World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czołgi średnie
PostWysłany: 24 Sie 2012, 12:19 
Starszy Kapral

Rejestracja: 24 Lip 2012, 13:50
Posty: 36
Zdaję sobie sprawę, że o każdym z czołgów średnich powstał odrębny temat, niektóre liczące po kilkadziesiąt stron. Ten zakładam, bo brakuje mi zebranego w jednym miejscu porównania medów poszczególnych tierów. Przygodę w WoT zacząłem od rozwijania linii niemieckich średniaków prowadzących do Pantery, ale bardzo chętnie poskaczę po innych nacjach, żeby zobaczyć, co mają do zaoferowania.

Osobiście interesują mnie tiery od piątego wzwyż. Te niższe przechodzi się z rozpędu, potem już trochę tego expa trzeba wydać na wyelitowanie czołgu.

Wsiadając do czołgu średniego oczekuję, przede wszystkim, mobilności. Dla mnie med ma być czołgiem chroniącym boki cięższych kolegów, polującym na zwiad przeciwnika, ewentualnie przypuszczającym szybkie ataki na flanki. Fajnie by było, gdyby potrafił skutecznie ugryźć coś więcej niż lekkie tego samego poziomu, tudzież artylerię. Rykoszetujący pancerz to wisienka na torcie, chociaż przy średnich nie spodziewam się stalowej ściany co drugą walkę.

Moje nikłe doświadczenie obejmuje na chwilę obecną jedynie czołgi niemieckie poziomów V-VII. Na zakup czeka Sherman, planuję też ruszyć ścieżką do T-34, chyba że ktoś mnie zdecydowanie odwiedzie - do silniejszych radzieckich medów mogę też dotrzeć przez KW-1S.

Moje spostrzeżenia:

Tier V
Po stronie niemieckiej Pz III/IV i Pz IV. Konkurencja oferuje M4, M7 i T-34. Pz III/IV to drugi czołg średni, którym grałem, po Pz III, którego pamiętam jak przez mgłę. Grałem, dopiero ucząc się jeździć, więc i wyniki mocno mizerne. Po prawdzie teraz mój skill jakoś wybitnie się nie poprawił, ale to inna historia. Mimo moich średnich wspomnień, obiektywnie patrząc, czołg wydaje się spełniać wszystkie moje założenia. Szybki, zwinny, pancerz w liczbach wydaje się dość mocny w porównaniu do konkurencji, chociaż akurat w tym punkcie nie zachowałem jakichś dobrych wspomnień. Planuję go odkupić, doposażyć i dać drugą szansę. Martwi mnie trochę działo odstające od wyposażenia konkurencji (szybkostrzelne ZiS-4 ruska i oba Shermana - morderczy obrzyn i M1A1, które jest lepsze od 40 L/48 w praktycznie każdym aspekcie).
Pz IV natomiast to dla mnie żaden med. Do walki kołowej się nie nadaje, jedynym plusem jest fantastyczne działo, ale takie samo jest na Stugu i do snajperskich zabaw wolę niszczyciela. Jasne, fajnie jest powalczyć sobie z ciężkimi twarzą w twarz, ale do tego chyba jednak lepiej innego ciężkiego zabrać. PzIV mam, bo zarabiał przyzwoicie, ale mam do tego inne czołgi, nadające się równie dobrze, więc czeka go złomowanie.

Tier VI
Tutaj jeździłem VK 3001H, często w plutonie z VK 3601H. Pierwszą V-kę uwielbiam. Ma dokładnie to, czego potrzebuję. Szybka, zwinna, przyzwoite działo. Fajnie się nią zachodzi za plecy nieuważnych czołgistów. Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie przesiadki na inny średni tego poziomu. VK 3601H to dla mnie bardziej czołg ciężki niż średni, a w tej kategorii wolę ciężkie radzieckie wynalazki. Na pewno pojeżdżę 3001P, w drodze do Mausa, ale nie widziałem zbyt wielu entuzjastycznych opinii na jego temat. U konkurencji M4A3E2 wydaje mi się zbyt mułowaty, przynajmnie na papierze, natowiast E8 i T-34-85 wydają się ciekawe. Czy po którymś z tych dwóch mogę spodziwać się przyjemniejszych wrażeń niż te dostarczane przez VK 3001H ? Patrząc na same statystyki, wydają się być dość zbliżone parametrami, z lekkim plusem dla E8 ze względu na szybkostrzelność działa dającą najwyższy DPM z całej trójki.

Tier VII
Linią niemiecką na tym poziomie jestem trochę rozczarowany. Nie powiem, żeby Panterą źle się grało. Snajperska dluga 75-tka daje sporo frajdy z punktowania nawet wagi ciężkiej, aczkolwiek przy moich mizernych umiejętnościach nie poszedłem wyżej niż 4 zestrzelenia na bitwę. Łatwiej o snajpera i wsparcie. Z tym że Panterą nie pogram jak typowym średnim, bo jest na to za wolna i za mało zwrotna. Taktyka "tu się wychyl i pacnij, ucieknij na inną pozycję, powtórz" jakoś do mnie nie przemawia. Zastanawiam się nad VK 3002DB, ale jakoś zniechęca mnie fakt, że to tylko trochę podrasowana 3001H, przynajmniej na papierze. Czy T-43 albo T-20 jakoś się tu wyróżniają? Jak patrzę na tier wyżej, to na starcie mam problem, bo co med, to wydaje się świetny. Natomiast na poziomie siódmym do wszystkich podchodzę z mocno umiarkowanym entuzjazmem.

Za wszelkie uwagi i porady z góry serdecznie dziękuję. Uwagi w stylu "naucz się grać, noobie" można sobie spokojnie darować, bo tyle to sam wiem :)

_________________
Panzerwaffe: VK 2801 GW Panther, Tiger P, Tiger II,
ZSRR: T-34 T-50-2, KW-1S, KW-2, KW-3, IS
USA: Wolverine, M5, E8
Francja: AMX 12t
Chiny: Typ 59

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 24 Sie 2012, 12:53 
Sierżant

Rejestracja: 10 Lis 2010, 14:51
Posty: 99
M7 to szybki, zwrotny med, a niezłymi działami, 6 funtówką jak u churcha i porządną 75. Ogólnie mi się podobał.

T-34 jest wolniejszy, mniej zwrotny, nieco lepiej opancerzony (zamiast kartonu 38 masz tekturę 45- plus na drugiej wieży z przodu 60.). Ma podobne, szybkie działo co 6 funtówka. Oba powyższe przyjemne.

Vk3001P jest specyficzna. Mało zwrotna na 0-25 , powyższej lepiej. Duży plus- pancerz nawet taki jakiś, 75 i 100 na drugiej wieży z przodu to nawet nawet. Olbrzymi plus- celne działo i możliwość skrętu w miejscu. Na ostatnim silniku zrywny, choć chyba mniej niż E8 i T-34-85. E8 grałem wcześniej, a T-34-85 widziałem u frenda w akcji.

VII tier- tu miałem vk3002db. Do wymaksowania męki tantala. Po wymaksowaniu... u mnie nic się nie zmieniło, oprócz tego, że coś w końcu da się zabić.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 24 Sie 2012, 15:29 
Podporucznik

Rejestracja: 16 Kwi 2012, 15:53
Posty: 440
pomecz moze jeszcze troszke pantere i dojdz do tej drugiej...po wymaxowaniu jest juz znacznie mobilniejsza od poprzedniczki ;) poza tym T20 to chyba najmobilniejszy med VII (i najbardziej wsysajacy pociski-nawet HE z AMX40 w pewne miejsce na przodzie wchodzi) T43 to raczej takie cos jak T20 tylko troche mniej mobilny i troche lepiej opancerzony a KW13 z mobilnoscia to cos pomiedzy pantera a T43 za to z dobrym pancerzem

Mimo wszystko jak chcesz przede wszystkim mobilnosci to polecam francuskie drzewko LT+MT ;) (mobilne az do samego konca a na dodatek maja kopa-ostatni w tej linii batchat potrafi zdjac IS7 w 11s i uciec na przeladowanie magazynka)

_________________
Z dziennika zwiadowcy #1, czyli podstawy zwiadu
Spoiler:

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 24 Sie 2012, 16:06 
Młodszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2011, 19:08
Posty: 133
Od siebie też coś dodam
thinspoon napisał(a):
U konkurencji M4A3E2 wydaje mi się zbyt mułowaty, przynajmnie na papierze

Jeśli interesuje Ciebie rzeczywiście ten V-max to E8 będzie lepsze, E2 nie jest wcale taki mułowaty, jest zwrotny i bardzo szybko osiągniesz nim V-max, da się nawet flankować wroga, wisienką jest jeszcze pancerna wieża, czasami warto pójść na zwarcie, wtedy przeciwnik może zgłupieć bo słabe działa nie przebiją jarzma, sam kadłub też potrafi poodbijać. Do tego jeśli wystawisz samą wieżę coś ala t29 to możesz cieszyć się z zdobycia stalowej ściany.

Z obserwacji znajomego ma wszystkie medy do 7 tiera bez Franc i nie zrobioną jeszcze PantherII na elite (często gramy w plutonie), wynika co następuje.
T20 jest bardzo mobilny potrafi przywalić i nawet magicznie poodbijać co nieco. T-43 kuleje z mobilnością (szczególnie podjazdy na wzniesienia) choć teraz jest troszkę lżejszy ale dalej ma problemy ze wspinaczkami, działo za to określa jako godny zamiennik wcześniejszego top guna

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 24 Sie 2012, 18:27 
Starszy Chorąży
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2011, 20:39
Posty: 255
V tier -, dawno nie grałem, ale shermana, pz iV, i t34... oba dobrze wspominam.

tier VI - Vk3601H, świetny czołg, magiczny pancerz, dobre działo i mobilny, ale to bardziej HT :D VK3001P do wymaksowania silnika droga przez mękę, muł, potem trochę odżywa, ale nadal lipa przy 3601h... T34-85 grałem nim z "setką", kompletne rozczarowanie po t34, nie jest on szybki, działo strasznie wolno skupiajace było, na meda to on lichy był, odstraszył mnie od t43 którego nie kupiłem... E8, bardzo fajny czołg, szybki, zwrotny i armatka szybko pompuje co rekompensuje niski dmg.

tier VII - pantera.. o tam takie ło, kamper, snajper i nic więcej, ciupanie po 100dmg wykałaczką, objeżdżanie to ostateczność, wymaksowana kurzy mi się w garażu nadal... t20 nie mam ale to szybkie dziadostwo z dobrym wychyłem armaty, nie raz gość wychyli wieze z za górki i zanim go zobaczę ten już wystrzelil i się schował, papier, t43... ta armata budzi we mnie nadal wstręt, chociaż po nim zaczynają się prawdziwe medy...

tier VIII - mam tylko chińczyka co mnie zaspokaja w grze medami :D dobry pancerz, dingi sa normą, szczególnie od wieży, prędkość dosrtateczna, z t44 1vs1 nie ma problemu, wystarczy byc do niego przodem a będzie się odbiajać, on za to nie odbija :P da się tym i snajpić, objeżdżać ht, podświetlać, rushować... wcalę nie boję się innych medów 8 tieru, wr waha mi sie między 60-61% przy 800 bitwach. A zapomniałbym o żabojadach. AMX 13 90, ze swoją armatką już ma ladny dmg i dobra penetrację, dodatkowo bardzo szybki, papier. AMX50 100, teoretycznie to jest HT, ale jednak prędkość meda i gra się bardziej jak medem, typowe wsparcie wysoka penetracja pozwala dziurawić wszystko od przodu, papier, trzeba grać jak "tchórz" tak ludzie mówią na mnie jak uciekam z padającej flanki po wystrzelani się(50s rld), ale bez żywego wsparcia z więcej niż 2ma czołgami można jedynie smutnie zginąć.

tier IX - lorką grałem jak była na VIII, amx50 100 z prędkością scouta a nie meda

tier X - batchat, co tu duzo mówić, bardzo szybki czołg, z działem potrafi roznieść X tier serią(5 pestek), wystawiony szybko pada bo jest celen nr 1 no i... papier

_________________
Jeśli wróg jest w zasięgu, ty również.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 25 Sie 2012, 09:08 
Porucznik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2012, 22:29
Posty: 533
Miejscowość: Bydgoszcz
Rozpiszę się, bo też trochę medów ogarnąłem:

M7 - tak, jak mówili poprzednicy bardzo szybki i zwrotny, Vmax 59km/h, niewiele traci na zakrętach i na wzniesieniach. Działo jakiego używam to 6-funtówka, 75mm ma gorszą celność i reload trochę za długi. Po za tym ma mniejszy DPM. Pancerza nie ma (aczkolwiek ostatnio stalowa wpadła). Z innych plusów to to, że bardzo szybko kręci wieżą oraz nie pamiętam, kiedy mi ostatnio załoga padła. Świetnie nadaje się do walki kołowej i jako antyscout. Sam w kompaniach VI Tieru przez kilka bitew używałem go jako scout i arty-killer. Jak mnie jakiś snajper nie schwycił gąski czy silnika to była rzeź. No właśnie - jak się da komuś tyłka, to silnik lubi oberwać. Nie zdechnąć, ale mocy nie będzie.

VK3001P - chyba najlepszy med, jakim grałem. Idealny dla mnie. Potrzebuje trochę czasu, żeby się bujnąć do 60km/h, ale potem pięknie leci. Skręt w miejscu bajka, ale w jeździe tak średnio. Wieża też nie zaskakuje szybkością obrotu. Głównym plusem jest działo 8.8cm L/56 oraz mix pancerz-szybkość. Ma tyle pancerza, że po ustawieniu niższe tiery nam nie dokopią i jest na tyle szybki, żeby zwiać czy okrążyć grubszą zwierzynę. Zanim dojdzie się do topowego działa i silnika trzeba go przemęczyć i grać jak HT z działem 7.5cm L/48. Z minusów to lubił się zapalić od czasu do czasu i ktoś mi tam notorycznie ginął od strzału w pewne miejsce, ale kto nie pamiętam. Przed Sluggerem była to moja główna maszynka na kompanie VI.

M4A3E2 - Sam nie mam, ale miałem okazję pograć i trza powiedzieć, że to nie jest med. Bynajmniej nie wg twojej definicji. Vmax 33km/h, nie za ciekawy obrót, ale pancerz wyśmienity. Działo - spamgun 76mm daje radę, ale jak coś VI+ się obróci frontem, to trza walić po weakpointach. Zacnie się nim gra, ale jako taki heavymed. Walka kołowa odpada.

KW-13 - najlepszy med VII Tieru. Kiedyś. Nie wiem, czy teraz, bo dostał ogromnego nerfa, ale znam ludzi, którzy nie pozbyli się go z garażu. Najlepsze w nim był pancerz (jak w IS), armata 122mm U-11 (85mm w moich rękach nie nadawała się do niczego, a tym mausy ubijałem) no i 50km/h (kiedyś 60) z trochę mułowatym przyśpieszeniem. Diabelnie szybko kręci tą małą wieżyczką, kadłub też nieźle. Z minusów to gąski lecą na sam widok arty, mały wychył działa w dół, pamiętam jak silnik dostawał od czasu do czasu no i niezbyt nadaje się do walki kołowej - na zakręcie 180' prędkość mu spada do 25km/h i znowu wolno się rozpędza. Moja taktyka nim to zająć szybko jakąś pozycję i z wychyłu samej małej wieży rozstrzelać jakiś X Tier. O tak, z haubicą świetnie się do tego nadawał.

T-43 - najgorszy med VII Tieru. Kuleje zwrotność, szybkość, przyśpieszenie i nie ma pancerza. Grałem nim tylko kilka bitew i już miałem dość. Wymaksowanym.

T20 - genialny (nie)pancerny wynalazek. Szybkostrzelne działo 90mm i duża szybkość. Niezły obrót. Tylko pancerza brak, co to jest 76mm na klacie. Do tego jest niski i krótki. Co tam pada to nie wiem, bo rozegrałem nim tylko 30 bitew. Nadaje się tylko do walki kołowej. Jak ktoś chce nim walczyć z wychyłu zza przeszkody to pójdzie do piachy w minutę. Od arty lub inni go rozstrzelają.

AMX12t & 13 75 - wiem, że to nie medy, ale tak się nimi gra. Scoutowanie AMX-em to nieporozumienie skoro mają taki firepower. 12t mi nie dawał radości z gry, męczyłem go do 13 75 z nadzieją, że będzie lepiej, a tu srogie rozczarowanie. Najbardziej brakuje minimalnie więcej mobilności. I te minimalnie bardzo mocno czuć. Po za tym żałosny wychył działa w pionie, absolutny brak pancerza i ogromne straty prędkości na zakrętach. Tak ja go zapamiętałem i wracać jak na razie nie zamierzam. Walka kołowa tym czołgiem to wpakować magazynek i zwiać. Resztę niech lepiej dopisze ktoś, kto go ogarnia.

T-34 - bardzo zacny V Tier z działem 57mm (75mm to porażka), niezłą mobilnością i bez pancerza dla tierów VI+. Skątowany 45mm to 60mm pionu. Gra się tym bardzo przyjemnie aczkolwiek do walki kołowej ma za małe przyśpieszenie i ciut za dużo traci na mocnych zakrętach. Najlepiej jest podjechać do wroga od boku czy z tyły gry trzyma go HT, przeładować taśmę amunicyjną i rozstrzelać. RoF jak w 6-funtówce. O dziwo nie trapiły go żadne pożary, wybuchy czy notoryczne zgony. Arta V Tieru bierze go na strzał.

T-34-85 - odkąd zabrali mu 100mm D-10T nie miałem okazji nim pograć, ale lud mówi, że daje rade. Pancerza znowu nim nie uświadczymy, aczkolwiek z drugą wieżą mażna stosować hulldown. Do walki kołowej średnio, ma to samo, co poprzednik. 90% ludzi wykorzystuje jego mobilność tylko do zajęcia dobrej pozycji i ucieczki. Z resztą ja też tak grałem. Do wroga wyjeżdżamy pod kątem 40-45', ładnie odbija do V Tieru włącznie.

PzIV - taki med jak ciężki z 80mm na klacie. Był już opisany dlatego dam tylko info, że od 0.8.0 zabierają mu 7.5cm L/70. Teraz PzIII/IV ustąpi mu wyłącznie pancerzem.

_________________
X_______T110E5
IX_______T95, IS-8
VIII______AMX50 100, IS-3, VK45.02A, Panther 2,
VII______Black Prince, T-43
Inne_____SU-100, 59-16, VK28.01, T21, A-20, Chi-To, Tetrarch


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 25 Sie 2012, 12:33 
Starszy Kapral

Rejestracja: 03 Wrz 2010, 17:43
Posty: 49
Teraz mam obydwa niemieckie VII tiery. vk3002 db przed wymaksowniem to słaby czołg, ale potem jazda nim to sama przyjemność. Trzeba tylko pamiętać, że mamy działo ze słabą penetracją i flankować przeciwników. Co do pantery, to wczoraj ją kupiłem i cóż... stock jak stock. Nie zmienia to faktu, że gra mi się nią dużo gorzej niż stockowym vk 3002 db.(9 przegranych z rzędu :x )


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 25 Sie 2012, 16:16 
Porucznik

Rejestracja: 11 Lut 2012, 21:32
Posty: 464
Ja gram głównie medami, więc chyba mogę się wypowiedzieć. Niższe tiery pomijam bo taki T-34, PZ4 i M4 są według mnie w miarę porównywalne. M7 to taki bardziej med bo jest zwinniejszy i szybszy, ale za to działo kulawe.

6 tiery są już bardziej zróżnicowane.
VK3601H - nie jest medem, jest po prostu słaby - odradzam.
VK3001P - Stockowy to straszny muł i ma nędzne działo. Wymaksowany zmienia się nie do poznania, jest bardzo mobilny, szybki i pancerz też potrafi pozytywnie zaskoczyć. Krótka 88 też nie jest już tak uciążliwa bo można z łatwością objeżdżać cięższych wrogów i ładować im w boki. Zresztą na 6 tierze to działo, mimo że kapryśne to daje jeszcze radę. Czołg mi się bardzo podobał, gra nim była dosyć przyjemna.

VK3001H - nie grałem, nie komentuję.

T-34-85 - grałem nim jeszcze za czasów jak miał dostępną 100mm, ale na teście kupiłem żeby sprawdzić jak się sprawuje ulepszona 85. Czołg po wymaksowania wbrew powszechnej opinii jest wystarczająco mobilny, działko ma świetny rof, przyzwoity dmg i penetracja też jest niczego sobie, przy twardszych czołgach trzeba przycelować ale i tak daje radę. Pancerz regularnie odbija pociski z niemieckiej krótkiej 88, więc niemców nie trzeba się bać. O dziwo wpuszcza wszystko od amerykańskich 76, które mają jeszcze niższą penetracje. Czołg również pozytywny, ale nie da się nim za bardzo objeżdżać, jeśli już to max 2 kółka i traci sporo na prędkości.

M4E8 - :D da radę objechać nawet inne medy. Pancerza brak, ale sporo nadrabia zwinnością i mobilnością. Działko jest słabe, ale dosyć celne i szybkie. France przy nim wymiękają, bo ten potrafi raz na jakiś czas coś magicznie odbić a one nie ;p Lubiłem go, fajny moneymaker, w extremalnych przypadkach może robić za scouta nawet.

M4E2 - bardzo fajny pancerz, również jest zwinny, ale v-max ograniczone do 35 chyba. Z większej odległości jest dla 6 tierowych dział praktycznie nieprzebijalny.

T20- bardzo mobilny, z mocnym, celnym i szybkim działem. Najlepszy med 7 tieru. Pancerza brak, ale czasem łyknie za 0. W przeciwieństwie do następny ma dosyć żywotną załogę i moduły nie są zrobione z papieru. Tigera spokojnie można objechać i wykończyć. Świetny czołg, naprawdę go lubiłem.

T-43 - to samo co T-34-85, dla mnie czołgi prawie identyczne, ten tylko jest troszkę zwinniejszy. Więcej różnic nie zauważyłem. Choć w sumie pancerz boczny jest gorszy niż na poprzedniku, ale to tylko moje subiektywne odczucia.

VK3002DB - jedyny czołg 7 tieru na którym krótka 88 może cokolwiek zdziałać, bo jest mobilny i szybki. Pancerz potrafi bardzo pozytywnie zaskoczyć. Niejednokrotnie miałem dinga od JT lub jemu podobnych, często sam byłem w szoku że jeszcze żyję.

Pantera - Bardzo mocno się na niej zawiodłem, mobilność HTka, i działo meda. Beznadziejne połączenie. Sprzedałem przed odblokowaniem długiej 75 bo nie byłem w stanie nic ugrać tym sprzętem. Na testach jednak pograłem z długą 75 i teraz planuję ją odkupić. Czołg to ewidenty kamper, zaszyć sięw krzakach i ostrzeliwać wrogów z daleka. Polecam siatkę, lunetę i dosyłacz, dodatkowo może być płatny kamo.

Pershing - na początku cud miód. Bardzo mobilny nie jest, ale nie można narzekać, daje radę. Działo sporo przebija, ale trzeba pamiętać że nie jest to długa 88 niemiecka. Trzeba znacznie częściej szukać weakpointów. Po patch 7.4 zauważyłem, że załoga i moduły padają od byle czego. Strzał z arty 2 tiery rozwalił mi działo i wizjer oraz zabil dowódcę z celowniczym. Póxniej przyjąłem taktykę, żeby się nie wychylać a strzelać tylko jak będę bezpieczny no i jakość gry na nim mocno spadła. Czołg stał się bardzo delikatny, jak wprowadzą fizykę to gąski pewnie będą spadały od jazdy na normalnej drodze. Bardzo go lubiłem, a potem stał się moim koszmarem. Przez zastosowane zawieszenie niczego za bardzo nie poobjeżdżasz, bo traci sporo prędkości na zakrętach. Może gdyby miał mocniejszy silnik...

T-44 - król medów, bardzo szybki i zwinny. Objedzie inne medy jak będzie musiał, HTki nie są dla niego wyzwaniem. TD przestają walczyć jak je dorwiesz, poddają się. Działo jest porównywalne do działa na persie, ale mam wrażenie jakby miał lepiej losowany dmg, częściej wchodzi z górnego zakresu, ma też lepszy rof. Penetracja niby 5mm gorsza, ale nie czuć tego. Pancerz potrafi coś tam poodbijać, ale lepiej na niego nie liczyć. Jak trzeba się wystawić to lepiej lewą stronę, z prawej jest ammorack, który lubi wybuchać. Da się jednak temu zaradzić specjalnym perkiem i mokrym magazynem. Moduł który obowiązkowo trzeba mieć to stabilizator.

Nie wiem czy napisałem o wszystkich czołgach którymi grałem, nie pamiętam.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 28 Sie 2012, 08:05 
Szeregowy

Rejestracja: 05 Lut 2012, 18:47
Posty: 4
wiec i ja sie wypowiem :) .
Panther to czolg bardzo mily. W sumie nie byl mulowaty wbrew opini jego predkosc mi wystarczala. Jak wpadl jako top tier to robil masakre i costam odbijal nawet.
T43 to zawsze byl szajs. Tylko ten czolg mnie odpycha od ruskich medow.
PantherII jak dla mnie med wspanialy. Duzo mobilniejszy od poprzedniczki a wszystkie zalety zostaly. Nic dodac nic ujac czolg jest swietny.
T44 brat go ma grywam czasem i gra mi sie swietnie. Super mobilnosc wporzadku dzialo.
Reszta nie gralem
pozdro

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Czołgi średnie
PostWysłany: 29 Sie 2012, 13:34 
Starszy Kapral

Rejestracja: 24 Lip 2012, 13:50
Posty: 36
Właśnie o takie zestawienia mi chodziło, dzięki. Na chwilę obecną pozbyłem się PzIV na rzecz III/IV i jestem bardzo zadowolony. Czołg jest bardzo zwinny i świetnie przyspiesza od zera. Poluję nim na scoutów i tłukę cięższe sztuki zajęte walką z innym czołgiem z zespołu. III/IV można szybko wyskoczyć na plecy przeciwnika, na przykład przy walce dwóch ciężkich ostrzliwujących się zza rogu. Prędko się go nie pozbędę.

_________________
Panzerwaffe: VK 2801 GW Panther, Tiger P, Tiger II,
ZSRR: T-34 T-50-2, KW-1S, KW-2, KW-3, IS
USA: Wolverine, M5, E8
Francja: AMX 12t
Chiny: Typ 59


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO