Nic się nie zmieniło po 8.1
Nic więcej nie rykoszetuje, nie przyspiesza lepiej - jest sobą, losowania identyczne a czy łaskawe? To zależy od tego, co kto lubi. Bardzo często jest #1 w teamie - co trzecia bitwa.
A 50B? No cóż - nie jest tak wyraźnie lepszy od 120ki by warto było się weń pchać. Trochę więcej pancerza i mobilności niewiele zmienia. Dla arty kompletnie bez różnicy, dla normalnych tanków trochę trudniej, chociaż nadal papier. Z tyłu i po bokach wręcz taki sam.
Tymczasem po stronie wroga nie ma już tieru 7 tylko ósmy. Nie liczę skautów czy arty.
AMX 50 120
Re: AMX 50 120
Witam,
mam od niedawna to bydle
co mogę powiedzieć od siebie (wieża w pionie jest tragiczna, ani się nie podniesie ani nie opuści)
ale mam do Was pytanie. Jak najlepiej przyspieszyć ładowanie pocisku? w jakie perki inwestować?
Mam braterstwo broni na wszystkich załogantach i założoną wentylację, ale urywa mi może trochę ponad 2 sekundy. Co można jeszcze zrobić?
pozdrawiam
mam od niedawna to bydle

co mogę powiedzieć od siebie (wieża w pionie jest tragiczna, ani się nie podniesie ani nie opuści)
ale mam do Was pytanie. Jak najlepiej przyspieszyć ładowanie pocisku? w jakie perki inwestować?
Mam braterstwo broni na wszystkich załogantach i założoną wentylację, ale urywa mi może trochę ponad 2 sekundy. Co można jeszcze zrobić?
pozdrawiam
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
- general444
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:50
Re: AMX 50 120
Nic nie mozesz wiecej zrobic. Moj laduje 2.73 bodajze pocisk. Tez mam wentylacje i towarzyszy.
A co do czolgu to trzeba sie przyzwyczaic do tego wychylu dziala w pionie, sam mialem z tym problemy. Szczegolnie na poczatku jak go testowalem i taki mt-25 z malej gorki mnie gryzl po iles tam hp a ja nie wiedzialem jak go ustrzelic bo wokol plaski teren
A co do czolgu to trzeba sie przyzwyczaic do tego wychylu dziala w pionie, sam mialem z tym problemy. Szczegolnie na poczatku jak go testowalem i taki mt-25 z malej gorki mnie gryzl po iles tam hp a ja nie wiedzialem jak go ustrzelic bo wokol plaski teren
Re: AMX 50 120
poradźcie mi bo chyba nie potrafie nim grać. po 118 bitwach już spadłem poniżej 50%.
jak jeszcze miałem działo 100mm to miałem nawet 55%. A teraz systematycznie spada.
Z moich wad ten wóz ma: słaby pancerz, beznadziejny wychył działa góra/dół
i tu moja prośba do Was: jak nim grać, jaka taktyka, żeby być bardziej przydatnym na polu walki?
jak jeszcze miałem działo 100mm to miałem nawet 55%. A teraz systematycznie spada.
Z moich wad ten wóz ma: słaby pancerz, beznadziejny wychył działa góra/dół
i tu moja prośba do Was: jak nim grać, jaka taktyka, żeby być bardziej przydatnym na polu walki?
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
- general444
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:50
Re: AMX 50 120
Tez z nim mialem problemy bo bardzo ciezko sie tym czolgiem gra. Wg mnie najlepiej to pol walki snajpic albo unikac ognia i wyjezdzac przeciwnikowi z boku lub tylu. A gdy juz padnie troche wrogich czolgow to wtedy ruszac na atak i wykanczac niedobitkow. Najlepsze sa dla niego czolgi pojedyncze ktore sie oddalily od grupy ktore mozemy zniszczyc magazynkiem
Re: AMX 50 120
Poczekaj 3-5 minut na respie i dopiero rusz do walki.
Nie sprawdza się tyko wtedy, gdy po tym czasie jest wynik coś, jak 0:8, 2:10, lub cokolwiek w tym stylu...
W reszcie przypadków powinno dać genialny skutek.
Nie sprawdza się tyko wtedy, gdy po tym czasie jest wynik coś, jak 0:8, 2:10, lub cokolwiek w tym stylu...
W reszcie przypadków powinno dać genialny skutek.

Re: AMX 50 120
nie lubie nim grać. jak na IX tier jest zbyt bezbronny. pancerz wręcz przyciąga pociski o jakimkolwiek odbijaniu zapomnijmy. 3,3 pomiędzy pociskami to wcale nie tak szybko no i wieża. ani jej za bardzo nie podniesiemy ani też nie opuścimy tego działa. do tego wysoka sylwetka.
albo w plutonie, najlepiej z innym magazynkiem, ale na farta. bo przeważnie team nam nie pomaga.
takie moje zdanie
albo w plutonie, najlepiej z innym magazynkiem, ale na farta. bo przeważnie team nam nie pomaga.
takie moje zdanie
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2
Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
Re: AMX 50 120
AMX50 120 wspominam calkiem dobrze
Moze nie ma pancerza, moze swoim ddzialem macha jedynie na boki, bo do gory i na dol to juz nie moze, ale 4 silne strzaly sa lepsze od 6sciu srednich z AMX50 100 (ok 3s szybciej wyprozniony magazynek). Strzal co 3,3s dobrze zgrywa sie z czasem celowania (3s, choc to bylo nieco szybsze z racji modulow), dzieki czemu mozna od razu wypalic po zaladowaniu pestki. Przeszedlem go w 181 bitew, co jest u mnie ewenementem
Najszybciej wyekspiona IX z wszystkich jakimi gralem... szybciej nawet od fenomenalnych wg mnie JTigera, T-54, E50 i Ob704, ba nawet osemki mecze dluzej
Jednak nalezy wziac tutaj poprawke na to, ze gaski i po czesci dzialo odkrylem za freexpa (np w JTigerze odkrylem i gaski i dzialo, a w Ob704 dzialo juz bylo na starcie i tylko gaski odkryte za free)
Statystyki tez mam na nim niczego sobie
-2,2k sredniego DMG
-56,4% WR
-40,3% porazek i 3,3% remisow
-84,4% celnosc (akurat tutaj slabo, wyprzedza tylko ISa8 z IX HT)
-880 sredniego expa (!!!) bez premium (nie wiem, czy liczy gwiazdki)
-34,8% przetrwanych bitew
Na poczatku bitwy uzywalem go jak TD z magazynkiem, wybieralem cele, ktore dalo sie sciagnac na magazynek, lub najgrozniejsze w razie braku jednomagazynkowcow. Nigdy nie oddalalem sie zbytnio od miejsc, gdzie moglem spokojnie przeladowac. Nie jeden raz wykorzystywalem w tym celu pomidorki, blokujac je na srodku mapy i chowajac sie za nimi. Wiem, chamska i perfidna zagrywka i nie powinno tak sie robic, ale dzieki "poswieceniu" np jakiegos 200-effowego tygryska lub np 300-effowego mausa , ktory i tak nie zrobilby nic, moglem zaladowac kolejny magazynek i zdecydowac o wygranej bitwie. Ogolnie rzecz ujmujac staralem sie trzymac na tyle daleko, by byc bezpiecznym, a jednoczesnie na tyle blisko, zeby stale zadawac DMG.
Uzywalem nastepujacego zestawu modulow:
-stabilizator
-szybsze skupienie
-wentylacja
Zaloge uksztaltowalem mniej-wiecej tak (obecnie siedzi ona w 50B):
-dowodca: zarowka, cammo, naprawa, wszechstronnosc
-celowniczy: cammo, snajper, strzal z biodra, naprawa
-kierowca: cammo, gladka jazda, naprawa, jazda terenowa
-radiowiec: cammo, rozeznanie w sytuacji, naprawa, "+"
ZALETY:
-ok 260 penetracji na zwyklej ammo (wystarcza na wszystko)
-APCR z 320 penetracji na goldzie (prawdziwa rzez, dla tych ktorym znudzily sie zwykle pestki)
-magazynek zdejmujacy od 1200 do 2000 na serie
-ogromne obrazenia dla modulow w pojedynczej serii strzalow (kal. 120mm robi swoje)
-bardzo latwo podpalic przeciwnika (1-2 strzaly i plona)
-duuuzy zapas amunicji
-nawet dobre cammo po wyszkoleniu zalogi
-mobilny, nawet bardzo
-dobre katy na pancerzu, potrafi zlapac rykoszet od czasu do czasu
-80mm na bocznym pancerzu (w ostatecznosci, gdy wylosuje na topie, mozna pokusic sie o umiejetnie postawiony sidescrap)
-1750 HP
-dobra ekonomia jak na IX tier
WADY:
-wychylenie dziala do gory i w dol
-pancerz nie chroni przed niczym poza scoutami (chyba, ze zlapie jakis rykoszet)
-czesto uszkodzony ammorack (choc ani razu nie eksplodowal)
-czesto ginacy kierowca i celowniczy
-3,3s miedzy pestkami w porownaniu do 2,73 na nastepcy
-~3s skupianie w porownaniu do 2,5s na AMX50B
-~33s rld magazynka
-trafienie od arty w 70% przypadkow konczy zabawe (jesli nie zdejmie na strzal, to w srodku robi niezly sajgon)
-kazdy strzal za "0" boli jeszcze bardziej niz w normalnym czolgu
-na stockowym silniku dosyc mulowaty... jak typowy HT
-smierc dowolnego zaloganta wydluza czas przeladowania magazynka, jedyny pojazd (poza 50 100 i 50B) w ktorym leczenie radiooperatora ma sens



Statystyki tez mam na nim niczego sobie

-2,2k sredniego DMG
-56,4% WR
-40,3% porazek i 3,3% remisow
-84,4% celnosc (akurat tutaj slabo, wyprzedza tylko ISa8 z IX HT)
-880 sredniego expa (!!!) bez premium (nie wiem, czy liczy gwiazdki)
-34,8% przetrwanych bitew
Na poczatku bitwy uzywalem go jak TD z magazynkiem, wybieralem cele, ktore dalo sie sciagnac na magazynek, lub najgrozniejsze w razie braku jednomagazynkowcow. Nigdy nie oddalalem sie zbytnio od miejsc, gdzie moglem spokojnie przeladowac. Nie jeden raz wykorzystywalem w tym celu pomidorki, blokujac je na srodku mapy i chowajac sie za nimi. Wiem, chamska i perfidna zagrywka i nie powinno tak sie robic, ale dzieki "poswieceniu" np jakiegos 200-effowego tygryska lub np 300-effowego mausa , ktory i tak nie zrobilby nic, moglem zaladowac kolejny magazynek i zdecydowac o wygranej bitwie. Ogolnie rzecz ujmujac staralem sie trzymac na tyle daleko, by byc bezpiecznym, a jednoczesnie na tyle blisko, zeby stale zadawac DMG.
Uzywalem nastepujacego zestawu modulow:
-stabilizator
-szybsze skupienie
-wentylacja
Zaloge uksztaltowalem mniej-wiecej tak (obecnie siedzi ona w 50B):
-dowodca: zarowka, cammo, naprawa, wszechstronnosc
-celowniczy: cammo, snajper, strzal z biodra, naprawa
-kierowca: cammo, gladka jazda, naprawa, jazda terenowa
-radiowiec: cammo, rozeznanie w sytuacji, naprawa, "+"
ZALETY:
-ok 260 penetracji na zwyklej ammo (wystarcza na wszystko)
-APCR z 320 penetracji na goldzie (prawdziwa rzez, dla tych ktorym znudzily sie zwykle pestki)
-magazynek zdejmujacy od 1200 do 2000 na serie
-ogromne obrazenia dla modulow w pojedynczej serii strzalow (kal. 120mm robi swoje)
-bardzo latwo podpalic przeciwnika (1-2 strzaly i plona)
-duuuzy zapas amunicji
-nawet dobre cammo po wyszkoleniu zalogi
-mobilny, nawet bardzo
-dobre katy na pancerzu, potrafi zlapac rykoszet od czasu do czasu
-80mm na bocznym pancerzu (w ostatecznosci, gdy wylosuje na topie, mozna pokusic sie o umiejetnie postawiony sidescrap)
-1750 HP
-dobra ekonomia jak na IX tier
WADY:
-wychylenie dziala do gory i w dol
-pancerz nie chroni przed niczym poza scoutami (chyba, ze zlapie jakis rykoszet)
-czesto uszkodzony ammorack (choc ani razu nie eksplodowal)
-czesto ginacy kierowca i celowniczy
-3,3s miedzy pestkami w porownaniu do 2,73 na nastepcy

-~3s skupianie w porownaniu do 2,5s na AMX50B
-~33s rld magazynka
-trafienie od arty w 70% przypadkow konczy zabawe (jesli nie zdejmie na strzal, to w srodku robi niezly sajgon)
-kazdy strzal za "0" boli jeszcze bardziej niz w normalnym czolgu
-na stockowym silniku dosyc mulowaty... jak typowy HT

-smierc dowolnego zaloganta wydluza czas przeladowania magazynka, jedyny pojazd (poza 50 100 i 50B) w ktorym leczenie radiooperatora ma sens

Z dziennika zwiadowcy #1, czyli podstawy zwiadu
[spoiler][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_f5qF-MMdgs[/youtube][/spoiler]

[spoiler][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_f5qF-MMdgs[/youtube][/spoiler]

-
- Posty: 228
- Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23
Re: AMX 50 120
Mam tego kloca od niedawna i to pierwszy magazynek który potrafi człowieka z równowagi wyprowadzić. Rozumiem nie opuszczanie działa ale brak elewacji to już przeginka. Mam załadowany magazynek na półce stoi td z odkrytym brzuszkiem a ja nie mogę walnąć bo nie unosi lufy no ...... Dla mojego stylu gry działo 100mm jest dużo lepsze. Kolega wcześniej napisał że szybciej 120 się opróżnia i to jest prawda ale to wszystkie jej zalety. Ja wolę mieć 6*300 niż 4*400 prosta matematyka
. Mój klasyczny numer to wystrzelić 4 pestki i się cofnąć, 90% rusza na mnie bo myśli że się ładuję i niespodzianka!
Niestety ten magazynek ma zbyt długie przerwy miedzy pociskami i tak walka z czymkolwiek zawsze kończy się oberwaniem - no chyba ze e100 na trollu po wystrzale. To że papier i że wybucha to nie warto omawiać. Wolałbym żeby był wolniejszy ale zwrotniejszy - jemu ta prędkość na nic i tak jego specyfika zmusza do kampy albo do wyjechania z za rogu wyprucia magazynu i ucieczki na reload.
Plusy -
1.ponad 3k dmg/min o ile ktoś potrafi to wykorzystać (dla działa 100mm ze wszystkimi wodotryskami)
2.Dobry zasięg widzenia - o ile ktoś pomyślał i zrobił załogę na widzenie - daje sporą przewagę
Minusy - cała reszta w tym:
Sumaryczny Dmg na minutę w przypadku 120mm mniejszy niż na 100mm
straszny czas wyprucia magazynka
brak elewcji działa
kosmicznie drogi w utrzymaniu
Jest po prostu dinozaurem (podobnie jaki tigerP) który od zarania dziejów nie został modyfikowany a do gry wprowadzono pojazdy które są lepsze pod kazdym względem w tym TDeki które go na hita biorą.

Niestety ten magazynek ma zbyt długie przerwy miedzy pociskami i tak walka z czymkolwiek zawsze kończy się oberwaniem - no chyba ze e100 na trollu po wystrzale. To że papier i że wybucha to nie warto omawiać. Wolałbym żeby był wolniejszy ale zwrotniejszy - jemu ta prędkość na nic i tak jego specyfika zmusza do kampy albo do wyjechania z za rogu wyprucia magazynu i ucieczki na reload.
Plusy -
1.ponad 3k dmg/min o ile ktoś potrafi to wykorzystać (dla działa 100mm ze wszystkimi wodotryskami)
2.Dobry zasięg widzenia - o ile ktoś pomyślał i zrobił załogę na widzenie - daje sporą przewagę
Minusy - cała reszta w tym:
Sumaryczny Dmg na minutę w przypadku 120mm mniejszy niż na 100mm
straszny czas wyprucia magazynka
brak elewcji działa
kosmicznie drogi w utrzymaniu
Jest po prostu dinozaurem (podobnie jaki tigerP) który od zarania dziejów nie został modyfikowany a do gry wprowadzono pojazdy które są lepsze pod kazdym względem w tym TDeki które go na hita biorą.
Niemce - T-15,humi,WTE100,JP II,VK72.01,E75,TiP,vk3002D
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe