KW-1

Newbiep
Posty: 444
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:53

Re: KW-1

Postautor: Newbiep » 17 wrz 2013, 9:08

122mm zada dmg 100+ zawsze, nawet krowom pokroju KW3 (KW1S to inna bajka - w niego wchodzi nieprzewidywalnie, ale to KW1S i ma pancerz ze stalindingum) :) ono nie ma przebic... ono ma obic i zrobic dmg bez przebitki ;) a jak sie wbije w jakiegos hellcata, miekka czesc HT, albo meda to jest mily suprise i hit za ~400
Z dziennika zwiadowcy #1, czyli podstawy zwiadu
[spoiler][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_f5qF-MMdgs[/youtube][/spoiler]
Obrazek
-> World of Warships - walcz na morzu!
duckkiller
Posty: 240
Rejestracja: 19 sie 2011, 11:49

Re: KW-1

Postautor: duckkiller » 17 wrz 2013, 10:33

A mi sie KWulcem gra srednio. Nie przepadam za nim - po grze maszynami niemieckimi ciezko sie przestawic na celnosc, pene i skupianie 85. Przy tych wszystkich eventach kazdy ma kase na golda i glowny atut czolgu czyli pancerz nie robi na nikim wrazenia. Jeszcze grajac na na 5 tierze jest znosnie ale juz na 6 to dla wielu czolgow free frag. Co prawda zaloga dopiero na 85% i mam nadzieje ze bedzie lepiej. Z tego co pamietam grindowalem armate 85mm grajac haubica i musze znow sie z nia przeprosic. Na nizszych tierach kazdy na hita a i wyzsze mozna ladnie podziabac.
Forum uzywam w pracy... Przepraszam, ale nie mam tu polskich czcionek.
TigerSmasherPL
Posty: 137
Rejestracja: 02 sty 2013, 16:33

KW-1

Postautor: TigerSmasherPL » 27 lut 2014, 15:09

Kawulec jako free frag? Dla 7 może i tak, ale z 6 nie miałem większych problemów
w garażu:
E-100, E-50M, JgE-100, E-25, Panther88, Rhm-B WTF ,Loewe, ST-I (stock :/ ) i inny złom razem ok 40-50 tanków, zapraszam do klanu EX_NO [spoiler]http://world-of-tanks.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=16977[/spoiler]
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: KW-1

Postautor: Neoros » 27 lut 2014, 20:52

TigerSmasherPL pisze:Kawulec jako free frag? Dla 7 może i tak, ale z 6 nie miałem większych problemów

Tym razem się zgodzę z przedmówcą - pojedynek KV-1 kontra KV-1s w mieście prawie na pewno wygra V tier...
Obrazek
Awatar użytkownika
MorticianPL
Posty: 97
Rejestracja: 12 mar 2012, 15:47

Re: KW-1

Postautor: MorticianPL » 27 lut 2014, 21:34

Najlepszy 5 i jeden z większych wrogów dla 6 tieru. Przy ogarniętej jeździe i tej szybkości przeładowania x zadawany dmg to można naklepać całkiem pokaźne uszkodzenia. Jest to pierwszy czołg na którym zrobiłem medal Poola, bardzo dobrze zarabia i z bólem serca pozbywałem się go z garażu...
and so let's talk about it!

SuperPershing, JagdPzE100, T34, VK4502B, KV-4, Ob.212A, AT2, AMX 13 75, St.Emil
W kolejce:
Indien Panzer, Tiger, T29, Hummel, Maus, Ob.261, AMX 13 90, ST-1,
ZmutowanaKałamarnica
Posty: 1
Rejestracja: 23 gru 2014, 13:10

Re: KW-1

Postautor: ZmutowanaKałamarnica » 23 gru 2014, 14:35

KV-1- Znakomity Radziecki Czołg Ciężki V Tieru. Niezwykle popularny w grze. Jest to czołg niezle opancerzony. Ma dobrze opancerzoną wierzę po zbadaniu ( 110/110/110 mm grubości). Bardzo dobre działo z niezłą penetracją szczególnie po kupieniu pocisków Gold - około 240mm penetracji przebije pancerz wszystkich czołgów 5,6 i 7 Tieru. Przydaje się też Haubica ponieważ gdy będziemy odgrywać rolę ,,snajpera'' w drużynie i będziemy campić w krzakach przy bazie na wykryte Czołgi, i jeśli trafimy na czołg który jest do nas obrócony tyłem lub stoi bokiem to około 100 penetracji wystarczy aby zadać mu potwornie wysokie obrażenia lub wyeliminować go z bitwy za 1 strzałem. Minusem Haubicy jest w przeciwieństwie do działa mają wolne przeładowanie - około 10,5 sekund. Spora liczba HP jak na swój Tier gwarantuje przeżycie kilku strzałów. Minusem KV-1 jest 34km/h prędkości max. w którą Czołg rozpędza się bardzo wolno. Nawet mi z góry przy zamku na Himmelsdorf udało się wyciągnąć tylko 52 km/h :|
JAK GRAĆ
Mając Działo z dużą penetracją powinniśmy szybko wystartować i trzymać się blisko 2 linii frontu ( Czołgi Średnie) i prowadzić starcia na krótkim dystansie - ustawiony prosto do przeciwnika KV-1 będzie trudnym przeciwnikiem do pokonania dla czołgu nawet 6 Tieru. Logiczne że po kilku (oby) wygranych starciach z 640 HP zostanie nam około 200 i wtedy następuje zmiana planu. wycofujemy się i jedziemy w inne miejsce aby nikt nas nie wykrył ponieważ prawdopodobnie Artyleria zrobi z nas durszlak. chowamy się za zniszczonymi czołgami/skałami itd. i wysyłamy czołgi przeciwnika do garażu. Gdy zdarzy się sytuacja gdzie zostaną u przeciwnika same czołgi niższego poziomu i 0 Artylerii możemy wyjść z kryjówki na wolniejsze pole bitwy i udać się zajmować bazę przeciwnika, lecz trzeba się mieć cały czas na baczności. :? .
Sposób 2
Mając Haubice powinniśmy zostać przy bazie lub kryjówki i uzbroić się w cierpliwość i czekać aż towarzysze z drużyny wykryją widoczne dla nas czołgi wroga- wtedy nie pozostaje nam nic innego jak kliknąć Shift ( Tryb Snajperski ) wymierzyć oddać strzał i cieszyć się z uszkodzeń jakie zadaliśmy wrogowi. i to samo z innymi czołgami. nie powinniśmy stracić jakiejkolwiek ilości HP gdy będziemy niewykryci. Jednak gdy zostanie w drużynie tylko twój czołg to musisz zmienić kryjówkę ( przenieść się dużo bliżej bazy i nadal pozostać niewidocznym) i patrzyć na bazę. jeśli wykryjesz wroga strzel lecz potem się schowaj ponieważ wróg nie jest taki głupi i jeśli zobaczy z której strony leci pocisk zacznie coś podejrzewać i będzie patrzył w tamtą stronę więc nadal tam czekaj. jeśli jednak będzie jechał w twoją stronę to będziesz miał spore kłopoty ponieważ może go i zabijesz lecz na 95% będziesz wykryty a jeśli będzie więcej wrogów w twojej bazie to pozostaje ci się modlić aby byli oni wolni i nie dojadą w 10,5 sekund w twoją campę zanim przeładuje si się Haubica. jeśli jednak tak to stracisz wiele HP lub zginiesz szczególnie jeśli będzie ich dwóch ponieważ jednego to i możesz ,,dednąć'' ale drugi nie będzie czekał 10,5 sekund aż znów broń się przeładuje - chyba że też będzie miał podobny czas przeładowania pocisku :D ale taka sytuacja nie zdarza się często.
Jeśli jednak taka sytuacja zdarzy się a w Twojej bazie będą czołgi 5,6 i 7 Tieru Nie masz Szans :mrgreen:
Podsumowanie : Niebezpieczny Czołg dla praktycznie każdego z kim jest w bitwie.

---
Pisz posty schludniej, bo trudno się doczytać czegokolwiek.
-lszekg
Madrian
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:05

Re: KW-1

Postautor: Madrian » 23 gru 2014, 16:59

Nie przesadzajmy. KV-1 to dobry czołg i ma parę zalet.
Niestety, wymaga już umiejętności zagrywania pancerzem.
Przy dobrym wykorzystaniu pancerza, potrafi odbijać pociski z VII tieru.
Niestety ma też sporo wad.
Słabe boki i tył. Łatwo go podpalić, jeżeli wiemy gdzie celować.
Jego "legenda" skłania niektórych graczy do wykonywania bezsensownych manewrów.
I potem płonie taka sierotka w szczerym polu.
Niezwykle istotną wadą jest nikły zasięg widzenia. Co sprawia, że bez zwiadowcy, ten czołg to jadący cel dla niemal każdego.

Poza tym, każdy LT, od IV tieru - w pojedynku 1:1, klepie KV-1 aż miło, jeżeli tylko może go objechać. Wiele MT też to potrafi.

Nie mniej, jest to czołg na którego trzeba uważać, i który potrafi wywołać uśmiech na twarzy kierowcy.
Ale jak każdy czołg w grze - nie zastąpi kierowcy myślenia i umiejętności.
Co dziś wybrać na wizytę u sąsiadów: WZ-131, AMX 13 75, PZ 35T, Leopard, PzIII/IV, VK3601H, E-75, STUG III G, JgPanther II, Cromwell, Val AT, Alecto, Chaffe, T71, M4, M41, T29, Hellcat, T-127, LTTB, T-28, T-34, T-43, KV-85, KV-4, IS-3, ST-1,SU-85, Chi-He... ???
gavcze
Posty: 4
Rejestracja: 17 lip 2015, 7:09

Re: KW-1

Postautor: gavcze » 27 sie 2015, 9:03

Też uważam bagatelizowanie KW-1 za mało profesjonalne podejście. To ciężki czołg, owszem, można go łatwo zajechać i rozbić od boku, ale jeśli ktoś wie jak kątować, to może tym zrobić spore spustoszenie na mapce. Także ja ten czołg wspominam i wspominać będę z sentymentem.

Wróć do „Czołgi radzieckie”