T-34-1

b3lial
Posty: 28
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:39

Re: T-34-1

Postautor: b3lial » 19 kwie 2013, 9:58

to i ja coś dodam :)

Mój chyba pierwszy med ... wcześniej nie potrafiłem zrozumieć po co ludzie tym czymś grają :)
Ani to za bardzo działa nie ma ,ani to szybkie czy zwrotne , najbardziej męczyły mnie nędzne działa w medach - takie moje odczucie ...
Aż tu nagle patrzę sobie na chiniole .... no i może spróbować ?
I na tę chwilę mam go już wymaksowanego i jestem wniebowzięty :) , działo super :) , prędkość 50kmh tez niezła , szybko obracająca sie wieża :) TYPE`owa wieża z okrągłościami :)
Jedynym minusem brak wychyłu w dół .
-> World of Warships - walcz na morzu!
UnDead86
Posty: 229
Rejestracja: 11 lut 2012, 14:59

Re: T-34-1

Postautor: UnDead86 » 04 maja 2013, 14:53

takie pytanie, średnie czołgi VII tieru kosztują w granicach 1,3 - 1,4 mln, typek zaś 900 tys. Z czego bierze się tak różnica? jakoś przekłada się to na "jakoś" czołgu ?

---
T-34-1 jest tańszy, bo dostał ewenta i zniżkę 30%.
-lszekg
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2

Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
Deformator1977
Posty: 73
Rejestracja: 18 kwie 2012, 10:22

Re: T-34-1

Postautor: Deformator1977 » 16 maja 2013, 10:34

Klamot jakich mało. Jego właściwości bojowe zasługują na jedno słowo podsumowania - bezużyteczne.

Moim zdaniem najgorszy med 7-go poziomu. Grałem T-43, KW-13, Panterą i Cometem. Każdy z nich miał konkretne zastosowanie, które stanowiło o jego unikalności, natomiast żółtek tak naprawdę nie nadaje się ani do objeżdżania, ani do snajpienia, ani do trollowania, ani do szybkiego zajęcia pozycji. Może ktoś użyje jego dość małych rozmiarów do celów zwiadowczych, ale od tego z reguły są inne pojazdy.

Na wieżę się grać nie da, bo podczas pisania parametrów zapomniano dodać tego określającego depresję działa. Trafienie w ruchu czegokolwiek mniejszego od KW-5 świadczy niemal o nieziemskich umiejętnościach kierowcy, bo z reguły albo mamy pudło albo rykoszet.

Dla mnie T-34-1 stanowi kolejne zbędne ogniwo/zapchaj dziurę w drzewku medów CHRL. Jeżeli T-34-2, jak niektórzy piszą, jest gorszą wersją T-34-1, to wracam z powrotem do Typka 58 (lub fenomenalnego Chi-Ha) i kończę przygodę z grindem średnich kitajców. Być może jeżeli ktoś gra lub grał na nim załogą z 4 perkami z Type 59 to będzie wyrażał inną opinię, ale ja zaczynam dopiero 2-gą umiejętność i perspektywa szkolenia Kim-Dzong-Una oraz jego ziomali na tym pojeździe wydaje się niedorzecznością. Z przydatnych parametrów broni się tylko zasięg radia, także śmiało już od 5-tej minuty można wciskać F7 i na bank do wszystkich dotrze nasz komunikat. Amatorom szybkiego startu do piłki pozostaje jazda z górki, jedynym problemem jaki się tu nasuwa jest czas po którym na tą górkę wjedziemy. Czołg nawet nieźle manewruje na płaskiej i równej powierzchni, także śmiało zachęcam do pozostania królem boiska na mapie Ensk. Na ochotnika polecam również sprawdzenie czy Howitzer 10,5 cm z M4 Sherman rzeczywiście jest "overpowered":) Wysunąłem nawet eksperymentalną teorię, że nie da się trafić "przytulonego" do nas AMX ELC, ale nie było jak tego sprawdzić gdyż wspomniany francuz stał na kamieniu..

Na miejscu twórców zrobiłbym z T-34-1 czołg premium hehe.

Pozdro,
Def
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 13:32 przez Deformator1977, łącznie zmieniany 1 raz.
T-34-2 / Panther-M10 / Panther II / Leopard PT A / Loewe / E-100 / FV304 / FV4202 / T69 / M6 / T57 Heavy / T30 / T110E3 // T-127 / T-62A / KW-4 / IS-7 / SU-100Y / SU-101

Najbardziej lubiane czołgi z kolekcji: Cromwell i T110E3.
Borowik13
Posty: 174
Rejestracja: 12 wrz 2011, 14:17

Re: T-34-1

Postautor: Borowik13 » 16 maja 2013, 13:32

Moja krótka recenzja po sprzedaży:
Czołg jest dobry ale jednak radzi sobie średnio na swoim tierze, wieżę rzadko wykorzystujemy, średnia mobilność, średnie działo, brak pancerza. Nie ma tutaj czegoś co można często wykorzystać i dzięki temu wygrać. Mam na nim 52% win ratio co jest dla mnie wynikiem kiepskim. 594 średni exp, raczej dobry wynik (z 10-20k expa na premce), dla porównania 530 na jgpanterce (ostatni VII tier jakim grałem przed t-34-1) ale win ratio już 58% dzięki dziale.
Zdarzają się oczywiście bitwy epickie przeciwko nubkom gdzie można dużo zdziałać prędkością lepszą niż ciężkie i dobrą wieżą, udało mi się nim pobić mój rekord expa 2824, ale to raczej rzadkość. Losowania bardzo dobre, większość VII tiery, czasem VIII. Jednak czołg na tle VII się nie wyróżnia.
Match-making jest dobry :>
Madrian
Posty: 550
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:05

Re: T-34-1

Postautor: Madrian » 16 maja 2013, 14:42

A czego się spodziewałeś po średnim czołgu? I porównujesz go ze szturmowym niszczycielem?
czy to nie lekkie przegięcie?
Porównaj go z innymi medami ze swojego tieru. Wtedy można dopasować skalę.
Co dziś wybrać na wizytę u sąsiadów: WZ-131, AMX 13 75, PZ 35T, Leopard, PzIII/IV, VK3601H, E-75, STUG III G, JgPanther II, Cromwell, Val AT, Alecto, Chaffe, T71, M4, M41, T29, Hellcat, T-127, LTTB, T-28, T-34, T-43, KV-85, KV-4, IS-3, ST-1,SU-85, Chi-He... ???
Borowik13
Posty: 174
Rejestracja: 12 wrz 2011, 14:17

Re: T-34-1

Postautor: Borowik13 » 17 maja 2013, 15:58

@Madrian
Eeeee? Porównałem statystki które powinny być identyczne na tym samym tierze niezależnie od czołgu.

Nie grałem na wcześniej na medach tego poziomu, mogę do typa 59 porównać, ale to inna liga więc raczej nie ma sensu.
Match-making jest dobry :>
UnDead86
Posty: 229
Rejestracja: 11 lut 2012, 14:59

Re: T-34-1

Postautor: UnDead86 » 11 paź 2013, 20:08

bardzo przyjemny czołg. taka "gorsza" wersja typka 59. Największą wadą w moim odczuciu jest długi czas przeładowania działa. mimo, że mam zamontowany odsyłacz, trwa to wieki. drugim w kolejności uprzykrzeniem jest bardzo słaba depresja działa, przez co trzeba się w całej okazałości pokazać.
mimo tych mankamentów bardzo przyjemnie się nim gra, wystarczy wziąć poprawki na wyżej wymienione minusy :)
Garaż:
CCCP: T-54, ISU-152, IS-7, SU-122-54
Rzesza: Tiger II, Panther II, Indien-Panzer, Tiger P
USA: T1 Heavy, T-29
Francja: AMX 50 120, AMX AC 48
UK: AT-15
ChRL: T-34-2

Odblokowane: IS-4, Obiekt 704, T-32, AMX 50B, E 75, E 50, Leopard PT A, WZ 120, Ferdinand
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: T-34-1

Postautor: Neoros » 09 maja 2015, 22:37

Czytałem wszystkie opinie, które pojawiły się w temacie. Zakupiłem pojazd. Po ~5-10 bitwach (stockowe, a potem elitarne gąski, stockowa wieża, reszta max w miarę możliwości, czyli bez ostatniej armaty) opiszę moje wrażenia:
- można sidescrapować, ale skuteczność jest mierna dla armat z kalibrem 135mm+
- zdarzają się dziwne dingi od, jednak, mocno papierowego kadłuba
- od artylerii łyka wszystko za max
- słaba mobilność
- beznadziejna armata, która nic nie przebija, nawet na goldzie na problemy z przebijaniem weakpointów nawet na VII tierach!
- pojazd bomba (w sensie dosłownym) - dostaję od KV-2 w tył - płonę! Po chwili dostaję od T32 w przód - płonę! "WTF!?" myślę. Pierwszy raz zdarza mi się coś takiego. 1 gaśnica w eq i, za przeproszeniem, spłonąłem jak rokokowa kokota. Kolejna bitwa - dostaję z przodu od przeciwnika - ammo rozwalone. "No ku***!" Uciekam. Naprawiam i... Hyc, natychmiast dziki IS-2 wyskakuje i ładuję mi bułkę w plecy. KABUUUUUM! Ammorack buchnął. Rage na całego. W myślach rzucam k**wami na prawo i lewo, co często mi się nie zdarza.

Podsumowując...
Na 189 czołgów (+kilka więcej, na których grałem na CT) jest to jeden z najgorszych pojazdów z jakimi miałem wątpliwą "przyjemność" gry. Porównując do innych VII MT (8 +3 którymi grałem) - pancerz jeden z najgorszych, armata badziewie najgorsze, mobilność najgorsza, camo przeciętne, i jako jedyny pojazd w grze nie stwierdzono czegoś takiego jak żywotność modułów.
Jedyny słabszy (jeśli wymaksuję, a T-34-1 okaże się jednak jako taki) czołg jakim grałem to Churchill Gun Carrier (CGC), ale był znośny, a nawet czasem błyskotliwy.

W takim razie potrzebuję odpowiedzi:
1. Czy druga wieża poprawi znacząco ammorack (+90 do HP i +0 do PW ammoracka - więc czy jest lepiej osłonięty)?
2. Pytanie dedykowane tym wszystkim, którzy pisali, że ten pojazd jest boski - Jak tym, kurka wodna, grać!? Zaczynam być camperem, a tego nienawidzę.
3. Jak się spisuje topowa armata? Na IS-2 zdała egzamin, ale bez rewelacji.
4. Moduły? Standardowo rammer, wenta, optyka, czy kombinować z siatką, lornetką, ammorackiem, osłoną p-odł., czy czym innym?

CGC przeszedłem myśląc, czy nie sprzedać go na żyletki. Po wymaksowaniu jakoś dało się grać.
Depresja 5 stopni? To nie problem, nie dla mnie, dobrego doświadczonego gracza. Już większym problemem jest dla mnie słaba zwrotność.
Ale teraz...
(5. i najważniejsze pytanie) Czy jak się skończy promocja to dobrym pomysłem byłoby zostawić linię i przetopić tak żałosny pojazd na coinsy? Żaden pojazd, nawet CGC mnie tak nie zawiódł, chociaż fakt, że cd. CGC miałem z góry zaniżone wymagania.

/* edit */
5 lip. 2015
Pojazd okazał się dosyć grywalny, o ile uda się podjechać do przeciwnika na bliski dystans. A to głupia taktyka. Powinno się najpierw ostrzelać przeciwnika z daleka, aby zdobyć przewagę przed zwarciem. Tego nie stosujemy w T-34-1. Dodatkowo po wpakowaniu odpowiednich skilli do celności, a la snapshot i smooth ride powinno być o wiele lepiej. Wpakowałem najpierw jednak off-road, który bardzo się przydaje.
Ogólnie zaczynam być zadowolony z tegoż pojazdu, kiedy już go kończę, co więcej znalazłem inny pojazd, który zawiódł mnie 10x bardziej niż Teciak...
Obrazek

Wróć do „Czołgi chińskie”