodłem się ale chce ST I i będę je miał.



W KV-4 porażka zawsze cholernie boli.
14k za śmierć + 3-9k za materiały eksploatacyjne + 1k za każdy oddany strzał. A do tego trzeba liczyć, że obrażenia krytyczne (jeśli dobrze zauważyłem) też podnoszą koszty naprawy.

A czołg to po prostu cud. Dasz skill na lepsze obroty oraz mniejszy opór podłoża i kontowanie to nie problem. A jak dasz kontrolowane uderzenie + oslonę przeciwodłamkową to i nawet Mausa możesz taranować ;D Tylko gdyby był troszkę szybszy ;)
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: KW-4

Postautor: Neoros » 17 maja 2013, 7:02

Neoros pisze:Pół mapy czyli jaki dystans ? Minimum 300 metrów. Udowodnij mi swoją skuteczność w granicach przynajmniej 5% na tej odległości, a nazwę Cię Master Yoda. W przeciwnym wypadku pozostaniesz blagierem.

Ok. z panterką było 450m, często trafiam do celów o ok. 250-300m ode mnie, ale fakt faktem, że M-10 z 50m przy pełnym skupieniu na bezruchu jest w stanie spudłować.

A teraz wracamy do kv-4:
Neoros pisze:W KW-4 przetestowałem 107 mm i rzeczywiście sprawdza się lepiej - moim zdaniem - przede wszystkim dzięki szybszemu przeładowaniu i precyzji. Bitwy na tych tierach są często bardzo dynamiczne i każda sekunda może przeważyć szalę zwycięstwa.

+1
zmechol666 pisze:śmiało może nawiązać równorzędną walkę z każdym innym 8 tierem a dobrze ustawiony to nic go nie ruszało, jedynie arta ostro potrafiła go sklepać.

+1 też z tego korzystam, potrafi bez problemu przyjąć na siebie 50 i więcej pocisków.
zmechol666 pisze:Topowe działo bardzo humorzaste, celność całkiem dobra, penetracja też ale skupianie i damage dość kontrowersyjne.

-1 imo przy takim klocku lepsze skupianie nie jest potrzebne
+1 co do dmg, mimo, że ciut lepszy rof lekko rekompensuje...

I najważniejsze:
Skill to w tej grze ok. 80% wygranej!
Obrazek
Awatar użytkownika
Gorzki93
Posty: 536
Rejestracja: 21 sty 2012, 20:29

Re: KW-4

Postautor: Gorzki93 » 19 maja 2013, 10:40

Mam ten czołg odkąd go wprowadzili i dalej nie mogę dokulać expa na ST-I. Gdy walczę z noobami roznoszę ich jak gnój po polu, ale często zdarza się ogarnięty gracz ze wsparciem meda czy magazynkowego lighta i tu jest problem. Pancerz to papier dla takich czołgów jak KT, IS-3, Caernevon, Pantery... Kątowanie nic nie daje jak wróg strzela w łączenie płyt na kadłubie (bardzo słabe, 160 peny wchodzi), gniazdo KM, nadbudówkę. Zaraz ktoś zawoła: Ten czolg się kątuje jak VK4502B! Tylko że zazwyczaj nie można tego robić, bo osłabimy szturm albo zostaniemy sami podczas odwrotu kompanów. Mapy Himmelsdorf na tym czołgu nawet nie pamiętam, za to bardzo często losuje Lakeville, czasem pustynne (gdzie w wielu miejscach jesteśmy jeżdżącym wrakiem). Na 220 bitew ukulałem prawie 90k expa i powolutku idę do ST-I, ale gra tym czołgiem nie daje satysfakcji. Za to jak już się uda to jest epicko. Zwłaszcza po 14 strzałach w dziób wziętych za 0 DMG. Po prostu ten czołg ma taka fazę, że raz na 10 bitew włącza mu się God Mode i ze starcia z 4 ciężkimi wychodzimy z 100% HP.
X_______T110E5, IS-7
IX_______T95, VK45.02B
VIII______AMX50 100, Panther 2,
VII______Black Prince, T-43, SU-100M1, T71, Auf.Panther
Inne_____SU-100, CGC, 59-16, T21, E8 Sherman, A-20,

Wróć do „Czołgi radzieckie”