Birch Gun ( tier IV)

Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Birch Gun ( tier IV)

Postautor: Abrakadabra77 » 04 lip 2013, 19:28

Obrazki
[spoiler]Obrazek
Obrazek
Obrazek[/spoiler]
Dane
[spoiler]Obrazek
Przeładowanie działa 25-Pr Gun/How. 8,28s splash 1,36 (Załoga 100%+ dosyłacz)[/spoiler]
Dane terenowe (zasięg działa, skupienie, wychyły działa na boki)
[spoiler]Działo obraca się o 360 stopni
Obrazek[/spoiler]
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
-> World of Warships - walcz na morzu!
_Grzesiek_
Posty: 82
Rejestracja: 24 sie 2011, 9:34

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: _Grzesiek_ » 28 sie 2013, 21:15

Witam.
Co prawda krótko się tą artyleria gra, ale bardzo przyjemnie. Duży plus za obrotowe działo(360stopni) i rewelacyjny zasięg, niemal cała mapę.
2S1_GOŹDZIK
Posty: 6
Rejestracja: 01 sie 2013, 10:28

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: 2S1_GOŹDZIK » 03 lis 2013, 1:00

Jako artylerzysta wypowiem się też króciutko.
Główny plus to oczywiście w pełni obrotowa wieża co sprawia, że nasze "brzozowe działo" jest bardzo zręczne. Celność wypada w porównaniu artami pozostałych nacji na dość dobrym poziomie chodź i to gwarantuje nam kilka szczękościsków co bitwę z tytułu nietrafienia w przeciwnika. Sam pojazd nie grzeszy motoryką i przypomina prowadzenie HT'ka.
Mimo wszystko to polecam tą maszynę każdemu kto lubi grać artylerią, mnie samemu ten wóz stara się godnie zastępować radziecką SU-26.
Jeśli znajdziecie się tym wozem na mapie Himmelsdorf spróbujcie wykorzystać maszynę jak czołg prowadząc zwarty ogień między uliczkami bez trypu snajpierskiego wykorzystując tylko autocelowanie, uwierzcie mi, że ja na tej mapie uskuteczniam tym wozem tylko taki rodzaj walki, jadę wraz z innymi wozami do przodu ku zaskoczeniu wszystkich 29 graczy.
Pozdrawiam.
pitertank
Posty: 18
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:10

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: pitertank » 06 lis 2013, 11:58

Straszna padaka... W tym czołgu i w poprzedniku jest działo które... nie penetruje pancerza przeciwników. Grałem już artą, z powodzeniem używając jej jako TD - tymi się nie da - ponieważ działo NIE PENETRUJE PANCERZA... Pierwszy raz mam do czynienia z artami, w których usłyszałem sławne "tym go nie pokonamy" - strzelając z przystawienia praktycznie, w bok t34... Ze złotej ammo - odbicie od 3tierowego TD brytyjskiego -MASAKRA... W normalnym trybie, jeśli nie trafi się centralnie w górny pancerz - nie ma obrażeń, w m37 miałem dwa razy zdjęcie gąsek - bez zadanego dmg!!!! Nie jestem pro artylerzystą, ale to działo powoduje tylko i wyłącznie frustrację.... Może później będzie lepiej... Pzdr...
Awatar użytkownika
general444
Posty: 75
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:50

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: general444 » 06 lis 2013, 12:24

piter, po 1 - to jest SPG a nie TD, trzeba stac i szukac okazji, po 2 - sadzac po twojej wypowiedzi strzelasz chyba przeciwpancernymi, nie wiem kto ci takich glupot nagadal zeby tak grac ale widocznie nie ma w ogole doswiadczenia w graniu artami, arta gra sie tylko i wylacznie amunicja odlamkowa no chyba ze lubisz dingowac i oslabiac team. Mnie szlag trafia jak widze arty co wala przeciwpancernym, bo nie dosc ze sa bezuzyteczne to jeszcze w decydujacych sytuacjach nikogo nie przebijaja i przez to druzyna przegrywa
pitertank
Posty: 18
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:10

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: pitertank » 06 lis 2013, 12:39

ad1 - ja w temacie używania arty jako TD - w odpowiedzi na posta Goździka - i nieprawda, arte można jak najbardziej wykorzystać jako "oneshottd". Czasami inaczej właściwie się nie da, jak właśnie na Himmelsdorfie, czy innej mapie miejskiej. Na takich mapach, właśnie jak stoisz i czekasz nie wiadomo na co, to jesteś bezużyteczną amebą. Co do amunicji - wiem co robię, nie gram artą po raz pierwszy. Mam załadowane 100pare pocisków HE, oraz 4szt AP (te z teoretycznie lepsza pena za golda) - zawsze tak mam na wypadek rozwiązań "ostatecznych" gdy zostaję sam. Powtarzam - HE przy trafieniu BEZPOŚREDNIM potrafi nie zadać ŻADNYCH obrażeń (nigdy dotąd tak nie miałem). AP za golda potrafi nie spenetrować kawałka blachy na "pancerzu" czołowym brytyjskiego 3tierowego TD. Czołg baaaaaardzo w..... denerwujący... Do przeskoczenia i zapomnienia... Aha - no i jeszcze jedno. Ponieważ wymyśliłem sobie wbicie całej linii brytoli, musiałem mocno cofnąć się w drzewku rozwojowym. Co te magiki na 2-4 tierach wyprawiają..... ;) nie to żeby wyżej było zdecydowanie lepiej - ale zawsze... ;)
Newbiep
Posty: 444
Rejestracja: 16 kwie 2012, 13:53

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: Newbiep » 17 gru 2013, 21:12

@up

To chyba gralismy dwoma roznymi bitch gunami :) Fakt czesto wchodzi w KW za 0, ale to wynika bardziej z bledu "artysty" niz slabosci arty. To jest arta na ktorej zrobilem "nieformalnego kołobanowa" (ja + AT2 na AFK wykorzystany jako spoter vs 7 przeciwnikow IV i V tieru próbujących ubic mojego AFKa + wrogi KW na AFK). Owszem wkurzaly mnie strzaly z HE za 0 w KW, ale wiedzialem ze w 80% bylo to po moim bledzie.
Gdyby tylko "Sucze Dzialko" bylo nieco mobilniejsze to zostaloby na stale w moim garazu, podobnie jak VI tierowa arta z tego drzewka :)
Z dziennika zwiadowcy #1, czyli podstawy zwiadu
[spoiler][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_f5qF-MMdgs[/youtube][/spoiler]
Obrazek
KomandorThire
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2015, 18:25

Re: Birch Gun ( tier IV)

Postautor: KomandorThire » 26 gru 2015, 9:53

Birch Gun to świetna arta, działo obrót o 360 stopni. Co do wcześniejszych odpowiedzi, mi wchodzi KAŻDY CELNY strzał, żaden HE nie penetruje, wszystko pięknie wchodzi, nawet jak walnie obok to odłamki swoje robią. Kilka razy biedny scout chciał mnie rozwalić... jeden strzał i odesłany do garażu :). Odpicowałem sobie, dałem kamuflaż, flagi Polski i z tyłu napis "Hunter" (Łowca) co pasuje do tego super pojazdu. Kilkadziesiąt razy rozwaliłem czołgi na hita, pewnego Medium III na 2. Ten "babok" to dla mnie poezja :D

Wróć do „Czołgi brytyjskie”