World of Warplanes
World of Warplanes


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: FAQ Ogólne
PostWysłany: 06 Maj 2011, 18:04 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lip 2010, 14:36
Posty: 2292
WAŻNE: Nie czytanie FAQ skutkujące założeniem tematu z wyjaśnionym tu pytaniem nagradzane jest ostrzeżeniem.


SPIS TREŚCI:
PROLOG: Mój kumpel mówi, że ...
1. Czym jest World of Tanks?
2. Czy gra jest po polsku?
3. Na jakich serwerach możemy grać?
4. Jakie są nacje w grze?
5. Jak mam założyć konto?
6. Jakie są wymagania sprzętowe gry?
7. Z jakiego okresu są czołgi w grze?
8. Jakie są tryby rozgrywki?
9. Czy jest możliwość używania komunikatora głosowego?
10. Czy gra jest płatna?
11. Czy gra będzie rozwijana?
12. Jak kupić złoto?
13. Załoga czołgu.
14. Jak odblokować czołg?
15. Co to są moduły dodatkowe?
16. Co oznacza kłódka na modułach dodatkowych?
17. Jak zamontować moduły dodatkowe?
18. Co oznacza wolne doświadczenie?
19. Jak przenieść doświadczenie z jednego czołgu na drugi?
20. Po co jest złoto w grze?
21. Co daje konto premium?
22. Jak przenieść załogę z jednego czołgu do drugiego?
23. Czy jest polski kanał w grze?
24. Jakie są rodzaje pocisków w grze?
25. Co to jest penetracja i od czego zależy?
26. Co oznaczają ikonki nad czołgami?
27. Do czego służy sprzęt eksploatacyjny w grze?
28. Czy da się zmienić wygląd czołgu?
29. Jak otworzyć opcje klawiszowe podczas gry?
30. Co to są achievementy (osiągnięcia)?
31. Jakie są achievementy (osiągnięcia)?
32. Co oznaczają ponumerowane tarcze przy nickach?
33. Co to jest doświadczenie załogi?
34. Czy za tworzenie klanu trzeba zapłacić?
35. Co to jest tier?
36. Ile trwa bitwa w World of Tanks?
37. Za co dostajemy doświadczenie?
38. Czy trzeba czekać do końca bitwy, kiedy czołg zostanie zniszczony?
39. Jak zmienić język w grze?
40. Jak sprzedać czołg?
41. Jak mogę sprawdzić swoje statystyki?
42. Czy można założyć więcej niż jedno konto?
43. Co daje oznaczenie czołgu jako podstawowy?
44. Support
45. Skąd wziąć sygnaturkę ze statystykami?
46. Czy mogę zmienić nick w grze?
47. Co oznacza, jak nazwa gracza w bitwie jest niebieska?
48. Co oznaczają gwiazdki na ikonie czołgu?
49. Jak sprawdzić ile dany czołg zarabia?
50. Jak działa matchmaking?
51. Co daje radio?
52. Jak naliczane są kredyty?
53. Jak zwiększyć FPS-y w grze?
54. Czy można reklamować klan w grze?
55. Które działo jest celniejsze? To o wartości 0,39 czy 0,49?
56. Jak będą wyglądały "full" drzewka USA,ZSRR i Niemców?
57. Czy można wymienić wolne doświadczenie na złoto?
58. Jak będzie wyglądało drzewko francuskie?
59. Jakie są mapy w grze?
60. Co oznacza komunikat: "Sprzedaż czołgu nie powiodła się. Spróbuj później"?
61. Dlaczego na czacie w grze zamiast niektórych wyrazów pojawiają się takie wesołe gwiazdki?
62. Kiedy widać przeciwnika?
63. Jak odejść z klanu?
64. Jak zobaczyć ilość HP drużyny swojej i przeciwnej?
65. Czy da się innemu graczowi przelać złoto lub kredyty z naszego konta?
66. Czy można grać ze znajomymi?
67. Kiedy nastąpią zmiany w drzewku rosyjskim dotyczące KV, KV-3 oraz IS-4?
68. Ile kosztują pociski do działa X?
69. Jak zrobić zrzut ekranu z gry (zrobić screena)?
70. Co oznaczaja liczby x/x/x?
71. Jaki typ modułów pasuje do czołgu X?
72. Jak przeładować magazynek w czołgu?
73. Czy założę do czołgu dany podzespół?
74. Jak zainstalować mody do gry?
75. Jakie są dostępne umiejętności dla załogi i jak rozdawać?
76. Instalacja, konfiguracja, obsługa XVM eXtended Visualization Mod dla World of Tanks 0.7.5 i wyższych
77. Złoto z Allegro oraz ze źródeł innych niż oficjalny sklep World of Tanks

_________________
Image

-> World of Warplanes - daj szanse samolotom!

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 10:57 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
PROLOG: Mój kumpel mówi, że ...

Każdy 'kumpel' to najgorsze możliwe źródło informacji.
W poniższym FAQ znajdują się pewne wiarygodne informacje na najczęściej zadawane pytania.

1. Czym jest World Of Tanks?

World of Tanks to darmowa gra MMO, koncentrująca się na bitwach pancernych. Grę tą stworzyło studio Wargaming.net znane z Order of War oraz serii Massive Assault.

2. Czy gra jest po polsku?

Tak, gra również posiada polską wersję językową jeśli gramy na serwerze EU.

3. Na jakich serwerach możemy grać?

EU - europejski serwer.
US - amerykański serwer.
RU - rosyjski serwer.

4. Jakie są nacje w grze?

USA, Niemcy, ZSRR, Chiny, Francja a w planach są także Wielka Brytania, Włochy, Japonia. Możliwe, że doczekamy się też polskiego akcentu w postaci kilku czołgów.

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:04 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
5. Jak mam założyć konto?

a) wchodzimy na stronę http://game.worldoftanks.eu/ i klikamy register,
b) podajemy swoje dane (e-mail, hasło, username),

Image
rys.1

c) czekamy na mail aktywacyjny – aktywujemy konto,

Image
rys.2

d) pobieramy grę.

Image
rys.3

Uważajcie na końcówki w adresach stron przy rejestracji i pobieraniu klienta, bo może się zdarzyć, że np. zarejestrujecie się na stronie EU, a pobierzecie klienta US.

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:06 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
6. Jakie są wymagania sprzętowe gry?

Minimalne wymagania:
System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
Procesor (CPU): 2,2 GHz
Pamięć (RAM): 1,5 GB dla Windows XP, 2 GB dla Windows Vista / 7
Karta graficzna: GeForce 6800GT z 256 MB RAM / ATI X800 z 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Wolne miejsce na dysku: 3,27 GB
Połączenie z internetem: 128 kb/s

Wymagania dla gry na średnich ustawieniach:

System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
Procesor (CPU): 3 GHz
Pamięć (RAM): 2 GB dla Windows XP, 3 GB dla Windows Vista / 7
Karta graficzna: GeForce 8600GT z 512 MB RAM / ATI HD3850 z 512 MB RAM, DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Wolne miejsce na dysku: 3,27 GB
Połączenie z internetem: 128 kb/s

Wymagania systemowe dla gry na maksymalnych ustawieniach:

System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
Procesor (CPU): 2-rdzeniowy 3 GHz
Pamięć (RAM): 4 GB lub więcej
Karta graficzna: GeForce 9800 z 512 MB RAM / ATI 4850 z 512 MB RAM, DirectX 9.0c
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
Wolne miejsce na dysku: 3,27 GB
Połączenie z internetem: 1024 kb/s lub szybsze (dla czatu głosowego)

7. Z jakiego okresu są czołgi w grze?

Lata 1930-1960.

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:07 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
8. Jakie są tryby rozgrywki?

- Standardowa walka(bitwa losowa) – gracze zostają podzieleni na dwa 15-osobowe zespoły, mają one za zadanie zająć bazę wroga lub zniszczyć wszystkie pojazdy przeciwnej drużyny,

- Bitwy Treningowe - mogą brać w nich udział wszyscy gracze, którzy zostaną zaproszeni przez założyciela pokoju. W bitwach treningowych gracz nie otrzymuje doświadczenia oraz kredytów.

Image
rys.4

- Clan Wars - tryb pozwalający na walki do 100 osobowych zespołów graczy polegający na zdobywaniu terytoriów na mapie świata; zespoły zaczynają w lokacjach startowych, w miarę postępów otrzyma dostęp do kolejnych lokacji,

Image
rys.5

Clan Wars - poradnik

W planach są także:

- Wyzwania Czasowe - podobnie jak w bitwie klanowej gracze zajmują kolejne terytoria, ograniczeniem jest czas lub limit bitew,

- Bitwy Średniowieczne - dwa zespoły graczy umieszczane są naprzeciwko siebie na obszarze pozbawionym osłon, celem jest jak najszybsze zniszczenie wrogiego zespołu poprzez udaną
szarżę na jego pozycje,

- Assault - mniej liczna drużyna ma za zadanie bronić przez określony czas danego obszaru, a liczniejszy przeciwnik ma zadanie zdobyć go w określonym czasie,

- tryb NPC - rodzaj samouczka, gracz walczy z przeciwnikami kierowanymi przez komputer, jego zadaniem jest dotarcie do określonego celu przy zniszczeniu jak największej ilości przeciwników,

- Encounter battle - obydwa zespoły mają za zadanie przejąć bazę na środku mapy,

- Garage battle - bitwa trwa jak typowy deathmatch, można zmieniać pojazdy po każdej śmierci,

- Historical battle - bitwy historyczne, w których można korzystać wyłącznie z określonych pojazdów i modułów,

- Escort VIP - tylko kilka pojazdów w drużynie posiada możliwość przejmowania bazy, drugi zespół musi zniszczyć najeźdźców.

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:08 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
9. Czy jest możliwość używania komunikatora głosowego?

Teoretycznie WoT obsługuje komunikację głosową (komunikator wbudowany w grę), jednak w praktyce, jest ona włączona tylko w plutonie i w kompanii.

10. Czy gra jest płatna?

Gra jest darmowa, lecz posiada wbudowane mikropłatności.

11. Czy gra będzie rozwijana?

Tak, będzie rozwijana poprzez dodawanie nowych czołgów, map, trybów gry. Wargaming.net myśli także nad wprowadzeniem map nocnych, warunków atmosferycznych, fizyki.

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:13 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
12. Jak kupić złoto?

a) logujemy się swoimi danymi do konta na stronie http://game.worldoftanks.eu/ i klikamy GET GOLD,
Zwrócić uwagę na końcówkę .eu jeśli gramy na serwerze EU, oraz .com jeśli gramy na serwerze US -> jak zobaczę temat "kupiłem złoto na .com czemu nie mam na koncie EU?" to wlepiam ostrzeżenie. Można napisać ticket do supportu i wyjaśnić pomyłkę, oraz poprosić o przeniesienie złota na właściwe konto ale radzę uważać przy zakupie po prostu.

Image
rys.6

b) wybieramy walutę i metodę płatności oraz ilość złota, którą chcemy zakupić.

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:15 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
13. Załoga czołgu.

Załoga w WoT egzystuje gdzieś we wnętrzu Twojego pojazdu. Tak jak w prawdziwym czołgu pełnią oni istotne funkcje i jeśli zostaną ranni, jednostka traci wartość bojową. W grze czołgiści mogą pełnić jedną lub więcej z pięciu funkcji:

Image
Dowódca – zajmuje się wypatrywaniem wrogich maszyn i jak sama nazwa wskazuje; dowodzeniem resztą pancerniaków. Jeśli zostanie ranny, spada nie tylko zakres widoczności pojazdu (gdy jest wyszkolony w 50% widoczność spada poniżej opisanej w statystykach pojazdu), ale również efektywność pozostałych członków załogi.
Warto wiedzieć: dowódca czołgu dodaje pewien bonus do statystyk swoich podwładnych (minimalnie +5% maksymalnie +10%)

Image
Celowniczy – to właśnie ten człowiek odpowiada za zgranie celownika Waszego czołgu. Im lepiej będzie wyszkolony, tym mniejszy będzie okrąg celownika i szybciej będzie on się zgrywał (czyli zmniejszał po wykonaniu ruchu). Trafiony celowniczy znacząco obniża celność czołgu i zgranie celownika.
Warto wiedzieć: Celowniczego najłatwiej jest zranić. Zwykle znajduje się on najbliżej ścian pojazdu, przez co większość strzałów w okolice jarzma armaty trafia również celowniczego.

Image
Ładowniczy – członek załogi zajmujący się ładowaniem armaty. Tylko tyle i aż tyle. Jego starania przyczyniają się do zwiększenia szybkostrzelności armaty, a eliminacja obniża ją poniżej normy.
Warto wiedzieć: Ładowniczy jest szczególnie ważny w czołgach ciężkich, których wielkokalibrowe armaty mają małą szybkostrzelność, a od każdego strzału może zależeć Twój wirtualny los.

Image
Radiooperator – jego zadaniem jest komunikacja z innymi jednostkami Twojej drużyny. Dobrze wyszkolony radiowiec potrafi zwiększyć zasięg odbioru czołgowej radiostacji, dzięki czemu masz lepszy podgląd pola bitwy na minimapie. Analogicznie, trafiony zmniejsza zasięg.
Warto wiedzieć: Radiooperator jest najistotniejszym członkiem załogi artylerii samobieżnej. Dzięki większemu zasięgowi, łatwiej jest prowadzić skuteczny ostrzał.

Image
Kierowca-mechanik – to czołgista zajmujący się prowadzeniem Twojego pojazdu i dokonywaniem napraw. Im wyższe jego wyszkolenie, tym więcej może wyciągnąć z silnika (czołg nie będzie szybszy, ale np. szybciej pojedzie pod górkę), oraz zmniejsza czas naprawy. Jego zranienie, drastycznie zmniejsza prędkość, promień skrętu i długość wykonywania napraw.

Załoga zdobywa doświadczenie w każdej bitwie, co można zaobserwować na procentowym wskaźniku obok portretów czołgistów.

Image
rys.7

Możesz ich również przeszkolić w akademii wojskowej, klikając odpowiednio na: portret czołgisty (prawym przyciskiem myszy) → zakładkę szkolenie na karcie ewidencyjnej załoganta → wybrać interesujący nas pojazd, rodzaj szkolenia → kliknąć przycisk „Przekwalifikuj”/„Trenuj” rys.11

Umiejętności załogi :

Image
- Kamuflaż - załoga wyćwiczona w tej umiejętności pozwala zmniejszyć szansę wykrycia czołgu,

Image
- Gaszenie pożaru - pozwala na szybsze ugaszenie płonącego czołgu,

Image
- Naprawa - podobnie ja w powyższych umiejętnościach pozwala szybciej naprawiać zniszczone moduły w czołgu,

Dodatkowe umiejętności możemy dodawać czołgiście wtedy, kiedy posiada 100% doświadczenia. Każdy załogant ma możliwość posiadania trzech umiejętności.

Stopnie załogi

Imagerys.8

Temat na forum:
viewtopic.php?f=26&t=947

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:16 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
14. Jak odblokować czołg?

Aby odblokować następny czołg, należy zebrać wymaganą ilość doświadczenia (podaną w prawym górnym rogu w drzewku badań).
Wymagane jest odkrycie wszystkich wcześniejszych modułów w drzewku, które prowadzą do następnego czołgu (Np. Silnik 1 -> Silnik 2 -> Nowy czołg).

Ważne! Aby odblokować dany czołg, musisz odblokować również jego poprzednika. Kolejne czołgi są ostatnią gałęzią drzewka technologicznego swoich poprzedników.

Najlepiej pokazać to na przykładzie: jeśli Chciałbyś odblokować np. VK3601H, Musiałbyś wybrać zakładkę badań drzewa niemieckiego, następnie wybrać kartę badań jego poprzednika (w tym wypadku jest to Panzer IV). Kiedy wybierzesz kartę badań PzKpfw IV, Twoim oczom powinno ukazać się mniejsze drzewko badań, przedstawiające możliwe do zbadania moduły tego czołgu. Na końcu jednej z gałęzi badań, znajduje się twój cel:VK3601H . By go odblokować, musisz najpierw odkryć wiodące do niego moduły. W powyższym wypadku, aby odblokować VK3601H, musisz odkryć działo 7,5 cm kwk 40 L/43, dalej drugie działo 7,5 cm kwk 40 L/48, później już tylko wolna droga do VK3601H.

Image
rys.9

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: FAQ Ogólne
PostWysłany: 14 Wrz 2011, 11:19 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2010, 10:37
Posty: 2676
Miejscowość: Mosina
15. Co to są moduły dodatkowe?

Moduły dodatkowe są to elementy wyposażenia dodatkowego czołgu, które można zamontować na nim, za określoną ilość kredytów.
Maksymalnie można zamontować trzy moduły.
Moduły z kłódką są zapisane do danego czołgu (bez względu na to, czy wymieniamy moduły podstawowe - armatę, silnik - czy nie).
Moduły bez kłódki można przenosić między pojazdami za darmo, moduły z kłódką po zapłaceniu 10 sztuk złota.

16. Co oznacza kłódka na modułach dodatkowych?

Oznacza, że wyposażenia nie można zdemontować bez jego zniszczenia. Zdemontowany moduł tracimy bezpowrotnie. Od patcha 6.4.0 można zdejmować je za 10 sztuk złota.

17. Jak zamontować moduły dodatkowe?

W garażu, na pasku pomiędzy podstawowym wyposażeniem czołgu (armata, wieża, silnik) a typami amunicji, znajdują się trzy kwadraty.
Kliknięcie takiego powoduje rozwinięcie się listy z wyborem różnych modułów dodatkowych.
Kliknięcie na dany moduł powoduje jego zamontowanie, jeśli mamy wystarczająco dużo kredytów.
Aby zdjąć moduł dodatkowy bez kłódki, należy kliknąć we wspomniany kwadrat w którym znajduje się przenoszony moduł i na liście kliknąć ten moduł. Nastąpi jego przeniesienie do magazynu.
Aby zdjąć moduł dodatkowy z kłódką należy wykonać te same czynności jak w przypadku zdejmowania modułu bez kłódki jednak w tym wypadku zapłacimy 10 sztuk złota.

Image
rys.10

Jakie mamy moduły?

Image
a) Siatka kamuflażowa (Camouflage Net)
-25% do zostania wykrytym (NIE SUMUJE SIĘ Z UMIEJĘTNOŚCIĄ ZAŁOGI),

Image
b) Lornetka polowa(Binocular Telescope)
+25% do zasięgu widoku, zasięg widoku max. 500m

Image
c)Skrzynka z narzędziami(Toolbox)
+25% do szybkości naprawy (SUMUJE SIĘ Z UMIEJĘTNOŚCIĄ ZAŁOGI),

Image
d)Osłona przeciwodłamkowa(Spall Liner)
+15% do osłony przeciwko odłamkom i taranowaniu,

Image
e) "Mokry" magazyn amunicyjny("Wet" Ammo Rack)
+50% do wytrzymałość magazynu z amunicją,

Image
f)Filtr "Cyclone" (Cyclone Filter)
+50% do wytrzymałości silnika - tylko dla sowieckich czołgów,

Image
g)Napełnienie zbiorników CO2(Fill Tanks with C02)
+50% do wytrzymałości zbiornika paliwa,

Image
h) Mechanizm dosyłający(Rammer)
-10% do czasu załadowania pocisku (KUPUJE SIĘ GO DLA CZOŁGU A NIE ARMATY),

Image
i)System naprowadzania(Enhanced Gun Laying Drive)
-10% do czasu skupienia celownika, gdy pojazd nie porusza się,

Image
j) Stabilizator pionowy(Vertical Stabilizer)
+20% do celności, podczas poruszania się lub obracania wieży,

Image
k)Osłonięta optyka(Coated Optics)
+10% do zasięgu widoku, ale nie więcej niż 500m,

Image
l)Ulepszona wentylacja(Improved Ventilation)
+5% do wszystkich umiejętności załogi,

Image
m)Ulepszone zawieszenie(Enhanced Suspension)
+10% do limitu ładowności,

Wortal:
http://world-of-tanks.eu/czolgopedia_wyposazenie.php

_________________
FAQ: viewtopic.php?f=28&t=2178
Cytuj:
PROSZĘ WAS HELP FAST PODAJCIE JAKIES NR FONA ALBO GG ALBO SKEJPA ŻEBY TO SZYBKO ZROBIĆ OK
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron

World of Tanks rejestracja | dieta dukana przepisy | gry mmo | GTA IV

Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group akuna alveo ziola

Załóż własne, darmowe forum dyskusyjne dzięki phpBB3
phpBB SEO