Każdy screenshot jest opisany.
Poszczególne kolory przedstawiają:
Zielony: Miejsce z cieńszym pancerzem. Duża szansa uzyskania penetracji
Żółty: Możliwy rykoszet jednakże z większych armat do przebicia
Czerwony: Najmocniejsze miejsca czołgu. Nie do przebicia nawet z największych armat.
Poszczególne znaczniki oznaczają:




Duży wpływ na penetracje ma kąt nachylenia pancerza , więc radze unikać strzelania pod dużym kątem. Zaawansowani gracze umieją skontować czołg by pancerz był praktycznie nie do przebicia.
Czołgi niemieckie:
E-100

Przedni pancerz kadłuba praktycznie nie przebijalny.Należy celować pod spód. Udawało mi się uzyskiwać tam penetracje nawet z długiej 88. Żeby przebić wieże z przodu trzeba mieć dużą armatę. Pancerz o grubości 240mm nie jest mocno pochylony dzięki czemu jest do przebicia ze standardowej amunicji. Jeśli chodzi o bok kadłuba tego czołgu to wchodzi bardzo dużo strzałów za 0pkt.
Maus

Z przodu można strzelać pod dziubek albo z przodu wieży gdzie kąt jest najmniejszy. Nie ma tam 100% szansy przebicia ale zawsze jest większa niż strzał w przednia płytę, która jest najmocniejszym punktem mausa.Pancerz wieży jest pochylony i trudno go przebić. Bok i tył to najsłabsze miejsca mausa a i tak niewiele armat go przebija.Można próbować z armatą, która ma penetracje <200. Trzeba uważać na na strzał nawet z tyłu bo potrafi zrykoszetawać nawet X tier armate. Ogólnie strzelając do mausa trzeba wyjątkowo brać pod uwagę kąt ostrzału
E-75

Podobnie jak w E100 pancerz kadłuba jest praktycznie nie przebijalny.Należy celować pod spód.Pancerz wieży ma tytaj aż 252mm co czyni go właściwie nie penetrowalnym ze standardowej amunicji.Bok wieży o dziwo przy 160mm dużo odbija.Nie jest jakoś wyjątkowo pochylony ale trzeba na niego uważać.Na zielono został zaznaczony tył pojazdu gdyż znajduje się tam silnik i czasem można podpalić nieprzyjaciela.
VK4502(p)- Minimaus

W pancerz przedni trudno go przebić. Ze szczęściem można próbować w gniazdo karabinu maszynowego. Od spodu też nie jest łatwo ale lepiej próbować tam niż w ogóle. Strzałem w bok (silnik) można go podpalić dlatego zaznaczyłem tylko ten kawałek boku. Przód wieży tak samo jak w E75 jest nie do przebicia.W bok wieży można walić raczej z większych armat bo z mniejszych łatwo załapać się na przypadkowy rykoszet. Tylni właz wieży lub tył kadłuba to najlepsze z możliwych miejsc do spenetrowania.Z bliska wchodzi we właz dowódcy.
Jagdtiger

Jarzmo i pancerz nadbudowy jest dosyć twardy i ciężko go przebić. Przód kadłuba jest z KT jak i całe podwozie, przez co z armat z penetracją <160 można tam walić. W tym czołgu pod ryjek to zalecam strzelać raczej tylko z małych armat bo przez kadłub nie jest ciężko się przebić. Bok ma jedyne 80mm więc wchodzi jak w masełko a z tyłu kadłubamożna zapalić gdyż tam są zbiorniki z paliwem i silnik. Pośrodku nadbudówki znajduje się amumicja i można także próbować strzelać tam.
E-50

W tym czołgu trzeba tylko uważać na przednią płytę pancerza i jarzmo wraz z przednim pancerzem wieży. Reszta nie jest trudna do przebicia. Z przodu można spokojnie strzelać "pod ryjek" a z boku w końcówke kadłuba gdzie oczywiście niemcy czasem się zapalają. Bok wieży jest zaznaczony na żółto bo jest pod kontem i bywa że pocisk zrykoszetuje nawet z całkiem dużych armat.
Lowe

Z przodu ciężko go spenetrować z krótkiej 105. Z bliska można próbować techniki pod dzióbek. Jarzmo armaty jest zaokrąglone jak i cała wieża i często bywają na niej rykoszety nawet z tyłu. Wystarczy, że pocisk trafi pod złym kątem mamy brak penetracji. Z tyłu zaznaczyłem na zielono zbiorniki z paliwem bo po trafieniu w to miejsce pali się jak szalony.
Tiger II

Uważam go za młodszego brata E-75. Wyglądają bardzo podobnie i technika strzelania do obydwu jest także podobna.Należy celować pod spód. Bok wieży nie jest problem dla większości armat jak i bok kadłuba. Jak wcześniej pisałem zaznaczona tylko końcówka z silnikem ponieważ jest duże prawdopodobieństwo podpalenia a w najgorszym wypadku uszkodzenia silnika.
VK 4502a

Przedni pancerz odbija 122 z Is-a i 107 z Kw5. Większe armaty nie mają z nim problemów. Pod dziubek ciężko jest trafić bo jest duży prześwit a pancerz dolny jest stosunkowo mały. Wieża identyczna jak w przypadku Tigera II. Oczywiście silnik na zielono i szansa podpalenia.
Ferdinand

Z przodu Ciężki do przebicia. Trudno wycelować pod spód gdyż pancerz dolny jest stosunkowo mały.Dużo wchodzi w płyty boczne przedniego pancerza. Nadbudówka z przodu jest bardzo twarda ale cały czołg z boku penetruje większość armat.
Tiger P

Jest to Ferdinand z wieżą. To samo podwozie czyli te same weak pointy i mocne miejsca. Trzeba ponownie celować w płyty boczne przedniego pancerza albo wieżę z przodu, która nie jest Ciężka do przebicia. Z boku 80mm czyli tak jak wyżej jest penetrowany przez większość dział.
Czołgi Rosyjskie
Is-4

Z przodu jest ciężki do przebicia z armat mniejszych niż 9 tier. Najsłabszy punkt isa z przodu to wizjer kierowcy. Przy przebiciu można tam zranić kierowcę. Wieża nie jest miejscem, w które najlepiej celować. Ma 250mm i do tego jest zaokrąglona. Musimy uważać także przy strzale z boku. Ma on aż 160mm. Strzał w silnik od tyłu w najmniej pochylone elementy jest wyjściem najlepszym.
Is-7

Pancerz przedni pa pochyły dzięki czemu odbija dużo pocisków mimo iż nie jest gruby. Przy odrobinie szczęścia możemy go tam przebić z IX lub X tieru armaty a i tak się często odbija.Teraz dużo zależy od odległości z jakiej strzelamy. Od przodu dobrze jest walnąć pod ryjek(zaznaczony na dole obrazka). Tam lubi wejść z VIII-X terowych armat(nie zawsze). Jeśli mamy małą armatkę to tylko z boku(albo z HE w działo) ale nie tam gdzie zaznaczyłem na pomarańczowo. Pociski lubią tam rykoszetować chyba, że mamy armatę <120mm to można spróbować. Tył wieży i silnik to dobry wybór-w silnik można zapalić a w wieże uszkodzić amunicje.
Is-8

Przebić isa8 od przodu to nie jest duży problem. Udawało mi się nawet go przebić z 122mm z Isa. Ma najgorszy pancerz z IX tierowych czołgów ciężkich. Trzeba tylko uważać na wieżę, która jak w przypadku isów jest zaokrąglona. Z boku przebija go praktycznie wszystko. Ma jedynie 80mm. Na końcu kadłuba znajduje się silnik i zbiorniki i w przypadku trafienia może dojść do zapalenia.
Is-3

Podobnie jak w isie 7 i 8 dziubek to słaby punkt czołgu. Zielone miejsca koło zapasowych gąsienic to miejsca składu amunicji, która po trafieniu mogą wysadzić czołg. Kiedy przeciwnik wyjeżdża do nas pod kątem to pewna część przedniego pancerza jest do nas pod kontem prostym. Wtedy możemy śmiało strzelać.
St-1

Z przodu pod dziubek i wizjer kierowcy. Podobnie jak w isie4 wieża jest bardzo mocna
T-54

Przedni pancerz przebijają armaty od VIII. Najlepiej walić w belkę ewentualnie poniżej .W przypadku t54 i t44 nie zalecam strzelania pod dzióbek(ryjek, kadłub ,jak kto woli) bo jest duży prześwit i ciężko tam trafić .Od wieży z boku też lubi rykoszetować. Najlepszym wyborem jest bok i tył kadłuba. Z małych armat radzę zdejmować gąsienice i resztę zostawić "większym" graczom. Co do walki na pancerze to proponuje walić we właz dowódcy, bo zabiera tyle hp co strzał w tył.
Object 704

Object 704 ze swoją słynna BL10 z przeciwnej strony podnosi ciśnienie nawet kierowcom mausów. Trudno go przebić z przodu nawet z X armat. Przedni bardzo pochylony pancerz odbija wiele pocisków ale można go spenetrować strzelając w "gwiazdę" (oznaczenia na rosyjskich czołgach).W jażmo i jego okolice nie radze celować bo to to strzały stracone. Z boku oczywiście w silnik gdyż jest szansa zapalenia.
Kv-5

DO przebicia ciężki jest mocno pochylony pancerz przedni a także jarzmo i jego okolice. W wieżyczki na kadłubie dużo pocisków wchodzi. Wieża z boku ma gruby pancerz i mimo iż prosty to ze średnich armat możemy się odbić. Z tyłu w bok można uszkodzić silnik albo zapalić pojazd.
W najbliższym czasie pojawią się także czołgi jak i niszczyciele czołgów amerykańskie.
EDIT (na prośbę Barl'a):
T1 Heavy: viewtopic.php?f=26&p=21008#p21008
Type 59 (ammo rack): viewtopic.php?f=26&p=59347#p59347
viewtopic.php?f=26&p=99648#p99648
T29/T34/T30: viewtopic.php?f=26&p=107557#p107557
M103: viewtopic.php?f=26&p=107628#p107628
~Terius