AT 15

Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

AT 15

Postautor: Abrakadabra77 » 14 lut 2013, 20:38

Obrazki
[spoiler]Obrazek
Obrazek
Obrazek[/spoiler]
Wychył działa
[spoiler]Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek[/spoiler]
Dane
[spoiler]Obrazek
Czas przeładowania działa OQF 20-pdr AT Gun Type B Barrel -4,22s (załoga 100%+dosyłacz+wentylacja)[/spoiler]
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
-> World of Warships - walcz na morzu!
Eksklamacja
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2013, 22:00

Re: AT 15

Postautor: Eksklamacja » 07 mar 2013, 22:22

Jeden z nielicznych czolgow ktory daje mi tyle frajdy co na samym początku gry lolek hehe
Dosc twardy bije bardzo szybko 4.22s pena dobra dmg w granicach 200 wchodzi jednym slowem boski hehe zdecydowanie polecam a zaznaczyc musze ze nie jestem jakims tam pro grajkiem a staty same na nim leca do gory :lol:
7perkoz7
Posty: 38
Rejestracja: 03 wrz 2012, 10:19

Re: AT 15

Postautor: 7perkoz7 » 14 mar 2013, 11:59

Rzeczywiście bardzo przyjemny pojazd. Mam stockowy, ale i tak daje radę. Nie ta tej "dziury" jakie występują przy stockowych czołgach, ten od razu jest grywalny. Tylko nie da się zamontować modułów jak się da lepsze działo, bo za ciężkie są :) Ale spoko, na szczęście nikt nie każe nam grać z pukawką od BP z 170mm peny :)

Naprawiony jest też błąd który jest w linii HT. Tam już na 77mm musiał być "dosyłacz dla dział dużego kalibru" od 5 czy 6 tieru, a tu jest 8 tier i nadal średni za 200k :)

Jedyne co mnie zdenerwowało to gold zamiast walenie po WS. Spotkałem jakiegoś dzieciaka 11lat... który bił mnie t34 po tej pochyłej płycie frontowej, a drugi t34 nie mógł się przebić poza gniazdem km. A na zakończenie szanowny pan podsumował mnie "F****** noob". Trochę denerwująca sytuacja :(
Krabii
Posty: 48
Rejestracja: 10 mar 2012, 8:25

Re: AT 15

Postautor: Krabii » 14 mar 2013, 13:54

A ja mam zupełnie inne wrażenia niż przedmówcy. Po świetnym AT7 ten AT15 mnie rozczarowuje. Niby na papierze ma parametry jak Tortoise ale Tortoise jest zrobiony ze stali a AT15 z plastiku produkcji chińskiej:/ Wchodzi w niego bardzo dużo nawet gdy się ustawiamy pod dużym kątem, ale nic to nie daje. Wytłumaczenia mogą być dwa:
- albo jest jak z plastiku
- albo większość przeciwników widząc AT15 ładuje gold ammo:( I Tych jest bardzo dużo co w takich wypadkach powoduje że nasz atut (pancerze) przestaje istnieć i giniemy (WG powinno wycofać gold ammo za kredyty).

Boli też działo o najniższej (po za SU101) penetracji z TDków na VIII tierze:/ Co z tego że spamuje i jest celne skoro na dalszych odległościach nie penetrujemy T28Proto, ferdi itp. gdy one nas penetrują bez większej bolączki:/ Do tego SU101 jest szybkie i może się ustawić flankując wroga - my na to mamy mierne szanse i musimy walić od frontu:/ Z tego powodu kiepskie z nas wsparcie do walki z IX i X tierami jak to jest na ogół z tdekami VIII tieru.
Ma genialny wychył działa na boki i dość dobrą w góra/dół.

Do tego cała ta seria wraz z Churchillem GC ma jakąś wadę w układzie jezdnym bo te tedeki masakrycznie tracą prędkość nawet na głupim fundamencie od betonowego murka <lol> z którym się potrafi męczyć jadąc 2-3 km/h !!!!

Generalnie to on nie jest tragiczny ale moim zdaniem taki sobie najwyżej przeciętniak i daleko mu do przyjemności jaką czerpałem z AC Mle.48 .
Byle do Tortoise!!!!
Obrazek
7perkoz7
Posty: 38
Rejestracja: 03 wrz 2012, 10:19

Re: AT 15

Postautor: 7perkoz7 » 14 mar 2013, 19:59

Niestety większość ludzi na widok tego pojazdu ładuje golda jak ma na pokładzie coś :( Już wiem kiedy nawet, bo taki is3, t34, lowe, a nawet 9 tiery, często zostawiają placka. A jak przebijają mnie pod kątem, i to na pochyłej frontowej płycie, to to jest oczywiste że golda biorą. Sytuacja z przed 10 min : is3 w ślepej uliczce ja pod kątem, i zostawiał same placki nawet na pionowej ścianie jak byłem pod kątem. A innym razem wali taki na pół mapy, i wchodzi za każdym razem.
Tak więc pancerz jest ok, jak nie mamy jakiegoś barana który wali tylko złotem, i nawet nie próbuje trafić w WS...

A tak dodając jeszcze, to powiem że t28 stracił sens zupełnie. Gorsza celność, gorszy pancerz (przednia płaska płyta i boki), pena trochę większa, no i dmg, ale za to mobilność gorsza, i mniej hp.
Grałem obydwoma pojazdami, i at15 jest dużo lepszy moim zdaniem. Ot chociaż możliwość wyjechania zza rogu, dzięki mega wychyłowi działa.
Krabii
Posty: 48
Rejestracja: 10 mar 2012, 8:25

Re: AT 15

Postautor: Krabii » 14 mar 2013, 20:51

Jeszcze coś zauważyłem - czy tylko ja mam problemy z zarabianiem kredytów na tym tdeku?? Bo mam premkę a wychodzę dość kiepsko na plus patrząc całościowo, a wątpię by to była wina moich umiejętności bo na tdekach zjechałem sporo wota:/ i z innymi T8 nie miałem problemów.

Podejrzewam że to wina amunicji która zadaje małe obrażenia a kosztuje swoje. Średnio potrzeba 8-9 trafień by zlikwidować HTeka T8 co daje uśredniając 5100 kredytów:/ nie wspominając że nie każdy strzał wchodzi lub trafia tam gdzie powinien:/

AT7 (zwłaszcza z trzecim działkiem) to prawdziwy money maker którym się świetnie zbierało exp i kredyty:) AT15 już nie wygląda tak różowo. Jak tak dalej pójdzie to nie uzbieram na Tortoise.

Może się ktoś wypowiedzieć jak to wychodzi u was??


Ps. Swoją drogą stajemy się pierwszym celem dla arty i innych przeciwników:/ Zresztą ja też staram się najpierw wykosić AT a potem resztę. Robią efekt psychologiczny:P
Obrazek
PiVoSH92
Posty: 168
Rejestracja: 01 sty 2013, 21:08

Re: AT 15

Postautor: PiVoSH92 » 15 mar 2013, 6:18

Bardziej braki w odznace specjalisty niż efekt psychologiczny. Ja spotkałem się z nim dwa razy ISem-3 i nie miałem z nim problemów, ale zawsze ktoś czekał aż będzie mógł go dobić... Ludzie mają manię fraga na nowy czołg + sukinsyństwo chyba we krwi.
Graj, jakbyś miał 29 wrogów, ale tylko do 15 mógł strzelać - najprawdziwsza prawda :)

Garaż - IS-8, IS-3, KW-1S, KW-1, SU-152, Hellcat, T-50-2, Grille, SU-8, T-44, BDR G1B, M4 Sherman "Gold noob!"
CezoPL
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 18:21

Re: AT 15

Postautor: CezoPL » 15 mar 2013, 7:21

Kazdy czolg ma wady rowniez i ten, najwieksze jakie zauwazylem to grajac na koncie premium strasznie male daje doswiadczenia na walke ( przy porazce i 5000 uszkodzen- 780, a grajacy tym czolgiem wiedza ze zeby zrobic tyle uszkodzen to naprawde trzeba sie nameczyc, przy bardzo dobrej walce wygranej jest jakies 1500-1800), czasami trafiaja sie walki z tierami IX X i tu juz trzeba zaladowac zlote pociski- ogolnie na ponad 200 gier stracilem 2ootys srebra wiec tym czolgiem nie da sie zarobic a grajac bez premki nie da sie nim grac.
Ogolnie jest to czolg przyjemny w grze, duze katy dziala, czasami odbijajacy pancerz, dzialo moblobyc lepsze ale tez mozna nim pograc.
Eksklamacja
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2013, 22:00

Re: AT 15

Postautor: Eksklamacja » 15 mar 2013, 15:11

u mnie w większości na + na bitwie jeśli chodzi o zarobki , nie dużo ale zawsze do przodu
złota nie woziłem ze sobą a dawałem radę wywozić po 2-3k dmg na bitwie
ps.złoto tylko na T92 dla funu :D
7perkoz7
Posty: 38
Rejestracja: 03 wrz 2012, 10:19

Re: AT 15

Postautor: 7perkoz7 » 15 mar 2013, 21:35

Jest jeszcze jedna kwestia - silnik. Nie opłaca się robić tego topowego za 16k xp, bo nie ma różnicy. Jak ktoś chce sprawdzić to niech sobie kupi benzynę za golda na próbę, i zobaczy. 50hp więcej nic nie zmienia.
Poza tym to mimo frajdy, to każdy chyba go traktuję jako drogę do tortoisa, i 183, więc nie ma sensu wydawać 16xp na coś co się potem nie przyda ;) Bo te IX działo jest potrzebne aby krócej na żółwiu się do L1A1 męczyć.

Wróć do „Czołgi brytyjskie”