STA-1 (VIII tier MT)

Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

STA-1 (VIII tier MT)

Postautor: Abrakadabra77 » 06 gru 2013, 0:51

Koszt odkrycia 111 000 exp
Cena zakupu 2 550 000 kredytów
Obrazki
[spoiler]Obrazek
Obrazek
Obrazek[/spoiler]
Dane
[spoiler]Obrazek[/spoiler]
Przeładowanie (załoga 100% +wentylacja+dosyłacz)
Działo 90mm Gun Type 61 -6,33s
Dane terenowe
[spoiler]Obrazek
Obrazek[/spoiler]
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
-> World of Warships - walcz na morzu!
Tayschrenn
Posty: 4
Rejestracja: 13 lut 2013, 21:44

Re: STA-1 (VIII tier MT)

Postautor: Tayschrenn » 08 gru 2013, 21:20

Dość szybki - niby te 45 km/h ale na teście się wydaje że wszystkie czołgi są jakoś szybsze :D
Działo jest dość dobre (to ostatnie) jak na ten tier, w jakieś 6-7 sek reaload ma.
Jeśli chodzi o pancerz to cienki tak jak cała linia Japońskim medów...Po skątowaniu coś od biedy odbije

Tak więc + :
Dobre Działo
Szybki obrót wieży
Dobra zwrotność i dość dobra szybkość

Wady - :
Słaby pancerz

Osobiście chyba nie bd grał japońcami :p
Awatar użytkownika
Abrakadabra77
Posty: 1330
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:45

Re: STA-1 (VIII tier MT)

Postautor: Abrakadabra77 » 31 mar 2014, 23:03

Im wyżej w japońcach tym gorsze granie na stocku.
STA-1 na starcie nie ma żadnych zalet ale to absolutnie żadnych. Jest wolny, jest ślamazarny, mało zwrotny, nie ma działa , nie ma pancerza, nie ma zasięgu widzenia , nie ma dobrego camo. Nic nie ma. Jeżeli ktoś zamierza robić tą maszynę to polecam zakup wzmocnionego zawieszenia i jak najszybsze robienie drugiego działa - nie będziesz przynajmniej bezbronny. Po wyekspieniu działa zawieszenia i silnika dopiero można uznać że ten czołg ma jakieś szanse na placu boju. Wreszcie dostajemy możliwość grania w miarę mobilnym pojazdem. Ostanie działo ma już na tyle wysoką penetrację oraz reload że możemy pokusić się o granie po "medowemu" i nie jesteśmy wtedy bez szans. Wadą obu 90mm , ostatniej i przedostatniej, jest wolny pocisk co może sprawiać problem przy strzelaniu na długie dystanse do poruszających się celów. Druga wieża niewiele daje prócz 100pkt hp i 10m zasięgu widzenia a ma cholernie irytujący karabin który sygnalizuje jak neon " tu celuj za sekundę będzie tu właz dowódcy"
Taktyka dla niego w gruncie rzeczy taka sama jak dla wcześniejszych samurajskich medów - chować się i nie wychylać przed szereg. STA-1 nie jest maszyną która można pociągnąć team gdy wylosuje nas na topie - w takim wypadku jak Chi-Ri jest raczej osłabieniem drużyny.
Obrazek

Q: "Will there be some drastically new modes introduced?" A (SerB): "Sure, tanks will grow gardens, collect harvest and visit each other in their homes"
Neoros
Posty: 444
Rejestracja: 22 mar 2012, 19:16

Re: STA-1 (VIII tier MT)

Postautor: Neoros » 24 lip 2015, 21:25

WOW!
WOWOWOWOW!
Dobry ten czołg. Bardzo zwrotny, dosyć szybki jak na czołg podstawowy MBT, camo całkiem niezłe, 2-ga armata jest już świetna, 3-ciej jeszcze nie odblokowałem, a już wpadła odznaka biegłości!
Świetny do hill-hulldownu połączonego z peek-a-boo, lepszej taktyki nie znajdziesz.
Pociski gold - czuje się tą cesarską potęgę! 275mm peny nawet na przedostatniej armacie budzi respekt.
Z wad brakuje mu trochę celności w ruchu i pancerza z boku - dzięki zasadzie 3 kalibrów nie jest w stanie dingnąć 122mm sowieckiej armaty.
I właśnie dlatego brakuje mu trochę do Centusia. Nie jest na swoim tierze tak dobry jak Type 5 Chi-Ri na swoim, ale niewiele odstaje.
Grałem wszystkimi regularnymi "średniakami" VIII tieru, oprócz Panthery II. I mogę powiedzieć, że 3 najlepsze to Cent (ofc), Obj. 416 i właśnie STA-1. Za to najgorszy to bez wątpienia M26 Pershing i jestem pewien, że Panthera (znam ją z CT) nie przebije Persha w tej kwestii.
Obrazek

Wróć do „Czołgi japońskie”