AMX 12t

Lelumpolelum73
Posty: 5
Rejestracja: 24 cze 2012, 19:04

Re: AMX 12t

Postautor: Lelumpolelum73 » 16 lip 2012, 7:05

jakie perki polecacie dac zalodze?
mentora, kamo - mentora, reperacje, czy moze gladka jazde itd.
wiadomo ze zaloga pozniej przjdzie w nastepne lekkie.

Wystarczyło poszukać: viewtopic.php?f=26&t=8056&p=90142#p90142
~Terius


edit. wiem gdzie jest opis perkow na forum.
pytam sie uzytkownikow tego dokladnie czolgu co polecaja.
wybralem mentora, kamo i jest miodzio.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2012, 6:11 przez Lelumpolelum73, łącznie zmieniany 1 raz.
-> World of Warships - walcz na morzu!
uber78
Posty: 44
Rejestracja: 11 cze 2012, 14:03

Re: AMX 12t

Postautor: uber78 » 16 lip 2012, 13:39

Mam ten czołg chwile dopiero , ale już pare razy miałem banana na japie grając nim...
po zakupieniu 2 działa gąsek i silnika gra się nim po prostu świetnie.
6 pestkowy magazynek? robi różnicę...grając wcześniej ruskami nie doświadczyłem aż tak szybkostrzelnych dział...z mobilnością było różnie...grubość pancerza w amx aż tak bardzo mnie nie boli... pancerza mi nie potrzeba;P Wole kończyć bitwę w nienaruszonym stanie...chociaż czołgami lekkimi łatwo się zapomnieć i skończyć jako wrak.
Generalnie czołg godny polecenia...zobaczymy co będzie dalej...jak rozegram chociaż 100 bitew.
Mam nadzieję , że po aktualizacji 7.5 będzie jeszcze lepszy.
neomagnet
Posty: 464
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:32

Re: AMX 12t

Postautor: neomagnet » 16 lip 2012, 13:45

Gorzki93 pisze:Nie neomagnet, nie stanie się tylko będzie linia lekkich (potem medów) przesunięta o oczko w górze.


Chodziło mi o to, że będzie taki jak obecny AMX13. Poza tym oba będą miały te same działa, a i staty są dosyć zbliżone. Główną różnicą pomiędzy nimi będzie minimalnie grubszy pancerz na AMX12 i trochę lepsza zwrotność na AMX13.
MrJohny
Posty: 136
Rejestracja: 02 cze 2012, 5:05

Re: AMX 12t

Postautor: MrJohny » 20 lip 2012, 16:16

/cut
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 7:03 przez MrJohny, łącznie zmieniany 1 raz.
W związku z panoszącym się chamstwem, złośliwością, donosicielstwem i ogólnym sk****syństwem, zarówno większości adminów/modów, jak i części użytkowników, przeprowadzam się na oficjalne http://forum.worldoftanks.eu
Dejwid40
Posty: 13
Rejestracja: 14 cze 2012, 4:03

Re: AMX 12t

Postautor: Dejwid40 » 21 lip 2012, 19:40

Dodam, że po aktualizacji będzie można z niego przejść na artę 6 tieru Lorraine 155 50. Koszt to 140000xp.
W garażu:
Lorraine 155 50, T-25, Pz 3/4, Cruiser Mk. III, T1E6, M22 Locust, T1 HT, M10 Wolverine, BT-2, T-50, T-34-85, KW-2, IS-3, KW-4
Awatar użytkownika
Gembam
Posty: 933
Rejestracja: 17 maja 2011, 1:16

Re: AMX 12t

Postautor: Gembam » 27 lip 2012, 19:56

Mam z nim jeden mały problem, bo poza tym to naprawdę dużo frajdy, silnik po strzale pada, i to nie tak, że zwalniamy tylko staje całkiem. To okropnie wkurzające.
Maciek

Obrazek
Lataj z nami w WoWp CB

W garażu: Dużo bo T34 zarabia na wszystko :)
gustaw_pol
Posty: 228
Rejestracja: 14 lut 2012, 9:23

Re: AMX 12t

Postautor: gustaw_pol » 30 lip 2012, 13:56

Pada bo dostajesz od frontu zygzakiem Panie zygzakiem jeździmy hehehe. Dobra dość żartów faktycznie jest to problem bo nie rozpedza sie tak jak t50 i uszkodzenie takie praktycznie wydaje wyrok ale tak już jest ew można jeżdzić tyłem XD.

Dodam, że po aktualizacji będzie można z niego przejść na artę 6 tieru Lorraine 155 50. Koszt to 140000xp.

Ja dodam że, bardzo dobry ruch ze strony gry, że nie ma zmuszenia graczy do uskładania doświadczenia na artę. Piszę tu osobach takich jak ja którzy mieli amx 12 przed ostatnią aktualizacją jako elitarnego. Szczerze mówiąc obawiałem się że szkolenie załogi moje przy łatce ucierpi bo bede musiał uskladać na arte której i tak nie chcę ale jest ok. Po prostu nie ruszam "ptaszka" od przyspieszania szkolenia i jest cacy.
Niemce - T-15,humi,WTE100,JP II,VK72.01,E75,TiP,vk3002D
Ruskie - IS-3,IS-7,SU100Y,IS-6,IS-4,ISU-152,SU100m1
Chińskie podróbki -T59,WZ120,110,WZ 1-4
Amerykany - T1,T2LT,T1E6,t7cc,S-pers,T32,E5,T110e3,t25/2
FR - Foch155,AMX 50100,AMX 1375
Brytyjskie - Caern,FV304,L.MK.
Japońskie - chito,chihe
neomagnet
Posty: 464
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:32

Re: AMX 12t

Postautor: neomagnet » 03 sie 2012, 16:44

Czołg jest fajny, ale przydałby mu się mocniejszy silnik, tak z 350km i wtedy by wymiatał. No i trochę szkoda, że WG wrzuciło go do wora ze scoutami bo scoutem to on nie jest. Mimo, to da się coś ugrać. Ja narazie uczę się na nowo nim grać, mocniejsza armata pozwala na więcej szaleństw, ale ta sama kiepska mobilność (jak na czołg lekki) dosyć mocno go ogranicza. Chwilowo to nim gram na sępa, jak wrogowi zostaje tak z 300hp i przeładowuje to wyskakuję, dobijam i się chowam. Do tego jeszcze moje ulubione rajdy na arty :D Niszczenie art zawsze sprawia mi wielką frajdę bo po prostu ich nie lubię. To samo wysokotierowe TDki, typu jagtiger, obiekty itd. Bardzo fajnie się je masakruje.

Czołg zdecydowanie pozytywny. Trzeba jednak znać granice.

Haha, na swoim tierze jednak robi pogrom, trafiłem na bitwe gdzie był tylko jeden 7 tier. Specjalista, snajper i wykończone ammo ;p Jak zginąłem to miałem już tylko 2 HE. Muszę je zmienić na zwykłe AP.
Awatar użytkownika
zaq100
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2012, 8:19

Re: AMX 12t

Postautor: zaq100 » 04 sie 2012, 13:23

genialne losowania teraz ma -.-'

2x t10, 5x t9, 7x t8 i ja. zero art po obu stronach nic tylko czekać w krzakach aż ktoś dopadnie...

Genialne to jest narzekanie na losowania LT. Ręce opadają...
[spoiler]Obrazek[/spoiler]
~Terius
Obrazek
neomagnet
Posty: 464
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:32

Re: AMX 12t

Postautor: neomagnet » 05 sie 2012, 10:36

I co to ma niby być? Jakaś śmieszna tabelka, jaką każdy sam może zrobić w pierwszym lepszym pakiecie biurowym. Może i przedstawia losowania czołgów, ale to nie znaczy że taki mm jest święty i trzeba go chwalić.

AMX12 ma słabe losowania bo NIE JEST SCOUTEM! Każdy prawdziwy scout go wymanewruje nawet na otwartej przestrzeni, w mieście zrobi to w 5s. W sumie nie ruzumiem posunięcia WG, ok zrobili w każdej nacji scouta, z którego dochodzi się do jeszcze lepszego scouta, a u francuzów cała linia jest jakaś dziwna, 4 pierwsze tanki bezużyteczne, potem cała seria scoutów. Z tym że lorką i batem da się coś sporego ustrzelić.

Wróć do „Czołgi francuskie”