World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 13 Mar 2013, 18:41 
Plutonowy

Rejestracja: 10 Wrz 2012, 08:04
Posty: 54
Abrakadabra77 napisał(a):
Misiu drogi ja go już wyelitowałem, i to co piszę, piszę z perspektywy tak kierowcy jak i przeciwnika. Weakspoty w AT 2 są do trafienia z 250-300m, mądrze prowadzone HT dojada na ta odległość i bliżej nawet, ze strata 150-200 hp maksymalnie a potem go rozniosą. KW-1 z U 11 nawet w weakspoty za bardzo trafiać nie musi i od frontu jest w stanie zmieść AT 2 w 3-5 strzałów. Gracz mający pojęcie o grze za pomocą M4,T-34 , Wolverine, T49, StugIII, Type t-34, ze o ELC AMX nie wspomnę tez da sobie z nim radę. AT 2 to dobra maszyna ale swoje zalety okupuje równie dużymi wadami a to że jęczybuły nie potrafią przeciw niemu grać to niewiele znaczy...



Króliczku, skoro go wyelitowałeś to czemu piszesz bzdury jakby w bitwie były 2 czołgi, a AT-2 był nieruchomym czołgiem ciężkim bez działa :)

To jest TD, nim się na co dzień nie walczy z bliska. Wbij to sobie żabciu do głowy!
Trafianie w weakspoty z daleka, no pewnie że wejdzie 1 na 10 w tym czasie licząc pudła i dingi bo one często z daleka odbijają, AT-2 cię wysnajpi celniejszym spamerem albo zdmuchnie na 3-5 razy haubicy :)

Ta dyskusja nie ma sensu, mnie nie przekonują twoje argumenty, a ja ciebie nie będę przekonywał bo po co. Niech każdy sobie sam wnioski wysnuje z tego spamu :)

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 13 Mar 2013, 19:11 
Generał Broni
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2011, 13:45
Posty: 1329
zandrex napisał(a):
AT-2 cię wysnajpi celniejszym spamerem albo zdmuchnie na 3-5 razy haubicy

zandrex napisał(a):
Króliczku, skoro go wyelitowałeś to czemu piszesz bzdury jakby w bitwie były 2 czołgi, a AT-2 był nieruchomym czołgiem ciężkim bez działa

Tylko ten celniejszy spamer ma celność 0.37 i na dodatek jego skuteczność na większe odległości jest bardzo dyskusyjna a haubica nawet na goldzie potrafi takiemu Churchillowi zabrać raptem 40 hp jeżeli w ogóle trafi. Jakiekolwiek podnoszenie sprawy ruchliwości AT 2 w porównaniu do czegokolwiek pominę milczeniem...
Nigdzie nie napisałem tego co mi implikujesz, a argument o większej ilości tanków w grze ma zastosowanie również do walki z AT 2.
I masz rację nie ma sensu nasza dyskusja - ja swoje na nim rozegrałem, powalczyłem z każdym przeciwnikiem z jakim przychodzi mu się potykać, a nawet wiem jak się gra TD (a w tej roli na tym tierze są znacznie lepsze maszyny ) i nie odbieram mu użyteczności w bitwie ale neguję głupie mitologizowanie zwykłego, całkiem nieźle zbilansowanego pojazdu.

_________________
Image

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 14 Mar 2013, 10:14 
Starszy Kapral

Rejestracja: 28 Mar 2012, 13:42
Posty: 42
Wszyscy macie rację i nie ma co dalej prowadzić sztucznego nieco sporu.

AT2 to ciekawa maszyna, bo... kontrowersyjna. I o to chodziło twórcom.
Kontrowersyjna, bo potrafi przetrwać nienaruszona dziesiątki hitów, ale potrafi też nagle zejść jak trafi na ogara.

A teraz o samej maszynie - z jednej strony aż się prosi by grać w pierwszej linii, z racji pancerza, również z racji działka o niskiej penetracji, która to jeszcze maleje wraz z odległością. To samo z haubicą - lepiej grać z bliska. Tu jednak pojawia się problem o nazwie "łikpointsy", które łatwiej wycelować. Jak trafimy na ogara to mamy problem. Wczoraj np. prawie wyzerował mnie jakiś czerczil, m.in dzięki celności oraz dużemu ROF. Dodam, że faktycznie najgroźniejsze w zwarciu są celne działka z dużym ROF oraz haubice. KW-S bez haubicy nie jest dla mnie jakoś szczególnie groźny. Wspomniany czerczil był prowadzony przez ogarniętego gracza i walił mi po włazie.

Druga strategia też jest możliwa ale dla mnie osobiście bardziej wątpliwa - mimo wad tej pierwszej. Strategia gry z dystansu. Owszem trafienie w "łiki" jest dużo trudniejsze, ale spada zdecydowanie też skuteczność działka, nie wspominając już o grze haubicą. Oczywiście nie ma problemu z przebijaniem wszystkiego z boku, ale wtedy co? Gramy totalnie jako snajper? To po co nam ten pancerz? Lepiej wtedy kupić STUGa.

Kwestię arty pomijam bo zawsze może nas trafić, ale to już zależy od bardzo indywidualnych umiejętności gracza oraz map, na które nas rzuca.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 23 Mar 2013, 12:24 
Młodszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011, 12:20
Posty: 158
Miejscowość: Waldenburg
Moim skromnym zdaniem ta maszyna rozwala system.
Piszę z perspektywy gracza z prawie 2 letnim doświadczeniem i 1500 bitwach stoczonych na KW-1 oraz ponad 3000 na TD.
Na AT-2 mam około 50 bitew i załoga koło 98% a fun z gry jest przeogromny.
Owszem AT-2 ma wady jest delikatnie mówiąc wolny zatrzymuje go kamień, górka, podjazd i mocny wiatr od czoła.Zaczynając grę musimy sobie zaplanować marszrutę tak aby realnie tam dojechać.Realnym przeciwnikiem jest tylko artyleria.
Nie ma groźnego przeciwnika na V tierze - powiem lepiej uwielbiam walczyć z KW-1 - owszem zmarnujemy na niego 8-16 pocisków ale zdumienie i irytacja kierowcy KW est tego warta. Działo jest stosunkowa słabe i dla osób które miały np. S-35 CA to różnica jest kosmiczna ale trzeba się przyzwyczaić i zaufać potędze pancerza.Działo słabe ale bardzo celne,szybko skupia i szybko strzela - a realnym problemem może być brak amunicji.
Pewnie zaraz zostanę zjechany i ktoś mi udowodni że AT-2 ma więcej słabych punktów niż KW-5 z jego wiadrami na przodzie ale chyba większość graczy tych magicznych miejsc nie widzi bo AT-2 to bardzo żywotna bestia.Nie pamiętam kiedy ostatnio 8 razy pod rząd przeżyłem bitwę.

Wnioski :
Jeśli lubisz TD i nie jesteś w gorącej wodzie kąpany a lubisz się dobrze bawić i irytować przeciwników powoli ich mordując to jest zabawka dla ciebie.
Zdumiewające ale mając ponad 66% zwycięstw prawie 60 % bitew przeżywamy.
Ciekawe są też spotkania 2 - AT2 które mogą się dłuższą chwilę tłuc bez skutku.
Warto też po zakończonej bitwie zobaczyć ile otrzymaliśmy trafień co może szokować
PS.Osobiście polecam jednak zwykle działo a nie haubice z powodu jest stosunkowo kapryśnej celności i długiego czasu przeładowania.

_________________
Tam gdzie my, tam granice nasze ...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 26 Mar 2013, 16:01 
Kapral

Rejestracja: 18 Mar 2012, 19:44
Posty: 31
Spoiler:


Napisałem mniej więcej to samo i mój post sie komuś nie spodobal :lol:
Do wad należy dodać "czule" gąski,spadające niemal od podmuchu wiatru.
Mój rekord to 67 otrzymanych trafień i 7850 potencjalnych obrażeń.Więc nie mówcie mi proszę o jego weakspotach 8-)

---
Oto jest przykład jak NIE NALEŻY cytować poprzednika. Cytowany post wypada skrócić do jednego zdania, inaczej wygląda to biednie, szczególnie w takich wypadkach jak ten powyżej. Ściana cytatu + dwa-trzy zdania od użytkownika. Odradzam takie akcje.
-lszekg


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 01 Kwi 2013, 17:20 
Szeregowy

Rejestracja: 08 Gru 2012, 04:20
Posty: 5
At-2 to jakiś chory żart WG! :roll: Własnie jestem po bitwie, w której po raz kolejny miałem wątpliwą przyjemność mierzenia się z tym... czymś. Na Linii Zygfryda grając KV-1 wrzuciło mnie do VI tierów, więc starałem się unikać otwartej wymiany ognia z pojazdami typu Churchill VII czy KV-1S. Atakując z dystansu postanowiłem po jakimś czasie objechać miasto uliczką skrajnie po prawej i poszukać Priesta i Grille'a, które mocno rozszalały się w tej bitwie. Niestaty na mojej drodze stanął scampiony (jakżeby inaczej) na górce tuż za ostatnimi budynkami AT-2. Stał bokiem widocznie mnie nie zauważając bądź będąc zbyt zajątym *********** moich współtowarzyszy swoją zacną szybkostrzelną "słomką" zwaną dalej działem.
Nie rozpisując się nad przebiegiem walki napiszę tylko że zanim zrównałem gnoja z ziemią ten zjechał mi HP do 72 jednostek. Nie ma chyba aktualnie bardziej denerwującego pojazdu w grze od AT-2 :x Zdecydowanie zbyt mocny pancerz jak na V tier, nawet z boku i z tyłu ma swoje 101 cm (sic!) czego przebicie dla większości czołgów średnich tego samego poziomu (lekkich nawet nie liczę) stanowi olbrzymi problem bez użycia gold ammo. Ostrzeliwanie bydlaka z dalszych odległości w ogóle nie wchodzi w grę, celowanie w weak spoty z 300 metrów to loteria i jak już ktoś wcześniej napisał może 1 na 10 wejdzie. Jedyną opcją by szybko go wyeliminować jest nasłanie na niego ognia artylerii.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 02 Kwi 2013, 11:29 
Plutonowy

Rejestracja: 13 Maj 2012, 01:09
Posty: 73
Pojazd na tyle kontrowersyjny że też sie wypowiem jako posiadacz zarówno at2 jak i jego kata czyli su26 nabitego złotem. Tak właśnie- suczka bierze at2 na 2 (DWA) strzały pociskami kumulacyjnymi. Oprócz tego miałem nieprzyjemność być zjechanym na at2 przez "gupiego" t-28, ze swoją peną podjezdza od tylu czy boku a ja nie moge NIC poradzić. Przy takiej zwrotnosci az sie prosi żeby ta narośl na kadłubie była obrotową wieżą a nie tylko jej atrapą.
Jednak mimo wszystko i mimo jakichśtam weakspotów jest to pojazd wytzrymujący największy ostrzał z pośród wszystkich znanych mi jednostek w grze.
Jeżeli chodzi o działo którego używam to jest to haubica, bo może zadać rozsądny dmg hatekom 5tieru a żeby zdziabać takiego kw slomką to sie trzeba niezle naprztykac. Poza tym haubica jest najlepszym batem na innego AT2. Oprócz tego pozwala na prowadzenie ognia z daleka przez łagodne przeszkody terenowe gdy nie zdążymy dojechac na linie frontu- sposób ten opisałem w wątku o Valentine AT.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 02 Kwi 2013, 18:29 
Szeregowy

Rejestracja: 08 Gru 2012, 04:20
Posty: 5
Wysypuje się tego brytyjskiego szmelcu coraz więcej, a ponieważ złapałem ostatnio zajawkę na M40, spotykam się z nimi dość regularnie. I z coraz większą satysfakcją ładuję w brytoli złotem nawet kosztem wyjścia na minusie. Postanowiłem również poobserwować (gdy już ginąłem) zachowania graczy kierujących AT 2. Większość stoi niewzruszenie w miejscu bez względu na rozwój wydarzeń i ładuje we wszystko co mu się przed dziobem podświetli. Gra tym pojazdem musi być zwyczajnie banalna, po prostu się ustaw i strzelaj bo nikt ci nic nie jest w stanie zrobić. Kolejnym handicapem tych TD-ków jest fakt, że gracze drużyny przeciwnej coraz częściej (będąc świadomymi że nie da się przebić przedniego pancerza) olewają go i szukają innych celów by nie tracić czasu, nerwów i amunicji. A gdy już bitwa wydaje się być wygrana, dopiero wtedy zabierają się za gwałcenie tej góry pancerza.
Mam przeczucie, że WG wraz z nową aktualizacją znerfi AT, wrzuci na wyższy tier bądź zrobi z niego gold tanka. Taki młodszy braciszek TOG-a :lol:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 02 Kwi 2013, 23:07 
Plutonowy

Rejestracja: 13 Maj 2012, 01:09
Posty: 73
Jako kierowca at2 odpowiem Ci, że to nie jest tak ze "sie ustawiam i nikt mi nic nie zrobi"- chociaż po dużej części jest i takie podejście, ale to raczej chodzi o to, ze z moją "MOBILNOŚCIĄ" jak już dopełznę do pozycji strzeleckiej to trzymam sie jej kurczowo mimo, że mogę tam zginąć, chcę przed tym faktem zadac jak najwiecej dmg. I jeszcze jedno- AT2 nie ma prawie nic wspólnego z TOGiem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: AT 2
PostWysłany: 03 Kwi 2013, 21:55 
Starszy Kapral

Rejestracja: 26 Lut 2012, 17:14
Posty: 46
Mam tylko 8 bitew na tym cacku ale wiem o nim co nie co.
Plusy
-Pancerz jest niesamowity dzięki niemu mam już 2 stalowe ściany :>
-Działka-Spamer-Niezły ale jednak spamer High penetration, low damage
-Haubica-Takie nic, wole spamować niż strzelać co 10 sekund i tracić
-Arta jedynym wrogiem :lol:
Minusy-Wolny
-Utrata gąski na otwartej przestrzeni=Spam arty i wszystkiego co jest w twoimzasięgu
-Atrapa wieży
-Jak t95, nie poprowadzisz natarcia choćbyś chciał

Ogólnie tymczasowa ocena 8/10
@abrakadabra:Dla mnie jedynym weakspotem z przodu jest wieżyczka dowódcy i tak trudna do trafienia

_________________
Na składzie-Zachód Loltraktor,Jaghpanzer 4
-Made in russia Bt2
-Żabojady amx40,amx12t
Wnioski
Brak syfu w garażu ^^


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO